Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

mud moje Fko bi blo fajn oprat ... drga? smo pa dons zrihtal pleh k je biu uzadi mal zaleten :bravo: zdej pa sam ?e tazelen odbija? pofarbat na belo pol pa sam ?e zadno havbo u nulo na?telat da nebo nobenih velkih fultou pa skup zmetat zadevo pa bo ko nubo zgledal :bravo:

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dobil daljinsko zaklepanje... za 10e iz ebaya.

ne znam namontirat. :blush:

 

Pirobaj shemo poslikat z kak iStvarjo, mogo?e se ti bo prej posvetilo kako gre. :hudicek::hudicek:

 

 

 

PS. Zajebancija. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tapravga, s 300 in tolk konji, ali samo M3 kot Mazda3, npr. 105 konjev? :P

 

Tapravga ///M3 s 343 konji ja. :punk: Je bil pa lastnik ///M3 zadovoljen z RSom, da je taprav hothatch. :bravo: Je ?e enkrat na AC ugotovil, da Clio ne ostane toliko zadaj, da bi rekel, da je jajc. :P

 

Da denar ne bi bil problem bi imel tudi jaz kaj tak?nega. :blush:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe, temu se pa? res re?e M3! :bravo:

 

Jaz pa sem si kar malo odpo?il danes, tko da bom jutri la?je ?tartal delovni teden! :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na hitro malo pobrkal po mo?ganih sakerja, ga malo downgrejdal, ker druga?e gume ne bodo vidle snega.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj pre?ivel lep dan s svojo drago; sva se potepala po tolminsko-bov?kem koncu, vmes do?ivu deja-vu na kraju, kjer je mijatica pokazala svoje prikrite vragolije in po ne vem kolkem cajtu se pelju spet ?ez vr?i? :bravo:

 

sre?u pa mogo?e siriusa (lahk pa da ni bil) mal iz tolmina ven in na poti domov na gorenjski AC eno zelenko z lj registracijo in MAZDA nalepko ?ez celo blendo zadaj :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kolega ima novega mercedesa in ima interval na 40Kkm. Sam ga naredi še enkrat vmes in potem na uradnega po servisnem protokolu. Edino prav. 
    • Uradno je na mojem 2 leti ali 30k km. Javi pa mi med 16-17k prevoženih, to je ca. 5% intervala še, ne grem do 0%. Po barvi olja je še ok. Saj sedaj se konča jamstvo in bo prešel na moje servisiranje.   Alfo sem na 14k menjaval in je bilo črno. Seveda pa potem imel težave z garežem in multiair enoti. Uradni interval 30k, kasneje spuščen na 15k.   Tudi na m2 je bilo leta črno na 5-6k. Moj interval je bil potem na 7k, ko sem uspel to ven oprat.   Dopade se mi inteligetni interval, ker računa glede na zlorabo avta. Mestne vožnje in agilna vožnja je velika razlika proti 130 na AC.
    • Na misel mi ne pade, da bi olje menjal na več kot 15Kkm. 
    • Ne, nimam. Prejsnji mesec sem sipo zamenjal, sedaj se srna... ce bi vedel kako polico imam, ne bi. Bom pri naslednjem zavarovanju malo spremenil to zadevo.
    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.