Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

stosje, ker je parkiran sred ceste :D

 

To ni ?tos, to je problem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Took sem zadovoljen s ?rnozmajko, da je ?e prov noro (v treh dneh odkar sem jo prevzel, sem naredil ?e 350km, pa sploh ne vem kdaj in na kateri relaciji :P ). Ti?im jo k zmaja, poraba pa je 11,5 litra (LPG-ja) :jupiii:

 

Ful mi je tudi v?e?, ko sem se malo prej ?elel vklju?it na AC, pa se nek frajer s Kvadraturo odlo?i, a mi pa? ne bo dal placa da se vklju?im, se prav ali naj orng zbremzam ali pa kakor vem in znam. No po vklju?evalnem sem pohodu do podna, se dobesedno izstrelu pred to ki?to (pra)Passatsko, bedniku pomoje ni blo ni? jasno, hehe. :jupiii: Kaj takega bi s skurjeno sklopko lahko samo sanjal, jao! :hohoho:

 

Stroj od stroja, vesel sem, kapo dol! :punk::rozico:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

u petek pa na party :bravo: 2 karte ?e mam vi?ka ?e koga zanima ;)

 

Objavljena slika

 

Kolega pride mimo tukaj v bukare?ti - WTF Alexandra Stan, she's romanian - nice looking, 2-3 melodies and rest garbage....but she's sexy....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V ?etrtek postavljamo konstrukcijo & ozvo?enje za to zadevo in kr glava boli kak?ne zahteve ma ta romunka, glede na to da ma vse skup 2 poznana komada :rolleyes:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

u petek pa na party :bravo: 2 karte ?e mam vi?ka ?e koga zanima ;)

 

Objavljena slika

 

est bi ?u takoj sam k delam v soboto zjutri :(

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sj niti nvm ?e zares sm sodi, ampak vozu sm BMW 650, kr solidna zadevca sam 140+ jur?kov pa nvm ?e bi lih dal za tako stvar.

 

?e jih dobi? si kupi flat in mazdo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kumi ?akam....?e ena no? tle, na avion, v mazdo, v doma?o posteljo, v mazdo pa v za Budvo :jupiii::jupiii::jupiii:

 

Vreme bo zgleda :notworth:

Hi:10°Lo:1°

Hi:9°Lo:4°

Hi:9°Lo:3°

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prejel s strani vodje oddelka oceno odli?no za preteklo leto (ocenjevali so strokovnost, ekspeditivnost, natan?nost, itd.)! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.