Skoči na vsebino

Mazda RX-8 v finalnem izboru SAL 2005


wildcat

Priporočeno sporočilo

Zgodilo se je skoraj nemogo?e:

 

?e tretji? zaporedoma se je Mazda uvrstila v finalni izbor za Slovenski avto leta!

Tokrat je Mazda RX-8 kandidat za SAL 2005!

Bralci in poslu?alci ?estih slovenskih medijev so nas celo z veliko prednostjo postavili na 1. mesto.

Rezultati glasovanja bralcev in poslu?alcev so:

 

Mazda RX-8 13.661 glasov

Renault Modus 7.243 glasov

Peugeot 407 6.935 glasov

VW Golf 6.354 glasov

Hyundai Tucson 2.216 glasov

 

Zunaj finala so ostali nekateri, ki so o uvrstitvi v finale bili trdno prepri?ani: Citroen C4, Mitsubishi Colt, MB razreda A, Audi A6, BMW serija 1, Toyota Corolla Verso, ?koda Octavia, Fiat Panda in celo Opel Astra.

 

14. januarja bodo novinarji sodelujo?ih redakcij pri SAL 2005 v TV oddaji na TV Slovenija 1. program odlo?ali, kateri avto bo Slovenski avto leta 2005.

Naj spomnim:

Slovenski avto leta 2003 - MAZDA6 !

Slovenski avto leta 2004 - MAZDA3 !

 

Slovenski avto leta 2005 - ... ... ... :)

 

Lahko re?em, da ste/smo tudi vsi tukaj na Mazda Forumu prispevali k temu res velikemu uspehu znamke Mazde zato zahvala in ?estitke vsem!

 

Zoom-Zoom na zmago Mazde RX-8!

Lep pozdrav vsem,

Melani

 

Objavljena slika

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz v glavnem drzim pesti...bo kar bo ;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dajte ga srat... pa kaj so mazde res tak dobre ? :lol:

 

kompliment muca, pi?e? ?e skoraj kot Vseved na mobisuxu :lol:

 

ampak kar je res je res, dajte pogledat finaliste... mislim... oblikovno ji je najblji?je Pe?o 407.... drugo so samo ?katle... pa ?eprav niso slabe :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma dai .... iz kje ste pobrali tepodatke ..... me ne me nasmehovat .. no!!! ajde se ne bunim da je mazda prva ... prou ji bodi ... ma Modus?!??!?!?! Samomorilska mini krsta?! In kot da ta grozota ni dovolj ?e golf .... alla ?u ?u ... mislim da ta stran zgublja svojo vrednost z omembami takih (najslab?ej?ih) avtov ...... bljak ... mislim ma kako morete ...sej imate srce ...in ?e imate sre?o .. imate tudi nekaj pameti .... tko da po vsej logi?ni logiki ...golf nikoli in nikakor ne more prit na lestvico ... niti kot zadnje uvr??eni!!!!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma dai .... iz kje ste pobrali tepodatke ..... me ne me nasmehovat .. no!!! ajde se ne bunim da je mazda prva ... prou ji bodi ... ma Modus?!??!?!?! Samomorilska mini krsta?! In kot da ta grozota ni dovolj ?e golf .... alla ?u ?u ... mislim da ta stran zgublja svojo vrednost z omembami takih (najslab?ej?ih) avtov ...... bljak ... mislim ma kako morete ...sej imate srce ...in ?e imate sre?o .. imate tudi nekaj pameti .... tko da po vsej logi?ni logiki ...golf nikoli in nikakor ne more prit na lestvico ... niti kot zadnje uvr??eni!!!!!!

ro?ica, ma kaj te matra..hehe...

te avtomobile so izbrali ljudje...ne pa mi ;)

ce se strinjas za mazdo pol je OK :)

ma nismo mi uvrstili mod(a)usa pa golfa na listo...hehe

 

ni treba bit tako kriticna...skodi lepoti :wub:

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

potlej so ljudje brezsr?ni pa zabiti ali pa povsem neiskreni!!!

haha...ne ne...sam cudni so....ne mores glasovat za modusa al pa golfa...dej no...LOOOL

 

nje se jezit ;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma dai .... iz kje ste pobrali tepodatke ..... me ne me nasmehovat .. no!!! ajde se ne bunim da je mazda prva ... prou ji bodi ... ma Modus?!??!?!?! Samomorilska mini krsta?! In kot da ta grozota ni dovolj ?e golf .... alla ?u ?u ... mislim da ta stran zgublja svojo vrednost z omembami takih (najslab?ej?ih) avtov ...... bljak ... mislim ma kako morete ...sej imate srce ...in ?e imate sre?o .. imate tudi nekaj pameti .... tko da po vsej logi?ni logiki ...golf nikoli in nikakor ne more prit na lestvico ... niti kot zadnje uvr??eni!!!!!!

???????????????????????

 

:ph34r:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma dai ....  iz kje ste pobrali tepodatke ..... me ne me nasmehovat .. no!!! ajde se ne bunim da je mazda prva ... prou ji bodi ... ma Modus?!??!?!?! Samomorilska mini krsta?!  In kot da ta grozota ni dovolj ?e golf .... alla ?u ?u ... mislim da ta stran zgublja svojo vrednost z omembami takih (najslab?ej?ih) avtov ...... bljak ... mislim ma kako morete ...sej imate srce ...in ?e imate sre?o .. imate tudi nekaj pameti .... tko da po vsej logi?ni logiki ...golf nikoli in nikakor ne more prit na lestvico ... niti kot zadnje uvr??eni!!!!!!

???????????????????????

 

:ph34r:

Meni tudi ni? ni jasno kaj je tale skupaj zbluzo??? :ph34r:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mazda323: zbluzila ;)

 

je ze uredu, se je razjezila zaradi golfa..hehe...da kako lahko tako kanto primerjajo z avtomobili kot so mazde :D

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

na? kandidat je bil dober, vendar nekak ni spadal v povpre?je...

 

ljudstvo je izbralo in avto leta 2005 je <GOLF V>

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ojoj, Golf... na ?alost mam slu?benega (1.6 IV) in lahko vam povem samo eno - avto je en crap - moj biv?i Clarus je bil vsaj za dva razreda nad njim, ?estke pa sploh ne bom omenjal za primerjavo, ker bi bila to ?alitev za Mazdo.

 

Dvomim da so v verziji 5 bistveno izbolj?ali stanje saj iz generacije v generacijo Golf izgublja proti konkurenci in ga danes re?uje zgolj ime - si predstavljate, da bi to bil isti avto in bi mu samo zamenjali ime - tudi v o?ji izbor ne bi pri?el. Da ne nakladam v tri krasne lahko primerjate z Boro, ki je itak samo golf z ritjo (karavanska Bora je pa enaka karavanskemu Golfu) in kako se Bora prodaja v primerjavi z Golfom? Slabo!!!

 

V glavnem Golfu ?ivljenje re?ujejo tisti, ki so imeli izpit ?e takrat, ko se je prodajal Golf enka in je bil takrat v Sloveniji (Jugoslaviji) to presti?ni avto.

 

 

 

 

P.s. ?e koga zanima zakaj sem razo?aran nad Golfom lahko tudi napi?em, da ne bo zgledalo kot, da kritiziram na pamet.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mah... ne bomo samo druge znamke kritizirali...

 

kdor vozi mazdo, ?e ve zakaj ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.