Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

Jst mam WTL ki ima tud CO2 - sm dal 850? zanj v LJ. Sam je 200A.

 

Tudi jaz sem si ?elel kaj takega, pol pa sem vido, da grejo ?elje in potreba vsaka svojo pot in sem si postavo kriterije:

max. 400?

min. 160 A

pulzno varjenje

2 taktna in 4 taktna funkcija

ostalo, kar je ve?, pa je dobrodo?lo

 

Itak pa ?e me ?akajo stro?ki za nabavo jeklenke in Argona, wolfram elektrode in varilne palice.

Za to ?e ra?unam kakih 200?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

avto si prodal in se bo? vozil samo s kolesom :ne vem:

 

Cao

 

Hehe, kolo ze tako prevec uporabljam in ni potrebe po prodaji avta,...

 

LP

 

LPG? :ninja:

 

Cao

 

Jp je tako, postal bom plinar :hohoho:

 

LP

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Krvodajalska akcija uspela in po?utje fenomenalno, so se pa sicer Kamn?ani zelo ?tevil?no udele?ili, tako da super ob?utek in lepo videt, da je tudi pri mladini krvodajalstvo toplo sprejeto. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cao

 

Se morem pohvalit da bom od danes naprej bolj "zelen", okolju prijazen in varcnejsi :P:punk:

 

LP

 

Cao

 

Evo LPG sistem je vgrajen v quattro mlincek, ta teden je potrebno se homolomo narest in vozit dalje, sem pa tankal polni tank plina in od tega prevozil ze cca 280km/spraznil cca pol tanka, zadeva je :punk: tako da zaenkrat zadovoljen,....

 

LP

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ale?, je uspelo, Pelkove sanke so pa trije testirali, med drugim g. Racman in so zdr?ale. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cao

 

Cestitam g.Slivka, upam da nadoknadite izgubljeno,....

 

LP

 

Mah, bemti?, da otroci zdaj jamrajo, da kako je bilo fajn, ko so se lahko igrali s sve?ami in vro?im voskom...

 

Tako je sosedov mulc pred leti tudi izjavil, da je bilo najlep?e, ko je ?tala pogorela...

 

Njemu je bilo zanimivo, ko so pri?li gasilci: utripajo?e lu?i, sirene, kup cevi, veliko ljudi, povsod se je nekaj dogajalo,... No, njegovim star?em ni bilo zanimivo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.