Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

In ko ga bo? mel narazen - se da priredit kak?no drugo stikalo od mazd podobnega letnika. Jaz sem imel tako narejeno...

 

aha - pa s tem sem ?e dodal funkcijo - stisni do konca - pa je ?ipa ?la sama do konca :bravo:

:)
  • Odgovori 78
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Zlomi se samo jezicek na stikalu. Podri stikalo in rocno premakni tisti del ki ga jezicek sedaj ne more premikat.

 

to sem probu, pa nea gre. zgleda da je tist dela ko je za voznikovo stran ?ist hin

 

?e bo? kaj okoli Dom?al hodil ti pa lahko jaz na hitro zaprem :)

 

tnx, ?e nebo druge opcije, se bom ?e pelal na izlet :D
Napisano

huh ja, sm nekemu avto ?tromarju pelu pa mi je zapru ?ipo, sam sem se v?eri neki vozu okol in sem jo ponesre?i spet odprl, nism pa si zapovnu ktere ?ice je oni stric dal skupi, da je zapru okno, me zanima, ?e bi mi kdo znal kak tutorial dat. pol pa je ?e ena ?uda?ka stvar, ?e ena dva mesca kupujem desni homokineti?ni zglob, mel sem jih menda ?e ene pet razlićnih pa noben ni bil ta pravi. ka je res mo?no, da je za en avto narejenih miljon verzij zglobov pa noben ne pa?e. da je stvar ?e bol hecna, mam avto brez absa, na starih zglobih pa je gor obro?ek za abs ?zmeden? sj ve? ne vem ka naj nardim, najraje bi itaq zapelu avto na prvi odpad, pol pa se spovnem kok sem ?e not vlo?u pa me mine ta ideja

Napisano

tist zobnik od ABSa se lahko odstrani, da bi bilo toliko problemov z enim zglobom :ne vem: svojega sem dobil v gamma centru v LJ in je pasalo brez problema, kar je bilo treba ta obro?ek z zobniki od ABSa prestavit.

Napisano

tist zobnik od ABSa se lahko odstrani, da bi bilo toliko problemov z enim zglobom :ne vem: svojega sem dobil v gamma centru v LJ in je pasalo brez problema, kar je bilo treba ta obro?ek z zobniki od ABSa prestavit.

 

mah so te?ave s temu zglobu, da? ?loveku v trgovini prometno in ti da tri zglobe in niti en ne pa?e, niti men ni jasno kak je to mo?no, da ne omenim, da je ?uda?ko da ma avto zglob z obro?kom za abs, abs-a pa nima. en serviser mi je reku naj probam zglob za ford probe-a, bom ?e to probu, drga? pa bom ?e gammo ?ov obiskat.

 

nevezano na vso zadevo, ?ipo sem zopet gor spravu, sm neki brkljal po kablih, pa ni ni? ratal, pol pa sm na blef na stikalu stisnu gumb za gor, pa je ?la ?ipa gor :ne vem:

Napisano

no zglob je kon?no zamenjan, kaj bi se mogo?e morala nardit optika po menjavi zgloba, k se mi zdi, da mi avto ful trese pri neki avtocestni hitrosti, prej pa mi tega ni delalo :ne vem:

aja pa ?e mal dela sem sam sebi naredu, med tem, ko sem mel odprto ?ipo na voznikovi strani in je nism mogu gor spravt, sem js brihtna bu?a to dol zalepu, torej folijo z selotejpom preko odprtine problem pa je nastal, da sem js to ?ele po parih dneh dol ?ov odstrant in se je selotejp dobesedno zapeku na pleh in ne vem kk bi to kvalitetno dol spravu :ne vem: .?e ma kdo kak predlog bi se priporo?al.

drga?, pa so mi pri ?erbineku kon?no naro?al odbija? in smernik, pa je treba ?akat do 3.8. da pridejo deli :(

Napisano

mah nism ni? ?istu, k niti nism js ni?esar menju. stvar je taka, da mi je avto bolj kot ne skos treslo pri 100 in ve? km/h, pol pa sem pred kratkim menju sprednje gume in jih seveda dal centrirat in ni ve? treslo niti pri 200km/h, zdj pa ko sm dal zglob menjat, pa se mi zdi, kot da je spet isto

Napisano

mah nism ni? ?istu, k niti nism js ni?esar menju. stvar je taka, da mi je avto bolj kot ne skos treslo pri 100 in ve? km/h, pol pa sem pred kratkim menju sprednje gume in jih seveda dal centrirat in ni ve? treslo niti pri 200km/h, zdj pa ko sm dal zglob menjat, pa se mi zdi, kot da je spet isto

 

 

Potem pa nazaj k majstru, ki je rihtal in naj popravi!

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

ma kdo kaj delov za mazdo mx-3, po mo?nosti zelene barve :whatever:

Sem dans kon?no ugotovil, zakaj se govri, da se babe in avta ne posoja. Avto, ki je bil prakti?no v nulo porihtan (?lovek bi rekel kon?no) je danes zopet ?el po gobe. Rabim sprednji odbija? (?eprav se ga bo verjetno dalo popravt, odvisn kaj bo ceneje, pa da nebo pomote, ta odbija? je bil menjan pred mescem dni :unsure: ), desni sprednjo lu? (?isto celo) in pa pokrov motorja. pa mi zna mogo?e kdo povedat, ?e ?e nima delov, kolk me bo to stalo, z delom vred. najraje bi itaq prodal avto, sam je problem, da sem ?e tok stvari menju, da prakti?no nima ve? kaj crknit, za njega pa verjetno ne dobim prakti?no ni?, tko, da sem v vsakem primeru v k...u. ?e v naprej vsem hvala za odgovore

Napisano

avto je ?e v fazi popravljanja. dobil sem ?e havbo, desni blatnik, rabim ?e samo lu?. se vam 80? zdi dosti za lu??

Napisano

avto je ?e v fazi popravljanja. dobil sem ?e havbo, desni blatnik, rabim ?e samo lu?. se vam 80? zdi dosti za lu??

 

?e je cela, brezhibna in se znotraj ne lu??i, to sploh ni dosti !

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Mislim da to ni dosti za lu?, jaz sem za xedosa dal za lu? 760? novo seveda

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Zdravo, da ne odpiram nove teme bom kar sem pisal.

Kupil sem MX-3 in vse je bilo lepo in prav sedaj pa je nekaj narobe, avtu namre? med vo?njo zmanjka mo?i, gas dam do konca in se ne zgodi popolnoma ni?, kot da bi imel turbo luknjo. To ni najhuje, ob?asno avto crkne sam od sebe, to se zgodi ko ustavim ali ustavljam. Obrati, ki bi morali obstati nekje na 600 zanihajo do nekje 1100 in potem padejo na nulo pri ?emer avto ugasne in se ga na to pribli?no 10 minut ne da zalaufat potem pa s5 par kilometrov dela normalno nakar crkne. Vozim ga lahko le tako da stalno dr?im obrate nad 2000 kar je pa resni?no neprijetno. Ima kdo kak?no idejo kako to te?avo odpravit, kaj bi lahko bilo?

Napisano

Zgleda te elektrika ba?e, mogo?e ti kje prebija al pa kej tacga? :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Fajn bi blo povedat kater motor ima?.

 

Model ti ima? verjetno te?ave z kar nekaj deli, naprej poglej vse drobne cevke po motorju, rebrasto cev med filtrom in loputo plina, potem ?e tukaj ni napake, potem poglej ?e ti prebijajo v?igalni kabli, lahko pa so najbolj banalno sve?ke.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

1.6 mam 66 kw, sve?ke so delvale vredu, res pa ne vem kdaj je blo kej od ?troma menjano, bom ?e enkrat pogledou cevke po motorju, tista cev med filtrom pa loputo plina je pa vredu kokr vem. torej ste nekako mnenja da gre za elekti?no napako. hvala vam, bom pregledal, kako pa ugotovim ?e mi kje prebija? :blush:

 

kt se opazl sm nou na tem podro?ju :dudek: hvala za pomo? bom povedal ko se kaj odkrije, kaj se je odkrilo.

Napisano

iskro so dale, prznam da nism strokovnjak ampak a ni da ?e da isrko da je to dost??e je pa ne da pravo?asno je timinig in ne sve?ka? a se motim?

Napisano

Mal smo tut z enim kolegom gledal in prav da so sve?ke vredu. zdj me pa zanima kam bi blo avto za pelat v ljubljani? da to pogledajo pa povejo kaj mi je za narest? pa? jst sm ?e ugotovu da sam nimam kj gledat. tko da me zanima ?e se ve za k?nga vredu mehanika k bi to pogledu, pa po mo?nosti u?timov za normalno ceno.

Napisano

od Avtoelektri?arjev je Kogov?ek (vodnikova cesta) na nivoju, oz. jz mam od njegovga uslu?benca cifro, ponavad se z njim pol kej zmenim! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

na pm mi pisi ce hoces , pa ti dam telefonsko od mojga kolega ki servisira vsega boga.. da ne bo kdo rekel da delam na javnem reklamo :) je pa ok pa dokaj poceni nardi. je pa ze doktoriral na 323f :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.