Skoči na vsebino

Lepe Mazde


Symon

Priporočeno sporočilo

sam tole obdr?at na cesti.....sej ga bo podtlak dvignu....ma pa 4 vrata za v vrtec :bravo: . sam karoserija se bo pa....

REAR BREAKES STOCK MAZDA DRUM :notworth::notworth::notworth::notworth:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

REAR BREAKES STOCK MAZDA DRUM :notworth::notworth::notworth::notworth:

 

A so mogl neki po?alabajzat, mater jim jeb...

?e pri VSEH 6kah, so zafural z bremzami, zdej pa ?e pr tem, ma ne me jeb..., kaj se ?para, res da kanta ni nevemkolk te?ka, samo vseeno, bremze so bistvo ?e pred motorjem in ostalim.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sploh nisem opazil. Kot sem napisal, potem je gotovo samo ideja za ljudi napaliti. Sli?i se fajn, Brembo bremze, superduper motor pod haubo, zadaj pa itak ljudje ne opazijo. To pri bremzanju naredi preval. :P

Me pa resno zanima kako se pelje tale "prototip", ?e so ga sploh kaj furali.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

da se postavlja preve? na nos.

teoreti?no diski primejo druga?e, sploh ko se zagrejejo, tako da tudi razmerje mo?i ne more biti konstantno...

pa?, za navadn avto je super. sploh ker serijski mali diski znajo ful fajn ro?no dr?at (323f COUGH COUGH) ampak za "performance" avto je pa mal ?krtarjenje.

tk pribli?no ko bremze od RX8. 350Z je ponujal 4batne serijsko, brembo BTO... RX8 pa enobatne za kolo...

http://www.edmunds.com/car-technology/brak...um-vs-disc.html

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ak zakaj bi tako lahek avto naredil preval, ker ima zadaj bobne - se ne hecam resno spra?ujem, ker mi ni jasno v ?em bi lahko bila te?ava :ne vem:

 

Pa kdaj bo? dojel, da sem malo sarkasti?en? :D V glavnem avto se bo pretirano postavljal na nos. Ob mo?nem zaviranju bo rit dvigovalo in jo premetavalo levo desno. Mogo?e si se razvadil in pozabil kako izgleda furati kakega majhnega jaj?ka z bobni zadaj. 323C je naprimer tipi?en primer. Zavira? na polno na AC in ga mora? skoraj malo loviti. Ko sem pre?altal na 100NX se je ?isto druga?e ustavljalo. Ne govorim za mo? pri zaviranju ampak stabilnost. Kakorkoli, daj poka?i mi en sodoben ?porten (pravzaprav katerikoli pomoje) 200hp+ avto, ki ima zadaj bobne.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok to je res... zadnji avto k je bil v kategoriji majhnih avtov je bil Yugo pred skoraj dvema desetletjema. Vmes sem tud nekaj sto kilometrov naredu z Lupotom, Polom, Twingom pa nekaj ve? z R5 ampak s tistimi kavnimi mlin?ki v nosu mi tud na kraj pameti ni padlo mal hitrej peljat, ker itak nikamor ni ?lo tko, da ja verjetno sem res pozabil kako je z bobni zadaj.

 

?eprav ro?na party je po moje bolj?a z bobni kot pa z diski. :hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok to je res... zadnji avto k je bil v kategoriji majhnih avtov je bil Yugo pred skoraj dvema desetletjema. Vmes sem tud nekaj sto kilometrov naredu z Lupotom, Polom, Twingom pa nekaj ve? z R5 ampak s tistimi kavnimi mlin?ki v nosu mi tud na kraj pameti ni padlo mal hitrej peljat, ker itak nikamor ni ?lo tko, da ja verjetno sem res pozabil kako je z bobni zadaj.

 

?eprav ro?na party je po moje bolj?a z bobni kot pa z diski. :hudicek:

 

tut diski so uredu :hudicek:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 4 tedne kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

jaz bi pa to mel :D

 

Objavljena slika

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.