Skoči na vsebino

Aktualni dogodki!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

pred 55 minutami je dvorjan napisal:

Kakšno uro nazaj nesreča pri Gozd Martuljku ... na hitro je zgledalo, kot da je akter zletel s ceste na polje.

 

Bila pa je rdeča Mazda 6 karavan (2013-2018, če sem prav videl), ki ima sedaj nekaj krajši "smrček".

 

Kdo od tu?

Uff, moja na srečo ni. Škoda za 6-ko.😕

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako porazno, da izbor za slovenski avto leta ni več prireditev na TV, ampak neko vnaprej posnetu mučkanje?

 

WWW.SLOVENSKENOVICE.SI

Slovenski avto leta 2023 je francoski klasik; le malo za njim je tehnično sorodna opel astra. Objavljamo video celotne prireditve.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 43 minutami je Slivka napisal:

Naslednji, prosim!

 

https://siol.net/novice/slovenija/visje-place-zahtevajo-tudi-obcinski-redarji-597022

 

Počasi bomo prišli še do sindikata beračev. Potem so pa spet zdravniki na vrsti. In se krog kotali naprej...

A ne delaš tudi ti v taki panogi, da se lahko z lopato počasi postaviš v vrsto za odprti bankomat? 😊 Ni vrag, da si ne boš izboril par sto evrov neto plače več. 👍

Sedaj bomo končno izvedeli, koliko služb je prisesano na javno blagajno. 

Od danes  naprej bodo Janezove tabele in izračuni za cene goriv pospravljene v predal. Trošarine bodo samo še zviševali. 😉

Blagajna je prazna, vrsta nezadovjnih  za dvig plač v javnem sektorju pa se vije ven iz Ljubljane. 

Naslednji so na vrsti 1.februarja  upokojenci. S temi pa ni šale.😊 Tej so še iz stare šole prepričevanja. Janulček že nerga glede tega protesta, ker bodi tokrat protesti proti taubijevi rdeči falangi. In on ne bo mogel imeti mikrofona pred usti. 😊

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem v plačnem sistemu skupina "J". Mi smo zadnjih 15 let vedno zviseli, ker so nas prisilili, da smo prostovoljno solidarni. Najprej z gospodarstvom, ki je bilo v recesiji (ta solidarnost za nas sploh ni bila problem), potem pa z zdravstvenimi delavci, ker so bili preobremenjeni in so potrebovali več denarja in ga je za nas zmanjkalo. Nato spet z zdravstvenimi delavci in tako vse do danes... In smo prišli do tega, da je strojni tehnik z osmimi leti delovnih izkušenj na minimalni plači...

 

Prišel bo dan, ko bo tudi nam prekipelo. In če skupina "J" užge stavko, se pa bojte - Bog vam reši dušo, če boste ta dan potrebovali zdravniško pomoč...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je pobrano iz spleta ... 

 

image.jpeg

 

Vcasih smo sli k zdravniku takrat, ko smo bili bolni (ali poskodovani) ... sedaj pa izgleda samo se na čvek ali preganjat čas takrat, ko smo zdravi :)

  • Žalosten 2
  • Jezen 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Bini napisal:

Stanje je na srečo malo drugačno ....😊

Kaj takega lahko velja le pri kakih specialističih pregledih in operacijah,nikakor pa ne v amb.družinske medicine ali urgence.👍

Res je. Sicer pa, zakaj bi hodil k zdravniku, če imaš vročino in kašljaš? 

Se pač pozdraviš doma in ko si v redu javiš, da ti zaključijo bolniško. 

Eni pa res za vsako pasjo figo tečejo k zdravniku in jim razbijajo tam bale. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Boss napisal:

Torej rabmo sam medicinske sestre, da nam odpirajo in zapirajo bolniške.... če človek preživi. K dohtarju pa itak ne smeš, če nisi zdrav, al kako to zgleda?:nevem:

Boss a ti to resno misliš ali se samo malo hecaš? 🤔 Da nisi tudi ti eden izmed tistih, ki takoj tečejo  k doktorju, če samo kihnejo in imajo 37,1 vročine?

Tej so najhujši pacienti. Če bi bil sam doktor in bi se taki prerivali po ambulantah  bi jih takoj nagnal domov.  Da ne delajo gneče po nepotrebnem. Zato pa imamo tako kot je v zdravstvu. Tisi, ki res potrebujejo doktorja zaradi resnih stvari ne pridejo do njih, razvajenčki pa se prerivajo, da bodo prišli prvi na vrsto. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.