Skoči na vsebino

poraba

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ipat pa bo vsega zadost, konji?ev - navora, pa poraba BO manj?a.

Vsaj jaz bi to naredu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • Odgovori 151
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Mislim, da ima? te?avo z DPF-jem in to s senzorji, ki ti mnogo prehitro vklapljajo regeneracijo ali pa je sploh ne izklopijo tako, da ti ves ?as te?e nafta v filter in tudi ves ?as ti tam notri veselo ro?tilja sam na?alost brez specialitet balkanske kuhinje :(

 

In ves ta ?as ima? 3-4 litre ve?jo porabo kot bi bilo treba.

 

Preveri, ?e je to res na na?in ko t sem ga omenil ?e ene parkrat. Pri zaviranju z motorjem mora poraba pasti na 0,0. V kolikor bo skoz kazalo tam nekje nekaj litrov porabe tudi ko ne bo? ti??al gasa in bo avto zaviral samo z motorjem je to to.

 

Preveri? lahko tudi tako, da ko se ustavi? sli?i? pokanje izpod avtomobila, ker se za?ne hladiti pregret DPF filter. ?e se ti po vsaki vo?nji to dogaja pomeni, da filter skos "kuri", kar je narobe.

 

DPF filter je namre? narejen tako, da zabasanost ugotovi na na?in, da zmanj?ano prepustnost (cca 75%) ugotavlja s tlakom na senzorju pred filtrom in z drugim senzorjem za filtrom. ?e kak?en od teh po?ilja napa?ne informacije ra?unalnik ves ?as lahko bele?i kot, da je filter delno zabasan in da je treba regenerirat.

 

Od tod tudi tako visoka poraba.

33112_1.png

Napisano

Mislim, da ima? te?avo z DPF-jem in to s senzorji, ki ti mnogo prehitro vklapljajo regeneracijo ali pa je sploh ne izklopijo tako, da ti ves ?as te?e nafta v filter in tudi ves ?as ti tam notri veselo ro?tilja sam na?alost brez specialitet balkanske kuhinje :(

 

In ves ta ?as ima? 3-4 litre ve?jo porabo kot bi bilo treba.

 

Preveri, ?e je to res na na?in ko t sem ga omenil ?e ene parkrat. Pri zaviranju z motorjem mora poraba pasti na 0,0. V kolikor bo skoz kazalo tam nekje nekaj litrov porabe tudi ko ne bo? ti??al gasa in bo avto zaviral samo z motorjem je to to.

 

Preveri? lahko tudi tako, da ko se ustavi? sli?i? pokanje izpod avtomobila, ker se za?ne hladiti pregret DPF filter. ?e se ti po vsaki vo?nji to dogaja pomeni, da filter skos "kuri", kar je narobe.

 

DPF filter je namre? narejen tako, da zabasanost ugotovi na na?in, da zmanj?ano prepustnost (cca 75%) ugotavlja s tlakom na senzorju pred filtrom in z drugim senzorjem za filtrom. ?e kak?en od teh po?ilja napa?ne informacije ra?unalnik ves ?as lahko bele?i kot, da je filter delno zabasan in da je treba regenerirat.

 

Od tod tudi tako visoka poraba.

 

Boss ima mogoce prav, hiter dokaz bi pa bil tudi da ima? PREVE? olja v karterju, preglej ?ibko

 

P.S. Podvra?anje - katero olje ima? notri, ?e ni predpisano potem ti lahko tudi zaradi tega dela non-stop regeneracijo!!

 

On ima 2.0 CD110 ki naj bi imela kombinirano porabo 6,3L jaz sem imenl CD143 in poraba tega avta brez da bi pazil je bla 8 do 9,5.

 

Res povej glede olja, pa tudi to a gledas samo BC ali racunas tudi na roko??? KEr BC je lagal v M5 ko svinja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Eto pregledal sem olje in je 1cm nad ful pa je bil servis narejen pred 2000km, aja olje je seveda Mazda Dexelia DPF 5W30.

Porabo ra?unam na roke 50l diesla za 400km vo?nje super ane(gremo iz MS na morje in ko se vra?amo skozi MB spet tankamo (z BMWjem pa skoraj 2x tja in nazaj), BC pa ka?e 8,3. Pomoje ?e pazi? na porabo bi tudi najslab?i diesel lahko najve? porabil 7l.

Povejte mi ve? o teh senzorjih ki ga lahko serjejo, jih imajo tudi 6tke, da mi kolega posodi za par dni.

Ali pa se mogo?e dajo spucati.

Napisano

Eto pregledal sem olje in je 1cm nad ful pa je bil servis narejen pred 2000km, aja olje je seveda Mazda Dexelia DPF 5W30.

Porabo ra?unam na roke 50l diesla za 400km vo?nje super ane(gremo iz MS na morje in ko se vra?amo skozi MB spet tankamo (z BMWjem pa skoraj 2x tja in nazaj), BC pa ka?e 8,3. Pomoje ?e pazi? na porabo bi tudi najslab?i diesel lahko najve? porabil 7l.

Povejte mi ve? o teh senzorjih ki ga lahko serjejo, jih imajo tudi 6tke, da mi kolega posodi za par dni.

Ali pa se mogo?e dajo spucati.

 

Nekaj je na tem, nafto ti brizga v olje, to pa je del DPF regeneracije

 

moder dim iz auspuha?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Opa tole je pa ?e kr dokaz, ?e je po samo 2.000km ?e cel cm ?ez full je skoraj sigurno problem z DPF-jem kot sem opisal.

 

Ker je sistem DPF malo bolj kompleksne sorte in vezan na ra?unalnik bi bilo najbolje, da vseeno obi??e? servis.

33112_1.png

Napisano

Opa tole je pa ?e kr dokaz, ?e je po samo 2.000km ?e cel cm ?ez full je skoraj sigurno problem z DPF-jem kot sem opisal.

 

Ker je sistem DPF malo bolj kompleksne sorte in vezan na ra?unalnik bi bilo najbolje, da vseeno obi??e? servis.

 

ampak ce ni opozorilne lucke, vprasanje kje je racunalnik v tej zgodbi....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ampak ce ni opozorilne lucke, vprasanje kje je racunalnik v tej zgodbi....

 

?arnica ? <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?arnica ? <_<

 

Ej a ve? da sem hotu napisat da loh ena pregorela lu?ka zjebe cel motor...

 

mi8 takoj na servis....in tudi to naj pogledajo - samo spet ce so ga priklaplali na tester BI MORAL to pokazati

 

Avto sem imel na servisu na testerju ?e vsaj 5 krat in vedno je vse OK

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Seveda je opozorilna lu?ka samo, ?e podatki s senzorjev konstantno ka?ejo tam nekje do 75% zabasanost je ne bo pri?gal. Pri?gal bi jo, ?e bi ?lo ?ez 80% tako, da na prvi pogled vse zgleda kot normalno delovanje razen pa? da skos filter kuri.

 

Je pa vloga ra?unalnika tudi v tem, da da ukaz ?obam, da pri regeneraciji vbrizgavajo gorivo tudi v izpu?ni takt delovanja bata in tako pride gorivo v filter. ?e je SW glitch je pa? mo?no, da je s senzorji vse OK napaka v softwareu pa ?e vedno izvaja regeneracijo.

33112_1.png

Napisano

avto ne kadi ni?.

?e eno opazko imam v bistvu bi lahko ?e prej omenil : avto se vozi kot kak 80konjski, ko dam spomladi gor 17tke ima pospe?ek parne lokomotive, saj potegne od 1800-2800 obratov, zgoraj je pa mrtev kot bmw nad 5000o/m

Napisano

avto ne kadi ni?.

?e eno opazko imam v bistvu bi lahko ?e prej omenil : avto se vozi kot kak 80konjski, ko dam spomladi gor 17tke ima pospe?ek parne lokomotive, saj potegne od 1800-2800 obratov, zgoraj je pa mrtev kot bmw nad 5000o/m

 

To pa mislim da ni nic narobe pri CD110..... :blush: res da del mo?i gre v regeneracijo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ne kadi zarad filtra :D

 

Slabe performance: to bi lahko bil tudi merilec pretoka zraka al pa kak?na po?ena cevka pa ti luft notr vle?e.

 

To pa mislim da ni nic narobe pri CD110..... :blush: res da del mo?i gre v regeneracijo

 

Tudi ?e je "samo" 110KM bi vseeno moral kar nekaj dati od sebe saj je recimo 120KM ?estka zelo posko?en avto pa ni bistveno la?ja od petice.

33112_1.png

Napisano

ne kadi zarad filtra :D

 

Slabe performance: to bi lahko bil tudi merilec pretoka zraka al pa kak?na po?ena cevka pa ti luft notr vle?e.

 

Po moje ni nic narobe....CD143 je vlekel od 1700 do 3200....ostalo je samo za prosti tek... :bravo:

 

ne kadi zarad filtra :D

 

Slabe performance: to bi lahko bil tudi merilec pretoka zraka al pa kak?na po?ena cevka pa ti luft notr vle?e.

Tudi ?e je "samo" 110KM bi vseeno moral kar nekaj dati od sebe saj je recimo 120KM ?estka zelo posko?en avto pa ni bistveno la?ja od petice.

 

ja je kr + upor zraka, M5 je ?katla....

 

V glavnem jest se moram izklopit, teleconf...sporoci kaj si resil mi8

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Lu?ka za DPF dela(preveril zdaj)

Nov SW so mi nalo?ili jeseni kao da je bolj?i

Merilec pretoka ??istili in isto.

Avto tudi v 2. prestavi nad 2800 mrtev, ?etudi bi tehtal 3000kg bi moral sko?iti

Napisano

Lu?ka za DPF dela(preveril zdaj)

Nov SW so mi nalo?ili jeseni kao da je bolj?i

Merilec pretoka ??istili in isto.

Avto tudi v 2. prestavi nad 2800 mrtev, ?etudi bi tehtal 3000kg bi moral sko?iti

 

Zna bit ena ?alabajzarska, banalna mistejka. :blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Glih me je klical serviser(privat) in mu omenim vse mo?nosti in pravi ?e je keri od senzorjev bi se videlo na testerju, ta je bil priklopljen prej?nji teden, je pa dal ?e eno mo?nost - zaoljeni DPF in s tem nepravilno izgorevanje v njem in napa?ni podatki senzorjev - ker je bil pri 45.000 menjan turbo in je kao mogo?e da ko je popil olje in ga zapacal, se pa kao da spucati

Napisano

Glih me je klical serviser(privat) in mu omenim vse mo?nosti in pravi ?e je keri od senzorjev bi se videlo na testerju, ta je bil priklopljen prej?nji teden, je pa dal ?e eno mo?nost - zaoljeni DPF in s tem nepravilno izgorevanje v njem in napa?ni podatki senzorjev - ker je bil pri 45.000 menjan turbo in je kao mogo?e da ko je popil olje in ga zapacal, se pa kao da spucati

 

Koliko casa imas to 5ko? Koji turbo?

 

A few weeks ago the DPF warning light (flashing)came on, the engine lost power as the turbo was cut-off. Cue lots of black smoke from the exhaust as oil got into the system. Car had to betowed to the dealership, where it spent 3 weeks as Mazdahad to replace the turbo unit entirely. A fortnightlater and the same problemhas arisen on the new turbo unit yesterday. This after 2 weeks of driving the car withno pick-up or power over 2k rpm. Poor performance that I'd describe as downright dangerous on a motorway, a complete inability to accelerate when overtaking, even when dropping a gear. So, the car was towed back to the Mazda dealer yesterday and I'm awaiting with interest their feedback on it.

 

Anyone else had a similar issue?

 

:whatever:

 

Da se ti ne ubadas se starim problemom...preveri dihtngo ki prihaja iz ausuha na turbino!!!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

kupil sem ga nov2008 z servisa v Austriji, z vsemi papirji. Sem imel sabo serviserja on pa tester in internet , ter posledi?no s tem servisno knjigo in potatke o vseh popravilih

Napisano

Ne bi rad strasil, sam cudno je da je nekdo prodajal max 2 leti staro mazdo, upam da ni dozivela DPF sindrom pri prejsnjem lastniku

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Glih me je klical serviser(privat) in mu omenim vse mo?nosti in pravi ?e je keri od senzorjev bi se videlo na testerju, ta je bil priklopljen prej?nji teden, je pa dal ?e eno mo?nost - zaoljeni DPF in s tem nepravilno izgorevanje v njem in napa?ni podatki senzorjev - ker je bil pri 45.000 menjan turbo in je kao mogo?e da ko je popil olje in ga zapacal, se pa kao da spucati

 

Tole ni nujno res... na testerju se bo videlo le v primeru, ?e bodo podatki izven merilnega obsega. V kolikor pa dajejo napa?ne informacijo a so le te znotraj predvidenega obmo?ja pa tester ne bo pokazal napake. ?eprav v drugem stavku pa ti to?no potrdi, da je to mo?no, ?e je zapacan z oljem oz. glede na to, da ga kuri pri velikih temperaturah bi zdajle rekel, da ni zapacan ampak da je olje gor zakurjeno na senzor :rolleyes:

33112_1.png

Napisano

?e bi bil DPF menjan ali kje okoli bi se videlo v delovnih nalogih do katerih lahko na podlagi ?asije dostopa vsak servis. Avto je bil kao na 2.letnem lizingu in ko to obdobje prete?e ga lahko lastnik odkupi ali vrne lizingdajalcu ki ga prodaja.

DA ne razglabljamo mimo teme, avto je s preverjenim poreklom - smo ga preverili ?e pred nakupom.

In poraba je na za?etku bila tam 8-9l, ?ele v zadnjem ?asu 10-12l. Z 8-9l mestne vo?nje bi se ? navadil, ko pa je za?ela poraba nara??ati sem ga gledal in vozil pod drobnogledom - bolj sem pazil in opazoval ve? je za?el tro?iti ne glede na relacije.

 

si me glih prehitel.

Sem ?el po otroke v vrtec in probal v prestavi brez gasa ka?e BC od 0,7 do 1,7l, glede na prestavo

Napisano

Sem ?el po otroke v vrtec in probal v prestavi brez gasa ka?e BC od 0,7 do 1,7l, glede na prestavo

 

Se pravi, da ti ga sipa notri tudi takrat, ko ma prekinjen dotok in to je lahko samo DPF.

33112_1.png

Napisano

Kaj pa ?e ga tudi turbina ja?e. Vse deluje kot, da ima pomanjkanje zraka pri izgorevanju. To povzro?a pove?ano porabo, ta pacanje filtra in spro?anje regeneracije, kar posledi?no pomeni ?e ve? goriva.

Tudi ?e je "samo" 110 ks mora od 1800-3500 o/min potegnit, ne pa da se nikamor ne premakne, porabo pa ima ogromno.

Tudi prebogata zmes (pomanjkanje zraka) povzro?a scejanje goriva po stenah cilindra v motor.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Tehni?ni podatki 5-tke 2.0 110CD

CO2 izpust: 0 g/km Mo? motorja: 110 KM (81 kW)

Gorivo: dizel ?tevilo valjev: V4

Maksimalna hitrost: 179 km/h Prostornina: 1998 ccm

Pospe?ek 0 - 100 km/h: 12.9 s Menjalnik: 0 stop. ro?ni

Poraba mestna: 7.3 l Te?a vozila: 1610 kg

Poraba izvenmestna: 5.7 l ?t. vrat: 5 vrat

Poraba povpre?na: 6.3 l ?t. sede?ev: 5 sede?ev

Velikost tanka: 60 l Plati??a spredaj: 195 / 65 / R15

Plati??a zadaj: 195 / 65 / R15

 

To so tehni?ni podatki te mazde.

Avtomobil se relativno ?ivahen.

Poraba ne more iti preko 8 litrov.

 

Torej nekaj je narobe. Preveri cev iz turbine v motor. Mogo?e se je snela, ali pa je kaka druga napaka na tej relaciji. Ne morem to?no re?i kaj, ker ne poznam tega motorja.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.