Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

ASF je to da ti avto posveti v tisti ovinek kamor ima? zavito oziroma zavija?, to si verjetno opazil na kakem kri?i??u, ko si videl kako meco al pa bmw ko mu je svetila samo ena "meglenka", potem pa je ?e ta po?asi ugasnila.

 

To nima veze z pogonom ali zavorami.

 

V bistvu je to AFS :) ... in pomenilo naj bi Adaptive Front Lighting System oz. Adoptive Frontlight System... In je podobno kot pri VW ... le da tam sveti ustrezna meglenka... pri Mazdi pa je v lu?i ...

 

http://www.mazda.si/owning_mazda/Technical-Lexicon/

 

AFS

 

Sistem AFS (Adoptive Frontlight System) prilagodljivih prednjih ?arometov pove?a osvetljeno povr?ino v ovinku. ?arometi osvetlijo tudi obmo?ja, ki jih obi?ajni ?arometi ne osvetlijo. Biksenonski ?arometi poleg tega zaradi ve?je svetilnosti zagotavljajo dalj?e osvetljeno obmo?je.

 

 

Meni deluje OK... tudi v snegu in dezju :bravo:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V bistvu je to AFS :) ... in pomenilo naj bi Adaptive Front Lighting System ... In je podobno kot pri VW ... le da tam sveti ustrezna meglenka... pri Mazdi pa je v lu?i ...

 

Meni deluje OK... tudi v snegu in dezju

 

Mogo?e so Bossu zamenjal ?ice levo/desno :):)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e so Bossu zamenjal ?ice levo/desno :):)

 

Ne, blinkerjev ?e nima apgrejdanih. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e so Bossu zamenjal ?ice levo/desno :):)

 

Samo mora potem imeti se senzor za sneg, da se mu zamenja samo takrat, ko snezi :harhar::bravo:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

js pa mislm da so krive ?arnice!

Une z leve prestavi na desno in obratno :):hohoho:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

js pa mislm da so krive ?arnice!

Une z leve prestavi na desno in obratno :):hohoho:

 

Pol je vseeno ce se on vsede k sovozniku.... :D:D

Alles licht weg.......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vidim da nimate pojma.

 

On je dobil verzijo iz japoske, ki je bila namenjena drifterjem :bravo:

 

in bodi lepo sre?en ker takih je zelo malo in zato lepo pridno uporabljaj ro?no.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vidim da nimate pojma.

 

On je dobil verzijo iz japoske, ki je bila namenjena drifterjem :bravo:

 

in bodi lepo sre?en ker takih je zelo malo in zato lepo pridno uporabljaj ro?no.

 

Bravo... ja to je to :bravo::bravo:

 

Ko sem se nehal vozit z ro?no po ovinkih se mi zdaj lepo lu?i na pravi strani pri?igajo. Mazda je assdraging drift mobil wiiiiiiiiiiii - its a lot of fuuuunnnnn - sneg rules, DSC na off pa mam spet polne feltne snega zadi. :ouje:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

DSC na off pa mam spet polne feltne snega zadi. :ouje:

 

Potem preden pelje? k vulkanizerju centrirat gume najprej s?isti sneg iz njih

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes na poti iz slu?be videl 2 nesre?i. In pri obeh je bil avto na strehi ... Koliko mo?nosti je, da se mi to ?e kdaj ponovi?! :unsure:

 

a da se na streho obrnes?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ne. Da v 50ih kilometrih vidi? iste nesre?e ...

 

2 iste nesre?i da vidi? v 50-ih km--mission imposible pa ?e si sam bog :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pazi moj rekord, 6 X pihal v 3h urah in razdalji manj kot 200km. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pazi moj rekord, 6 X pihal v 3h urah in razdalji manj kot 200km. <_<

 

Ja kaj so pa policaji krivi, ?e ti ne zna? napihat :P

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

So ble vedno druge lokacije, zadnji dve sta bli 200-300m narazen, samo videli se nista. :glare:

Vedno je blo 0,0 :vesel:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

So ble vedno druge lokacije, zadnji dve sta bli 200-300m narazen, samo videli se nista. :glare:

Vedno je blo 0,0 :vesel:

 

Si predstavljas na vsaki drugace?

 

?zmeden?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v 3h urah in razdalji manj kot 200km. <_<

 

to je povpre?na ?e vedno 66 na uro, se dobro da so te 6x ustavili divjak.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

al pa ko prvega zagleda naj se nato ?e sam na streho obrne pa bosta prec dve nesre?i :jezicek:

 

:lol:

 

Jebemti, vi pa ste filozofi! :bravo:

 

2 iste nesre?i da vidi? v 50-ih km--mission imposible pa ?e si sam bog :)

 

To ni nemogo?e, nemogo?e je, da se ti to naredi 2x! :blush:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.