Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Dobr v vsem sranju je to, da ni fejst pa da bo treba sam li?at. Sej parkiri?? pa ma kasko zavarovana, a ne?

33112_1.png

Napisano

Dobr v vsem sranju je to, da ni fejst pa da bo treba sam li?at. Sej parkiri?? pa ma kasko zavarovana, a ne?

 

Ma sej to je najman? problem, sam cajt ki je bil namnjen za druge stvari(popoldanska obrt pa to :blush: ) sem zgubu, tist na avtu ni dejansko n?, za pofarbat in to je to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

S taglavnim ?efom oddelka sva se po?teno sporekla in mi je zagarantiru ob naslednji najmanj?i napaki - disciplinsko komisijo! :blush:<_<

 

Joj kok je dons en lep dan (bemti pre-dolg jezik)! :ninja:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

S taglavnim ?efom oddelka sva se po?teno sporekla in mi je zagarantiru ob naslednji najmanj?i napaki - disciplinsko komisijo! :blush:<_<

 

Joj kok je dons en lep dan (bemti pre-dolg jezik)! :ninja:

 

jebeno.... :angry: sam boj se, da ti ne blokirajo dostopa do mazda foruma! :P

Napisano

Ejga sej ti tut nis neki razpolo?en zadnje dni - zgleda ma vsak neke svoje neprijetnosti! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ejga sej ti tut nis neki razpolo?en zadnje dni - zgleda ma vsak neke svoje neprijetnosti! :blush:

 

mal preve? sm se zakopal v delo, doma in v slu?bi, pa me konc tedna za?ne zmanjkovat.. <_< poleg tega, pa ?e edini prost dan (nedelja) izkoristim aktivno, pa niti nimam ?asa, da se odpo?ijem..sej ?e mal, pa si bom doma dokon?no spedenu bivalni prostor, pol pa sam :danzoman::vino::bravo:

Napisano

Zadnje ?ase mi na nekaterih internetnih straneh zgine slika in moram ponovno stran osve?iti.

Stran zgleda takole:

post-483-1254731735_thumb.jpg

 

Kako re?iti te?avo???

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Kukije pobri?i !!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V?eraj sva pre?ivela prijeted dan v Ikeji....

Objavljena slika

 

Verjeli ali ne, to bi skorajda ?lo vse v CX-7 (4 ?katle so ostale zunaj) a je avto sedel totalno na gume :bravo:

Namre? namest dveh omar 200x236 sva sevede kupila 3 - sistem propadel...

 

Zato smo vzeli Ikea mini van na ERDGAS Ford Tran?ko, se peljali domov, nato pa nazaj v Celovec z njim po Mazdo....pla?a? le benz oz. Erdgas tja in nazaj sem dal 19? (Erdgas je 0,8E :angry: )

 

Res sem mislu da se mi bo utrgal....400kg sem 4x prelo?il...

 

Druga? pa je tale ERDGAS en kurc, ?ez Ljubelj sem pri?el komajda s 1. prestavo res, zamorjeno v iber. Edino tankanje je pa luksuz bolje ko plin ali bencin res damsko... :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Eh Simon, jz pa tut zdele nazaj "na suhem" - vrnu Duha aktualnemu lastniku! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem mislil, da bo tale slika ?la v pohvale gre pa v jamralnik. :( Dobro je le to, da gre v dobre roke, k prijatelju, ki je ?e imel enega.

 

Objavljena slika

 

RIP oz come back...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pi?kumari?ku, ?e zmer sm u slu?bi; predvsem zato, ko se mi kolega, s kermu naj bi ?la skup prot Kamniku, ne javi na mobi?uka - ne vem kva mu je! ?zmeden?:rispekt::cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tole sem ?e dvakrat dobil na mail......zelo zanimovo branje!

 

Vem da je malce dolgo, vendar se spla?a prebat!

 

 

Pokojnina enaka pla?i

Vsakemu izmed nas se zdi samo po sebi umevno, da odvaja dolo?en del pla?e za svojo pokojnino. Redki izmed nas pa so izra?unali, kaj dejansko pla?ujemo in predvsem, koliko! Glede na to, da tak?nega izra?una v medijih ?e nisem zasledil, sem se odlo?il, da ga sam pripravim in tudi objavim.

Kot osnovo sem vzel neto pla?o 1000 ?, kar je pribli?no 50 ? nad povpre?no neto pla?o. V izra?unu sem uporabljal program za izra?un pla?e na spletni strani www.racunovodja.com, za izra?un obresti pa spletno stran Abanke, kjer sem kombiniral namensko var?evanje z vezano vlogo. Po grobi primerjavi so bili izra?uni drugih bank skoraj identi?ni.

Kot osnovo sem vzel se?tevek prispevka, ki ga pla?uje posameznik (236 ?), in tistega, ki ga pla?uje podjetje (134 ?), kar znese skupaj 370 ?.

Nadalje sem ta znesek s pomo?jo internetne aplikacije najprej namensko var?eval, po 5 letih pa vezal na obdobja po 6 let in za?el na novo namensko var?evati isti znesek. Rezultat tak?ne kalkulacije je bil ?okanten:

?e po 23 letih bi privar?eval skupaj 146.850 ?, kar bi ob vezavi zneslo letno 4.919 ? obresti, kar pomeni mese?no 410 ?. S tak?no pokojnino danes ?ivi kar nekaj upokojencev, ki so delali vse ?ivljenje.

Po 29 letih bi ta znesek zna?al skoraj 211.000 ?, kar bi ob vezavi prineslo kar 7.068 ? letno ali 590 ? mese?no. Tak?na bo verjetno vi?ina na?e pokojnine po obstoje?em sistemu.

Po 35 letih bi ta znesek zna?al skoraj 300.000 ? (natan?neje 292.208 ?), letne obresti pa 9.787 ? ali 815 ? mese?no. To pa je kar za 212 ? ve?, kot je decembra 2008 zna?ala povpre?na pokojnina (602,90 ? podatek s spletne strani SPIZ).

?e pa izra?unamo, kaj bi to pomenilo pri 40 letih delovne dobe, pridemo do vratolomnega zneska 382.128 ?. Tak znesek bi navrgel 12.800 ? obresti letno ali kar 1.066 ?/mesec. To pa je vi?ina pokojnine, ki smo jo sli?ali v obljubah nekaterih strankarskih prvakov.

?e bi torej ?eleli imeti mese?ne prejemke po zaklju?ku delovne dobe enako visoke, kot je va?a pla?a, ni potrebnega ni? drugega, kot ukiniti pokojninski sistem, ki ga poznamo, in namesto tega uvesti le obvezo, kolik?en del od pla?e je posameznik dol?an var?evati za svojo starost.

Sedaj pa ?e glavna razlika med predlaganim in obstoje?im sistemom.

Mese?ni znesek 815 ?, ki bi ga upokojenec prejemal po 35 letih delovne dobe, bi bile le obresti, kar pomeni, da bosta dedek in babica po svoji smrti zapustila dedi?em celotno glavnico v znesku 584.416 ? (2 x 292.208 ?), s ?imer bi lahko npr. vsak od ?tirih vnukov kupil luksuzno stanovanje ali hi?o za 146.000 ?!

Razlike med obstoje?im in predlaganim sistemom lahko strnemo v tri to?ke:

1. Mese?ni prejemek upokojenca bi zna?al v povpre?ju za 30% ve? kot sedaj,

2. upokojevali bi se lahko v povpre?ju 5 let prej brez obremenjevanja dr?ave,

3. po smrti bi za upokojencem ostalo v povpre?ju 292.208 ? glavnice.

Zelo pomembno vpra?anje, ki logi?no sledi iz zgornje kalkulacije, pa je: kam izpuhti 292.208 ? glavnice po vsakem umrlem upokojencu? ?e upo?tevamo statisti?ni podatek, da je v letu 2008 umrlo 18.308 oseb, in ?e predpostavimo, da je bilo med njimi 10.000 upokojencev, je z njimi vred neznano kam izpuhtelo kar 3 milijarde evrov ali pribli?no tretjina dr?avnega prora?una!

Zato predlagam vladi, da dosedanji pokojninski sistem ukine in namesto tega uzakoni obvezno var?evanje v znesku dosedanjega prispevka.

Stro?kov za sistem tako ne bo ve?, njegovo vlogo bodo prevzele banke in zavarovalnice, ki bodo z dobro nalo?beno politiko tudi kaj zaslu?ile in dr?avi prinesle nove davke.

Posledice tak?nega sistema bi bile naslednje:

1. zaradi zgodnje upokojitve bi ve? mladih dobilo zaposlitev,

2. zaposleni bi se upokojili po 35 letih delovne dobe in bi zdravi u?ivali starost,

3. s privar?evano glavnico bi lahko re?ili stanovanjski problem mladih za ve?no,

4. izra?un pokojnine bi bil jasen in predvidljiv, predvsem pa neodvisen od vlade.

A ravno ?etrta to?ka je tista, ki politiki (predvsem Desusu) ne more biti po godu, saj bi s tem postale pokojnine jasne in urejene in nih?e ve? ne bi mogel pred volitvami obljubljati 1.000 ? najni?je pokojnine ali s to ob?utljivo populacijo kakor koli druga?e manipulirati.

Zato lahko pri?akujemo le, da se bo sistem, ki bi se moral sam vzdr?evati, za?el zadol?evati, vlada pa bo za?ela v obliki davkov pobirati vsem, ki ?e kaj imajo, da bo lahko ohranila trenutni pokojninski sistem (z nekaj kozmeti?nimi popravki).

Nih?e pa se o?itno ne zaveda, da bo zvi?anje starostne meje za upokojitev in bonitete za delo po tej starosti ?e dodatno skr?ilo ?e tako ozek izbor kvalitetnih delovnih mest za mlade.

Ko poslu?am nekatere predstavnike oblasti, se nikakor ne morem znebiti ob?utka, da je njihov cilj ?im kraj?i ?as med upokojitvijo in pogrebom, zares optimalno pa bi bilo, ?e bi ljudje umrli kar na svoj zadnji delovni dan.

 

Makes you think! :blink:

Napisano

A jebote, glih za vikend spet "bo?ansko vreme" :angry:<_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

A jebote, glih za vikend spet "bo?ansko vreme" :angry:<_<

 

yp... sux.... :angry::angry2:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

In jaz sem spet samski.

 

beda

 

Avto al 'prikolica' ?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Proklete ceste (beri AC) na katerih iz smeri Dom?al, tkole za ob 8h u LJ, STOJI? v koloni, pol se pa premika? max. 20 kmh! :angry2:<_<:blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Proklete ceste (beri AC) na katerih iz smeri Dom?al, tkole za ob 8h u LJ, STOJI? v koloni, pol se pa premika? max. 20 kmh! :angry2:<_<:blush:

 

 

To je ?e standard okoli ?entjakoba :( Eni se ne znajo vlju?evat na AC, eni pa cvikajo ko se drugi vklju?ujejo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.