Skoči na vsebino

gume 2007

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Vozis tko kot je misljeno za avto. Torej cim hitreje iz tocke A do tocke B.

2.7 bo kul.

Ti mas se Savo ne?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • Odgovori 320
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Nope..-... Marshal Izen.... ?e drugi?.... asimetri?na guma..... in mi je dobra.... :D

Feel free....

Napisano

Hvala,

 

bom ?e malo dofilal gume... sam toel so pa kar ekstremni pritiski :blink:

Bom poro?al, ?e me ne odnese v luft :D

 

Al tako,al pa ?igumi efekt...

 

 

Napisano

Hvala,

 

bom ?e malo dofilal gume... sam toel so pa kar ekstremni pritiski :blink:

Bom poro?al, ?e me ne odnese v luft :D

 

Hehe :D brez skrbi, nikamor te ne bo odneslo ;) ne gor (v nebo), ne dol (s ceste) ?e bo? ?e naprej vozil z glavo.

 

Tudi v navodilih nekateri proizvajalci priporo?ajo dvig tlaka pri zimskih gumah glede na tiste tlake, ki so navedeni na informacijskih nalepkah prlimanih na vratih.

 

Plusi pri ve?jem tlaku:

 

- bolj?i ob?utek pri vo?nji

- bolj?a vodljivost in z njo varnost

- manj?e "stopni?enje" pri nekaterih gumah, ki so na to ob?utljive

- mo?nost, da prebije? gumo na udarni jami (pozimi zelo pogost pojav) je mo?no zmanj?ana

- manj?a poraba (pri meni v povpre?ju 0,1 do 0,2 litra/100km)

 

Minus

 

- nekoliko tr?a in malenkostno manj udobna vo?nja

33112_1.png

Napisano

Kok pa naj jst napumpam 175/65-14?

Zdj mam 2,4 spredi pa 2,3 zadi.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Kok pa naj jst napumpam 175/65-14?

Zdj mam 2,4 spredi pa 2,3 zadi.

 

eksperimentiraj, to je najla?je - za?ni z +0,2 pa se vozi nekaj ?asa potem pa lahko ?e za 0,2 pove?a?. Ve?, pa mislim, da nima smisla ;)

33112_1.png

Napisano

Men se tudi 2.6 za 175/65 14 zdi mal prevec...2.4 je najbrz ok. Koliko priporoca tovarna sploh?

Probaj, ce ti ni pretrdo :P

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Mislm da nekih 2,1 :ne vem:

Bom ?e mal pelu na 2,4 pa ?e bo filing ok bom kr tko pustu.

Se mi pa zdijo Bridgestone Blizzak LM 20 fuul dobre gume, k ?e mislm da nau ?lo ?e kr grab in grab :bravo:

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

zimaki :ouje:

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

 

P.S. Labi to sem komaj ?akal, da vidim kako zgledajo zimski feltnjaki :danzoman:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Lepe feltne!

mal so na foro prvih serijskih feltn Bmw-ja Z4

 

To so od Rover-ja 216 :danzoman: eni pravijo, da zgledajo bolj?e kot letne :bravo:

A ve? katera firma jih je delala? Rabil bi dva pokrov?ka, tista na sredini feltne.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Tocno, Rover!!

Pokrovce lahko zrihtajo vulkanizerji.

Drugace pa nimam pojma kdo dela feltne za rover

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

To so od Rover-ja 216 :danzoman: eni pravijo, da zgledajo bolj?e kot letne :bravo:

A ve? katera firma jih je delala? Rabil bi dva pokrov?ka, tista na sredini feltne.

 

Si?i pokrov?e za sredinsko lukno ti nardi lau? iz ljubljane, (drga? avspuhar) ampak sam use 4, pride pa en pokrov?ek okol 2-3?

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

To so od Rover-ja 216 :danzoman: eni pravijo, da zgledajo bolj?e kot letne :bravo:

A ve? katera firma jih je delala? Rabil bi dva pokrov?ka, tista na sredini feltne.

 

:P mam stiri mazdine pokrovce ce bojo pasali(crne pa srebrno pi?e mazda),ti menjam za :cheers:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

:P mam stiri mazdine pokrovce ce bojo pasali(crne pa srebrno pi?e mazda),ti menjam za :cheers:

 

Ups ?ele zdej vidu sramezljiv ?e ima? od alessio ne pa?ejo...a ve? od katere firme so :ne vem:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Moja ima 330k km pa je tudi se vedno original
    • Napaka P0101 je povezana z MAF senzorjem ampak ne menjaj tega senzorja, največkrat je problem v odmični gredi za izpuh ker se obrabi pač slab material ki ga je mazda uporabila bom dodal sliko. Problem je ker se ventili za izpuh ne odprejo več in zrak nima kam iti zato tudi zrak ne more v motor torej javlja napako P0101. Če znaš odpreti pokrov valjev lahko sam preveriš ampak če se ti je že to začelo dogajati zna tudi crknit vakumska pumpa ker potegne delce od odmične gredi. Če boš avto popravljal priporočam da tudi zamenjaš podložke za šobe ki lahko naredijo velik problem na tem avtu.
    • Zdravo, Imam Mazdo 6, 2.2d, 150, 2017. Problem je, da se včasih, ko se peljem po avtocesti s 130 km/h, prižgano klimo in ga pohodim, normalno pospeši do 140 km/h, po tem pa se kar vleče do 160 km/h. Če grem čez 160 km/h, se včasih pojavi napaka P0101. Podobno se dogaja tudi brez klime, ampak pri hitrosti okoli 180 km/h. Druga težava je pri prestavljanju (ročni menjalnik). Ko pohodim v 3 prestavi do 3000 vrtljajev in prestavim v 4 ne nadaljuje s pospeševanjem, ampak se za trenutek »ustavi« in šele nato potegne. Sesalni kolektor je bil očiščen pred mesecem dni, servis je bil opravljen, avto ima 160.000 km. Kakšen namig? Hvala.
    • Zdravo, Imam Mazdo 6, 2.2d, 150. Problem je, da se včasih, ko se peljem po avtocesti s 130 km/h, prižgano klimo in ga pohodim, normalno pospeši do 140 km/h, po tem pa se kar vleče do 160 km/h. Če grem čez 160 km/h, se včasih pojavi napaka P0101. Podobno se dogaja tudi brez klime, ampak pri hitrosti okoli 180 km/h. Druga težava je pri prestavljanju (ročni menjalnik). Ko pohodim v 3 prestavi do 3000 vrtljajev in prestavim v 4 ne nadaljuje s pospeševanjem, ampak se za trenutek »ustavi« in šele nato potegne. Sesalni kolektor je bil očiščen pred mesecem dni, servis je bil opravljen, avto ima 160.000 km. Kakšen namig? Hvala.
    • Četrti dan, četrta lokacija, še vedno ista gorska koča.     Bo pa počasi treba zaključit potepanje, ker "gorski koči" zmanjkuje nafte...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.