Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?E so na lu?eh oznake (E), potem jih ne rabi? homologirati, ?e pa te oznake ni (USA model) potem pa jih ne rabi? montirati na avto, ker so sporne ! :)

 

?e je oznaka E gor v SLO mora? in lahko homologira? , ?e pa ni pa se sploh ne da homologirati.Druga?e pa ni treba iti v LJ na LPP.Pridejo tudi sem oni vsake toliko ?asa.... :D

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

  • 5 mesecev kasneje...
  • Odgovori 69
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

?eprav je ta tema ?e dolgo v temi, jo lahk kon?no zaklju?im... Z drugimi besedami, po napornem tednu dni (pred tehni?nim pregledom) je vse homologirano. :danzoman:

Dobil sem vso dokumentacijo, nove gume (Goodyear F1 - 205/45 R16) in ostalo je, kot pravijo, zgodovina.

 

Zdej pa sam ?e ?akam na karton?ek iz LJ, mam pa ?e nekak?no za?asno potrdilo o tem da sm opravu homologacijo...

The graveyards in my mind mirror the blood of my unliving purpose...

  • 11 let kasneje...
Napisano

Glede homogolacije. Zanima me, za ?estico je v homologaciji mislim da zapisana dimenzija 17 in 19 col. Jaz sem poleg dobil zimske 18. To pomeni, da moram to naknadno homologirati, al (ker je pa? vmes med 17 in 19) na?eloma to ni taka te?ava?

Napisano

Aha, se mi je zdelo ja. No, bomo pa pa? to urejali naknadno :). ?eprav kot sem videl cene....bo ceneje zamenjat za 17 :)

Napisano

To ni od do...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Zakaj se pa ne bi dalo?

Jest sm brez problema homologiral 18" RX-8 felge na M6 1. generacije.

Najt je bilo samo treba papirje od felten enakih dimenzij in dimenzijo gum, ki so ble gor pa sm ta T?V prilo?il in niso kompliciral. Je pa to res blo 7-8 let nazaj... :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

Tak je plan. Nek TUV od iste firme imam, od feltne ki nekako podobno izgledajo. Ne vem pa ?e je res v piko isto. 

Napisano

Aha, se mi je zdelo ja. No, bomo pa pa? to urejali naknadno :). ?eprav kot sem videl cene....bo ceneje zamenjat za 17 :)

Mogo?e jih lahko proda? komu ki ima M3 ker tam so homologirane,samo gume so verjetno neustrezne. Ima? kako slikco?

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Ali je to res, da v primeru (npr. ob nakupu nove M3), ?e dobi? na vozilu pnevmatike 18 col in bi ?elel dodatno imeti zimske gume na lo?enih plati??ih 16 col, potrebno slednje homologirati oziroma sem jaz to narobe razumel ?

Napisano

Ali je to res, da v primeru (npr. ob nakupu nove M3), ?e dobi? na vozilu pnevmatike 18 col in bi ?elel dodatno imeti zimske gume na lo?enih plati??ih 16 col, potrebno slednje homologirati oziroma sem jaz to narobe razumel ?

 

Modeli 2014-2018 so homologirani za 18" in 16" plati??a (tako da ima? oboje - meni so v salonu 16" lita plati??a z zimskimi gumami prilo?ili). 

 

2019 ima isto 16" in 18" opcije, tako da mora isto biti homologiran za oboje.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.