Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nasploh Francozi so zlo mehki

 

Ne vem zdej kok ma? kilometrine za sabo, pa o ?em to?no debata te?e! <_<:harhar:

 

Skratka pelje? se kot na Turbo maximus, to mi je noro v?e?, isto?asno se pa dost dobr dr?i cest (velka medosna)! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Zato so pa tako romanti?ni. :hohoho:

 

No kolk si jih ?e prtisnu odkar fura? renalut ? :harhar::harhar:

 

V renaultu seveda.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

MP Jelovice:

 

Opet vi, pa dobro vi ste vi?e kod nas nego kod ku?e.

 

medtem ?ena moli paso?e ker je na njeni strani...

 

Ne treba, ne treba, znam ja gospoda dobro...

 

P.S. bla je policajka... :rolleyes:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobro je imeti kolega pri koritu, hvala Joza, naj te renault blagoslovi.

 

Bom u Renojca kr "Poteno?ter" montiru, da ob priliki (kaki okvari) odmolim en Ro?n venc in potlej ?ude?no "proradi" makina! :P:harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imel sem priliko sprobat novo Mazdo 6 z novim 2.0i bencinarjem (155KM).

 

kaj naj re?em? Z eno besedo RAZO?ARANJE.

 

Motor je anemi?en ne bistveno bolj?i od prej?njega 2.0 :( Res ne vem kam Mazdi uspe skriti te deklarirane konje.

 

Malo u?itkov je ?ele, ko res zavrti? skoraj do rde?ega polja samo hudi?a kdo pa se ?eli takole vozit ves ?as, da o porabi raje sploh ne razmi?ljam.

 

A je ?e kdo drug to sprobal, da vidim, ?e sem mogo?e ratal preve? zahteven :ne vem:

 

 

 

Prosim, da tale post ne bo bil vzrok za ponovno prepucavanje bencin vs. diesel - je le razmi?ljanje o konkretnem modelu avtomobila s konkretnim motorjem. Hvala.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj dobil 2 paketa, ki sem ju ?akal 14 dni.

 

 

 

 

Normalno vse je ?e zmontirano. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imel sem priliko sprobat novo Mazdo 6 z novim 2.0i bencinarjem (155KM).

 

kaj naj re?em? Z eno besedo RAZO?ARANJE.

 

A je mo?no, da je za to kriva loputa plina? ?e je preko elektronike je v?asih zadeva ?isto neodzivna, odvisno od avta...

 

V?eraj dobil 2 paketa, ki sem ju ?akal 14 dni.

Normalno vse je ?e zmontirano. :hudicek:

 

A si zbrisal moj namig pa na novo napisal tole a? :harhar:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je mo?no, da je za to kriva loputa plina? ?e je preko elektronike je v?asih zadeva ?isto neodzivna, odvisno od avta...

 

A misli?, da je to feature al je napaka? :ne vem:

 

Ker isti filing sem imel tud pri prej?njem 2.0 motorju v pre FL verziji nove ?estke. Filing je kot, da bi hotel celo dnevno sobo premaknit, nobene iskrivosti, ?ivljenja. Mazda 2 se mi je zdela bolj odzivna.

 

Bom ?el mal teste pogledat, kaj pravijo testerji. <_<

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja baje je dostikrat tako, da je od lopute odvisno kako se motor obna?a. Ker te lopute so tudi zato, da iz avspuha ven letijo ro?ice. In zaradi tega ga ti lahko pohodi? kot norca pa bo on pospe?eval kot se njemu zdi, da je dobro za ro?ice in delfine. ?e bi pa pospe?eval na polno bi pa zaradi tebe 5 pingvinov ostalo brez svoje ledene plo??e. :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od danes navigacija v moji MPS POZNA slovenijo. :vesel:

 

 

Hvala Jest.+ :rispekt:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja baje je dostikrat tako, da je od lopute odvisno kako se motor obna?a. Ker te lopute so tudi zato, da iz avspuha ven letijo ro?ice. In zaradi tega ga ti lahko pohodi? kot norca pa bo on pospe?eval kot se njemu zdi, da je dobro za ro?ice in delfine. ?e bi pa pospe?eval na polno bi pa zaradi tebe 5 pingvinov ostalo brez svoje ledene plo??e. :(

 

 

ma kurac... jebe? pingvine :hudicek: pol pa naj ne reklamirajo, kot da je 155KM (konjskih mo?i) pa nej raje napi?ejo, da so to pingvinje sile. :angry:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma kurac... jebe? pingvine :hudicek: pol pa naj ne reklamirajo, kot da je 155KM (konjskih mo?i) pa nej raje napi?ejo, da so to pingvinje sile. :angry:

 

lol. to so Eko-horsepower. :)

e, ti si kandidat za good ol' v6 ko ji lahk loputo pobrusis pa zajlo skrajsas da je skos na 3000rpm tako kot moja. ne no.. :D malo manj.

 

ce ve kdo za koga ki ne racuna prevec zato da bi preprogramiral mazdin ECU naj napise ker mi zadaj ves cas smrdi po neizgorelem bencinu in je vzig vredu, kabli so dokaj, svecke so super. edino kable se zamenjam, ce pa pol ne neha smrdet pol pa tut nevem. :angry:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma kurac... jebe? pingvine :hudicek: pol pa naj ne reklamirajo, kot da je 155KM (konjskih mo?i) pa nej raje napi?ejo, da so to pingvinje sile. :angry:

 

Za to imam VGRAJENO re?itev, pali na bencinarjih in na navorih, ti poka?em ko se dobimo. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.