Skoči na vsebino

Avtomatska klima - Mazda 3/2007

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ti si nekje tukaj potem. imas se dodatne varovalke pod haubo, preveri da ni kak slab stik, oksidacija its

 

http://www.justanswer.com/mazda/6qmyv-2007-mazda-air-conditioner.html

 

shema ki je lahko v pomoc za rele in varovalko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zraven akumulatorja ko so releji... se slisi da nek rele vklopi... in sklopi..tko kot dela kompresor potem.... zdej mislu sm da je loh slab... in sem jih med sabo malo pomenju...ker so 4 je releji cisto isti in iste oznake... pa je se vedno isto. Edin ce je kaksen ventilator al kej v stiku in v okvari in ne pusti pol zagon kompresorja

Napisano

To bi bilo prej... a se ti med vo?njo isto dogaja?

 

Ker, ?e ne v?ge ventilatorja pride do podhladitve in preventivno izklopi kompresor. V glavnem preveri ali ti zalaufa ventilator za klimo.

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

?e bi mogo?e kdo vedel odgovor:

 

Mazda 3, letnik 2010, navadna ro?na klima. A bi moral kompresor nonstop laufat, ko je klima vklopljena? Meni se namre? stalno vklaplja in izklaplja cca. vsako minuto. Sicer OK hladi, sam to vklapljanje in izklapljanje je pa kr mote?e, ker nikoli ne ve? to?no, kdaj kompresor laufa. In potem ko mora? koga prehitet in pohodi? gas, ti glih takrat ?e kompresor vklopi in avto ne potegne kot si pri?akoval. Preden za?nem skakat okol servisrejev bi rad od vas mnenje, ?e je tako delovanje sploh prav ali je napa?no.

 

Hvala in lp

Napisano

Klima ko pohodi? gas nad 80% se naj bi ugasnila in dala prednost samo pospe?evanju. Pri ?vohnej?ih motorjih se je izklapljala tudi pod standgasom ko si obra?al volan (hidravlika je imela prednost). Tako da ?e se ti pri tej vro?ini in vla?nosti vklapla in izklaplja je kul. U?inek hlajenja lahko tudi sam proba? doma- ventilator na minimum, izbere? samo sredinske re?e za zrak in not vtakne? senzor od kak?nega termometra. ?e poka?e 12 stopinj ali manj je kul. To dela? seveda v senci.

  • 4 tedne kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Hja, men vklaplja in izklaplja na cca. 8-10 sekund. Torej 8 sek laufa, se izklopi, 8 sek stoji, se spet vklopi in tako naprej.

Men se to ne zdi glih najbolj prav. Je mogo?e to znak premalo plina?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.