Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.Tud jaz imam probleme z cukanjem avta v 3. in vcasih 4. prestavi (2.2 150hp)2014.Vecinoma v 3.Na obratih okol 2000.Pregledan egr-spucan,sesalni kolektor,cevi turbine,filtri vsi zamenjani,priklopljen na tester,ne javi nobene napake.Ima kdo iste probleme ali jih je imel?Predlog?

Napisano

Ales kako cukanje mas? Da doug ne potegne pol na enkrat pa?

Cuka mi ko ho?em konstantno peljati okol 50-60 na uro v 3 prestavi.Potegne normalno ko pohodim plin.Razen kdaj pa kdaj v 6 prestavi na 2700 obratih (vedno) kako sek.  z zamikom potegne.Se prav ?uti!

Napisano

Cukanje se pojavi v 3 prestavi,ko ho?em konstantno voziti okol 50-60.Potegne normalno ko pohodim plin.Z sekundnim zamikom mi pa potegne  v 6 prestavi na 2700 obratih ampak ne vedno!

Napisano

No tole pri 50-60, bi lahk biu MAP senzor, jst k sm ga na svoji prej?nji spucu je blo vsekakr?no cukanje odpravljeno. Tista ?esta je pa sumljiva na problem lopute turbine ...

Napisano

No tole pri 50-60, bi lahk biu MAP senzor, jst k sm ga na svoji prej?nji spucu je blo vsekakr?no cukanje odpravljeno. Tista ?esta je pa sumljiva na problem lopute turbine ...

Hvala za odgovor.Bom probal!

Napisano

Spucal maf in map senzor in ni ni? bol?!

Sem malo pre?ekiral italijanski forum in je kar nekaj zapisov na to temo. Ve?inoma ro?ni menjalnik. En je imel trikrat avto zaradi tega na uradnem servisu v garanciji a niso na?li ni?. Svetovali so mu, naj vozi in menjava v vi?jih obratih in naj ne obremenjuje motorja z nizkimi obrati. da bi pri?paral gorivo.Da taka vo?nja ne pa?e tem skayactiv motorjem.

 

 

Napisano

Sem malo pre?ekiral italijanski forum in je kar nekaj zapisov na to temo. Ve?inoma ro?ni menjalnik. En je imel trikrat avto zaradi tega na uradnem servisu v garanciji a niso na?li ni?. Svetovali so mu, naj vozi in menjava v vi?jih obratih in naj ne obremenjuje motorja z nizkimi obrati. da bi pri?paral gorivo.Da taka vo?nja ne pa?e tem skayactiv motorjem.

 

Hvala za info!

Napisano

En je imel trikrat avto zaradi tega na uradnem servisu v garanciji a niso na?li ni?. Svetovali so mu, naj vozi in menjava v vi?jih obratih in naj ne obremenjuje motorja z nizkimi obrati. da bi pri?paral gorivo.Da taka vo?nja ne pa?e tem skayactiv motorjem.

Nevem koliko ljudi bi kupilo tak nov avto, ?e bi ?li na testno vo?njo in bi cukal??

Pol bi pa rekli da pa? vozi na vi?jih obratih?? Ne hvala za tak avto!!

2000rpm in 2700rpm niso glih majhni obrati za dizla.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Problem so samo obrati recimo v drugi al pa tretji prestavi, ?e vozi? s konstantno hitrostjo - to je bil pri meni tako v prvi generaciji kot v drugi. Zdajle pa skoraj nezaznavno. Zadnji? sem probal to replicirat in mogo?e res se malo zazna. Ampak mestno se itak vozi? nekje v ?etrti ali celo peti pri cca 1500 obratih ali manj. Sam ?e nikoli nisem vozil v drugi ali pa tretji z enakomerno hitrostjo s 1900 obrati - zgleda malo butasto tako vozit, ?e ma? dizla.

33112_1.png

Napisano

Sej naj bi se to dogajalo tudi pri drugi generaciji. Pri prvi je bilo tega malo.

 

 

  • 2 leti kasneje...
Napisano

evo pišem z zamikom ampak če bo kdaj imel kdo podobne probleme. Čist sem pozabil odgovorit potem, ko smo rešili težavo. Bil je zabasan sesalni kolektor.

  • Všeč 6
  • Hvala 1
  • 4 tedne kasneje...
Napisano
dne 11. 1. 2023 ob 20:38 je aleš21 napisal:

evo pišem z zamikom ampak če bo kdaj imel kdo podobne probleme. Čist sem pozabil odgovorit potem, ko smo rešili težavo. Bil je zabasan sesalni kolektor.

A sem prav razumel skakali so ti obrati ko je biu auto na mestu? Zanima me ker imam taksne težave že karnekaj časa

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Ne.Imel sem tezavo pri konstantni voznji 50 na uro je cukal in pa na avto cesti visje od 130 ko si sel je rabil sekundo dve da je potegnil

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
    • Ja, to je pa zanimivo..... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.