Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

me zanima, kje je meja te avtoindustrije...

novi civic dizel 150KM = 26.100?........................................

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za enkrat tudi ?e jaz...bomo videli,koliko ?asa ?e. :whatever:

 

misli? da je labi mislil kitaro..............?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

itak da dzitra

alex btw, mam nov pedal, hardwire (digitech) valve distortion sc2...ful lep clean naredi (ceprav ni to njegov namen, sam ce dam gain na 0, rata clean res lep)

 

Se pravi,da je dobra stvar.Dve stvari v enem. :bravo:

Jaz sem pa odkril en moj star booster ( v kleti) in dobim ven zvok kot aldrich-za ritem in solo. :punk:

 

misli? da je labi mislil kitaro..............?

 

pa valjda ne, kdo je bolj?i zmikavt in ima "hitrej?e prste" :P:D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe :)

jst mam maturo iz kitare narejeno... sem pa na klin obesil klasi?no kitaro in zdj sam ?e ?gem. Lih pred kratkim dobu v menjavah enga lu?nega CIJ telecasterja. :danzoman:

 

Lepo.Jaz nimam klasi?ne izobrazbe iz kitare ampak le "uli?no". :D

Fajn,da si si omislil telecaster, ?eprav meni osebno ni v?e?-mogo?e edino za kak?ne clean zvokove. :bravo:

Raje imam Stratocasterje-imel sem enega letnik 70. ampak sem ga prodal. :(

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Deeyan vse se da, samo ?e se ho?e.

Cca pol leta nazaj sm tut js prvi? akustiko v roke vzel in ?e ima? veselje se nekaj nau?it, gre kar hitro. :bravo:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

prjatu je kupu mazdo 6 karavan in sedaj prai da pono?i ni? ne vidi, ma pa ksenon not.

a bi blo potrebmo sam spolirat le?e al bo terba zamenat kompletne lu?i?

qwerti, jures, kdorkoli??

 

le? nima? kaj polirat. zamenja naj ?arnice ...me pa ?udi da slabo svetijo ??

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

le? nima? kaj polirat. zamenja naj ?arnice ...me pa ?udi da slabo svetijo ??

 

znan problem, samo kdaj so bile ?arnice nazadnje menjane, naj za?ne s tem.......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

znan problem, samo kdaj so bile ?arnice nazadnje menjane, naj za?ne s tem.......

 

Problem je v projektorjih znamke Bosch, kiso vgrajeni v mazde 6.Le-te (enak model) so pri audiju skenslali,

ker so se prito?evali nad slabo vidljivostjo.Poglejte, kako svetijo xenonke pri ta novih olimpijcih. :aaaaa:

Tudi, ?e montira? ne vem kak?ne xenon ?arnice not, bo malo bolj?e kot navadna ?arnica.Zdej ne vem, ?e so to kaj popravili pri ta novih 6-kah. :whatever:

Za moje pojme so xenonke najslab?i ?len pri prvi generaciji 6-k. :(

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepo.Jaz nimam klasi?ne izobrazbe iz kitare ampak le "uli?no". :D

Fajn,da si si omislil telecaster, ?eprav meni osebno ni v?e?-mogo?e edino za kak?ne clean zvokove. :bravo:

Raje imam Stratocasterje-imel sem enega letnik 70. ampak sem ga prodal. :(

 

drga? mam same ibaneze :blush:

kitara je grda. sam ga lepo ?aga ?ez moj mesa boogie :hudicek:

 

Deeyan: over-rated, pa ?e bejbe se ne lepijo :harhar:

js sm sicer pristal na Akademiji sam klasi?ne kitare ne primem ve? v roko.

to da sm na AG pravzaprav spada pod jamralnik, piece of shit school.

se tepem po glavi zakaj nism na kak?ni fiziki.

kaj ve? mogo?e mi pa znese kdaj

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jures: jah pomoje ni blo ?e nikoli menano, tko da je original

uklopko: jah qwerti se je neki hvalu, da dela to, pa sm tut na to pomislu

kaj bi blo pol najbol?, da se pri ajvarju naro?im pa da probamo komplet ksenon zamenat, al bo treba lu?i menat?

 

Predlagam da ?e 1 let po?aka? in kupi? stroja ki ima fabr?ki ksenon ne neke home made sisteme! :P:danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Predlagam da ?e 1 let po?aka? in kupi? stroja ki ima fabr?ki ksenon ne neke home made sisteme! :P:danzoman:

 

?e se ne motim to ima....

 

druga?e pa moje xenonke za par 10? delajo ko ?us :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.