Skoči na vsebino

Nakup Mazde RX-8


Priporočeno sporočilo

Meni se je vse podrlo ko sm ugotovil da se morem omejit na slovenski trg zaradi pregre?no visokega DMVja - pod 2.000? baje ne pride? skozi ?e takile avto ?ez mejo vle?e?, zdaj pa budno ?akam in brskam da se tudi pri nas pojavi kaj mamljivega.

 

?e od?tejem tiste z 100.000+km je na voljo samo en, ki pa ga zaradi ?asovne stiske nisem ?e utegnil testirat.

Mislim da je trenutno bolje po?akat na ?e kak?ne ponudbe in ostale oglase, iz obupa kupovat se mi zdi nesmiselno

?e pride? ?ez 2 dni pogledat v Kamni?ko Bistrico, bo tam tudi Simon Pelko s svojo Rx8, pa te lahko malo zapelje in ti predstavi Wankla kot takega. Je zelo prijazne sorte.  ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo!

 

No pa da se vas mazda poznavalce vprasam.

 

Zadnje pol leta aktivno spremljam avto.net zaradi potencialnega nakupa RX-8, vendar so avtomobili ki se prodajajo bolj kot ne enaki.

Edina ki mi je bila zanimiva, je ta modra (232KM, vse ostale na netu so "ta svoh" :) ), vendar me od nakupa odvraca par stvari.

 

Prvo je sama predelava avtomobila na plin. Malo sem bral po usa, uk in au forumih, pa sem ugotovil da nekaj celo je rx-ov predelanih na lpg in da so ljudje splosno zadovoljni. Nisem pa nikjer nasel dobre/slabe strani lpg-ja na wanklov motor... Po drugi strani, tudi bolj malo vem o sami firmi ki je naredila predelavo G-1 plinski sistemi, nekje iz stajerske (ta avto naj bi bil last lastnika firme oz. njihov demo car). Kakrsnakoli informacija o tem bo vec kot dobrodosla :)

 

Drugo pa to, da se je avto pred cca slabim mesecem prodal, za takrat 4k eur oz. verjetno manj ker se je res dolgo prodajala. (mi je zal da je nisem sel ze takrat iskat :(), sedaj pa se po slabem mesecu spet prodaja, tokrat nekje v lj oz. okolici, s tem da je cena narasla na 5k, kilometri pa ce me spomin ne vara so padli za kaksne 20k. 

 

No kakorkoli, sem se z zensko zmenil za ogled, po 21.9., ker je menda v tujini, tako da bo takrat znanih vec informacij.

 

Zanima pa me, ce je kdo s foruma sel ze ta avto pogledat oz. ga pozna? Ker je cela situacija malo cudna, nebi se pa rad nat****

 

Kar se pa tice wankel motorja, sem si pa tudi ze prebral na tujih forumih na kaj moram biti pozoren, tako da mi je priblizno jasno :)

 

Edit.: najlazje je pa link do oglasa pozabit :))

Popravljeno od Hrenowsky
Space is curved... Either that or my car pulls to the left :P
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e se ne motim jo je imel tudi JureS namen ogledat, potem pa ne vem ali je do tega pri?lo ali ne.  :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ko sem kupoval drugi avto me je napizdil (Simon, eden od lastnikov G1), da je avto prodan za 2x ceno............v glavnem tip nima vse po?lihtano v glavi...sedaj se pa o?itno spet naprej preprodaja...rekel bi da nekaj ne ?tima.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo!

 

No pa da se vas mazda poznavalce vprasam.

 

Zadnje pol leta aktivno spremljam avto.net zaradi potencialnega nakupa RX-8, vendar so avtomobili ki se prodajajo bolj kot ne enaki.

Edina ki mi je bila zanimiva, je ta modra (232KM, vse ostale na netu so "ta svoh" :) ), vendar me od nakupa odvraca par stvari.

 

Prvo je sama predelava avtomobila na plin. Malo sem bral po usa, uk in au forumih, pa sem ugotovil da nekaj celo je rx-ov predelanih na lpg in da so ljudje splosno zadovoljni. Nisem pa nikjer nasel dobre/slabe strani lpg-ja na wanklov motor... Po drugi strani, tudi bolj malo vem o sami firmi ki je naredila predelavo G-1 plinski sistemi, nekje iz stajerske (ta avto naj bi bil last lastnika firme oz. njihov demo car). Kakrsnakoli informacija o tem bo vec kot dobrodosla :)

 

Drugo pa to, da se je avto pred cca slabim mesecem prodal, za takrat 4k eur oz. verjetno manj ker se je res dolgo prodajala. (mi je zal da je nisem sel ze takrat iskat :(), sedaj pa se po slabem mesecu spet prodaja, tokrat nekje v lj oz. okolici, s tem da je cena narasla na 5k, kilometri pa ce me spomin ne vara so padli za kaksne 20k. 

 

No kakorkoli, sem se z zensko zmenil za ogled, po 21.9., ker je menda v tujini, tako da bo takrat znanih vec informacij.

 

Zanima pa me, ce je kdo s foruma sel ze ta avto pogledat oz. ga pozna? Ker je cela situacija malo cudna, nebi se pa rad nat****

 

Kar se pa tice wankel motorja, sem si pa tudi ze prebral na tujih forumih na kaj moram biti pozoren, tako da mi je priblizno jasno :)

 

Edit.: najlazje je pa link do oglasa pozabit :))

 

Da ti kle odgovorim.

 

?e ?e pol leta spremlja? rx8 pa ti je bila edino modra zanimiva potem ti priporo?am, da ?e malo razi??e? o tem avtu, ker si izbral eno izmed najslab?ih. Najbolj zanimiva je bila definitivno tista z novim motorjem.

 

Potem glede lpg-ja. Priznam,da se ?e dolgo ?asa nisem pogljabljal v to, vendar vseeno. Kje si ti na?el ljudi, ki so s tem zadovoljni? ?e ?e gre? samo na RX8Club in tam malo pobrska? bo? dobil veliko tem kako so v motor vgrajevali lpg in kako so ga potem kmalu dali ven ker zadeva ni delovala (razen ?e verjame? poljakom kako so ?ude?no vgradili sistem za 1000? brez kakr?nih koli te?av). Prav tako ima? veliko komentarjov glede negativnih vplivov na motor, tako da ti svetujem da malce bolj na?tudira?. A ?e ti na hitro povzamem (kot sem ?e na zgornjih postih): lpg in wankel ne gresta skupaj v u?inkovitem/rentabilnem na?inu. Da se predelati ta?voh verzijo, a to naredijo tako da samo vgradijo dva sistema za obi?ajen avto. Tamo?nej?e se pa ne spomnim da bi kdo uspe?no predelal na rentabilen na?in. Poleg tega pa plin ne razma?e olja in se motor tako hitreje uni?i.

 

Mu?ke glede doti?nega avta si pa ?e sam ugotovil :D

 

Vseeno ti ?elim veliko sre?e pri nakupu. Pa obvezno poro?aj kak?na je potem ko si jo bo? ogledal. Ti pa resni?no svetujem, da tematiko ?e malce bolje razi??e?, da nebo? potem nezadovoljen z avtom im posledi?no potencialnimi ogromnimi stro?ki.

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za odgovore!

 

Ma bolj kot razmisljam, manj mi je vsec ta modra. ubisvu je bila edina stvar bolj kot ne to, da je mocnejsa verzija. Pa gleda na to, da kupujem avto za vsak dan, ceprav mi grozna poraba ni tuja, ideja z lpg ni skodila :P 

Ubistvu sem bolj rabil se tretje mnenje, da je avto slab,ampak zdaj so mi ga pa res ze cisto vsi odsvetovali, tako da najbolje da ga kar ima, niti se mi ne da cenkat pa zgubljat cas :P (iz prejsnjih izkusenj sem se naucil poslusat nasvete drugih, ker so me moji kiksi kar dobro stali).

 

Kar se tice zadovoljnih lpg lastnikov, nisem ziher, samo mislim da so bili bolj americani ali pa avstralci, samo je res da za vsakega zadovoljnega so bili vsaj trije ki so imeli tezave...

Sem pa videl tiste poljske predelave, pa moram priznat da je nebi dal zmontirat ce mi placajo :D

 

Se par vprasanj, zadnjic mi je znanec omenil, da ima 232km rx-a boljse podvozje pa se nekaj stvari, uglavnem da je boljsa od 192km in da naj teh sploh ne gledam. Vendar pa nikjer na netu nisem nasel drugih razlik razen v menjalniku (5 prestav proti 6) in motorju. Edino kar sem najdu je bila neka posebna izdaja ki je res bila izboljsana, vendar jih je zelo malo.

 

Malo sem se gledal ta nas bogi avto.net, in ubistvu edine dve ki sta mi se vsec, sta spet sumljive (obe sivi), ker se spet prodajata ohoho casa, nevem zakaj, ampak rdeca barva mi ne sede. Ce kdo katerokoli od teh pozna, prosim za nasvet, ce se avtomobila sploh splaca it gledat...

Space is curved... Either that or my car pulls to the left :P
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjemi te ?isto zastopim. Ko sem se jaz na za?etku dosti vozil z njo sem tudi ?tudiral o lpg, vendar je toliko komplikacij da se mi ni ljubilo ukvarjati. Na koncu pa pride? na to, da si pribli?no na istem (glede stro?kov in porabe) ?e se vozi? na lpg ali pa si kupi? ?e redni avto za vsak dan pa z mazdico raje samo u?iva?.

 

To da bi bila Rx8 avto za vsak dan bi ti tudi odsvetoval, ker vo?nje na kratke razdalje niso dobre za motor, prav tako ne dalj?e vo?nje po ac ali pa po mestu. Poleg tega pa v takih situacijah avta dejansko ne more? popolnoma izkoristit in je zato malo brez veze da bi se vozil take relacije z njo. Potem bi pa ?e hitreje nabiral kilometre, kar pa pomeni ve? servisov in posledi?no ve? stro?kov. ?e pa finance niso tak problem potem pa itak, go for it :D

 

?e te avto zanima, bi ga jaz na tvojem mestu vseeno ?el pogledat in stestirat. ?e ?e ne zaradi drugega pa zato, da bo? lahko primerjal druge Rx8 in bo? imel malce bolj?i ob?utek za razlike med njimi.

 

Kar vem ima bolj?e podvozje samo R3, ki je pa tako ali tako ne bo? dobil ker so v EU zeloo redke. Ostale razlike si ?e sam na?tel. Edino ?e oprema je druga?na. Velja pa 232 verzija kot bolj?a in tudi bolj zanesljiva. Na internetu bo? zasledil razne ''teorije'' kako ima bolj?i menjalnik, bolj?e razmerje, sklopka dalj dr?i, je motor zaradi ve?je konjenice izdelan iz bolj?ih materijalov, bolj?a elektronka,... je pa seveda ve?inoma vse to nedokazano, a dejstvo je, da je po forumih ve? napak in te?av z 192 verzijo.  Preprosto povedano je 232 pri skoraj vsaki stvari malce bolj?a kot 192 in ?e ?e kupuje? Rx8 potem se spla?a kupiti najbolj?o. ?eprav tudi z 192 ni ni? narobe in ni tako slaba kot jo kritizirajo.

 

Ja pri nas je ponudba res slaba. Izmed vseh mi je v?e? samo 1. Meni osebno pa za Rx8 ni bolj?e barve kot metalno rde?e :D ?e ima? mo?nost si jih le pojdi ogledat, ker ve? jih bo? stesitral bolj?i filing bo? dobil. Ti pa lahko re?em da sta verjetno obe ena velika luknja brez dna. Obe se prodajata v avtohi?i kar za ta avto ni ravno dobro (veliko firbcev pride na testno vo?njo, v avtohi?i sugurno za vsakega ne ravnajo z avtom pravilno in se poganja mrzla v obrate, ne uga?a pravilno, same kratke relacije,...), potem sta obe ta slab?i/?vohnej verziji. Potem sta pa ?e obe glede na kilometre v ?asu obnove motorja, za kar pa lahko ra?una? da bo? dal ve? kot pa za sam avto.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Hrenowsky, js ze nekaj casa planiram naredit obhod in pogledat obe rdeci mazdi, prva z 70k druga z 90k, sivi sta za moje pojme z eno nogo ze v grobu, ker tudi ce lastnik zelo dobro dela s tem avtom je malo zoprno 160k km kupovat za tak denar. Ne folga mi najt ?asa za ogled ker so mi obe kar dale? sicer pa ti predlagam da malo prelista? tole temo ker smo vse rx8 ki so na voljo v SLO ?e dodobra pokomentirali in skurcali :D

Tujina pa pa?... predrago za zdaj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo fantje!

 

Ker zelo poredko spremljam mazda forum sem skoraj spregledal tole temo...

 

Vidim da ste me v prvih dveh straneh dodbra oglodali (kar me veseli... lepo je prebrati, da pride beseda o mojem delu takole naokoli :bravo: )...

 

Ja, prav ste ugotovili, jaz sem tisti s srebrno RX z novim motorjem. Avto je se vedno pri meni, ker se je avto, ki sem ga imel nagledanega prodal. Umaknil sem jo iz a.neta, ker je pod ceno nisem zelel prodati, ponudbe,ki sem jih dobival pa so bile naravnost smesne... Takega avta pac ne gre prodati preko a.neta.

 

Avto je potihem se vedno naprodaj, ce mi kdo ponudi realno vsoto... Ob sopku gotovine na haubi se znam razneziti  :D   Ampak niti podrazno ne trpim ker se moram okoli voziti z Mazdico... sploh pa sem pustil vsaj leto svojega zivljenja na (pod) tem avtu in sedaj narise nasmeh z vsako blokado, ko presaltas in backfire strasi mimoidoce :aaaaa:

 

Zdej v temi sem prebral cel kup vprasanj tako tistih okoli mojega avtomobila, kot tistih ki se nanasajo na RX8 nasplosno... poizkusil bom odgovoriti zgolj na par, ki se ticejo konkretno mojega avtomobila...

 

 

- zdi se mi da se je najprej prodajal kot letnik 2003

- oprema ni revolution c ker nima ne dvotonske notranjosti, navigacije ali pa stre?nega okna

- vpra?aj ?e je bil motor pravilno ute?en

- avto ima kar nekaj km tako, da bodi pozoren tudi na druge stvari ne le na motor

- in pa moj najve?ji dvom glede avta je dejanska pravilna menjava motorja, ker je to delal ?tudent/dijak tako da glede tega malo preglej. Vem, da je pri tem imel pomo? in je mo?no, da je vse ?isto pravilno a vseeno je to moj najve?ji dvom pri tem avtu

@Daky, ne kritiziram, tvoji pomisleki so popolnoma upraviceni in razumljivi... na zalost je tako, da moramo biti pri iskanju dobrega avtomobila neprestano malenkost sumnicevi... tudi sam sem...

 

Ogovori, da se ne bo sklepalo kakih napacnih zakljuckov:
- avto je narejen 12/2003, modelno leto je 2004

 

- priznam, da sem bil zmeden glede opreme, ko sem pisal oglas... paketov opreme sploh nisem prej poznal poimensko... moje izkusnje so predvsem iz BMW-jevih voda, kjer se oprema kljuka individualno, ni zakljucenih paketov; uglavnem moja mazda ima vso evropsko opremo z izjemo stesnega okna in navigacije, tempomat je bil namenjen zgolj ameriskemu trgu (nevem kako je z japonskimi avtomobili)

 

- glede utekanja wankla je vec teorij in na internet ne najdes nekega oprijemljivega odgovora... po debati z Mitjo (Sorkom) in kolegi iz Prage (Kamikaze tuning hisa) sem se odlocil za sledec postopek: prvih 500km do 4k rpm, naslednjih 500km postopno dviganje obratov vse do blokade. Ko sem jo prve parkrat pritisnil, sem na okoli 1100km po menjavi motorja naredil prvo menjavo olja in oljnega filtra. Od tedaj sem motor smatral kot utecen in sem ga vozil tako kot se za wankla spodobi.

 

- Kar je potrosnega materiala je pravsaprav vse bilo zamenjano pred kratkim; vsi diski,in ploscice, sprednje so keramicne (EBC green stuff), sklopka (lamela, kosara, potisni lezaj, vztrajnik pa je nov prisel z novim motorjem), vzigalne tuljave so nove (NGK, neka uprated varjanta s toplotno zascito na spodnji strain), jermena, filtri, starter je nov, mocnejsi s 13 zobmi, nosilec motorja na vroci strani...

 

- Res je, sem skoraj strojni inzinir, kar pomeni, da sem student in nikakor nisem klasificiran za tovrstne stvari. Ampak roko na srce, pri nas ni frajerja, ki bi bil za to zares usposobljen. Edini kogar sem nasel, da mi je znal res pomagati in ki res ve kaj dela okoli Wanklov je Mitja. Uradni servisi (pa sem jih preklical/obiskal kar nekaj) nimajo pojma o wanklu... Tako, da sem se dejansko moral vsega priuciti iz nule, z izjemo par svetlih podpor iz Mitjeve strani :notworth:  Je pa sel pred tem novim motorjem prej stari (ki sem ga obnovil) trikrat ven in not, tako da je sel nov agregat notri skoraj v mize :D

 

 

Tako da mehansko je sedaj avto dober in nekih vecjih vlozkov vanj mislim, da ne bo. Ima nekaj napak, nikakor ni salonski avto, hauba je za spolirat/pobarvat, oba odbijaca bi bilo kul pobarvat, CD Wechsler je crknil, feltne so povsod po malem pogrizene, zadnji desni tepih mi manjka...

 

 

 

Glede modre RX8 pa se obrnite na Mitjo... pozna avto, ga je serviseral prakticno od novega. Plin v njej je notri ze prakticno ze ves cas in zadeva baje spila kot je treba..Ima pa 100kkm za sabo in ob nepravilni uporabi je to lahko za wankel ze precej. Sam imam sicer pomisleke glede plina, zgolj zaradi visokih EGT. Wankel se ze sam po sebi greje nenormalno, sploh ko je pretok zraka skozi oljne in vodni hladilnik omejen. Glede mazanja me nebi skrbelo, ker injektorji za olje itak ne prsijo olja temvec ga zgolj kapljajo na osnovi podtlaka, ki ga ustvarja motor med delovanjem.

 

 

Ce kogarkoli zanima karkoli o mojem avtu ali o RX8 nasploh pa le z besedo na dan... sem skoraj doktoriral iz nje tako, da nekaj vem o njih... ce vem, z veseljem delim znanje :)

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljen mojster!

 

Najprej eno vpra?anje, ko nih?e doslej ni vedel dokon?no odgovorit, tudi dr. Pelko (rde?a Rx8 LJ PELE) je zmeden in ne ve katerega to?it. 

 

Eni navajajo, naj se uporablja MINERALNO olje za Wankla, a na drugi strani Dexelia, ki naj bi bila predpisana s strani Mazde pa kolikor vem to ni. Se pravi precej?nja zmeda katero motorno olje je optimalno in bo podalj?alo ?ivljenjsko dobo tega motorja.  :zvizga:

 

Hvala za odgovor!

 

LP!

 

Borut

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljen mojster!

 

Najprej eno vpra?anje, ko nih?e doslej ni vedel dokon?no odgovorit, tudi dr. Pelko (rde?a Rx8 LJ PELE) je zmeden in ne ve katerega to?it.

 

Eni navajajo, naj se uporablja MINERALNO olje za Wankla, a na drugi strani Dexelia, ki naj bi bila predpisana s strani Mazde pa kolikor vem to ni. Se pravi precej?nja zmeda katero motorno olje je optimalno in bo podalj?alo ?ivljenjsko dobo tega motorja. :zvizga:

 

Hvala za odgovor!

 

LP!

 

Borut

Glede olja je stvar slede?a...

 

Mineralna olja imajo slab?e mazalne lastnosti kot sinteti?na olja. Potrebujejo pa mineralna (ali polsinteti?na) olja ni?jo temperaturo, da izgorijo, sinteti?na pa vi?jo....

 

Ker se pri Wanklu za razliko od ottovih in dizlovih motorjev olje dovaja v izgorevalno komoro, je dobro izgorevanje pomembnej?e kot same mazalne lastnosti. Zato je po ve?ini re?eno, da se v wanklu sintetike ne uporablja, ker ta povzro?a saje in packanje tesnil v re?e rotorjev. Slednje je eden ve?jih, ?e ne celo najve?ji vzrok za kraj?anje ?ivljenske dobe rotacijskega motorja.

 

Kar se ti?e Dexelie; navajajo da je 100% sintetika ampak po prebranem na tujih forumih temu ni tako. Baje(!) da gre v resnici za polsinteti?no olje, ki je najbolj?i kompromis mazalnih lastnosti in solidnega izgorevanja.

 

Optimalno bi bilo, da je v karterju sintetika za mazanje le?ajev in hlajenje motorja, dvotaktol pa za dovod v izgorevalno komoro... Sam sem o predelavi na dvotaktol razmi?ljal vendar se potem nisem odlo?il zanjo ker: uni?i? katalizator (kasneje sem ga itak odstranil in ga dam gor samo za na tehni?ni pregled), potrebna je menjava OMP (oil metering pump), ki sicer dovaja olje iz karterja v oljne injektorje.

 

Tako sem se potem odlo?il za drugo najbolj?o re?itev in uporabil Dexelio. Fora "slabosti" mineralnih olj na?eloma ni sama kvaliteta mazanja. Mineralna olja v dolo?enih primerih (visoki tlaki) celo bistveno bolje zagotavljajo stabilnost oljnega filma. Problem je v tem, ker so bistveno manj stabilna in se rada zve?ejo z vodo, kar pa drasti?no poslab?a njihovo delovanje. Tako da v wanklobi situaciji je re?itev preprosta... Uporaba mineralnih olj za dobro izgorevanje in frekventna menjava olja, ker se mineralno olje na dolgi rok zve?e z vlago iz zraka. Slednje je zelo(!) pomembno ?e posebaj zato, ker ima RX8 dva (enega pri ?ibkej?i razli?ici) oljna hladilnika in pri oljnem servisu vedno ostane nekje 2 do 3 litre starega olja v hladilnikih in ceveh.

 

Edit: zgoraj napisano tudi pojasni te?ave z le?aji na wanklih... Gre za "hibo" ki jo marsikdo zanemarja ampak dejansko so le?aji na wanklu vsaj toliko potro?ni material kot apex in stranska tesnila ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za podrobno pojasnilo!  :rispekt:

 

Se pravi, smo ugotovili, da ?e z Wanklom ve? kako ravnati, se ne menja motorja vsakih 50.000km, kot to ?elijo nekateri prikazat, da je totalni ?kart vse skupaj.  :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Me veseli, da si na?el tole temo in si malo razjasnil nejasnosti :D

 

Na moje glavne pomisleke si tudi lepo odgovoril, tako da sem kar prepri?an, da je tvoja trenutno najbolj?a, ki se prodaja.

 

Bi te pa vpra?al, ?e mogo?e ve? kak?en lpg sistem ima modra? Ker ?e je sistem res dober, bi se spla?alo o njem malce bolj poizvedeti :D Glede mazanja pa samo kopiram odgovore z RX8Cluba: da je problem pri tem da lpg olja po vbrizgu ne razma?e tako dobro kot ga bencin. To je vidno v ?asu obnove, kjer naj bi imeli lpg motorji liso (po?kodbo) ki je nastala zaradi pomankanja olja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Me veseli, da si na?el tole temo in si malo razjasnil nejasnosti :D

 

Na moje glavne pomisleke si tudi lepo odgovoril, tako da sem kar prepri?an, da je tvoja trenutno najbolj?a, ki se prodaja.

 

Bi te pa vpra?al, ?e mogo?e ve? kak?en lpg sistem ima modra? Ker ?e je sistem res dober, bi se spla?alo o njem malce bolj poizvedeti :D Glede mazanja pa samo kopiram odgovore z RX8Cluba: da je problem pri tem da lpg olja po vbrizgu ne razma?e tako dobro kot ga bencin. To je vidno v ?asu obnove, kjer naj bi imeli lpg motorji liso (po?kodbo) ki je nastala zaradi pomankanja olja.

Uff, nimam pojma... Vem samo to da so bili kao pionirji glede lpg v wanklu (verjetno to ne velja globalno, v na?i okolici pa morda celo res). Kot re?eno, zares ta avto pozna mitja, baje da jim zadeva ?e dlje ?asa funkcionira.

Res je da so na?i wankli precej?ni po?eruhi ampak plin v tem avtu... Iz moje strani.. Raje ne! Motor je ?e sam po sebi dovolj ob?utljiv in ga lahko zakolje? ?e z eno nepremi?ljeno neumnostjo...

Roko na srce, za investicijo vgadnje plina si raje umislim ?e nekega ?parov?ka in se vozim brez skrbi, da bom pregrel material.

In nisem vedel glede tega z razporejanjem olja, hvala za info! :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja to se ?e spomnim kako se je skoraj povsod na?la kak?na firma, ki je ''prva'' predelala wankla na plin. Se pa strinjam tudi glede ?parov?ka, ker tudi investicija ni toliko druga?na, stem da ima? tako saj ?e dodaten avto.

 

Glede razporejanja olja pa pa? samo posredujem informacije tako da zahvale niso potrebne :D

 

Ti pa ?elim veliko sre?e pri prodaji. ?eprav mislim, da je ne rabi? glede na to da sta tu dva resna kupca, ti pa ima? najbolj?i avto :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je o?itno res dobra ponudba Rx8-ke in upam da gre v dobre roke, ?e pred tem pa obvezna kak?na predstavitvena vo?nja, ki bo PREPRI?ALA bodo?ega lastnika.  :ljubezen:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

RX-8 vro?a roba....  :D

Tako je tudi prav, ker je res stroj, vsaj kolikor sem ga imel prilo?nost vozit.  :ouje:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je o?itno res dobra ponudba Rx8-ke in upam da gre v dobre roke, ?e pred tem pa obvezna kak?na predstavitvena vo?nja, ki bo PREPRI?ALA bodo?ega lastnika.  :ljubezen:

Brez problema, z veseljem pokazem avto v zivo!

 

Za okus je pa tukaj posnetek iz Lucin.. zal je zvok precej slab ampak za silo bo :)

 

 

 

BTW, obstaja na tej platform foruma nacin, da se embeda YT videe?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

 

BTW, obstaja na tej platform foruma nacin, da se embeda YT videe?

 

 

Da... samodejno naj bi pretvopril v embed video... samo ne vem, zakaj to pri nekaterih ne deluje ... :) Jaz sem recimo dal edit tvojega sporocila in prilepil link YT videa ter shranil... in je ze embedan :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole ne dr?i vedno... v?asih se lepo embeda v?asih je pa samo link pa ne glede al da? celoten URl naslov al samo od www .

 

 

Nevem... meni vedno uspe... :) ... Ce skopiram URL YT videa, ki je v naslovni vrstici ali pa ce kopiram tistega, ki je spodaj pri "skupna raba" ... 

 

skitched-20140921-171205.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.