Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

?enskam se z mo?kega vidika ne re?e slu?ajno NASPROTNI spol.  :cheers:

 

Sicer pa je bil nasploh tole zame dan, ki naj gre ?e kar danes v pozabo, magari ta trenutek.  :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja Katja, tole lahko potem ?e malce bolj uporabi? kot sede? za kolo. TOle ma? dejansko lahko potem kot vozi?ek, dobro res da ne more ?ist naravnost le?at, ampak vseeno. Pa za sprehode, za te?t, rolat, v hribe....ni da ni :) 

 

Pa spi notri, da je luxuz. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2 dni ze strasijo pa se solate ni zalul

ja res je tudi pri nas malo ni? de?ja niti paradi?nika ni zalilo sem jaz mogel...jabemliga ...lp:-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja Katja, tole lahko potem ?e malce bolj uporabi? kot sede? za kolo. TOle ma? dejansko lahko potem kot vozi?ek, dobro res da ne more ?ist naravnost le?at, ampak vseeno. Pa za sprehode, za te?t, rolat, v hribe....ni da ni :)

Z dodatkom, ki se imenjuje baby sling je na?a mularija tja do dobrega leta starosti v vozi?ku tudi le?ala. Kot vozi?ek je pri na?i hi?i  precej ve? uporabljen, kot kolesarska prikolica. Mulc je bil v njem pri starosti 6mesecev 1. januarja pri Mariji Sne?ni na vrhu Velike planine. 

 

Katja, enojni vozi?ek je ?ist brezveze. Hit ?e enega mulca pa dvojni vozi?ek prikolica. Vpitje, tuljenje in te?enje ko se mulca zadaj v prikolici sklofata, v kak?en dolg strm klanec ko dobesedno umira? na obroke, neprecenljivo!

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z dodatkom, ki se imenjuje baby sling je na?a mularija tja do dobrega leta starosti v vozi?ku tudi le?ala. Kot vozi?ek je pri na?i hi?i  precej ve? uporabljen, kot kolesarska prikolica. Mulc je bil v njem pri starosti 6mesecev 1. januarja pri Mariji Sne?ni na vrhu Velike planine. 

 

Katja, enojni vozi?ek je ?ist brezveze. Hit ?e enega mulca pa dvojni vozi?ek prikolica. Vpitje, tuljenje in te?enje ko se mulca zadaj v prikolici sklofata, v kak?en dolg strm klanec ko dobesedno umira? na obroke, neprecenljivo!

:) Sli?i se super. Sem ravno danes razmi?ljala kaj vse bomo v avto nabasali, ker gremo ?ez en mesec na morje. Tale prikolica mi je v?e?na edino res nevem kje bi jo shranjevala:( V gara?o gre avto na mm, klet polna...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Trenutno vreme in temperature me ?e najbolj spominjajo na zaklju?ek jeseni, ko se ?e rahlo voha prvi sneg.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.