Skoči na vsebino

Nakup Mazde RX-8


Priporočeno sporočilo

Me zanima kako deluje tista modra, ki se je ?e pred kratkim prodajala predelana na LPG gorivo in kolk je to kaj dobro za Wankel motor, ali  mu podalj?a ?ivljenjsko dobo ali pa skraj?a.  :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene tudi, ?eprav dvomim da je v dobrem stanju. LPG pa v ve?ini primerov mo?no skraj?a ?ivljensko dobo vozila, ker plin ne razma?e olja tako dobro kot bencin (?e bencin ne razma?e tako dobro kot bi lahko, zato so v R3 verziji dodali ?e eno ?obo za vbrizg olja), tako da rotor in tesnila niso dobro podmaza, kar pa vodi v hitro smrt motorja in pove?uje verjetnost da bo potrebna menjava ne pa le obnova. 

 

Se pa da vgraditi nek sistem, ki pa vbrizgava plin v teko?em stanju (ali nekaj takega) in s tem povzro?a manj te?av glede mazanja, vendar ga v ?asu ko je bila tista modra predelana ?e ni bilo. Prav tako pa tak sistem skupaj z sve?kami, ki so sposobne vzdr?evati tako visoke obrate stane nekaj ?ez 6000 ali 8000 dolarjev, tako da se to ve?inoma ne spla?a.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je poraba res tak bav-bav pri tem modelu, ?e se letno ne dela veliko kilometrov?

 

Mislim da naredim letno relativno malo kilometrov, prete?no se vozim z motorjem, slu?ba/fax/ostalo so mi dokaj blizu, vsekakor pa bi avto uporabljal za ob?asni joyride, za katerega pa se zavedam da bi se izke?iral. Tako kot pravijo nekateri, (s)miles per gallon.

Za ostalo sem pa bral na tujem forumu (morda celo temu v eni izmed ?tevilnih RX8 tem), da je ob primerni in umirjeni voznji 10l - 12l povsem mo?no. Nikakor ne pravim da je to malo, ampak se tola?im s tem da zelo poredko, ?e sploh kdaj hodim na dalj?e fure (tujina etc)

 

Glede tistega na LPG pa bi blo za pokomentirat, kako pogosto se je uporabljal plin - svojci si lastijo Kia Sportage 2.0 16v + LPG in na armaturni imajo gumb za vklop/izklop plina.

Sami pravijo, da vsake toliko je pametno ugasniti plin in furati na benz.

 

Mo?no dvomim da se je tista LPG mazda vozila ve?inoma na bencin, ampak ?e jim je kaj bilo do avta bi lahko plin uporabljali le kot pomozno sredstvo pri zmanjsevanju stroskov, ne pa kot glavno "gorivo"

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poraba je bav bav samo ?e bi se uporabjal kot redni avto, kot vikend avto je pa o tem brez veze razgljablajti, kajti takrat avto ti??i? kar se da in pri taki vo?nji ti tako ali tako vsak avto pije okoli 20 :D

 

Tako da ja, va?no je da se zaveda? da bo? za joyride pokuril kar veliko bencina, za ostalo ga pa tako ali tako ne bo? veliko uporabljal in ti ni treba pretirano skrbeti zaradi porabe. Ja taka poraba naj bi bila mo?na, a je ?e bolj na meji medvedje usluge, ker res je da bo? pri?paral na bencinu, vendar bo? avto vozil pod zelo nizkimi obrati takrat pa ve? da se nabirajo saje itd itd... skratka pri?paral bo? na bencinu vendar si bo? hkrati uni?eval motor. Po mojih izku?njah je neka normalna poraba pri normalni vo?nji (tu pa tam malo bolj po gasu) pribli?no 15l. ?e bo? na dalj?e fure ?el res bolj poredko se ne obremenjuj preve? glede porabe, bo? ?e tiste parkrat dal par eur ve? za bencin pa bo? vsaj res u?ival v vo?nji :D

 

Kar jaz vem je bila tista predelana v sklopu promocije za G1, da so dokazali da lahko predelajo tudi wankla, tako da predvidevam, da je bil avto prete?no vo?en na plin. Glede izkljapljanja LPG in vo?nje na bencin ne vem ni?, tako da to nemorem komentirati. Bi pa bilo zanimivo izvedeti kdo si jo sedaj lasti in kako deluje :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je poraba res tak bav-bav pri tem modelu, ?e se letno ne dela veliko kilometrov?

 

Mislim da naredim letno relativno malo kilometrov, prete?no se vozim z motorjem, slu?ba/fax/ostalo so mi dokaj blizu, vsekakor pa bi avto uporabljal za ob?asni joyride, za katerega pa se zavedam da bi se izke?iral. Tako kot pravijo nekateri, (s)miles per gallon.

Za ostalo sem pa bral na tujem forumu (morda celo temu v eni izmed ?tevilnih RX8 tem), da je ob primerni in umirjeni voznji 10l - 12l povsem mo?no. Nikakor ne pravim da je to malo, ampak se tola?im s tem da zelo poredko, ?e sploh kdaj hodim na dalj?e fure (tujina etc)

 

Glede tistega na LPG pa bi blo za pokomentirat, kako pogosto se je uporabljal plin - svojci si lastijo Kia Sportage 2.0 16v + LPG in na armaturni imajo gumb za vklop/izklop plina.

Sami pravijo, da vsake toliko je pametno ugasniti plin in furati na benz.

 

Mo?no dvomim da se je tista LPG mazda vozila ve?inoma na bencin, ampak ?e jim je kaj bilo do avta bi lahko plin uporabljali le kot pomozno sredstvo pri zmanjsevanju stroskov, ne pa kot glavno "gorivo"

No moja izku?nja glede porabe za teh 2 dneva je, da mi je popila cca. 17litrov povpre?no, da pa se razumemo, to pomeni VEDNO, ko so razmere dovoljevale sem jo zavrtel do tik pred blokado in potem v naslednjo. Vmes tudi nekaj po AC, do xxx hitrosti. Je pa smeh, da sem za 40? goriva prevozil cca. 4x manj razdalje kot s Coupeljem na LPG.  :aaaaa:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zmaj je popilo 17 litr. benz.vendar je ?lo za popizdit,zvok in ob?utki..nori.to je ?ar tega.to je tako...lp ale?

Ale?, na trenutke je tak?en ob?utek kot letalo ko po stezi zverinsko pospe?uje, tik pred tem ko se odlepi od tal.  :ouje:  :ouje:  :ouje:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja taka poraba naj bi bila mo?na, a je ?e bolj na meji medvedje usluge, ker res je da bo? pri?paral na bencinu, vendar bo? avto vozil pod zelo nizkimi obrati takrat pa ve? da se nabirajo saje itd itd...

zato pa planiram vsaj 1x na voznjo zavrtet skoraj do limitatorja, ker se baje dolo?ene ?obe ?ele na zelo visokih obratih odprejo in jih ni dobro "zanemarjati", enkrat ko je motor segret pa pride? do ravnice ali zapelje? iz ovinka, ostalo pa bol z ob?utkom, ?e gre za neke vsakdanje voznje. Pa ne vem ?e ni skoraj greh tak avto po avtocesti gnat, ko pa imamo tako lepe ovinkaste ceste po sloveniji. Sam radarjev se treba pazit :ninja:

 

Moje mi?ljenje glede porabe ?e nekaj ?asa tako, da ?E zadeva potegne, te katapultira in zveni kot reaktivno letalo, potem naj tro?i. Mislim da ni nobenemu problem nekaj ve? ? namenit za tako vozilo. Problem se pojavi pri takih ki veliko porabijo in vse skupaj nikamor ne gre.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A redline a day keeps the mechanic away :D

Priti do limitatorja je priporo?ljivo vendar pa ni ni? narobe ?e nekaj ?asa tudi dr?i? ve?je obrate oz gre? ve?krat do limitatorja zato da se ?obe odprejo in tudi nekaj ?asa delajo. Sej ko bo? avto kupil, bo? videl da je avto delan za ovinkaste ceste,da tam res za?ivi in se ti bo zdela vo?nja po avtocesti brezvezna in dolgo?asna.

 

Moje mi?ljenje glede porabe ?e nekaj ?asa tako, da ?E zadeva potegne, te katapultira in zveni kot reaktivno letalo, potem naj tro?i. Mislim da ni nobenemu problem nekaj ve? ? namenit za tako vozilo. Problem se pojavi pri takih ki veliko porabijo in vse skupaj nikamor ne gre

 

Se popolnoma strinjam :D
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

neki mo? iz mazda kluba mi je povedal, da je ena izmed re?itev lahko tudi ta, da se kupi motor za 2.5k ? in zjeban rx8 za 2.5, tako prides 5 jurji na prakticno nov motor, zanima pa me kako je zdaj pri vgradnji. Vidim da je tisti iz BMW foruma imel velike te?ave, in cena motorja ja baje krepko cez 2.5k?

 

edit: pa ?e ko te?e debata, je to res da ima motor varovalo, da ga takoj po tem ko ga ugasne?, ne more? takoj nazaj pri?gati?

Na drugem forumu je povedal tako:

"ko prevozi? recimo 30/50 ali ve? kilometrov in potem avto ugasne? recimo samo za 5 minut, to ni 5 minut, ampak ve? kot pol ure, da ga u?ge? nazaj: enostavno ima neko "varovalo" ki ne pusti zaradi kdo ve kakih razlogov nazaj pri?gat isti moment.....(tako pi?e tudi v navodilih....)"

 

Ne vem ?e je to res?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Clot, tole z "varovalom" vsekakor ne bo dr?alo, vsaj ne po moji izku?nji iz tega wikenda. Namre? enkrat sem avto ugasnil po cca. 10km vo?nje, pa sem mislil da bo takrat nekaj ?asa po?ivala, no izkazalo se je, da smo ?li naprej in to ?e po manj kot pol minute. Sledil je ponovni v?ig, ki se je zgodil znotraj 1 sekunde, kot to opisuje Daky in naj bi pomenilo, da je motor v "idealnem" stanju oz. dejansko prevo?enih toliko kot na ?tevcu, to pa je bilo 50.800 km. 

 

Tale ideja za nakup motorja in avta posebej, se meni ne zdi tako napa?na, je pa potrebno izvedeti, ?e je motor dejansko NOV ali le obnovljen oz. karkoli drugega (pa pa? garancija in vse kar gre zraven, ?e je nov). Po vgradnji pa predvidevam, da ga mora? ?e ulaufat, tako kot vsak motor.  B)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je tudi mo?na re?itev vendar zahteva ve? ?asa, pa na koncu je verjetno ?e dra?ja, je pa res da ima? vsaj nov motor. Nevem pa kje je ta mo? dobil tako optimisti?ne cene. Nov motor te pride okoli 5000? (http://www.mazdarotaryparts.com/brx-8-192-engine--5-speed-model-or-231-engine-6-speed---b-1280-p.asp), vgradnja pa tudi okoli 2000?+ (toliko je imel ceno nek mehanik na avstirijskem/men?kem forumu), potem pa ?e rabljen avto 2500?, pa ?e je v slabem stanju se drobnarije hitro naberejo (original tuljave+sve?ke ene 500?, neoriginal nekaj sto eur ceneje), diski, zavore, ?tarter, itd itd hitro nanese na 1000? ali ve?. Skratka hitro pride? na 10.000? ali ?e ve?, res pa je da ima? vsaj nov avto. Lahko da bo? z motorjem imel sre?o in bo? lahko motor le obnovil (http://www.mazdarotaryparts.com/brx-8-full-engine-rebuild-kit-using-genuine-mazda-parts-for-192-230-250b-1525-p.asp). Tako bo? pri?paral na materialu a bo? moral ve? pla?ati za obnovo motorja, prav tako pa je pogost problem, da se po?koduje rotor housing/ohi?je motorja (ne vem kako se re?e), ki je pa sam po sebi eden izmed bolj pogostih vzrokov slabe kompresije poleg tega pa je nadomestilo drago (http://www.mazdarotaryparts.com/bgenuine-mazda-rx-8-rotor-housing-to-fit-all-modelsb-1618-p.asp). Tako da ?e vr?e? vse skupaj je ?e skoraj vseeno ?e nabavi? nov motor. Potem je pa treba avto ?e pravilno ute?i in preveriti da ne bo prihajalo do kak?nih napak.

 

Tisto glede varovala je pa eno navadno nategovanje, ki se ga je en spomnil da je imel izgovor zaradi slabega v?iga :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ni problem v tem, da se ga je kaj zalilo in zato ni v?gal? Saj naj bi tudi v navodilih pisalo kako se to re?i, nekaj kako z pedalko in verglanjem... Ali pa cin?pule, z njimi imajo tudi te?ave. ?e en zanimiv link (jaz osebno bi dodajal dvotaktola glede na to, da sem kar nekaj ?asa razmi?ljal o tem avtu). Wankel je tako velik plus kot minus. Avto je super uporaben za svoj razred, lega po vseh ocenah vrhunska, gre dobro ampak obenem doda wankel tudi minus zaradi porabe (za moje pojme za tako zmogljivost visoka) in ker je enostavno tempirana bomba. Potem pa samo ?aka?, a ima? sre?o ali pa ne.
http://bridgetogantry.com/2/index.php/projectrx81/projectrx8/448-project-rx8-ends-aburptly

 

post-285-0-35794200-1409743184.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je avto zalilo ga je pa? zalilo in to nima ni? veze z kak?nim varovalom :D Ker ?e ti avto zalije potem ne bo v?gal dokler napake ne odpravi?. Tuljave, sve?ke in kabli niso same po sebi te?avne, le obrabijo se hitro, zato so pa potrebne bolj pogoste menjave, lahko se pa zamenja z nekimi racing, ki pa dr?ijo dolgo vendar imajo tudi temu primerno ceno. Dvotaktno olje je super, vendar je potrebno vgraditi nek adapter. Motor pa definitivno ni tempirana bomba :D Pa? zahteva da se ga malce po?ene v obrate, potrebne so bolj pogoste menjave delov in olja (tako kot pri vsakem ?portnem motorju) in pa neka obnova motorja pri zadostnih km( na to lahko gleda? kot na veliki servis), se pravi motor dejansko ni toliko druga?en od ostalih ?portnih (razen porabe ki je primerjlivo res ve?ja, vendar ima? pa zato vsaj edinstven motor in zvok) in je lahko tako zanesljiv kot navadni bencinarji. Problem je le, da ve?ina lastnikov ni imela pojma od avta in ni delala rednih servisov, potem so pa vsi jamrali kako je zani? motor, zraven pa avtu niti olja niso zamenali ali vsaj dolili, kaj ?ele da bi naredili ''veliki servis''.

 

Za primer lahko pogledamo druge ?portake kot so recimo impreze sti, lancerji evo itd. Avto dela pod visokimi obremenitvami, ima dra?je nadomestne dele kot njihove navadne verzije, potrebni so rebuildi motorja (sploh ?e je bil ta navit) in ljudje to razumejo in pa? servise opravijo. Pri wanklu pa namesto servisov ljudje raje jamrajo ?ez motor in se prito?ujejo da je nezanesljiv, namesto da bi naredili potrebne servise kot to po?nejo pri drugih avtih, zakaj je tako pa meni osebno ni jasno :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?koda je ker je bila oblika in lega avta fenomenalna, motor pa ni bil ustvarjen po merilu povpre?nih uporabnikov. ?e bi bil ?e ta pogoj ustvarjen bi verjetno vozilo to vozilo doseglo ?e ve?ji uspeh. Morda bi bila takrat zgodba ?e uspe?nej?a z malim V6 motorjem 1,8 ali 2,0, ki bi bil malo ekolo?ko obdelan imel pa bi tisti image ki je potreben v ?portnem avtu.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomojem pa ne, ker je ravna ta "zajebana" narava wankla tisto, kar ga uvr??a med legende avtomobilizma in prodajni hit.

 

Ne vem no, mogo?e bi se kaj ve? prodalo ampak bi vseeno bil uvr??en med samo ?e enega izmed ?tevilnih V6 4vratnih coupejev s smesno obliko in cel kup nesmiselnih trikotnikov.

Razen ce bi za V6 vse v obliki st 6 gradili : D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?koda je ker je bila oblika in lega avta fenomenalna, motor pa ni bil ustvarjen po merilu povpre?nih uporabnikov. ?e bi bil ?e ta pogoj ustvarjen bi verjetno vozilo to vozilo doseglo ?e ve?ji uspeh. Morda bi bila takrat zgodba ?e uspe?nej?a z malim V6 motorjem 1,8 ali 2,0, ki bi bil malo ekolo?ko obdelan imel pa bi tisti image ki je potreben v ?portnem avtu.

Danes je pa tak?en trend, da brez dizel motorja v ponudbi si te?ko predstavlja? neke solidne prodajne ?tevilke. Samo potem ne bi bil ve? Rx ampak mogo?e prej Dx oznaka.  :hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

RX-8 si bom kupil za 40-ti roj.dan pa pika, tko sem se odlo?u.  :D

TAPRAV Mazda?, upam da nima? ve? dale? do tega RD-ja.  B)

 

Takrat si le vzemi ?as, da res dobro kupi? in ne nek defekt od avta.  -_-

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

TAPRAV Mazda?, upam da nima? ve? dale? do tega RD-ja.  B)

 

Takrat si le vzemi ?as, da res dobro kupi? in ne nek defekt od avta.  -_-

 

Malo v ?ali, malo zares... do 40, mi ?e manjka dobri 2 leti, tko da bi si pa kupil sam sebi, za du?o eno tako raketo.  :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fantje, mazda na LPG se je vrnila na splet - http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8830403&show=1&avto=Mazda%20RX-8%20Revolution%20P%20LPG%20Bencin%20Utek....

 

Nekaj mi pravi, da ?e bi bil lastnik zadovoljen z nakupom jo nebi v roku ~2 mescev postavil spet med oglase.

 

So pa vsaj ti G-1 dokazali, da se wankla ne daje na LPG

 

Dodajam:

 

Svojo "zgododvino" odkar je meni poznana na a.net je za?el pri 6.000?, zni?ano na 5.500, potem je dr?al ceno 5.000?, na koncu pa so celo na 4.XXX spustili.

 

Zdaj je naredila ?e ve? kilometrov, po slikah sode? kona?a v avtopralnici pa zgleda spet 5.000 :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se je vse podrlo ko sm ugotovil da se morem omejit na slovenski trg zaradi pregre?no visokega DMVja - pod 2.000? baje ne pride? skozi ?e takile avto ?ez mejo vle?e?, zdaj pa budno ?akam in brskam da se tudi pri nas pojavi kaj mamljivega.

 

?e od?tejem tiste z 100.000+km je na voljo samo en, ki pa ga zaradi ?asovne stiske nisem ?e utegnil testirat.

Mislim da je trenutno bolje po?akat na ?e kak?ne ponudbe in ostale oglase, iz obupa kupovat se mi zdi nesmiselno

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.