Skoči na vsebino

Lepe Mazde

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

U lepa je tale "C", ?e posebej mi je tak?en avto v?e? od zadaj (nekolko me spominja na CRX - tm okol L.1990)! :P

 

Pa to?n takle spojler mislim js na svojo dat :D, druga? mi je pa kobinacija ?rno-rde?e barve full huda

Napisano

Rde?a pa ?rna se fajn kombinirata, al pa mogo?e ?e bl bela in ?rna! :danzoman::ljubezen:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hud dizajn glede na 1970! :ljubezen::danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Napisano

Tako mazdo sm pa prvic videl v zivo in to v nemciji v pfaffenhofnu na shell pumpi!

Pizda je huda me ma da bi kr avto zamenu!

 

 

post-1962-1256924691_thumb.jpgpost-1962-1256924729_thumb.jpgpost-1962-1256924742_thumb.jpgpost-1962-1256924841_thumb.jpgpost-1962-1256924852_thumb.jpg

Napisano

ne sam da je huda tud konjev ima pod havbo ogromno... ?ak da pride ven ta nova ?estka MPS se bo? na novo zaljubu :jezicek:

33112_1.png

Napisano

ne sam da je huda tud konjev ima pod havbo ogromno... ?ak da pride ven ta nova ?estka MPS se bo? na novo zaljubu :jezicek:

 

2300ccm 260 KM pa 6,6s do 100 ce se ne motim je pa taprava zverina! A pride nova 6 mps ven kdaj pa so ze kje kake slike?

Napisano

V kratkem pravijo... bo pa nova zverina imela ta nov 2,5 litrski motor s turbino in cca 285KM. Avto je ?e malenkostno la?ji tako, da bi znalo biti 6.0s od 0-100km/h.

33112_1.png

Napisano

V kratkem pravijo... bo pa nova zverina imela ta nov 2,5 litrski motor s turbino in cca 285KM. Avto je ?e malenkostno la?ji tako, da bi znalo biti 6.0s od 0-100km/h.

 

 

Super 285KM

Pa cena je ze kej znan?

Napisano

RML test Mazda Lola B08/80

 

Monday, 23 February 2009 Lawrence Butcher 0 Comments

Print

Comment

Mail

RSS Feed

RML begin serious track testing of Lola B08/80 coupe

 

After a succesfull shakedown test of the Mazda Lola B08/80 at the Snetterton circuit, UK, earlier this month, RML have headed to the Algarve to begin intensive track testing.

 

http://www.racecar-engineering.com/imageBank/r/rmlmazda.jpg

 

Team Manager Phil Barker declared the test to have been a great

success. “It’s all gone exceptionally well,” he said. “We managed to

fulfil virtually everything we’d had scheduled and worked on getting

everything in line with the new engine and aero package. We made

changes overnight on Wednesday that allowed us to work on collecting

specific data for this track, and I think we’ve achieved a very good

foundation for when we return here in August.”

 

 

http://www.racecar-engineering.com/imageBa...ffc258dfd51.jpg

 

http://www.racecar-engineering.com/imageBa...e_21feb09_d.jpg

 

http://www.racecar-engineering.com/imageBa...e_21feb09_f.jpg

 

 

The Algarve circuit will host the third round of the 2009 Le Mans Series in August.

Napisano

Ta druga mi je outofmind..... bi mel ful!! :aaaaa:

 

Kolk dinarja morem ?e dat na stran? :D

Feel free....

Napisano

men je pa zadnja ooooooooooo :vesel::jupiii::danzoman::ouje:

 

 

La?e?.... tebi to sploh ni v?e?.. spojlerji pa to.... pa ve? kaka je poraba hudi?a... :D:aaaaa:

Feel free....

Napisano

spojlerji so mi v?e? dokler ni ki? al pa ri? ;) poraba...hmmm ja... pa sej se ne bi v slu?bo z njo vozu. Za kak vikend mal prtisnt naokrog pa tud ni katastrofa ?e bi mal preve? pupcalo :blush:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.