Skoči na vsebino

kako je z motorji

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!!

Imam mazdo xedos 6 let.1997 prostornina 1,6 79kw z avtom sem zelo zadovoljen samo precej mi olja ?ge.Svetovali so mi naj zamenjam motor ?e? da to nih?e ve? ne popravlja.Zanima pa me ?e kdo ve ali je kak drug motor npr. od mazde 323 oz.626 .... primeren , ker xedos modelov res ni veliko???

oz. ?e kdo ve ali bi bil motor 323f tip Z5 primeren???

Napisano
  je edd napisal:

Zdravo!!

Imam mazdo xedos 6 let.1997 prostornina 1,6 79kw z avtom sem zelo zadovoljen samo precej mi olja ?ge.Svetovali so mi naj zamenjam motor ?e? da to nih?e ve? ne popravlja.Zanima pa me ?e kdo ve ali je kak drug motor npr. od mazde 323 oz.626 .... primeren , ker xedos modelov res ni veliko???

 

Z zamenjavo motorja nebo? veliko naredil, probaj najprej zamenjat olje.

Katarega uporablja? sedaj ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zamenjaj olje bo vsaj 50% bolje. Pa ne samo firmo tudi W mora biti pravi. Izjava temelji na izku?njah, zato je patentirana ! :vesel:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

5-50 se mi najbol?e obnese, pa full syntethic, pa ni castrol. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ta zlati Valvoline!!!! :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

hvala za nasvete !!!!!

 

imam pa zdej ?e eno vpra?anje na mazda europe forumu sem bral o medoti kako z me?anico kerozina oz. parafina in olja dvakrat "splaknemo" motor nato pa zopet nato?imo prevega seveda ob 2x zamenjavi filtra

ZANIMA pa me je kdo ?e mogo?e sli?al za to metodo in ?e deluje oz. ?e s tem ne bom ?e poslab?al situacije ??? Menda je preverjena in deluje

Napisano
  je edd napisal:

hvala za nasvete !!!!!

 

imam pa zdej ?e eno vpra?anje na mazda europe forumu sem bral o medoti kako z me?anico kerozina oz. parafina in olja dvakrat "splaknemo" motor nato pa zopet nato?imo prevega seveda ob 2x zamenjavi filtra

ZANIMA pa me je kdo ?e mogo?e sli?al za to metodo in ?e deluje oz. ?e s tem ne bom ?e poslab?al situacije ??? Menda je preverjena in deluje

 

?e se bo? lotu tega si prej pripravi, rezervni motor.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

AHA hvala !!! ker tam je menda nekdo preizkusu in je precej navdu?en.

bom danes preizkusil z zamenjavo olja in filtra z valvoline 5-50 ali raj? 5-30 za 1,6 ma?ino 79kW pa bom po?akal na rezultate sej ?e bo res za 50% bolj?e sem dosegel svoje.

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

?e se bo? lotu tega si prej pripravi, rezervni motor.

 

Pa lih v?eraj sem bral nekaj o "engine flush" preparatih. Ti naj bi oreng splaknili vso svinjarijo iz kanalov. :blink: Naj bi dali noter pred menjavo olja in spuca vse zapacane kanale. Saj veste tisto, ko vlije? novo olje noter pa je potem olje naslednji dan ?e ?isto ?rn. No to naj bi tak?ne zadeve odpravile.

Yavar so ti te zadeve kaj znane? :ne vem:

Napisano
  je Symon napisal:

Pa lih v?eraj sem bral nekaj o "engine flush" preparatih. Ti naj bi oreng splaknili vso svinjarijo iz kanalov. :blink: Naj bi dali noter pred menjavo olja in spuca vse zapacane kanale. Saj veste tisto, ko vlije? novo olje noter pa je potem olje naslednji dan ?e ?isto ?rn. No to naj bi tak?ne zadeve odpravile.

Yavar so ti te zadeve kaj znane? :ne vem:

 

Tega se izogibam.

 

Mogo?e ima sirius kako idejo al pa zadevo, najbolje ?e ga povpra?a? ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 4 tedne kasneje...
Napisano
  je edd napisal:

Zdravo!!

Imam mazdo xedos 6 let.1997 prostornina 1,6 79kw z avtom sem zelo zadovoljen samo precej mi olja ?ge.Svetovali so mi naj zamenjam motor ?e? da to nih?e ve? ne popravlja.Zanima pa me ?e kdo ve ali je kak drug motor npr. od mazde 323 oz.626 .... primeren , ker xedos modelov res ni veliko???

oz. ?e kdo ve ali bi bil motor 323f tip Z5 primeren???

 

jaz imam letnik 98 enak motor, 120000 km prevo?enih pa mi pije 3-4l olja na 10000 km, kolegu isto. Zgleda, da je to hiba teh motorjev.
Napisano

mazda pa olje sta zelo skregana

meni tudi nenormalno papca

pa saj smo zadnji? na sre?anju v celju govorili nekaj na to temo

pa smo ugotovili da samo enemu ne papca samo se ne spomnim komu :unsure:

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

O porabi olja smo na tem forumu ?e razpravljali. Na eni spletni strani sem na?el najmanj 40 razlogov za to. V slu?ajih, ki se omenjajo v tej temi, pa gre verjetno za dolo?eno stopnjo obrabe in za stil vo?nje. Tisti, ki stalno vrti motor okoli blokade ne more pri?akovati, da ne bo z nekaj olja mazal tudi izpu?ni sistem. Poraba 3-4 litre na 10.000 km pa je za dana?njo stopnjo razvoja motorjev nekoliko prevelika. Zamenjava olja z ve?jim gradacijskim razponom W, bi znala biti slaba poteza. Poskusite z uporabo speciala iz Bondove ergele. Nekaterim je precej zmanj?ala porabo olja, ne vsem, ve?ini pa.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano
  je Sirius napisal:

O porabi olja smo na tem forumu ?e razpravljali. Na eni spletni strani sem na?el najmanj 40 razlogov za to. V slu?ajih, ki se omenjajo v tej temi, pa gre verjetno za dolo?eno stopnjo obrabe in za stil vo?nje. Tisti, ki stalno vrti motor okoli blokade ne more pri?akovati, da ne bo z nekaj olja mazal tudi izpu?ni sistem. Poraba 3-4 litre na 10.000 km pa je za dana?njo stopnjo razvoja motorjev nekoliko prevelika. Zamenjava olja z ve?jim gradacijskim razponom W, bi znala biti slaba poteza. Poskusite z uporabo speciala iz Bondove ergele. Nekaterim je precej zmanj?ala porabo olja, ne vsem, ve?ini pa.

 

Samo ?udno je to, da je bila moja Mazda vedno lepo vo?ena - na relacije, avtocesta ponavadi okrog 140 km/h, to ni ravno do blokade. No v?asih tudi pritisnem, da se malo prepuca :D
Napisano
  je tomaz108 napisal:

Samo ?udno je to, da je bila moja Mazda vedno lepo vo?ena - na relacije, avtocesta ponavadi okrog 140 km/h, to ni ravno do blokade. No v?asih tudi pritisnem, da se malo prepuca :D

 

 

mogo?e so oljni batni obro?ki hin

 

:)

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Ne razumem, kaj ljudje po?nejo z motorji, moj sucker ima 245 kkm pa ne popije niti 1 deci olja na 10 kkm.

Pa ga ne ?param, vsaj 1X na dan se zavrti do 7000 rpm, druga? pa je tam okol 3000 - 5000 rpm.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ponavadi gre pri teh motorjih (avtomobilih) za vozila, ki niso od prvega lastnika, zato ne vemo v kak?nij rokah so bili in kako so bili vzdr?evani.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Jaz sem tudi 3 lastnik.Ob nakupu je imel 112 kkm, od takrat nobenih problemov z oljem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

moj ma tut kr dost kilometrov (mislim da nekje med 250-300, ceprav je mel na stevcu 170?!)...ko je vse skup stalo, je bil kr pozresen, zej pa se je poraba zelo umirila, nekje po 1000km. Ne vem pa cist tocn se kolk. Uporabljam pa ze od zacetka Shell Helix 10W-40, pa morm rect da sem zelooo zadovoljen z njim. :D

:)
Napisano

No pa smo spet pr relaciji Mazda - olje! <_<:D

 

Res je verjetn od hudi?a mal mazd ki ga ne pijejo, z izjemo novej?ih, pa Ajvarjeve in Maretove (odjavljene), pa tut moj mehanik mi je reku, da mazde so itak znane po pitju ola, kar pomen da ima sicer dec kr neki izku?n in ve o ?em govori! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Moja bivsa (1.6 SOHC 90KM) je pila NIC olja na xxxx km, ce si se vozu normaln. Ce si ga pa puno tiscal je pa spila tam nekje cca. 1l/10.000km. Ampak to je blo ReDevil style tiscanje skoz u blokado.

 

Isto je blo pr turbotu ko je mel ze 300k km. Sam da je blo pr tem x2. Zakaj? ker je se pri turbini puscalo olje, tak da sam motor da je pil qrac kei. Pa zaka se sekirate? A gre avto manj? A smrdi za njim?.... no pol pa sam nalij pa pohodi :bravo:

 

Itak pa so to zanemarljive vrednosti. Ce hondas rece da mu ne pije, potem laze. Kdor pravi da mu ne pije, itak ne tisci avta. Avto sploh ne bi sou, ce ne bi pil olja na punih obratih! Drugac pa dajte tudi avtu olje, za katerega je bil motor skonstruiran! Ne pa XxX hi-tech olje, ker tut ne velja! To je za nove motorje....

 

Btw...zaka ma pa Mare odjavljenega?

:)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • No. Jaz sem olje za menjalnik kupil. In ker ga sam še nisem nikoli menjal sem šel do soseda, ki je mehanik da bi ga menjala skupaj. Že takoj je rekel, da načeloma ni potrebe po menjavi pa sem vseeno rekel, da bi menjal, če sem že kupil. Rahlo odvijeva čep in prikaplja nekaj čisto lepih kapljic. Zapreva čep in sklepčno odločiva, da menjava ni potrebna. Se prestavlja kot po maslu. Sem pa menjal svečke. Olje pa zamenjal v bartogu za vitrex. Seveda gre za ročni menjalnik.
    • Poslušaj, ti si pa res tamestn pa pojma nimaš, zato se raje ne oglašaj!   To ni fižol, pa da boš pasulj skuhal ven in potem meril, koliko gre na vrhu Vrhniškega klanca...               Če se pošteno naješ pasulja, dvomim, da bo tako blizu, da jo boš božal po kolenu...
    • Ma je tudi shujševalna (preden ga usadiš in opleveš) pa tudi kot solarij, ker kar lepo zagoriš tam na njivi.
    • Živjo, če ima avto realne km in ni bil karamboliran, si zelo verjetno kupil zame eno najboljših-najbolj posrečenih Mazd (trenutno vozim naslednjika G122 in ni več tako pristen bencinar ...). 👌   Pri teh avtih je potrebno: - pri 120.000 km zamenjati svečke (na primer NGK 94124) - olje v ročnem menjalniku na servisu menjajo na 180.000, sam bi ga prej - pri tvojih 110.000 km bi ga zamenjal, če še ni bil (potrebnih 1,7 litra, dober je Redline MTL Manual Trans Lube- 1 Quart- 75W/80W GL-4)   Ostalo po potrebi: - olje (cca 4,3 litra) na do 20.000 km oz 1 leto (sam menjam na okoli 15.000) (recimo MAZDA Dexelia Ultra 5W-30) + oljni filter (recimo MANN-FILTER W 6018 Oljni filterM20x1.5, ali MAHLE ORIGINAL OC 1183 Oljni filter M20x1,5, Filter s navojem) - filtri zraka (recimo MANN-FILTER C 27 019 Zracni filter za MAZDA 6, 3 Dolzina: 270 mm ) - zavorna tekočina na 2 leti (recimo ATE DOT 4 03.9901-6202.2) - filter kabine - lahko zamenjaš v minuti sam (recimo MANN-FILTER FP 24 009 Filter, zrak notranjega prostora za MAZDA 6, 3) - akumulator (recimo AKUMULATOR EXIDE 60AH START&STOP EFB EL604) - okrog 100.000 km oz 5-ih let je pogosto potrebno zamenjati zadnje zavorne diske (radi prerjavijo)   Avto ima verigo - pred 300.000 km se ob normalni vožnji s tem ni treba obremenjevat. Kolega ima Mazdo 3 s šibkejšim 1.5 motorjem in že 300.000 prevoženih km - do sedaj nobenih resnejših okvar.    
    • Tudi pizza poleg piva je bila odlična... Pizzerija Brajda Šmarje Sap ... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.