Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.Tud jaz imam probleme z cukanjem avta v 3. in vcasih 4. prestavi (2.2 150hp)2014.Vecinoma v 3.Na obratih okol 2000.Pregledan egr-spucan,sesalni kolektor,cevi turbine,filtri vsi zamenjani,priklopljen na tester,ne javi nobene napake.Ima kdo iste probleme ali jih je imel?Predlog?

Napisano

Ales kako cukanje mas? Da doug ne potegne pol na enkrat pa?

Cuka mi ko ho?em konstantno peljati okol 50-60 na uro v 3 prestavi.Potegne normalno ko pohodim plin.Razen kdaj pa kdaj v 6 prestavi na 2700 obratih (vedno) kako sek.  z zamikom potegne.Se prav ?uti!

Napisano

Cukanje se pojavi v 3 prestavi,ko ho?em konstantno voziti okol 50-60.Potegne normalno ko pohodim plin.Z sekundnim zamikom mi pa potegne  v 6 prestavi na 2700 obratih ampak ne vedno!

Napisano

No tole pri 50-60, bi lahk biu MAP senzor, jst k sm ga na svoji prej?nji spucu je blo vsekakr?no cukanje odpravljeno. Tista ?esta je pa sumljiva na problem lopute turbine ...

Napisano

No tole pri 50-60, bi lahk biu MAP senzor, jst k sm ga na svoji prej?nji spucu je blo vsekakr?no cukanje odpravljeno. Tista ?esta je pa sumljiva na problem lopute turbine ...

Hvala za odgovor.Bom probal!

Napisano

Spucal maf in map senzor in ni ni? bol?!

Sem malo pre?ekiral italijanski forum in je kar nekaj zapisov na to temo. Ve?inoma ro?ni menjalnik. En je imel trikrat avto zaradi tega na uradnem servisu v garanciji a niso na?li ni?. Svetovali so mu, naj vozi in menjava v vi?jih obratih in naj ne obremenjuje motorja z nizkimi obrati. da bi pri?paral gorivo.Da taka vo?nja ne pa?e tem skayactiv motorjem.

 

 

Napisano

Sem malo pre?ekiral italijanski forum in je kar nekaj zapisov na to temo. Ve?inoma ro?ni menjalnik. En je imel trikrat avto zaradi tega na uradnem servisu v garanciji a niso na?li ni?. Svetovali so mu, naj vozi in menjava v vi?jih obratih in naj ne obremenjuje motorja z nizkimi obrati. da bi pri?paral gorivo.Da taka vo?nja ne pa?e tem skayactiv motorjem.

 

Hvala za info!

Napisano

En je imel trikrat avto zaradi tega na uradnem servisu v garanciji a niso na?li ni?. Svetovali so mu, naj vozi in menjava v vi?jih obratih in naj ne obremenjuje motorja z nizkimi obrati. da bi pri?paral gorivo.Da taka vo?nja ne pa?e tem skayactiv motorjem.

Nevem koliko ljudi bi kupilo tak nov avto, ?e bi ?li na testno vo?njo in bi cukal??

Pol bi pa rekli da pa? vozi na vi?jih obratih?? Ne hvala za tak avto!!

2000rpm in 2700rpm niso glih majhni obrati za dizla.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Problem so samo obrati recimo v drugi al pa tretji prestavi, ?e vozi? s konstantno hitrostjo - to je bil pri meni tako v prvi generaciji kot v drugi. Zdajle pa skoraj nezaznavno. Zadnji? sem probal to replicirat in mogo?e res se malo zazna. Ampak mestno se itak vozi? nekje v ?etrti ali celo peti pri cca 1500 obratih ali manj. Sam ?e nikoli nisem vozil v drugi ali pa tretji z enakomerno hitrostjo s 1900 obrati - zgleda malo butasto tako vozit, ?e ma? dizla.

33112_1.png

Napisano

Sej naj bi se to dogajalo tudi pri drugi generaciji. Pri prvi je bilo tega malo.

 

 

  • 2 leti kasneje...
Napisano

evo pišem z zamikom ampak če bo kdaj imel kdo podobne probleme. Čist sem pozabil odgovorit potem, ko smo rešili težavo. Bil je zabasan sesalni kolektor.

  • Všeč 6
  • Hvala 1
  • 4 tedne kasneje...
Napisano
dne 11. 1. 2023 ob 20:38 je aleš21 napisal:

evo pišem z zamikom ampak če bo kdaj imel kdo podobne probleme. Čist sem pozabil odgovorit potem, ko smo rešili težavo. Bil je zabasan sesalni kolektor.

A sem prav razumel skakali so ti obrati ko je biu auto na mestu? Zanima me ker imam taksne težave že karnekaj časa

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Ne.Imel sem tezavo pri konstantni voznji 50 na uro je cukal in pa na avto cesti visje od 130 ko si sel je rabil sekundo dve da je potegnil

Napisano

Jaz sem imel pri prvi sestki 6 tako težavo, krivec je bil injektor. Ni pa seveda edini možen krivec za to..

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Šele, ko stopiš na tehtnico se ti posveti, da krava na čokoladi ni reklama ampak opozorilo.
    • Kot zanimivost-to sem jaz že delal...sem potreboval imbus 13,za menjavo navojnih puš za radiatorske termostatske ventile...a sem pri nakupu zajebal,in kupil preveliko 14ko😄 Brusilnik v roke,in smo takoj naredili 13-ko😄💪...malenkost na konus in je pasala k ata na mamo😂
    • V Trsteniku ga imajo.... 
    • Hmm...jeba...   Po tem se mi pa najbolj smiselno zdi narediti "orodje" za ta vijak-torej narediti imbus,ki bo točno pasal. Par imbusov boš "zjebal"😬...ali pa ne🙄,če ti rata in si spreten💪 (če enkrat "sfališ",odrežeš in "jovo na novo"),v kar pa ne dvomim,ker vidim,da rad "delaš z rokami". Se mi zdi,da še vedno bolje kot ta spisek zgoraj. Torej 6ka in Dremel v roke in počasi in sigurno. Pri imbusu je fino,da ni nujno,da je vseh 6 stranic točno na mero...3 je lahko premajhnih,3 pa v nulo... Še to-če ne potrebuješ cele globine za prenos velike sile,lahko že iz prve-imbus pobrusiš na rahel konus in bo hitro pasalo...1,5cm imaš fore👍 Me res zanima,kaj bo ratalo🧐....veliko spretnosti ti želim.👍
    • To ne bo nekaj v redu... Toliko kilometrov, pa še vozi. Ziher ni dizel. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.