Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

To pomen da bo? k?nga audija nabavu? Al raj vinto? :P

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Pa lih prej si neki o zare?enem kruhu govoru, upajmo da se vsaj to ne uresni? :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano
Napisano

Prodal passata, zdej mam ?e sam rde?o lepotico .. :rolleyes:

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Napisano

V?eraj sem prvi? tankal svojo mazdurino (naredu hkrati tudi reset potovalnega ra?unalnika na nulo) in sem naredil nekaj ve? od 200 km do prejle, ko sem jo dal po?ivat do jutri. Kaj naj re?em, vo?nja po omejitvah in 4,5 litre povpre?ne porabe na 100 km na zaslonu. :)

 

Oh, I love this car a lot! <3

Napisano

Danes (po opravljenem delovnem dnevu) ?e 30. opravil Krvodajalsko akcijo. :jupiii:

Bravo,bravo.A ?e vedno te vodim za 15.

 

 

Napisano
Napisano

U?eri smo se imel super na tuning piknik-u, pred tem pa sem imel strelske vaje z Beretto in to ne po slu?beni dol?nosti ali na kak?en gangsterski obra?un.  :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pravkar pri?el iz "sladke istre". Najedel sem se raznoraznih sla??ic za en teden vnaprej. :D

 

 

Napisano

Dans sm brez razloga zelo dobre vole, a glede na to kar se mi je zgodil, bi moral bit zamorjen k swina in v depresiji, pa nism! :D

 

Zelim zelo fajn dan tudi vam! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Danes mi je zagorela lu?ka za gorivo (prvi? v novem avtu) pri 990 km, s tem, da ra?unalnik pravi, da imam ?e 110 km rezerve. :D Poraba niha med 4,5 in 4,6, odvisno kako ga pritiskam. I love this car!

Napisano

Danes mi je zagorela lu?ka za gorivo (prvi? v novem avtu) pri 990 km, s tem, da ra?unalnik pravi, da imam ?e 110 km rezerve. :D Poraba niha med 4,5 in 4,6, odvisno kako ga pritiskam. I love this car!

 

 

tut js sm na 6-ih litrih pa nism lih neki ne?en na gasu :D

Napisano

Danes mi je zagorela lu?ka za gorivo (prvi? v novem avtu) pri 990 km, s tem, da ra?unalnik pravi, da imam ?e 110 km rezerve. :D Poraba niha med 4,5 in 4,6, odvisno kako ga pritiskam. I love this car!

ce se lucka prizge pri 990km potem sigurno nimas med 4.5 in 4.6 porabe :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Verjetno zarad tega, ker ?tevca nisem takoj resetiral takoj. ;) Prvi dan sem avto zgonu do fula po AC, kjer je bla poraba dost ve?ja. ?ele potem sem resetiral. :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Smo bli z busom gor pred ohoho let pa je res šlo, samo babe na prvih sedižih so malo cvilile....  😂🤣😉
    • Pozdravljen,   jaz sem ga očistil "online" in sem zadovoljen. Regeneracija se izvaja na 220-240km, ni sicer kot prej, ko je bila na okoli 280km, vendar gre. Prevoženih imam sicer okoli 280kkm. Vzrok za hitrejšo regeneracijo pri tebi je lahko tudi kaj drugega, veliko parametrov se lahko prebere s Forscan aplikacijo in obd vmesnikom. Par nasvetov kaj preveriti v aplikaciji: EXHPRES1 - v prostem teku je vrednost okoli 100kpa pri pospeševanju naraste do okoli 300kpa - če to ni ok, potem je po vsej verjetnosti kovinska cevka (SH0120870) polna saj. Lahko pa je tudi senzor, posodobljena verzija (SHY618W00), če imaš še staro verzijo. Cevko se lahko preveri tudi z vakum pumpico, nekateri jo očistijo z gorilcem, da saje zgorijo. Meni je ni uspelo in sem jo moral zamenjati. Če imaš DPF poln, boš po moje najlažje ugotovil po parametru DP_DPF. Tudi ta pri pospeševanju narašča (10 ali več kpa), vendar je po končanem procesu regeneracije vrednost v prostem teku okoli 0. Če je vrednost višja, potem zna biti, da je dpf nekoliko bolj poln. Vendar je dpf kr "trdoživ", kolega ima sedaj verjetno že preko 500kkm in prvi dpf, čistil ga je po metodi, ki mi jo je svetoval (opišem kasneje). Preveri tudi vrednosti PM_ACC, PM_ACC_DSD in PM_GEN. Če je vse ok, se proces regeneracije prične, ko je PM_GEN okoli 6, ostala 2 parametra pa počasi naraščata (pri meni do nekje 1-2). Po končanem procesu so vse vrednosti okoli 0. Če ti regeneracijo prožita PM_ACC oz. PM_ACC_DSD, je lahko vzrok zamašena kovinska cevka morebiti tudi senzor, kot sem zapisal prej. PM_GEN pa je povezan s porabo, hitro naraščanje je lahko tudi posledica slabih injektorjev. Svetujem ti, da spremljaš tudi pristisk olja EOP, kot že verjetno veš so težava teh motorjev podložke injektorjev, kar privede do mašenja sita oljne pumpe,... Zdaj kaj dobro oz. priporočjivo storiti, če še nisi: čiščenje sesalnega kolektorja menjeva sita oljne pumpe menjava podložk injektorjev preveriti stanje odmične gredi - to bi rad sam 1x preveril ;), če morebiti prispeva k nekoliko hitrejši regeneraciji Kako očistiti DPF (hvalijo Wynns Off Car DPF Cleaner) Wynns Off Car DPF Cleaner (18985) | Leader in lubricants and additives WWW.MISTEROIL.EU 5L   Recept, ki ga je dal kolega in sem ga tudi uporabil (video prikaz kako očistiti je spodaj - lahko uporabiš tudi čistilo na posnetku): 1. Car idling for about 5 minutes 2. Insert 2 liters of water, in which 1 piece of dishwasher tablets was dissolved by heating the water in the kitchen. 3. Idling for 10 min 4. Insert Home plumber liquid 1l, incl. 10% caustic soda or lye. 5. Let it work for about 1.5 hours 6. Start the car and slowly increase the revs to 5000 revs and down. Liquids fly from the exhaust pipes in an arc several meters away. Coughs a bit at start-up. 7. Rinsing with two liters of water 8. Start the car again and rev up to 5000 revs. Now, as far as I remember, no liquid came out of the exhaust pipe. 8. Insert 2 liters of 10% hydrochloric acid, (RTL acid wash or similar), first 1 liter and after half an hour or an hour another liter. 9. Let it work for about 1.5 hours and then start and rev up to 5000 revolutions. Fluids fly from the exhaust pipes. 10. Rinsing with 4 liters of water in such a way that the fluids enter in 2l batches and in between start again and make rounds. 11. Test drive, during which a lot of liquid comes out of the exhaust pipes during acceleration. However, there is no more steam, but they come out as a liquid.     Testiranje, če je kovinska cevka zamašena: Še števec kolegove mazde (stanje april 2024)   lp, Samo  
    • Še solit ga ne rabiš.... 😁😉
    • To vse prevozil z avtobusom. Se srečeval z avtobusi. Cesta od Kotorja na Lovčen brez problema. Tudi dol čez Njegoše in Cetinje. Tam zdaj razširjena... 
    • Ena iz Vipavske doline...    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.