Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam Premacy 1.8 letnik 2000 benzinar

 

Med vo?njo (ponavadi ve? kot 120km/h) motor kar naenkrat izgubi mo?. Hitrost pade, ve? kot 110km/h ne gre ve?. Ob?uti se, kot da bi nehal delovati en cilinder. ?ez nekaj ?asa, zopet kar naenkrat, motor za?ne normalno delovati, kot da se ni ni? zgodilo.

 

To se mi je zgodilo ?e ve?krat. Ali kdo ve, kaj bi to bilo?

Napisano

Lahko je 1000 in 1 napaka!!!

 

Za?ni iskat pri glavnih krivcih!!!

 

Sve?ke,kabli,bencinski filter,kaki slabi kontakti na kakem konektorju za elektroniko,okoli filtra malo poglej(merilec pretoka zraka) kake cevke (za vakum)itd.

 

Za?ni tu nekje pa bo? po?as zo?al krog storilcev za napako!!!

 

 

LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Vse lepo in prav, toda takrat, ko lahko vse to gledam, ?e vse lepo deluje.

 

Problem je ponavadi sredi avtoceste, traja pa od 10s pa tja do 5 minut - najve?krat okoli ene minute. Kaj lahko pogledam zares na hitro in kako?

 

LP

Napisano

hmmmmm napako iskat takrat ki je ni res ne gre!!!!!

 

ne vem.....prglej kake kable pa konektorje malo porukaj(slab stik)

poglej ?e ima? kable od sve?k use dobr nataknene(da ne prebijajo kje)

 

bencinski filter se ga samo zamenja...........?e ti en cilinder ne dela za?ne avto ?udno lavfat pa nastanejo vibracije avto izgubi mo?,?e ti za?ne morit avto je nekje nekaj zama?eno, .....te?ko na pamet re?t!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

hmm... glede na simptome bi bolj krivil elektroniko/elektriko. A se ti takrat pojavi kak?na lu?ka? Recimo tista, ki zgleda kot motor (check engine)?

 

Na pamet bi jaz za?el re?evati problem najprej na kablih in sve?kah (preveri tudi, ?e je pravi razmak na anodi od sve?ke), spucaj konektorje od kablov. Sledijo pa v?igalne tuljave, merilec pretoka zraka (preveri in na?pricaj konektor z WD40 al pa s ?im podobnim).

 

Glede na to, da to ni trajna napaka oz. se pojavlja in zgine, predlagam najprej, da se loti? poceni menjav in popravil in si po mo?nosti raje sposodi v?igalne tuljavi ipd, ker zadeva je kar draga, da bi jio kupil samo zato, ker ti to predlagamo na forumu ;)

 

Napi?i tudi ?t. prevo?enih km.

33112_1.png

Napisano

Verjetno najbol? da se nekje prklopi? na tester, pa da ti probajo "strokovnjaki" povedat kaj je treba nardit, pri tem pa upam da ne bo ?lo po sistemu "najprej bomo tole, pol ?e to ne bo, bomo ??e tole zamenjal in ?e ?e to ne bo pol ?e tisto"! - totalno guljenje - tako po?etje! :whatever:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Takole:

 

ne posveti nobena kontrolna lu?ka

motor se takrat nenormalno trese

avto je bil ?e na testerju, pa ne poka?e ni? - narejen veliki servis vklju?no z menjavo klinastega jermena

prevo?enih je 82000km

zamenjal sem katalizator, ker je bil skurjen - po moje zato, ker je vanj tekel bencin+olje in je zgorel

 

LP

Napisano

Tole ti definitivno ne v?iga me?anice v valju, zato ?e vedno mislim, da je nekaj v zvezi s kabli, sve?kami, v?igalnimi tuljavami.

33112_1.png

Napisano

 

zamenjal sem katalizator, ker je bil skurjen - po moje zato, ker je vanj tekel bencin+olje in je zgorel

 

LP

 

Zakaj bi teklo olje v katalizator?

Kak?na je poraba olja?

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Tak?ne simptome ima tudi avto lahko zaradi elektronike v razdelilcu v?iga.... Tako je bilo pri 323

 

Preveri konektor(je) elektronskega modula v?igalne napeljave (?e ga(jih) ima). Uporabi kontakt sprej (samo za spoje). Kable pa nasprejaj s kakim sprejem za odstranjevanje vlage, oziroma za pove?evanje izolativnosti.

Ali ima? slab kontakt na kakem konektorju ali pa ti napeljava do sve?k kje na trenutke prebija.

Preveri tudi vakum cevko na razdelilcu (regulacija predv?iga). Mo?no je, da je preperela in v dolo?enih pogojih potegne zrak, zaradi ?esar se zmanj?a kot predv?iga in povzro?i nepravilno delovanje motorja (izguba mo?i, vibracije...)

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Zamenjaj bencinski filter pa bo

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zamenjaj bencinski filter pa bo

 

ej ?aki no, pol bi mu skos slabo vleklo ne pa tako na obroke... :ne vem:

33112_1.png

Napisano

ej ?aki no, pol bi mu skos slabo vleklo ne pa tako na obroke... :ne vem:

 

Naj proba z enekimi obrato kot se vozi po AC vozit na kakai relaciji z ni?jo prestavo pa se bo videlo. Filter pa lahko za?ne nagajat ker enostavno po?asi za?ne padat tlak na ?obah, ker je pa? zama?en, saj ko da? gas ne ste?e takoj toliko bencina skozi kot potem ko motor dose?e neko vi?je ?tevilo vrtljajev.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Naj proba z enekimi obrato kot se vozi po AC vozit na kakai relaciji z ni?jo prestavo pa se bo videlo. Filter pa lahko za?ne nagajat ker enostavno po?asi za?ne padat tlak na ?obah, ker je pa? zama?en, saj ko da? gas ne ste?e takoj toliko bencina skozi kot potem ko motor dose?e neko vi?je ?tevilo vrtljajev.

 

hmmm, good point - ?eprav se mi ?e vseeno zdi kar te?ko verjetno - sicer je pa res bencinski filter ?e tanajmanj?i stro?ek in ?e bo pomagal :bravo:

33112_1.png

Napisano

Ker nisem stru?ko za avte, kdaj napi?em ali vpra?am tudi kak?no bedarijo. Se opro??am.

 

Porabe olja ni. Ko se zgodi, je ve? kot 4K obratov.

?e avto takoj ustavim, tisti moment ?e vedno dela brez mo?i. Zelo hitro zatem pa je vse ok. Ni ?asa, da bi neuk takoj na?el pravo stvar in jo preveril.

Ali ne dela 1 cilinder ali dva - ne vem. Ali bi avto lavfal v prostem teku samo na dva cilindra?

 

Glede na vse kar ste napisali pa ?e:

 

bencinski filter - ali lahko vpliva samo na en(dva) cilinder(a)? Ali se zdi mogo?e, da bi izmeni?no nedelovali cilindri? A bi zaradi filtra moral avto za?eti delovati takoj ko padejo obrati?

 

kabli - ?e je napaka na kablih je verjetno lahko samo na tistem kablu, ki gre na cilinder, ker bi po moje druga?e napaka vplivala na vse

 

razdeliec v?iga + tuljava - ?e crkne, crkne za vse cilindre, ki jih pokriva. Torej ali bi avto ?e deloval oz. ali bi z njim lahko ?e dosegel 110km/h?

 

?obe, merilec pretoka zraka - katera zadeva vpliva na vse cilindre, katera pa samo na dolo?enega?

 

Imam ob?utek, da je zadeva termi?no odvisna. Kot da se pri veliki hitrosti (obratih) segreje, ko se pa avto ustavi pa temperatura hitro pade. Kateri elementi so termi?no odvisni?

 

Katero od teh zadev bi moral pokazati ra?unalnik na servisu?

 

?e bi ob dogodku namerno vozil dalje, ali je mo?nost da se mi avto v?ge, ?e bencin zares ste?e v katalizator (v?ig katalizatorja)? Ali bi pokvaril ?e kaj drugega? Na ta na?in bi lahko sprobal - segrel avto za dalj ?asa - zadeva ne bi delovala dalj ?asa po ustavitvi avta in bi lahko kaj pogledal.

Napisano

pepe, da ne bo? po nepotrebnem razdiral avto, sem labiju ravnokar napisala en tekst s podobno temo, in ti ga prene?am, preveri, ?e je kaj uporabno

 

ni samo slabo gorivo, ?eprav na hrva?kem je oz. je bil in je verjetno ?e (samo v tem primeru bi ti zaribal motor, stro?ke pa bi si kril sam) - objavljeno pri njihovem dnevniku

 

kaj pa ?e ima? okvaro katalizatorja in sistema za kontrolo emisije, kajti posledica tega je slabo delovanje, zmanj?ana mo? in okvaro motorja- za dizle in bencinarje - in sicer:

- ?e ne uporablja? ustrezno gorivo (neosvin?en bencin in verjetno tudi dizel- za dizel je predpisan cetansko ?tevilo najmanj 51)

- ?e si vozil avto, ?e motor o?itno slabo deluje

- ?e si potiskal avto z izklju?enim v?igom

- ?e si vozil po strmini navzdol z izkju?enim v?igom in vklju?enim menjalnikom

- ?e si priganjal motor k visokemu ?tevilu vrtljajev dlje kot 5 minut, ?e nisi vklju?il prenos mo?i

- ?e si posegal v v sistem za kontrolo emisije - to opravijo samo na servisu

- ?e si zagnal motor s potiskanjem ali z vleko avtomobila

 

sre?no

IPB Image
Napisano

Ko se je avto segrel na delovno temperaturo in tudi ko mu je bilo malo bolj "vro?e" je za?el tako nagajat tako tvoj pa je bila elektronika v razdelilcu v?iga.

Napisano

 

- ?e si vozil avto, ?e motor o?itno slabo deluje

- ?e si potiskal avto z izklju?enim v?igom

- ?e si vozil po strmini navzdol z izkju?enim v?igom in vklju?enim menjalnikom

- ?e si priganjal motor k visokemu ?tevilu vrtljajev dlje kot 5 minut, ?e nisi vklju?il prenos mo?i

- ?e si posegal v v sistem za kontrolo emisije - to opravijo samo na servisu

- ?e si zagnal motor s potiskanjem ali z vleko avtomobila

 

sre?no

 

Sva?ta se folk zmisli. Tole mi je kvalitetno po?ivilo ve?er. :ouje:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.