Skoči na vsebino

ponočnjaki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 1,8k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

To ni vec normalno, cez dan zjahan ko konj, zdele ko bi pa rad zaspal pa nemores, to se bo veselica zutri na sihtu :whatever:

Napisano

To ni vec normalno, cez dan zjahan ko konj, zdele ko bi pa rad zaspal pa nemores, to se bo veselica zutri na sihtu :whatever:

 

res, da sm se celo zaspal in zamudu pol ure, pa niti ni tok hudo kokr sm predvidevu :jupiii:

Napisano
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Obujam temo, tisti bolj pogumni boste pa nadaljeval. :harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Eh, nikakor ne uspem zaspat, ker me v kratkem ?aka velika odlo?itev, ki bo lahko prinesla totalni uspeh ali pa ?ivo grozljivko (v tem primeru to ne bo moj najljub?i ?anr). :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jea, ?e cel teden tkole pono? ?ihtam - od doma na sre?o .... :vskalo:

 

ti saj od doma, eni nimamo te sre?e + da je zdele vikend po 12 ur + tega da bom jutr pr?u ob pol 7h domov in bom mogu bit ob 2h ?e nazaj na ?ihtu :vskalo::vskalo:

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo nekaj je pa res. Serviserji so zelo subjektivni. Zakaj? Ker so seznanjeni z ogromno zadevam a pri tem še vedno ne vedo koliko lastnikov pa nima nobenih problemov. Ne vedo zato, ker taki pač nimajo vzroka obiskovat servis zaradi takih napak.   Ne govorim na pamet. V okviru mojih zadolžitev recimo, je skrb za skoraj 2000 prenosnikov Lenovo letno. Od tega je napak okoli 40 in od tega zaradi slabega ravnanja z opremo vsaj polovica na strani uporabnika. Ker vem za vseh 40, da je blo nekaj narobe lahko kričim k budala, da je Lenovo crap, ker mam skos opravka s servisnimi posegi, garancijami itd. Če pa gledaš big picture je pa to zgolj 1-2%. Se pravi 98-99% težav nima in so čist zadovoljni z njimi.   Ja seveda si lahko v tistem nesrečnem procentu, če si kreten celo v še dodatnem, ampak 99x večjo šanso imaš, da te tam ni... tko da je, toliko o mnenju serviserjev, če ignorirajo ta dejstva.  
    • Bankina bi si bila sama kriva, kaj se pa ni umaknila...
    • Ne vem, zadnjič si na veliko razlagal, da samo na servisu najbolj znajo povedat o avtih in na servisu so mu povedali, da so Mazde zanič. Torej, katero svojo izjavo boš požrl?
    • Ne upa povedat, ker še ne ve, če ni slučajno kupil mačka v žaklju pa bi ugotovil, da je le imel prej dober avto a da za njega ni znal dobro poskrbeti.... 😉
    • Morda pa je kupil Hrošča z oznako 911  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.