Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

axi, delovni ?as servisa je od pon. do pet. od 8.00 do 18.00. Ne vem kje si ti dobil te svoje podatke. Ti brisalci so original Mazda brisalci. Ne vem, zakaj bi ti kdo odgovarjal na tvoja bedasta vpra?anja. Pa? kupi Aerotwin. ?e pa se bo? primajal v Mazda poobla??eni servis (seveda ne ve?, do kdaj sploh dela), ti bodo z veseljem pokazali te artikle, ki te zanimajo. So prijazni. Pa brez zamere.

 

 

No, hvala za nesramen odgovor, ampak ni problema, bom odgovoril. Osebno sem ?el v A-Cosmos, ker sem tudi sam videl na internetu, da naj bi delali do 18h, tam pa mi je prodajalec v salonu odgovoril, da servis oz. prodaja rezervnih delov dela do 16h in da mi on pa? ne more pomagati. Tako da ne vem, kdo je tukaj bedak. Verjetno jaz, ker sem izgubljal ?as po nepotrebnem.

 

Spra?ujem pa zato, ker original brisalci na Mazdi2 po 2 letih ?kripajo in bri?ejo za en drek, pa se jih ni uporabljalo veliko. In ?e prodajajo tak?ne kot so bili gor original, jih pa? ne bom kupil in bom kupil kaj drugega. ?e bi prodajali tak?ne kot so na novej?ih avtih v stilu aerotwinov, pa bi pa? kupil, ker imam s tak?nimi na drugih avtih dobre izku?nje. Meni se moje vpra?anje ne zdi neumno, ampak sem hotel dobiti odgovor, ker ne mislim ?e enkrat hodit tja po nepotrebnem.

Napisano

A kompliciramo, trgovina in servis NI nujno da imata enak deloven ?as, lahko preveri? na internetu vse lepo pi?e.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A kompliciramo, trgovina in servis NI nujno da imata enak deloven ?as, lahko preveri? na internetu vse lepo pi?e.

 

 

Ampak na spletni strani imajo napisano, da sta servis in prodaja vozil oponedeljka do petka odprta do 18 ure. ...

 

Objavljena slika

 

 

Sicer pa se mi zdi, da so pri sestici Mazdini brisalci enaki kot so Bosch Aerotwin... le da so brandani ... Tudi po mojih izkusnjah so oboji enakovredni ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zato se pa gre kupit na Gamo v BTC...sem bil 16:30 pa ni blo nobenga problema...?e za monta?o (?e lahko temu tako re?emo) :hohoho: so se prijazno ponudili.

Napisano

Ups!

Ja, Mazda servis slovi po konkuren?nih cenah za faktor najmanj 1,5. Primerjava na poobla??encu za redni servis med Mazdo bencin (210-230) in Pasat 2.o diesel(130). ?e kdo ne verjame, so ra?uni dosegljivi.

 

Se strinjam!

Pri meni je bil da sedaj povpre?en reden servis cca. 350 EUR z M6 (2.2 diesel), pri prej?njem BMW 330 cd pa cca. 250 EUR.

Na zadnji servis sem prinesel svoj material (olje, filter za olje in kabino=60EUR) in pri?paral cca. 110 EUR. Po opravljenem servisu sem poslu?al eno uro, kako moj avto ni ve? v garanciji, ker samo filter za olje ni bil original in da ga je ?koda, ker je ?e vedno kot nov ter da so imeli ?e primer s takim, ki nosijo svoj material in ravno samo pri teh je bilo kasneje nekaj narobe na motorju, itd. Uglavnem vse je bilo narobe, ker sem prinesel svoj material, to sem pa naredi zato ker je samo ?e nekaj dni v garanciji.

 

Glede garancije se mi niso izkazali najbolje, ker sem uveljavljal garancijo na tipko (na prtlja?nih vratih), na zadnjih lu?eh v katere je vstopila vlaga in mi niso ugodili. Vse na moj stro?ek. Toliko od njihove garancije.

PS: tipko so mi sedaj priznali vendar na drugem uradnem servisu, vendar lu?i, katerih je cena 1100EUR pa je bil odgovor, da je to naraven pojav da se z leti pojavi voda v lu?eh!

Napisano

Se strinjam!

Pri meni je bil da sedaj povpre?en reden servis cca. 350 EUR z M6 (2.2 diesel), pri prej?njem BMW 330 cd pa cca. 250 EUR.

Na zadnji servis sem prinesel svoj material (olje, filter za olje in kabino=60EUR) in pri?paral cca. 110 EUR. Po opravljenem servisu sem poslu?al eno uro, kako moj avto ni ve? v garanciji, ker samo filter za olje ni bil original in da ga je ?koda, ker je ?e vedno kot nov ter da so imeli ?e primer s takim, ki nosijo svoj material in ravno samo pri teh je bilo kasneje nekaj narobe na motorju, itd. Uglavnem vse je bilo narobe, ker sem prinesel svoj material, to sem pa naredi zato ker je samo ?e nekaj dni v garanciji.

 

Glede garancije se mi niso izkazali najbolje, ker sem uveljavljal garancijo na tipko (na prtlja?nih vratih), na zadnjih lu?eh v katere je vstopila vlaga in mi niso ugodili. Vse na moj stro?ek. Toliko od njihove garancije.

PS: tipko so mi sedaj priznali vendar na drugem uradnem servisu, vendar lu?i, katerih je cena 1100EUR pa je bil odgovor, da je to naraven pojav da se z leti pojavi voda v lu?eh

 

in baje, da so zelo primerne za akvarij z ribicami noter.Kak?no nakladanje. :vskalo:

 

 

Napisano

Se strinjam!

Pri meni je bil da sedaj povpre?en reden servis cca. 350 EUR z M6 (2.2 diesel), pri prej?njem BMW 330 cd pa cca. 250 EUR.

Na zadnji servis sem prinesel svoj material (olje, filter za olje in kabino=60EUR) in pri?paral cca. 110 EUR. Po opravljenem servisu sem poslu?al eno uro, kako moj avto ni ve? v garanciji, ker samo filter za olje ni bil original in da ga je ?koda, ker je ?e vedno kot nov ter da so imeli ?e primer s takim, ki nosijo svoj material in ravno samo pri teh je bilo kasneje nekaj narobe na motorju, itd. Uglavnem vse je bilo narobe, ker sem prinesel svoj material, to sem pa naredi zato ker je samo ?e nekaj dni v garanciji.

 

Glede garancije se mi niso izkazali najbolje, ker sem uveljavljal garancijo na tipko (na prtlja?nih vratih), na zadnjih lu?eh v katere je vstopila vlaga in mi niso ugodili. Vse na moj stro?ek. Toliko od njihove garancije.

PS: tipko so mi sedaj priznali vendar na drugem uradnem servisu, vendar lu?i, katerih je cena 1100EUR pa je bil odgovor, da je to naraven pojav da se z leti pojavi voda v lu?eh!

 

Ja, poznani so po vodotesnih lu?eh. Ko gre voda notri ne gre ven. :rolleyes:
Napisano

Se strinjam!

Pri meni je bil da sedaj povpre?en reden servis cca. 350 EUR z M6 (2.2 diesel), pri prej?njem BMW 330 cd pa cca. 250 EUR.

Na zadnji servis sem prinesel svoj material (olje, filter za olje in kabino=60EUR) in pri?paral cca. 110 EUR. Po opravljenem servisu sem poslu?al eno uro, kako moj avto ni ve? v garanciji, ker samo filter za olje ni bil original in da ga je ?koda, ker je ?e vedno kot nov ter da so imeli ?e primer s takim, ki nosijo svoj material in ravno samo pri teh je bilo kasneje nekaj narobe na motorju, itd. Uglavnem vse je bilo narobe, ker sem prinesel svoj material, to sem pa naredi zato ker je samo ?e nekaj dni v garanciji.

 

Glede garancije se mi niso izkazali najbolje, ker sem uveljavljal garancijo na tipko (na prtlja?nih vratih), na zadnjih lu?eh v katere je vstopila vlaga in mi niso ugodili. Vse na moj stro?ek. Toliko od njihove garancije.

PS: tipko so mi sedaj priznali vendar na drugem uradnem servisu, vendar lu?i, katerih je cena 1100EUR pa je bil odgovor, da je to naraven pojav da se z leti pojavi voda v lu?eh!

 

Kere bu?e, v ?ivljenju ?e nisem vgradil originalnega oljnega filtra, pa NOBEN motor ?e ni odpovedal zarad tega.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kere bu?e, v ?ivljenju ?e nisem vgradil originalnega oljnega filtra, pa NOBEN motor ?e ni odpovedal zarad tega.

 

 

po drugi strani se mi zdi fer da ti tam use zrihtajo, ce ze hoces gar.

Napisano

Ne razumem ?isto tvojega odgovora, povem pa ti da oni vgradijo isti filter samo druga?e je pobarvan-potiskan in stana vsa 3X ve?, olje je pa olje, ki pa je spet vsaj 2X dra?je kot v ?tacuni redna cena.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Va?no da specifikacije katere zahteva proizvajalec ?timajo in ti ne smejo ni? komplicirati.

Jim je pa v ve?ini interes svoje "pregre?no drage" nadomestne dele prodajati in potem za?enjo s takimi da drugih ne bodo vgradili...no takrat re?e? temu servisu adio in gre? k drugemu poobla??encu.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Ker na to temo ?e dolgo ni bilo pisanja me zanima katere brisalce priporo?ate za M6 (letnik 2008/11) in kje se dajo ugodno dobiti. ?e sem prav prebral je dimenzija L:60cm in D:40cm, kak?na pa je dimenzija zadnjega.

Napisano

Ker na to temo ?e dolgo ni bilo pisanja me zanima katere brisalce priporo?ate za M6 (letnik 2008/11) in kje se dajo ugodno dobiti. ?e sem prav prebral je dimenzija L:60cm in D:40cm, kak?na pa je dimenzija zadnjega.

 

original .

Vsaj pri mazdi 3 se najbol obnesejo

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Jaz tudi kupim original na servisu... cenovno so celo nekaj cenejsi kot Bosch Aerotwin... in so prakticno enaki... Ce se rpav spomnim, je Boscheva oznaka za Mazdo 6 GH AR601S >> http://trgovina.avtomarko.si/default.asp?p...p;detailID=1835

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Bosch Aerotwin, Adel.

 

Cena za 53cm + 48cm s popustom na gotovino je bila 23?.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

original. moji 50k - kot novi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja ok, moja izkusnja ni taka

prve mesce ok, potem pa zacnejo cvilit in desni del ne brisat in sploh pri 140+ km/h samo stala

 

original mazda do zdaj so najboljsi

 

pac to je moja izkusnja

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Zdravo mazda?i

Jaz imam drugo te?avo. Pri menjavi sem se odlo?il da kupim bosch aerotwin brisalce (samo guma ni? ve? tistega ?eleza). Zdaj imam problem da pri teh ta novih brisalcih ni ve? tak priklop kot ga imam jaz na mazdi. Je imel kdo podobne te?ave? In kako jih je odpravil?

Se mora ?e kaj zamenjati?

slike sledijo

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.