Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.Tud jaz imam probleme z cukanjem avta v 3. in vcasih 4. prestavi (2.2 150hp)2014.Vecinoma v 3.Na obratih okol 2000.Pregledan egr-spucan,sesalni kolektor,cevi turbine,filtri vsi zamenjani,priklopljen na tester,ne javi nobene napake.Ima kdo iste probleme ali jih je imel?Predlog?

Napisano

Ales kako cukanje mas? Da doug ne potegne pol na enkrat pa?

Cuka mi ko ho?em konstantno peljati okol 50-60 na uro v 3 prestavi.Potegne normalno ko pohodim plin.Razen kdaj pa kdaj v 6 prestavi na 2700 obratih (vedno) kako sek.  z zamikom potegne.Se prav ?uti!

Napisano

Cukanje se pojavi v 3 prestavi,ko ho?em konstantno voziti okol 50-60.Potegne normalno ko pohodim plin.Z sekundnim zamikom mi pa potegne  v 6 prestavi na 2700 obratih ampak ne vedno!

Napisano

No tole pri 50-60, bi lahk biu MAP senzor, jst k sm ga na svoji prej?nji spucu je blo vsekakr?no cukanje odpravljeno. Tista ?esta je pa sumljiva na problem lopute turbine ...

Napisano

No tole pri 50-60, bi lahk biu MAP senzor, jst k sm ga na svoji prej?nji spucu je blo vsekakr?no cukanje odpravljeno. Tista ?esta je pa sumljiva na problem lopute turbine ...

Hvala za odgovor.Bom probal!

Napisano

Spucal maf in map senzor in ni ni? bol?!

Sem malo pre?ekiral italijanski forum in je kar nekaj zapisov na to temo. Ve?inoma ro?ni menjalnik. En je imel trikrat avto zaradi tega na uradnem servisu v garanciji a niso na?li ni?. Svetovali so mu, naj vozi in menjava v vi?jih obratih in naj ne obremenjuje motorja z nizkimi obrati. da bi pri?paral gorivo.Da taka vo?nja ne pa?e tem skayactiv motorjem.

 

 

Napisano

Sem malo pre?ekiral italijanski forum in je kar nekaj zapisov na to temo. Ve?inoma ro?ni menjalnik. En je imel trikrat avto zaradi tega na uradnem servisu v garanciji a niso na?li ni?. Svetovali so mu, naj vozi in menjava v vi?jih obratih in naj ne obremenjuje motorja z nizkimi obrati. da bi pri?paral gorivo.Da taka vo?nja ne pa?e tem skayactiv motorjem.

 

Hvala za info!

Napisano

En je imel trikrat avto zaradi tega na uradnem servisu v garanciji a niso na?li ni?. Svetovali so mu, naj vozi in menjava v vi?jih obratih in naj ne obremenjuje motorja z nizkimi obrati. da bi pri?paral gorivo.Da taka vo?nja ne pa?e tem skayactiv motorjem.

Nevem koliko ljudi bi kupilo tak nov avto, ?e bi ?li na testno vo?njo in bi cukal??

Pol bi pa rekli da pa? vozi na vi?jih obratih?? Ne hvala za tak avto!!

2000rpm in 2700rpm niso glih majhni obrati za dizla.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Problem so samo obrati recimo v drugi al pa tretji prestavi, ?e vozi? s konstantno hitrostjo - to je bil pri meni tako v prvi generaciji kot v drugi. Zdajle pa skoraj nezaznavno. Zadnji? sem probal to replicirat in mogo?e res se malo zazna. Ampak mestno se itak vozi? nekje v ?etrti ali celo peti pri cca 1500 obratih ali manj. Sam ?e nikoli nisem vozil v drugi ali pa tretji z enakomerno hitrostjo s 1900 obrati - zgleda malo butasto tako vozit, ?e ma? dizla.

33112_1.png

Napisano

Sej naj bi se to dogajalo tudi pri drugi generaciji. Pri prvi je bilo tega malo.

 

 

  • 2 leti kasneje...
Napisano

evo pišem z zamikom ampak če bo kdaj imel kdo podobne probleme. Čist sem pozabil odgovorit potem, ko smo rešili težavo. Bil je zabasan sesalni kolektor.

  • Všeč 6
  • Hvala 1
  • 4 tedne kasneje...
Napisano
dne 11. 1. 2023 ob 20:38 je aleš21 napisal:

evo pišem z zamikom ampak če bo kdaj imel kdo podobne probleme. Čist sem pozabil odgovorit potem, ko smo rešili težavo. Bil je zabasan sesalni kolektor.

A sem prav razumel skakali so ti obrati ko je biu auto na mestu? Zanima me ker imam taksne težave že karnekaj časa

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Ne.Imel sem tezavo pri konstantni voznji 50 na uro je cukal in pa na avto cesti visje od 130 ko si sel je rabil sekundo dve da je potegnil

Napisano

Jaz sem imel pri prvi sestki 6 tako težavo, krivec je bil injektor. Ni pa seveda edini možen krivec za to..

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.