Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Pozdrav,

 

Glede na to, da vidim na to temo veliko govora sklepam, da bom dobil pravi odgovor.

In sicer tudi jaz imam te?ave s temi xsenonkami.

 

Najprej mi je desna xsenonka ob?asno bliskala, ko sem jo ugasnil in nazaj pri?gal je spet delovala normalno. ?ez nekaj ?asa se je to isto dogajalo z desno. No zdaj za konec je pa desna ugasnila za vekomaj, medtem ko leva obratuje normalno.

 

Poskusu sem zamenjati ?arnice in varovalke iz desne strani na levo, in lej ga ?menta na levi strani delujeta obe ?arnici med tem ko na desne ne deluje.

 

Kolega, ki je sicer serviser na Renoju pravi, da pri 150.000 km ponavadi gredo falit balasti od xenon.

 

No zdaj me pa zanima, ?e je to res,.. kje je mo? dobit balast, za zmerno ceno. Kako odmontiram komplet lu?i, da lahko sam popravim?

Ker na Mazdinem servisu v Novi Gorici so zelo dragi, namre? nabivajo mar?o na mar?o od mar?e z mar?o pri mar?i + delo + mar?a na delo + DDV. primer: zamenjava olja in filtra 300Euro.. itd. :angry:

 

kot prvo: ne hodi v novo grico na mazdo. Tam so totalni nateguni. Sicer pa ko jih vidis ti ze sam prvi vtis pove vse.

 

Dajte pomagat, :rispekt:

Lep dan.

 

kot prvo: ne hodi v novo gorico na mazdo. Tam so totalni nateguni. Sicer pa ko jih vidis ti ze sam prvi vtis pove vse.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja dr?i, liter olja Mobil 1, ki ga kupi? na netu ( Mobil Synt S 5w40 208lt 995,90 ?)

http://petronia.si/index.php?page=shop.bro...1&Itemid=64

prodajajo po 19,50? liter- svinjarija .... :angry2:

 

 

glede tega je ?al povsod tako. Dexelia DPF je menda v ?tacunah pod 10? medtem ko je na servisih okol 20... kaj ?mo, dokler smo v garanciji je tko potem pa je druga?e, a ne?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

glede tega je ?al povsod tako. Dexelia DPF je menda v ?tacunah pod 10? medtem ko je na servisih okol 20... kaj ?mo, dokler smo v garanciji je tko potem pa je druga?e, a ne?

 

 

Povej mi kje ga lohk dobi? po taki ceni... ?zmeden?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povej mi kje ga lohk dobi? po taki ceni... ?zmeden?

 

za 10 ne...

 

http://www.motornoolje.com/component/virtu...17&vmcchk=1

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mater ampak res se ga dobit za precej manj kot 10? ?zmeden?

 

http://www.oil-shop-uk.co.uk/acatalog/Dexelia.html

 

pa ja... ka pa stro?ki po?iljanja ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Problem Xenon je zdaj re?en! Yavar mi je zadevo zrihtu u nulo.

Poleg tega mi je ?e pokazu ene par serijskih nev?e?nosti pri Mazda 6 (2004).

Yavar je car! :bravo:

 

No zdaj imam pa naslednjo te?avo in sicer pri?el sem do ugotovitve, da avto ki sem ga pred kratkim kupil ni opravil velikega servisa,...

Zanima me kako in na kak?en na?in bi lahko ?im ugodneje pri?el skozi.

 

 

Lep dan,

Danjel

mazda-kaan-e1-future-car.jpg

www.vetoband.net

www.myspace.com/vetoband

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam slede? problem. Ena xenonka mi v?asih dela v?asih ne (?isto naklju?no).

 

A bi bla kriva ?arnica ali kaj druga, kontakt, balast, ...??

 

 

mel sem enak problem kot ti.

najla?je in najceneje pelji ga k Bo?tjanu (AJVARJU),pa ti bo za mal dnarja dobr zrihtu,aja pa se na en pepsi ga pel povrh.

 

Res je stru?ko za lu?i,balaste itd.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Ejga ?efe, a ste ?e dogovoril gled tistga pranja in regulacije xenonk, ko si zadnji? govoru? Se mi zdi, da bi pa ?e lejko po?asi blo, al <_<

A ?inezerji ne izdobavjo robe al kaj :D

 

lp,

D

 

Roba je, samo se mi zdi da je preve? ???

Pa zadeva je i doj?landa, bosch-hella pa to. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.