Skoči na vsebino

problem z mazdo 5


Priporočeno sporočilo

A ko se ti lu?ke pri?gejo, gre avto normalno ali mu zmanjka mo?i? Ne vem ampak jaz, ?e bi imel dovolj ?asa bi vsaki? klical MES pa naj pridejo pome. :hudicek:

 

 

ko gori oziroma urtipa DPF avto izgubi mo? in ne gre ?ez 2500 obratov,kar pa zadeva MES oni ti po?ljejo avtovleko- pogodbeno vendar gospoda med vikendom ne delajo v servisih tako da si bos do ponedeljka ,?e se ti to zgodi med vikendom,pa ?e sam se znajdi kako bo? pri?el po avto na servis,med vikendom ko kli?e?

na MES , ti povejo da noben sevis ne dela

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

... pa sem mislil, da so ti z zadnjo menjavo vse "porihtali" ....

Jaz bi se obrnil kar na g. Bezek-a pri MMS-u, ker to je ?e absurd.

 

.... malo nas obve??aj, kako bo sedaj potekalo in kdo bo kriv.....

 

Lp,

 

 

bil na servisu v BTC ,ra?unalnik pokazal,da so dve sonde lambde fu?, vendar jih bodo zamenjali v petek ko pridejo z Avstrije,pa bo spet en izlet v servis.....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pr nam pa ni n? problema z "light ?ovom" :P filter trdih delcev se sam puca :bravo: gre? na avtocesto pa dr?i? konstantno hitrost in obrate dok lu?ka ne ugasne :danzoman:

 

Jaz imam interclassovo testno letnik 2005, nobenih problemov, narejen en upgrade pred letom dni kar tako, izra?unana poraba od 6,5 (?e kar po predpisih) do maksimalno 7,8 (Beograd - LJ, 100km AC gas 100% v poden, ostalo na tempomat 150-160, oz. manj v okolici Zagreba), lu?ka se ?e ni pri?gala, ima 37000km ... Ve?ina relacij je 20-30 km dolgih, 500 km relacij je bilo cirka ?etrtina...

 

Poraba se te?ko spravi pod 6 realno, nad 8 pa tudi, razen ?e nekdo nima nobenega ob?utka za vo?njo takega motorja, meni ima super karakteristike, se pa neha pri 3200 obratih v ?esti, pa? 110 konjev, ampak za te konje gre bolj?e kot 150 konjski bencinar v 90% voznih razmer in nikoli ni preglasna

 

Se pa bojim tudi jaz neznanja servisov, ko bo treba kaj konkretno postoriti, ne samo fakturo izstaviti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam interclassovo testno letnik 2005, nobenih problemov, narejen en upgrade pred letom dni kar tako, izra?unana poraba od 6,5 (?e kar po predpisih) do maksimalno 7,8 (Beograd - LJ, 100km AC gas 100% v poden, ostalo na tempomat 150-160, oz. manj v okolici Zagreba), lu?ka se ?e ni pri?gala, ima 37000km ... Ve?ina relacij je 20-30 km dolgih, 500 km relacij je bilo cirka ?etrtina...

 

Poraba se te?ko spravi pod 6 realno, nad 8 pa tudi, razen ?e nekdo nima nobenega ob?utka za vo?njo takega motorja, meni ima super karakteristike, se pa neha pri 3200 obratih v ?esti, pa? 110 konjev, ampak za te konje gre bolj?e kot 150 konjski bencinar v 90% voznih razmer in nikoli ni preglasna

 

Se pa bojim tudi jaz neznanja servisov, ko bo treba kaj konkretno postoriti, ne samo fakturo izstaviti.

 

nad porabo,se ne prito?ujem je pa? cca 7-8 l te?ko manj, ampak kvaliteta avta 0000000,en teden bom pa? imel pokvarjen avto domaaaaaaaaaaaa

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nad porabo,se ne prito?ujem je pa? cca 7-8 l te?ko manj, ampak kvaliteta avta 0000000,en teden bom pa? imel pokvarjen avto domaaaaaaaaaaaa

 

.... samo da se nisi zmenil za nadomestni avto.... meni je poleti zjutraj nekaj "cukala", pa sem ji jo pustil na servisu in zahteval nadomestni avto... druga?e pa bi takoj poklical na MMS, ali pa ?e kam drugam..... ?e je v garanciji zahtevaj nadomestni avto, naj Mazda pla?a, saj je tudi ona odgovorna za napake.... dobro, ?e je ena napaka ?e ne re?em - se zgodi, vendar po toliko "letanjih" po servisih....

 

no, ?elim vse najbolj?e, da "zrihtajo" in potem spet veselo kilometrom nasproti......

ne pozabi poro?ati

 

Lp,

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

.... samo da se nisi zmenil za nadomestni avto.... meni je poleti zjutraj nekaj "cukala", pa sem ji jo pustil na servisu in zahteval nadomestni avto... druga?e pa bi takoj poklical na MMS, ali pa ?e kam drugam..... ?e je v garanciji zahtevaj nadomestni avto, naj Mazda pla?a, saj je tudi ona odgovorna za napake.... dobro, ?e je ena napaka ?e ne re?em - se zgodi, vendar po toliko "letanjih" po servisih....

 

no, ?elim vse najbolj?e, da "zrihtajo" in potem spet veselo kilometrom nasproti......

ne pozabi poro?ati

 

Lp,

 

?al ga na servisu niso imeli - to sem vpra?al vodja servisa - kar je logi?no glede na kvaliteto mazde -imajo verjetno vse sposojene pa ?e jih je premalo.....

 

mogo?e bi bilo dobro napisati eno malo dalj?e poro?ilo na g James-a Muir, predsednika Mazde Evropa in ga seveda opremiti z fotomaterialom,kaj mislite?

 

 

no avto so mi v petek 2.11 porihtali,zamenjali so vse ?tiri sonde in avto spet dela tako,da sem naredil ?e 600 km in ?e zmeraj vse dela,kar se ti?e mehanika in servisa sem bil zadovoljen,seveda pa poro?anje sledi,saj se napake pojavljajo na cca 5000 km,no upam,da bo mir sedaj malo dlje trajal

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?al ga na servisu niso imeli - to sem vpra?al vodja servisa - kar je logi?no glede na kvaliteto mazde -imajo verjetno vse sposojene pa ?e jih je premalo.....

 

mogo?e bi bilo dobro napisati eno malo dalj?e poro?ilo na g James-a Muir, predsednika Mazde Evropa in ga seveda opremiti z fotomaterialom,kaj mislite?

no avto so mi v petek 2.11 porihtali,zamenjali so vse ?tiri sonde in avto spet dela tako,da sem naredil ?e 600 km in ?e zmeraj vse dela,kar se ti?e mehanika in servisa sem bil zadovoljen,seveda pa poro?anje sledi,saj se napake pojavljajo na cca 5000 km,no upam,da bo mir sedaj malo dlje trajal

 

 

ti pa res nima? sre?e s tole mazdico, jaz bi tudi zamenjal znamko, ?e bi mi ga takole srali - oz. sem jo zamenjal ?e samo, ker se prodajalci pri prej?nji znamki niso zmigali - pa ?e Honda ni imela normalnega dru?inskega avta

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Pozdravljeni

Moja Mazda 5 bo tud po?as stara 1,5 leta, ima 55000km pa zaenkrat vse OK.

Edino kar me mal mot je poraba, pot 7litrov nikol ne gre, druga stvar pa je, da mi ni jasno kako ne morjo zrihtat povpre?ne porabe. Ta se pri men giblje me 6 in 6,4 litra. Jah, ko bomo prodajal bo pa lepo zgledal. Verjetno je to zato tko narejen. Japonske logike ne mor? nikol zastopt. :bravo:

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni

Moja Mazda 5 bo tud po?as stara 1,5 leta, ima 55000km pa zaenkrat vse OK.

Edino kar me mal mot je poraba, pot 7litrov nikol ne gre, druga stvar pa je, da mi ni jasno kako ne morjo zrihtat povpre?ne porabe. Ta se pri men giblje me 6 in 6,4 litra. Jah, ko bomo prodajal bo pa lepo zgledal. Verjetno je to zato tko narejen. Japonske logike ne mor? nikol zastopt. :bravo:

 

LP

 

?e nam prevede? te bomo mogo?e razumel. <_<

 

Kolikor jez razumam je razlika med ra?unalnikom in dejansko porabo ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pozdravljeni

Moja Mazda 5 bo tud po?as stara 1,5 leta, ima 55000km pa zaenkrat vse OK.

Edino kar me mal mot je poraba, pot 7litrov nikol ne gre, druga stvar pa je, da mi ni jasno kako ne morjo zrihtat povpre?ne porabe. Ta se pri men giblje me 6 in 6,4 litra. Jah, ko bomo prodajal bo pa lepo zgledal. Verjetno je to zato tko narejen. Japonske logike ne mor? nikol zastopt. :bravo:

 

LP

 

Tudi meni je ra?unalnik kazal porabo 6,3 litra, dejanska pa je bila 7l. Po zadnjem update-u avgusta, pa mi je ra?unalnik za?el kazat dejansko porabo (ne odstopa niti za 1 dcl).

 

Druga?e pa ima? mo??nost, da korigira? prikaz porabe v +/- v procentih. O tem se je

?e pisalo, kako se to naredi.

 

Lp,

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

?e nam prevede? te bomo mogo?e razumel. <_<

 

Kolikor jez razumam je razlika med ra?unalnikom in dejansko porabo ?

 

To?no tako in to za cca 1 liter.

 

Zadnji? sem pa na servisu v Cosmosu vpra?al, kako ve? kdaj ti ta avto v resnici "kuri" olje, ?e pa se nivo vedno po?asi vi?a, oziroma bolj ko si pred servisom na vsakih 20k km vi?ji je nivo. Odgovora nisem dobil - vse tiho je bilo. To sem pa zato vpra?al, ker je nekdo rekel, da ga je moral malo doliti :huh:

Zdaj ima avto cca 56k km, ne vem kako bo recimo pri 250k km. Verjetno ne bo vredu ?e bo prevelik % nafte v olju.

Ali ima kdo kaj izku?enj, oziroma mnenje na to.

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 mesecev kasneje...

Tudi meni je ra?unalnik kazal porabo 6,3 litra, dejanska pa je bila 7l. Po zadnjem update-u avgusta, pa mi je ra?unalnik za?el kazat dejansko porabo (ne odstopa niti za 1 dcl).

 

Druga?e pa ima? mo??nost, da korigira? prikaz porabe v +/- v procentih. O tem se je

?e pisalo, kako se to naredi.

 

Lp,

 

 

Hoj btrafela,

 

Kaj pravi?, da potem dejansko je mo?nost oz. potencialno obstaja trajna re?itev pri izra?unu porabe goriva, s tem SW update-om? Al je to sam pri mazdi 5?

Kej ve?, kak?en je bil ta sw oz. zakaj so ti ga nadgradil?

 

lp,

D

Lp,

D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hoj btrafela,

 

Kaj pravi?, da potem dejansko je mo?nost oz. potencialno obstaja trajna re?itev pri izra?unu porabe goriva, s tem SW update-om? Al je to sam pri mazdi 5?

Kej ve?, kak?en je bil ta sw oz. zakaj so ti ga nadgradil?

 

lp,

D

 

Vse avtomobilske znamke nenehno posodabljajo SW, in ponavadi ti ga serviser nalo?i ob servisu.

?e to odpravi problem pri samo pri M5 ali pri ostalih, ne vem, vendar bi za M6 to veljalo, saj gre

v principu za enak motor.

 

Lp,

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Res je groza brat tole mu?enje ?zmeden?

Jaz imam 1.6 CD (110 KM) v trojki, pa je vse OK :bravo:

A kdo ve, ?e so te te?ave sedaj odpravljene? Imam naro?eno novo ?estico CD 140...

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res je groza brat tole mu?enje ?zmeden?

Jaz imam 1.6 CD (110 KM) v trojki, pa je vse OK :bravo:

A kdo ve, ?e so te te?ave sedaj odpravljene? Imam naro?eno novo ?estico CD 140...

 

1.6 CD ?e nima DPF filtra, zato tudi ni te?av.

Motor v novi ?estici je ve? ali manj enak kot v prej?njih razli?icah, malo je posodobljen software in ?e kak?ne malenkosti. Na?eloma lahko prihaja do enakih problemov, kot je opisano v prej?njih postih.

 

Po pisanju uporabnikov na drugih forumih, naj ne bi bilo tak?nega problema z vi?anjem koli?ine olja, kar je pri teh motorjih najbolj problemati?no. Je pa res, da tudi z obstoje?imi dizli nekateri imajo probleme, drugi pa ne.

 

Lp,

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1.6 CD ?e nima DPF filtra, zato tudi ni te?av.

Motor v novi ?estici je ve? ali manj enak kot v prej?njih razli?icah, malo je posodobljen software in ?e kak?ne malenkosti. Na?eloma lahko prihaja do enakih problemov, kot je opisano v prej?njih postih.

 

Po pisanju uporabnikov na drugih forumih, naj ne bi bilo tak?nega problema z vi?anjem koli?ine olja, kar je pri teh motorjih najbolj problemati?no. Je pa res, da tudi z obstoje?imi dizli nekateri imajo probleme, drugi pa ne.

 

Lp,

 

Kdor je vozil staro mazdo 6 in novo, bo vedel da je razlika v motorju velika. Stara ima majhen razpon obratov kjer odli?no vle?e (za razliko od blondink), nova pa sploh nima takoimenovane turbo luknje dokler ne dose?e dovolj vrtljajev in dejansko ?e z nizkih vrtljajev zelo dobro potegne. Vsaj jaz sem imel tak ob?utek ko sem se vozil z njo.

Z DPF bo pa res verjetno isto kot pri starih. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Pozdrav vsem Mazda?em!

Po treh letih nadvse prijetnih vo?enj z M6 CD120 TE ter absolutnem zadovoljstvu z njo sem se odlo?il za malo spremembo in bom nabavil M5 143 TX Plus (?e prej pa moram prodati Mazdo 6).

 

Ker sem na tem forumu ZELO velikokrat videl omenjene te?ave z DPF filtrom (tudi in predvsem v povezavi z Mazdo 5), sem v trgovini vpra?al, kaj je dejansko s tem. Njihov odgovor:

dizel motorji imajo nekje v izpu?nem sistemu urejen se?ig saj (menda pri 600 stopinj Celzija), ki lahko deluje ?ele po dalj?i normalni vo?nji. Ni torej nobene potrebe po nabijanju gasa (kar se nikakor ne sklada z vo?njo dizla), temve? samo dalj?a vo?nja, da se lahko ustvari ustrezna tempeatura. Pri polno kratkih vo?enj (primer: manj kot 20 km) in nobeni dalj?i vmes lahko pri?akujem te te?ave. V sistemu se namre? nahajata dva senzorja za DPF, ki morata imeti izmerjene pribli?no enake vrednosti. ?e temu ni tako, sledijo znane posledice.

 

S to razlago sem zadovoljen, moja povpre?na vo?nja je dolga 70 km (slu?ba).

 

Ima kdo kak?ne izku?nje s tem in kaj menite o obrazlo?itvi?

6178_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdrav vsem Mazda?em!

Po treh letih nadvse prijetnih vo?enj z M6 CD120 TE ter absolutnem zadovoljstvu z njo sem se odlo?il za malo spremembo in bom nabavil M5 143 TX Plus (?e prej pa moram prodati Mazdo 6).

 

Ker sem na tem forumu ZELO velikokrat videl omenjene te?ave z DPF filtrom (tudi in predvsem v povezavi z Mazdo 5), sem v trgovini vpra?al, kaj je dejansko s tem. Njihov odgovor:

dizel motorji imajo nekje v izpu?nem sistemu urejen se?ig saj (menda pri 600 stopinj Celzija), ki lahko deluje ?ele po dalj?i normalni vo?nji. Ni torej nobene potrebe po nabijanju gasa (kar se nikakor ne sklada z vo?njo dizla), temve? samo dalj?a vo?nja, da se lahko ustvari ustrezna tempeatura. Pri polno kratkih vo?enj (primer: manj kot 20 km) in nobeni dalj?i vmes lahko pri?akujem te te?ave. V sistemu se namre? nahajata dva senzorja za DPF, ki morata imeti izmerjene pribli?no enake vrednosti. ?e temu ni tako, sledijo znane posledice.

 

S to razlago sem zadovoljen, moja povpre?na vo?nja je dolga 70 km (slu?ba).

 

Ima kdo kak?ne izku?nje s tem in kaj menite o obrazlo?itvi?

 

 

to je uradna razlaga in to tudi dr?i. Sam filter deluje zadovoljivo, saj mora? imeti ogromno kratkih vo?enj,

da se ti filter zama?i. Problem je stranski u?inek filtra in to je pove?evanje olja (glej moje poste), saj tudi jaz

imam 80 km do slu?be in nazaj in ?e nekaj avtoceste, pa mi olje prekomerno nara??a.

 

Lp,

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to je uradna razlaga in to tudi dr?i. Sam filter deluje zadovoljivo, saj mora? imeti ogromno kratkih vo?enj,

da se ti filter zama?i. Problem je stranski u?inek filtra in to je pove?evanje olja (glej moje poste), saj tudi jaz

imam 80 km do slu?be in nazaj in ?e nekaj avtoceste, pa mi olje prekomerno nara??a.

 

Ho?e? re?i da ti naftolje* nara??a. ;)

 

Kolk pogosto pa menja? olje, da vsaj pribli?no ohranja ustrezne karakteristike mazanja?

 

 

 

 

 

 

*olje zme?ano z nafto

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ho?e? re?i da ti naftolje* nara??a. ;)

 

Kolk pogosto pa menja? olje, da vsaj pribli?no ohranja ustrezne karakteristike mazanja?

*olje zme?ano z nafto

 

?e si bral moje poste, olje nara??a zaradi regenracij DPF filtra in je proces, katerega zaradi

tehnologije Mazdinih dizlov ni mogo?e zaobiti. Po Mazdinih podatkih je ta proces odvisen od

na?ina vo?nje, naj bi bil opa?en pri kratkih relacijah, ?eprav se pri meni in ?e kar nekaj ljudem dogaja obratno.

 

Olje menjujem na servisne intervale, oziroma sedaj ga bom moral prej, kar znese potem ?e dodaten stro?ek. Ima? ljudi, kateri med servisnimi intervali 3 ali ve?krat menjajo olje, ker za?ne utripa DPF lu?ka in so prisiljeni to narediti. Potem pa si izra?unaj stro?ek, ?e ve?, da je liter olja za DPF dizle je ?ez 20 ?.

 

?e bi gledal karakteristike mazanja, potem bi moral olje menjat zelo hitro, saj ?e 2 cm nad nivojem 'F' pomeni ve? kot 1 liter nafte v olju.

 

Ve?ina lastnikov dizlov z DPF sploh ne ve, da jim nivo olja nara??a, oz. gledajo, ?e jim ga kaj manjka, kar pa se pri teh dizlih ne dogaja.

 

Lp,

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.