Skoči na vsebino

Oktan


Marko_mx-3

Priporočeno sporočilo

Spet nekaj novega na TV, vodil bo pa vsem poznani voditelj avtomobilisti?nega prispevka na TVS1 v oddaji Tistega lepega popoldneva

 

Nova visoko oktanska TV akcija.

 

Na ekrane prihaja oddaja zasnovana za sodobnega urbanega gledalca, ki ?eli izvedeti ?imve? o ultimativnih objektih svojih ?elja ? avtomobilih, motorjih, ?olnih, jahtah, privatnih letalih ipd. ob tem pa se ?eli tudi zabavati.

 

Za objektivno predstavitev vozil in zabavo bo poskrbel voditelj ?iga Colja ob pomo?i kar ?estih mi?nih sovoditeljic. Te bodo kot Charliejevi angel?ki odhajale na skrivne naloge po celem svetu in mimogrede testirale najrazli?nej?a prevozna sredstva ? od majhnih do velikiih avtomobilov, motornih sani do jaht.

 

Ne zamudite premirnega predvajanja: nedelja, 14. oktobra, ob 19.30!

 

Upam da bo kaj bolje vodil kot na TVS1

 

http://tv3.si/index.php?id=324

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 74
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Motozabavna oddaja OKTAN na TV3

Napisal jm,dne 10.October,2007

 

 

 

Ste ?e kdaj sli?ali za televizijsko oddajo, ki ima enega voditelja in kar ?est sovoditeljic? Ste ?e kdaj sli?ali za oddajo, v kateri voditelj s sovoditeljicami vozi in testira vsa mo?na motorna vozila ? od motorjev do dirkalnih gliserjev, od avtov do letal? Ste ?e sli?ali za slovensko televizijsko oddajo, ki se redno snema po vsej Evropi, produkcijska ekipa pa ve?krat zaide tudi na druge celine?

 

Ne? Potem ?e niste sli?ali za Oktan! Oddajo, ki uvaja v slovenski medijski prostor nov ?anr: mototainment. Grej torej za prvo motozabavno oddajo, ki bo po scenarijih, produkcijskem pristopu, videzu prispevkov in re?iji videti kot akcijski film.

 

Glavno vlogo v tem »filmu« bo igral voditelj ?iga Colja, nekdanji voditelj rubrike Osmi potnik v sklopu oddaje TLP na TV SLO. Njegov »filmski« lik je vodja tajne organizacije Oktan, ki se ukvarja z medijsko-industrijskim vohunstvom. Naloga te organizacije je odkriti, kaj se skriva pod pokrovi motorjev, armaturnimi plo??ami in pod ostalimi deli opreme najbolj?ih, najuspe?nej?ih, najbolj tehnolo?ko dognanih in najbolj prodajanih vozil vseh vrst.

 

?iga pa na svoji misiji ne bo sameval. Dru?bo mu bo delalo kar ?est mi?nih »agentk«, ki jih bo po?iljal na skrivne naloge po celem svetu. Njihova naloga bo u?ivanje ob testiranju najhitrej?ih, najdalj?ih, najbolj vzdr?ljivih ? prevoznih sredstev.

 

Sovoditeljice oz. »tajne agentke« Oktana so:

Barbara Smisl ? Barbie, Maja Matkovi? ? Maya, Monika Me?i? ? Monica, Nika Leskovec ? Nikki, Rebeka Pevec ? Rebecca in Ur?a Mrak ? Ursula.

 

Oktanove misije bodo na sporedu ob nedeljah ob 19.30 na programu televizije TV3. Tisti, ki jim pono?i manjka adrenalina, pa si oddaje lahko ogledajo v ponovitvah, in sicer ob torkovih ve?erih ob 23.00.

 

Ne zamudite premiere televizijske oddaje OKTAN, ki bo v nedeljo, 14. oktobra, ob 19.30 na TV3!

 

Medij: TV3

Produkcija: Trigon v koprodukciji s Saga Institute

Dol?ina oddaje: 30 min

Termin predvajanja: nedelja ob 19.30, ponovitev torek ob 23.00

?anr: mototainment

Voditelj: ?iga Colja

Sovoditeljice: Barbie, Maya, Monica, Nikki, Rebecca in Ursula

 

Vir

 

http://www.avtoin.com/news.php?id=2602

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Marko ?e je tole kaj podobno Top gear sem jaz pape?. :blink: Top Gear, Fifth Gear, Best motoring.. To so zame dobre oddaje. Tale koncept se pa kar nekaj gre neke tajne vohune in podobne otro?arije. Kot bi poslu?al domi?lijo 10 letnika, ki preve? gleda filme. :blink:

Na bruhanje mi gre, ?e ko samo berem tele bedarije s temi vohuni..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot smo predvidevali in pri?akovali - res je bilo pod kritiko... ?e najbolj? je bila kamera saj se je re?iser kar trudil. Zvok je bil slabo zmiksan in ga je po nepotrebnem preglasila glasba.

 

Voditelj je pa en samov?e?ni pezdetek, ki miali, da je stra?no cool :lol: Naratorko pa mal nagla?evanje besed zajebava in kaj smo v pol ure videl? V bistvu skoraj ni? samo eno tono reklam. V glavnem polom.

 

Me je pa ene 2x prav stisnilo pri srcu saj je voditelj tako vozil ob robu ceste, da je skloraj z bokom zapel za go??avje in skale ob cesti.

 

?e najbolj mi je pa v?e?, da mi v prihodnje ne bo potrebno gledat tega sranja :jupiii::jupiii:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jeee kot sem predvideval, sekret. :bravo::danzoman:

OK hvala Boss, da si storil to dobro delo in gledal namesto mene, sedaj vem da se mi tudi v nadaljnje ne spla?a.

BTW naj ugibam ?e to, da testirajo samo hude avte, ni? ?love?kega in za normalnega (ne samov?e?nega pezdeta) Slovenca dosegljivega?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

HHR-je je ena bejba vozakala naokoli, pa tri ovinke z Alfo 147 so pokazali nato je do konca un pezdek Audija A5 3.0TDI hvalil, kot da je iz zlata in da je ultimativno lep in da to priznava celo njegov dizajner ?zmeden?:blink: ????

 

Na konc pa samov?e?ne? prijavi, da ima samo eno napako in to je, da mu niso dali verzijo S5 na test. ?e vejo zakaj ne, ker ?e zna razbit Porscheja na ravni suhi cesti pol mu jaz ?e tega diesla ne bi dal za vozit.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe Cenzura d.o.o. je spet na delu. Na avtomobilizem.com smo malo komentirali oddajo in naenkrat je bil tema izbrisana brez razlage - kot ka?e imajo nekateri interese, da se oddaje ne kritizira :hohoho::hohoho:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe Cenzura d.o.o. je spet na delu. Na avtomobilizem.com smo malo komentirali oddajo in naenkrat je bil tema izbrisana brez razlage - kot ka?e imajo nekateri interese, da se oddaje ne kritizira :hohoho::hohoho:

 

Kot v dobrih starih ?asih cenzure... :bravo::hohoho:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, takrat so jo umaknili iz splo?ne debate in niso napisali, da je premaknjena - oziroma je bila takrat zbrisana saj jo tudi search ni na?el. ?ez cca en dan so jo vrnili in skrili v zabavni koti?ek. :hohoho::hohoho:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Odvisno kje, enim je vseeno od kje si. Je pa tko, delat nekje kot tujec, moraš pa povsod imeti neko znanje ki te razlikuje od domačina, in tudi se moraš malo bolj dokazat kot domačin. Lahko pa iz osebnih izkušenj povem, da v tujini cenijo izkušnje iz drugih držav, pri nas se pa na to gleda malo zviška, v stilu "je mogu v tujino it delat, k v sloveniji ne more sluzbe najdt", bl s takim tonom, kot da si nesposoben
    • En razlog je tudi, da so fabrke imele načez avtobus, in je lepo pobral delovce, pa jih nazaj domov dostavu. Zj pa dobiš denar za prevoz, in je cenejš z avtom kot pa z avtobusom, sploh ker se teli delovci kar dobro organizirajo, in se vozijo po 4-5 skupaj na šiht, in to ni čisto nič sporno. Sporni so tisti ki so sami v avtu, k bi se z lahkoto organizirali s kakšnim sodelavcem, ali pa sosedom, pa se ne
    • Glede na to, da lepo debatiramo in sem ravno z malice in trenutno nisem preveč naveličan, bom še dodal: - Res mi je jasno, da je treba hrano nekje pridelati, ampak stvari, ki jih pomagam delati drugim jaz je tudi treba nekje narediti, pa me tudi nihče ne vpraša kje jih bomo, pa imajo vsi korist od tega. Imam pa tudi sam nekaj vrta doma. Ne pretiravam, nekaj stvari pa zraste. Je pa s krompirjem že preveč dela, ker mi potem vrt zraste za 2x ali pa še malo več za 4 člansko družino. Pa še shraniti ga moram nekje, itd. Tako da lovim neko ravnotežje med vsem tem. Pa od kmetov meso kupujem, če je možno, itd. - Problem Slovenije je tudi, da v osnovi ni pravih kmetijskih površin. Nekaj se najde v Prekmurju, pa od Ljubljane do Kranja, drugo so pa hribi (beri jeba za pridelavo) in pa polovica države je kraški teren (beri jeba za namakanje, ker voda ponikne in težek teren za obdelavo). Ne da se ne da, je pa sigurno treba več truda in težko dosežeš tržne cene, bi rekel pri današnjih standardih kapitalizma. - Problem je tudi trpeč odnos kmetov, ki nekako bolj jamrajo kot pa da bi kaj naredili. Da bi se pa kdo resno tržno-ekonomsko lotil kmetije, pa ne oz. jih je zelo malo. Jaz bi tudi malo na šiht za hobi hodil, potem pa imel še razne stranske dejavnosti za zraven, da zvozim čez življenje. Pa da ne govorimo, da jim preko subvencij kupujemo veliko opreme. Potem pa lahko imamo tudi kaj od tega. - Res da me nihče ne sili živeti v Sloveniji, tudi to sem izbiral nekaj let nazaj, ampak pogovarjamo se o možnostih pri nas. Drugje ne pozabiti, da si vedno tujec, da se pa. Eni lepo živijo, se strinjam. - Te prevoze na delo iz hribov bi lahko tudi podjetja rešila, če bi jim bilo kaj do kadra. V Avstriji je ogromno alpskih kmetij. Vem za podjetja, ki zjutraj po kmetijah ljudi s kombiji poberejo in jih potem odpeljejo nazaj. To je neko sožitje, ki funkcionira.  
    • Višji standard in poceni bencin... 😔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.