Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

no ja je res da se mazde malo kvarijo, takrat ko se pokvari, je popravilo zelo drago!

Napisano

Pa kaj ce je drago,je pa zelo poredko,ce pa na koncu vse skupj potegnes,recimo nz 100 kkm, je se vseeno ceneje kot katerikoli drug avto.Govorim o popravilih in ne servisih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

meni pa je nekaj vibriralo ,sem mislil tudi da je kak zglob ali lager.To se je dogajalo ko sem se po?asi gibal pri zelo zmotanem volanu v desno.Na koncu sem ugotovil da ena plastika ki je pri letvi volana kjer so gor man?ete,od tresljajev se malo nasloni gor na man?eto in zavibrira.Tista plastika pa je gor narejena z dvema plasti?nima ?epoma in se je malo zrahljalo pa se maje.Sem malo podlo?il ?epe pa je zdaj vredu.V?asih se sli?i kot da je pol avta hin ,pa na koncu sploh ni? ni.

:D:D:D

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

ja zaenkrat nisem mel ?e nobenega popravila, samo dele ko popravljam avto je pa vse tako drago kot pri norcih, ?e ti povem eno ceno ro?aj vrat (po doma?e kljuka za vrata odpirat) 44720sitov, pol npr blatnik 53k sit, pa ?e neki drobi?a, druga? pa kokr vem pr mazdi dost rad crkne frtajler (razdelilec v?iga) za to ceno nisem ?ist sigurn mislm pa da se giblje okol 140 k sit. zdej mi pa povej ?e so to normalne cene, no ja da ti povem ?e ceno za ogledalo 56 k sit!

Napisano

A dal je neko morti lukal u Avstriji za rezervne dele.....i naravno koliko su cijene pri njih?? jel kaj jeftinije ili???

 

hrdzodr0iy2rt.gif

Napisano

ja zaenkrat nisem mel ?e nobenega popravila, samo dele ko popravljam avto je pa vse tako drago kot pri norcih, ce ti povem eno ceno rocaj vrat (po domace kljuka za vrata odpirat) 44720sitov, pol npr blatnik 53k sit, pa ?e neki drobi?a, drugac pa kokr vem pr mazdi dost rad crkne frtajler (razdelilec v?iga) za to ceno nisem cist sigurn mislm pa da se giblje okol 140 k sit. zdej mi pa povej ce so to normalne cene, no ja da ti povem ?e ceno za ogledalo 56 k sit!

Od kdaj so kljuka vrat,blatnik n ogledalo samo od sebe crknilo? Kolk pa mislis da je razdlilec vziga za kak drug avro 20 ksit?Sicer pa ga nove mazde in ostali itaq nimajo vec.Moj xedos ima 190 kkm, pa sm menjal 3 tedne nazaj, zobat jermen(gates)+3 napenjalce(nsk plastificirani)(49ksit),vodna crpalka ista kot prva vgadnja ni ponaredek(20ksit), tesnilo pokrova ventilov 2X (18ksit),jermen vodne crpalke in hidrlike (2ksit) in 2x lezaj napenjalcev klnastih jermenov(5ksit). Je to drago ?Ko sem spraseval na servis je to prislo v take cifre,da cel avto ni tolk vreden.Delal pa sem vse sam.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Guest BrainLess
Napisano

Jaz mam tudi en problem!

 

Meni pa avto cukne v vsaki prestavi pri cca. 2000 obr.

ampak samo pri pospe?evanju (obi?ajno je to bolj povdarjeno, ko je mrzel in v ni?jih prestavah (1,2,3)

Po ob?utku, kot da bi mu bencina sfalilo (kot da bi ga za trenutek kaj zadu?ilo) pol pa za?ne pospe?evat ko nor!?! :blink:

 

323f 1.5 90km l 96 84.000 km

Napisano

ja crkne ne sam ko se zaleti? in ?e nisi kriv in ti zavarovalnica ne krije vseh stro?kov, ker je ekonomska totalka, in bi imel avto in se ho?e? s tem avtom vozit rabi? te dele ?e ga ho?e? popravit. sicer sem nekaj delov na?el rabljenih, desnega blatnika pa po dveh mesecih nisem na?el rabljenega, zato sem mogu naro?it novega. ?e ima? denar za novej?i avto k nima frtajlerja bog ti po?egnej, ?e se vozi? z starej?im modelom ima? pa lahko take probleme.

Napisano

Moja mazda je letnik 94 in IMA razdelikec vziga z loceno vzigalno tuljavo, kar je najveckrat vzrok napak in tezav z vsem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Jaz mam tudi en problem!

 

Meni pa avto cukne v vsaki prestavi pri cca. 2000 obr.

ampak samo pri pospe?evanju (obi?ajno je to bolj povdarjeno, ko je mrzel in v ni?jih prestavah (1,2,3)

Po ob?utku, kot da bi mu bencina sfalilo (kot da bi ga za trenutek kaj zadu?ilo) pol pa za?ne pospe?evat ko nor!?! blink.gif

 

323f 1.5 90km l 96 84.000 km

 

 

?AU VSEM. JAZ SEM NOV IN MAM ISTI PROBLEM PRI 323F 1,5, 2000. A ZNA KDO POVEDAT KAJ JE TEMU VZROK???????

 

 

 

Napisano

V telegrafskem slogu:

 

 

- prebijajo kabli za sve?ke

- slabe sve?ke ali neustrezen razmak na anodah sve?k (v navodilih pi?e koliko mora biti)

- v?igalne tuljave

 

tole so najpogostej?i vzroki za tak?no cukanje

33112_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Postal sem lastnik Mazde 323f, letnik 1998, 107000 km. Ma?ina ni vlekla, kot bi morala. Mislil sem da je lena ker jo je vozil penzionist. Najprej me je motilo, ko sem prestavil v drugo brzino in ni potegnilo. Po nekaj 500 km prevo?enih km se mi je dogajalo, ko sem vozil 150 v peti, je za?el motor zgubljati mo? in trokirati. ?el sem na gama servis, kjer so mi menjali obe v?igalni tuljavici cca. 6k 1 kos. Tudi to ni pomagalo. Nato smo menjali zra?ni filter, pa tudi to ni pomagalo. Mojster mi je rekel sedaj je pa samo ?e ena stvar, merilnik pretoka zraka_takoj za zra?nim filtrom. (61 k z popustom). Zdaj pa dela kot nova.

LP

Dejan

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.