Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz imam pa slede?i problem na mazdi 323f. V?asih motor poteram (okol 5k obratov) ?e predn dose?e svojo delovno temperaturo in se mi najprej segreje krepko preko svoje normalne temperature nato pa se zni?a na normalno (cca. 90°C). Potem pa tudi, ?e ga teram tudi do 6k obratov se ne pregreva. Pozanimal sem se in sem zvedu, da bi se mogo?e pojavila nekak?na zakasnitev termostata (ne odpre dovolj hitro)??

 

Pa ?e neki me zanima ali ima ta mazda ventilator za hlajenje motorja, ki se vklopi po kon?ani vo?nji recimo tako kt reno clio, ko ga ugasne? se vklopi ventilator?

Napisano

Ventilator, dela samo ko ima? kontakt. Tebi mogo?e nagaja samo kazalec v ?tevcu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Termostatski ventil je lahko ?e bolj bogi. ?e daje? navadno vodo v sistem za hlajenje se lahko zgodi, da se nabira kamen in ventil te?ko odpira. Lahko pa da ima? tak?nega, ki odpira pri vi?ji temperaturi kot bi po specifikacijah moral. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

VSekakor priporo?ljiva menjava termostata, tok drag pa spet ni :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Ne ne dajem navadne vode avto je bil do letos redno servisiran (na poobla??enem servisu). To se mi je pa za?elo pojavljati ka?ne 3 mesece nazaj. Kok pa je prbli?na cena tacga termostata? A mi loh zarad tega slu?ajno zakuha avto? :blink:

Napisano

Lahko pa zakuha ja ?e zablokira zaprt, ?e pa odprt pa ni panike :D

 

Poleti res ni sile, ampak pozimi bo pa problem :P

33112_1.png

Napisano

Poleti res ni sile, ampak pozimi bo pa problem :P

 

Ni panike, malo dlje ga bo zeblo. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Uglavnm dons sm se oglasu na servisu u BTCju in so mi rekli da pride z ddv termostat pa tesnilo 46 ? + ?e delo cca. 1 ura. Sm se pa ustavu ?e pr Motomatu mi je reku pa okrog 20? za termostat delo pa od pou urce do eno urco. Zdj me zanima a se mi ?e spla?a dat originalen termostat na tok star avto al naj raj? kar na Motomatu kupm??

Napisano

Zanima me ?e od kerga letnika naprej imajo mazde 323f filter za klimo?? A BA tipi majo filter al ne?

Napisano

Uglavnm dons sm se oglasu na servisu u BTCju in so mi rekli da pride z ddv termostat pa tesnilo 46 ? + ?e delo cca. 1 ura. Sm se pa ustavu ?e pr Motomatu mi je reku pa okrog 20? za termostat delo pa od pou urce do eno urco. Zdj me zanima a se mi ?e spla?a dat originalen termostat na tok star avto al naj raj? kar na Motomatu kupm??

 

Ne vem :ne vem: , te?ko je tole odgovorit <_<

 

P.S. upam, da bo? ?imprej re?il zadevo.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za simbolično ceno prodam gumi prtljažno korito za Mazdo 3 HB (2013 - 2019).   Več informacij na zs.
    • Izjemno zanimiv video za tiste,ki se zanimate za električno orodje,tehniko,in kako je kaj konstruirano. Tukaj za moje pojme nekaj najboljšega med vrtalnimi vijačniki,kar za komercialni trg sploh obstaja. Najprej predstavitev (razmontiranje in sestavljanje) baterijskega prebijača NIV 18 LTX BL 1.6 ,nato polnilca ASC 290 nato LiPower (18650),LiHD (21700) in LiHDX (21700 tabless) baterij,in nato še baterijskega udarnega vrtalnega vijačnika SB18 LTX BLi (udarna verzija brez snemljive Quick-glave). SB 18 (udarna varijanta brez Quick glave) LTX BL ISB 18 LTX BL I      
    • Nekoč je  tisto z valjarjem šlo tako:   Če valjar povozi Gorenjca rata hranilna knjižica, če Štajerca rata pivnik, če pa Notranjca pa bukov furnir.  
    • Sej veš da sam ne pijem alkota oziroma tako redko, da ni omembe vredno in sem vedno bil proti alkoholu za volanom in visokim kaznim, ter da se mora alkohol za volanom merit kot glavni vzrok nesreče in ne kot pridružen vzrok.   Tukaj je namreč problem v tem, da meritev ni zanesljiva, da bi bila nedvoumno ustrezna za izrek kazni. Kazen je do promila natančno opredeljena potem se pa opravi meritev, ki vzbuja dvom o natančnosti. Bo policija pač morala začet uporabljat etilometre, ki so ustrezno zanesljivi.   Bom dal primerjavo, da bo bolj plastično izgledalo kako neustreznost meritve izgleda v praksi... nekoč nekdaj sem tu na forumu že razlagal, kako me je ustavil policaj nekje med Mokronogom in Mirno in mojo hitrost ocenjeval po ZVOKU gum. Da po njegovi presoji se je SLIŠALO, da sem vozil prehitro. Ja če se ne bi ročno uprl in da brez natančne meritve pač ne bom podpisoval prekrška se je omehčal in me spustil z opozorilom, kar je tudi vpisal v svojo črno knjigico. Se pravi še vedno je igral vlogo vsemogočnega in kako je dober, da me je spustil brez kazni pa čeprav ni imel trdnega dokaza.   Policija mora biti prva in vzor spoštovanja zakonov, ker edino tako bo imela dober renome... če pa se pusti vsepovprek, na pol legalno pa lahko hitro začnemo govorit o policijski državi.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.