Skoči na vsebino

poraba

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa tam je ja vse bolj?e.Tudi asfalt-definitivno.Samo poglej koliko manj ?umijo kolesa in ko de?uje,ni lu? na cestah=ni akvaplaninga. :bravo:

 

 

akvaplauning j n usaki cejsti kdr j de?!!!!!!

 

Jst morem priznat da pod 10l ?e skor nisem pri?el v treh letih ko mam avto (enkrat al dvakrat 9,85 al neki tazga). Povpre?na poraba treh let je 11,05l. Morem pa priznat da mam kr mirno nogo, ne divjam preve?. :policaj:

 

 

jst kr mam mazdo 323f 1.8 16V mi pije 8,2!!!!! pa menjavam na 3000vrt/min in po avtocesti pod 140 negrem!!!

ZOOM-ZOOM
  • Odgovori 151
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

akvaplauning j n usaki cejsti kdr j de?!!!!!!

jst kr mam mazdo 323f 1.8 16V mi pije 8,2!!!!! pa menjavam na 3000vrt/min in po avtocesti pod 140 negrem!!!

 

Mejbi na na?ih "avtocestah".Ostali imajo ve?inoma urejeno,da voda odteka z avtocest,Razen v velikih nalivih.

 

 

Napisano

akvaplauning j n usaki cejsti kdr j de?!!!!!!

jst kr mam mazdo 323f 1.8 16V mi pije 8,2!!!!! pa menjavam na 3000vrt/min in po avtocesti pod 140 negrem!!!

 

Slovensko? ?zmeden?
Napisano

Slovensko? ?zmeden?

 

 

Tu je wajdowsku symon.... ka ti ve? ?uj! Ma keeeeej..... hahaha :aaaaa: :aaaaa: :aaaaa:

Feel free....

Napisano

Graga, tudi sam sem mel podobne izku?nje pri mazduri s tem super 100, se pravi lih obratne kot so nekateri trdili, da bo! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ma ja, ?udno, res ?udno, bom ?e kak?en tank 100tke natankal pa da vidim ?e bo ?e vedno tako visoka poraba, ?eprav kot vidim pri na?emu heroju majorju Uro?u ejkeej Uklopkotu :hohoho: , na poraba.com, da ni imel pretirana razlike pri 100tki. Potem pa presedlam nazaj na petrolovo ultimativno 95tko,hehe. :hohoho::hohoho: M3 - 1.6 pa 100tke res ni marala, je avto hitro cuknil.

Napisano

Jaz pa pri 100ki tudi nikoli nisem porajtu domnevnega rahlega pove?anja mo?i o kateri nekateri govorijo! :D

 

Baje bi se nekaj malga poznalo ?ele pri 200 in ve? KM? :blush: :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tu je wajdowsku symon.... ka ti ve? ?uj! Ma keeeeej..... hahaha :aaaaa: :aaaaa: :aaaaa:

 

 

nene!! Vipavsko:)))) se pa opravi?ujem za nare?ne besede!!!!!!!

ZOOM-ZOOM
Napisano

Baje bi se nekaj malga poznalo ?ele pri 200 in ve? KM? :blush: :ne vem:

 

Tudi ?E se ti pove?a za 5% pri 100 konjih je to 105 konjev kar ne ?uti?. Nekje sem bral ene teste, razlike pri obi?ajnih avtih sploh ni bilo, pri Subaru Imprezi STi je je pa poznalo kar nekaj konjev. Tako, da to o pove?anju konjev pri na?ih mlin?kih je optimizem na kvadrat.

Sem pa tankal Optimax95 za foro pa spet ni opazne razlike v primerjavi z 100 oktani. Poraba mi itak niha od 8,5-9,5 zdajle sem imel pa skoraj pol tanka po AC in je zaradi tega niti ne bom upo?teval.

Napisano

Jap, sej 100tko ne tankam zaradi tega da bi avto bolj letel :), za to bi pa? potreboval ve? konjev. Sem bil lih na OMV-ju pa sem rekel zakaj ne, ker sem v f-ko pa 100tko tankal in avto je vsaj bolj mirno tekel. ?e se ne motim so dovoljena tudi nekaj odstopanja pri oktanih, vendar ne vem kje sem to zasledil. Tale GTA tudi ?isto normalno dela na 95tki. Me zanima kak?na bo sedaj poraba, pri?akujem vi?jo glede na to da se bli?ajo zimski ?asi.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

V?eraj na vranskem smo za?eli z 32 litri, kon?ali pa z 20 litri.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Pozdravljeni

 

Da ne odpiram nove teme. Mam Mazdo 5 CD110TX l.2006, 62.000km in slede?i problem - poraba 10 do 12l.

Do sedaj me ni motilo ker sem ?e imel BMWja in sem ve?ino km naredil z njim. Sedaj pa sem ga menjal za MB benzinarja pa bi rad z Mazdo malo manj porabil vsaj okoli 8l.

Poraba je podobna na vseh relacijah.

Avto sem imel na servisu na testerju ?e vsaj 5 krat in vedno je vse OK. Serviserji pa pravijo da vsem 5ke porabijo dosti, tako da ne vem.

Mislil sem ze da bi ?ipanje kaj pomagalo, ali menjava ra?unalnika z 143konjske mazde - ne vem ve?

 

?e ima kdo podobno izku?njo ali re?itev se priporo?am.

 

LP

Napisano

Pozdravljeni

 

Da ne odpiram nove teme. Mam Mazdo 5 CD110TX l.2006, 62.000km in slede?i problem - poraba 10 do 12l.

Do sedaj me ni motilo ker sem ?e imel BMWja in sem ve?ino km naredil z njim. Sedaj pa sem ga menjal za MB benzinarja pa bi rad z Mazdo malo manj porabil vsaj okoli 8l.

Poraba je podobna na vseh relacijah.

Avto sem imel na servisu na testerju ?e vsaj 5 krat in vedno je vse OK. Serviserji pa pravijo da vsem 5ke porabijo dosti, tako da ne vem.

Mislil sem ze da bi ?ipanje kaj pomagalo, ali menjava ra?unalnika z 143konjske mazde - ne vem ve?

 

?e ima kdo podobno izku?njo ali re?itev se priporo?am.

 

LP

 

Ti ima? 1,6 dizla 143 konjski motor je 2.0D.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ti ima? 1,6 dizla 143 konjski motor je 2.0D.

 

Mogo?e je pre?voh za ta avto....in ob tem poraba - pa ga vozi? tako kot mora? dizla??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zelo je odvisno kak?ne vo?nje ima?. ?e se vsak dan gu?va? po mestu in precej stoji? pred semaforji in ima? kratke vo?nje tudi 10 ali ve? litrov ni ni? neobi?ajnega.

 

V kolikor pa ni tako in da se vozi? v "normalnem" prometu po omejitvah in v ustrezni prestavi in da je vo?nja tudi relacijska potem bi morala biti poraba nekje md 6 do 7,5 in ne ve?.

33112_1.png

Napisano

Zelo je odvisno kak?ne vo?nje ima?. ?e se vsak dan gu?va? po mestu in precej stoji? pred semaforji in ima? kratke vo?nje tudi 10 ali ve? litrov ni ni? neobi?ajnega.

 

V kolikor pa ni tako in da se vozi? v "normalnem" prometu po omejitvah in v ustrezni prestavi in da je vo?nja tudi relacijska potem bi morala biti poraba nekje md 6 do 7,5 in ne ve?.

 

Pa ne pri 1.6D motorju.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Matr 12 litrov za dizla, ta je pa mal tu ma? huda, razen ?e se morda vozi? samo po kak km, pa ga ugasne? (se niti ne segreje), pa ga spet na kratko zalaufa?, pa ugasne? itd., samo to verjetno ni primer, ali pa?? <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

kaj ne? :ne vem:

 

Taka nizka poraba, pri taki gajbi in 1,6D motorju je pomoje malo iluzija.

 

kaj ne? :ne vem:

 

Taka nizka poraba, pri taki gajbi in 1,6D motorju je pomoje malo iluzija.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

echo efekt ;)

 

Men se ne zdi, da bi to bil velik problem se vozit tudi pri manj kot 6 litrih, ?e se recimo vozi? na taki razdalji kot recimo Jo?aGuliko?a - se pravi teko?a relacija pa hitrost do najve? 90km/h.

 

?e men recimo rata pelat s 6,1-6,2 al pa relacijo proti Zasavju odpeljat z cifro 4,8 na BC-ju pol res ne vidim razloga zakaj se to ne bi dalo z M5 narest. Avto ni tolk te?ji, pri majhnih hitrostih zra?ni upor ne igra tolk velke vloge, ?e pa je enakomerna vo?nja tudi konji niti nevor ne igrajo neke velike vloge.

33112_1.png

Napisano

Ja Boss, sej lih to se mi zdi totalno grozn, ker za porabo 12L pa ?lovk pa? ne kupuje dizla (tok tro?jo RX8ke), matrmilo! :danzoman::hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sej pravim, po?akmo, da nam pove kako in kje se vozi pa bomo vidli a je to mo?no al ima pa kak?no te?avo z avtom :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Motor je 2.0d z DPF. Vozim se res precej po mestu vendar tudi na dolge ture ?e nikoli poraba ni padla pod 10l,

tako da pri kombinirani vo?nji 60% mesto 40 % AC in regionalne. In res gledam kako vozim in obvladam sej je to moj 5. diesel in rekorder v porabi. BMW sem res zelo ti??al kolko sem hotel na istih relacijah in mi poraba ni presegla 7.5l, na dolge ture okoli 5.5l-6l ob tem da sem mu du?o vadil. Motorje pazim, ker vem kako so ob?utjivi ?e posebaj zjutraj, ker avto ponavadi mislim meti 3-4leta.

ZAnimivo mi je to da BC ka?e pri vo?nji 50-60km pri 2000o/min 7-8l, a skupna poraba je 8,3 po BC. BMW mi je pri hitrosti 110-120kmh na AC (zimska omejitev v Avstriji) kazal pod 4l. Mazda pa pri 130kmh 10l.

Nimam ve? idej, ker serviserja poznam in mi gre vedno na roko z ne?teto vpra?anji in priklopi na tester, ga ne morem gnjaviti kaj storiti.

No edino ?esa se spomnim je to da je enkrat tester pokazal ob testu pedala za gas, da ?e sem ga premaknil samo 0.5 cm je sko?il na 80%, nato pa tega ni bilo nikoli ve?.

 

Res sem odprt za vse predloge.

 

lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.