Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?akaj, a sem jaz tole na ta drugem linku dobro razumel:

 

140 KM pri 7500 obratih ?zmeden?

 

Ti pri takih obratih ne priletijo ventili skozi izpu?no cev? Mislim, bati, glavna gred in podobno - zdr?i toliko ve?je obrate?

Kako je s hladilnim sistemom - se ne pregreva pod polno obremenitvijo?

Menjalnik, sklopka in gredi - zdr?ijo dvakrat ve?jo mo? (narejen za 75 konjev, obremeni? pa z 140)?

Nosilci motorja?

 

 

No, ja, je res, da je to druga?en motor. Moja BTjka da 140 konjev pri po?asnih 3000 obratih...

Napisano

Si. Nikoli si nisem mislil da bom to rekel ampak:

To je Honda! :P Serijsko se vrti ?ez 7000 obratov tako, da ni problem. Tudi ta konkreten primer ima glavo iz modela, ki se vrti ?e malo vi?e. Menjalnik je verjetno iz istih materialov (oziroma ne bistveno slab?ih) kot za 1.6 VTi, ki ima serijsko 160hp pri 7600 obratih. Hlajenje je dobro kljub majhnemu hladilniku (?eprav moram po v?eraj?nji testni vo?nji preveriti, ?e vetrnica sploh dela sramezljiv ). Akse se nimajo kaj lomiti. Nasploh je navor tisti, ki lomi dele in kuri sklopko, pri tuningu teh majhnih atmosferskih motorjev pa se ga ne pridobi veliko.

Pri Hondah je fajn, da se dobi ogromno tuning delov, obenem pa?e kri?em kra?em med njimi marsikaj (podvozje, motorji, deli motorja, naprimer bolj?a glava na ve?ji blok...).

Napisano

Si. Nikoli si nisem mislil da bom to rekel ampak:

To je Honda! :P Serijsko se vrti ?ez 7000 obratov tako, da ni problem. Tudi ta konkreten primer ima glavo iz modela, ki se vrti ?e malo vi?e. Menjalnik je verjetno iz istih materialov (oziroma ne bistveno slab?ih) kot za 1.6 VTi, ki ima serijsko 160hp pri 7600 obratih. Hlajenje je dobro kljub majhnemu hladilniku (?eprav moram po v?eraj?nji testni vo?nji preveriti, ?e vetrnica sploh dela sramezljiv ). Akse se nimajo kaj lomiti. Nasploh je navor tisti, ki lomi dele in kuri sklopko, pri tuningu teh majhnih atmosferskih motorjev pa se ga ne pridobi veliko.

Pri Hondah je fajn, da se dobi ogromno tuning delov, obenem pa?e kri?em kra?em med njimi marsikaj (podvozje, motorji, deli motorja, naprimer bolj?a glava na ve?ji blok...).

 

Obesek si dal na odbijac?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

daj nekam kako sliko, da te lahko vsaj pozdravimo z novim vozom

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pa za ve?jo prepoznavnost k?no nalepko gor nalimi :P

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

daj nekam kako sliko, da te lahko vsaj pozdravimo z novim vozom

 

 

Saj je dal link albuma s slikami :) >> http://www.mojalbum.com/symon/ej9

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pre?ivel super dan. :party0035:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

V dobri dru?bi ?e drugi? splezal na Veliko Raduho (2062m), zanimivo da smo ?tartali ?ele ob 17.00 s kmetije Bukovnik (najvi?ja kmetija v SLO, ki le?i na 1327mnm), pa potem tik pred no?jo (21.00) spet prispeli na izhodi??e. Lahkotna plezarija. :D

 

Popoldan pa za par dni proti morju, Makarska, itd. (pri tem gre zahvala Simonu Pelku za posojeno Miato). :notworth:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

(pri tem gre zahvala Simonu Pelku za posojeno Miato).

 

A je ?e bila pri zobozdravniku ali je ?e vedno ?krbasta tako kot na Mazda pikniku v Lokovcu?

Napisano

Porezal celo zivo mejo...sej k me niso musice pojedle umes...mogu ga skos tobact B)

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

A je ?e bila pri zobozdravniku ali je ?e vedno ?krbasta tako kot na Mazda pikniku v Lokovcu?

 

Dr. Cerar, po doma?e Lumpi, se je lotil zobne medicine pri tem stroju. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Dr. Cerar, po doma?e Lumpi, se je lotil zobne medicine pri tem stroju. :D

 

Ruvanje? Vrtanje? Plombiranje? Protetika?

 

Upam, da Pelkota preve? ne boli...

Napisano

Dobr se na?vical ampak zvestemu vozilu na pedala po desetih letih zamenjal vse 4 zajle, bodne, vzmeti in kar pa? spada poleg :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mazdica zrihtana kon?no :) prvi del predelav je za njo :D ?aka na part 2 :)

 

Part 1:

Servis Pelko

Obnova usnja na sede?ih + volan

Temne ?ipe

Nova sprednja maska

Prebarvan sprednji odbija?

Sprednje letvice

Eibach pro kit

Tomason 18' feltne in gume + rezanje blatnikov :P

Zamenjan zadnji znak, odstranjeni krom napisi.

Ve? se pa ne spomnm :)

 

Part 2

tukej se pa ?ele dobro za?ne :P

 

Ob?utki .. neprecenljivi ;) za vse ostalo je tu mastercard :D

When in doubt, duck it!

Napisano

Pele-Miata totalno u?iva po Makarski in okolici, pri tem gre izdatna zahvala za zaupanje obema solastnikoma; Simonu in Viperju. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na meji ni blo nobenih ?ajze situacij? :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Nein, alles gut. :cheers::D

 

S HR zdej kot da ni ve? meje, ful prijazno vzdu?je. :party0035:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na meji ni blo nobenih ?ajze situacij? :D

 

Sem ti rekel da ni sumljiv avto... :harhar:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja. Stvar deluje za svoj denar v nulo.  Ta reciver  je bil tudi izbran za najboljšega do 300 €. 
    • Smo bli z busom gor pred ohoho let pa je res šlo, samo babe na prvih sedižih so malo cvilile....  😂🤣😉
    • Pozdravljen,   jaz sem ga očistil "online" in sem zadovoljen. Regeneracija se izvaja na 220-240km, ni sicer kot prej, ko je bila na okoli 280km, vendar gre. Prevoženih imam sicer okoli 280kkm. Vzrok za hitrejšo regeneracijo pri tebi je lahko tudi kaj drugega, veliko parametrov se lahko prebere s Forscan aplikacijo in obd vmesnikom. Par nasvetov kaj preveriti v aplikaciji: EXHPRES1 - v prostem teku je vrednost okoli 100kpa pri pospeševanju naraste do okoli 300kpa - če to ni ok, potem je po vsej verjetnosti kovinska cevka (SH0120870) polna saj. Lahko pa je tudi senzor, posodobljena verzija (SHY618W00), če imaš še staro verzijo. Cevko se lahko preveri tudi z vakum pumpico, nekateri jo očistijo z gorilcem, da saje zgorijo. Meni je ni uspelo in sem jo moral zamenjati. Če imaš DPF poln, boš po moje najlažje ugotovil po parametru DP_DPF. Tudi ta pri pospeševanju narašča (10 ali več kpa), vendar je po končanem procesu regeneracije vrednost v prostem teku okoli 0. Če je vrednost višja, potem zna biti, da je dpf nekoliko bolj poln. Vendar je dpf kr "trdoživ", kolega ima sedaj verjetno že preko 500kkm in prvi dpf, čistil ga je po metodi, ki mi jo je svetoval (opišem kasneje). Preveri tudi vrednosti PM_ACC, PM_ACC_DSD in PM_GEN. Če je vse ok, se proces regeneracije prične, ko je PM_GEN okoli 6, ostala 2 parametra pa počasi naraščata (pri meni do nekje 1-2). Po končanem procesu so vse vrednosti okoli 0. Če ti regeneracijo prožita PM_ACC oz. PM_ACC_DSD, je lahko vzrok zamašena kovinska cevka morebiti tudi senzor, kot sem zapisal prej. PM_GEN pa je povezan s porabo, hitro naraščanje je lahko tudi posledica slabih injektorjev. Svetujem ti, da spremljaš tudi pristisk olja EOP, kot že verjetno veš so težava teh motorjev podložke injektorjev, kar privede do mašenja sita oljne pumpe,... Zdaj kaj dobro oz. priporočjivo storiti, če še nisi: čiščenje sesalnega kolektorja menjeva sita oljne pumpe menjava podložk injektorjev preveriti stanje odmične gredi - to bi rad sam 1x preveril ;), če morebiti prispeva k nekoliko hitrejši regeneraciji Kako očistiti DPF (hvalijo Wynns Off Car DPF Cleaner) Wynns Off Car DPF Cleaner (18985) | Leader in lubricants and additives WWW.MISTEROIL.EU 5L   Recept, ki ga je dal kolega in sem ga tudi uporabil (video prikaz kako očistiti je spodaj - lahko uporabiš tudi čistilo na posnetku): 1. Car idling for about 5 minutes 2. Insert 2 liters of water, in which 1 piece of dishwasher tablets was dissolved by heating the water in the kitchen. 3. Idling for 10 min 4. Insert Home plumber liquid 1l, incl. 10% caustic soda or lye. 5. Let it work for about 1.5 hours 6. Start the car and slowly increase the revs to 5000 revs and down. Liquids fly from the exhaust pipes in an arc several meters away. Coughs a bit at start-up. 7. Rinsing with two liters of water 8. Start the car again and rev up to 5000 revs. Now, as far as I remember, no liquid came out of the exhaust pipe. 8. Insert 2 liters of 10% hydrochloric acid, (RTL acid wash or similar), first 1 liter and after half an hour or an hour another liter. 9. Let it work for about 1.5 hours and then start and rev up to 5000 revolutions. Fluids fly from the exhaust pipes. 10. Rinsing with 4 liters of water in such a way that the fluids enter in 2l batches and in between start again and make rounds. 11. Test drive, during which a lot of liquid comes out of the exhaust pipes during acceleration. However, there is no more steam, but they come out as a liquid.     Testiranje, če je kovinska cevka zamašena: Še števec kolegove mazde (stanje april 2024)   lp, Samo  
    • Še solit ga ne rabiš.... 😁😉
    • To vse prevozil z avtobusom. Se srečeval z avtobusi. Cesta od Kotorja na Lovčen brez problema. Tudi dol čez Njegoše in Cetinje. Tam zdaj razširjena... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.