Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

Jaz sem pa cel dan porabil, da sem ?raufal zarjaveno podvozje, lomil ?raufe, vmes obupal in ?el po druge amortizerje v ?martno ob Paki. Ampak se je spla?alo zamenjati serijske fedre za serijske fedre ampak od enega drugega avta. :hohoho:

Objavljena slika

(165F/80R lbs/ins VS 250F/250R lbs/ins oziroma 2,95F/1,42R VS 4,46F/4,46R kg/mm), spredaj so ni?ji cca 3-4 cm, zadaj pa cca 5 cm ampak zaradi trdote, se avto manj posede in ni toliko ni?ji, mogo?e cca 2cm, bom videl ?ez dan.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

(165F/80R lbs/ins VS 250F/250R lbs/ins oziroma 2,95F/1,42R VS 4,46F/4,46R kg/mm), spredaj so ni?ji cca 3-4 cm, zadaj pa cca 5 cm ampak zaradi trdote, se avto manj posede in ni toliko ni?ji, mogo?e cca 2cm, bom videl ?ez dan.

 

A bo? sedaj v dolino hodil prek Negastrna, ?ez le?e?e :policaj: pri ?oli ti itak ne bo ratal :hohoho:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes bila z g. Mercedesom v Peklu in se vrnila nazaj med ?ive (pri Borovnici), super zadeva. Prej sem pa ?e malo SLK topless furu. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

What a day res....what a day. Ce nastejem kaj sem vse danes naredil in kje sem vse bil je ze skoraj neclovesko....nisem se star.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

u?er pelu obedve lubice mal na izlet ?ez ovinke v logarsko dolino :prstgor:

Objavljena slika

Objavljena slika

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

u?er pelu obedve lubice mal na izlet ?ez ovinke v logarsko dolino :prstgor:

 

 

ravno z logarske....z dveh koles ?euz Pavli?evo :ninja:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

U?eri je bil super ve?er in totalna ?urka. Zdele pa ?e kmalu na 8-ico v dru?bi Mazda?kih legend. :party0035:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dans me je kolega Pavlavi? poklicu in sva malo podebatirala o nejasnostih in nesporazumih, v prihodnosti pa se je ponudil, da lahko ra?unamo na njegovo podporo in pomo?. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dans me je kolega Pavlavi? poklicu in sva malo podebatirala o nejasnostih in nesporazumih, v prihodnosti pa se je ponudil, da lahko ra?unamo na njegovo podporo in pomo?. :cheers:

 

tako je:). pa povedal sem tudi da malo umiri? nekatere ljudi:) da se ne bo obto?evalo in prepiralo po forumu..

 

seveda se da vse zment.. samo da je normalna komunikacija:).. u?ivajte

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta teden mi na ve?ih podro?jih laufa "k zmaj" (v dobrem smislu uglavnem) no in danes sem dobil tudi od Velenjske medob?inske in?pekcije, redarstva, itd. po?to, da mi ni potrebno ni?esar pla?at in mi kazenske to?ke ne pripadajo. :cheers:

 

Kako se je to u?timal? Vpra?ajte ARAG, oni so mi pomagali priti do moje pravice. :notworth::punk:

 

Kaj je ARAG in njihove ugodnosti za ?lane pa si lahko tule preberete (dober ob?utek pri njih me ni varal, res obvladajo sceno);

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=10445

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse se da zment, ?e je volja :)

 

Objavljena slika

 

TO pa je zaslu?en sladoled :party0035:

 

Rada trenira? ? :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.