Skoči na vsebino

prepucavanja v zvezi z DIESEL vs BENCIN


Deeyan

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 66
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

aja saj res, pozabi pol

 

<_< Mater mate slabe pla?e gor u doj?landu, prid raje dol tle mamo vsaj za benz pa kak?no pja?o.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

<_< Mater mate slabe pla?e gor u doj?landu, prid raje dol tle mamo vsaj za benz pa kak?no pja?o.

 

Zato mam jaz dizel, ker ostane se za cevape poleg pijace, je pa res, da moram pol skoz slatat...mislim, saltat, sam za cevape mi ni tezko, sta se mora se mora

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zato mam jaz dizel, ker ostane se za cevape poleg pijace, je pa res, da moram pol skoz slatat...mislim, saltat, sam za cevape mi ni tezko, sta se mora se mora

 

To ma? pa prov, mora? porabit energijo ki jo dobi? s ćevapi in pja?o. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko pa povem samo to, da je mene Audi A4 1.8T (150KM) razo?aral saj od tistega tako hvaljenega turba ni bilo niti T - OK, mogo?e je bil kriv quattro pogon, da mu je vzel vso ?ivost. :ne vem: No takrat sploh ?e nisem imel Mazde in sem bil na Kijinih atmosferskih bencinskih 116KM pa skoraj nisem ob?util, da bi bil turbobencinc tak zakon, kot se klele predstavlja.

 

To me e sodelavec opozoril, da 1.8t q ne gre tako dobro zaradi izgub. ;)

 

drugace je prihodnost v T FSI in T-jet (se pravi bencin majhna kubatura in turbo)

 

Test v AM mi je bil zanimiv. Dizel vs TSI. Rezultat je v prid TSIja ?eprav ima malenkost ve?jo porabo (o joj prejoj :P ) ampak splo?no je pa bolj prijazen. Pozabili ste ?e na nekaj. Razno razne piezzo tehnologije, common rail vse skupaj podkrepljeno s turbino itd... Tu je tudi prednost dizlov in njihove "superiorne mo?i" ampak ravno kak TSI zna pokazati, da je bencinar s podobno tehnologijo ravno tako zelo ?ivahen, ?e ima pa kak l ve? porabe pa ni krize.

Res pa je, da so dizli in in jih dosti nabavi zaradi statusnega simbola kar mi gre res na k***c. Ne leti na vas (ker vem, da se marsikomu bolj spla?a ker naredi dovolj km letno - meni se ne ker jih naredim 15-20.000km). Ampak recimo sodelavec, ki si je nabavil Passata karavan 1.9TDI. Doma je pol km od slu?be pa se vozi v slu?bo z njim. Sem mu rekel, ?e se mu je spla?alo nabaviti dizla ker so dra?ji stro?ki pa, da itak ne naredi dosti km na leto, da mu samo ?koduje ko se takole vozi v slu?bo (da ne omenjam, da je takih frajerev, ki se pripeljejo max 1-2km v slu?bo in zasedajo parkiri??a, ustvarjajo gne?e in onesna?ujejo kar nekaj v firmi <_< ). Njegov odgovor? Ja, da zdaj ko ima dizla bo ve?krat ?el kam na izlet in da bo naredil zdaj ve? kilometrov na leto ker se mu zdaj bolj spla?a in pride ?ez ceneje. :blink: In on se kao spozna na avte. :hohoho: To je isto kot bi se mu vozovnica za neko smer pocenila za 30% pa bi izjavil, da se bo zdaj vsak dan raje dvakrat peljal samo zato ker je zdaj ceneje. :hohoho:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmm tale test bi rad videl B)

Malce sem pregledal teste mazde 6 2.3 in mazde 6 cd143, obe sta kar blizu:

mazda 6 2.3

Pospe?ki (s) 0-100 km/h: 9,0s

1000m z mesta: 30,3 (178 km/h)

Pro?nost (s)

50-90 km/h: 10,0 (IV.)

80-120 km/h: 12,8 (V.)

Najve?ja hitrost: 213 km/h (V. prestava)

 

mazda 6 cd143

Pospe?ki (s) 0-100 km/h: 9,3s

1000m z mesta: 30,5 (173 km/h)

Pro?nost (s)

50-90 km/h: 6,9/13,3s (IV./V.)

80-120 km/h: 8,5/13,4s (V./VI.)

Najve?ja hitrost: 206 km/h (VI. prestava)

 

Glede pro?nosti je pomojem fer primerjava pri dizlu v prestavi vi?je saj ima konec koncev tudi eno prestavo ve?.

Vir: avtomagazin

 

Zgleda da ne govorim nekaj na pamet. :whatever:

Kar se pa imaginarnih serijskih turbobencinarjev ti?e pa: ever heard of FSI, MPS, STi, EVO itd. kratice. :ne vem:

 

Dej no Boss, you can do better than that!

 

Ti pa si manipulator :bravo:

 

Najprej izzove? debato kako bomo pospe?evali v tretji prestavi in ko ti napi?em argumente, spremeni? zgodbo in najprej vzame? bencinarja, ki ima 166 konj proti dieslu s 143KM in kot da to ?e ni dovolj mora diesel pospe?evati ?e prestavo vi?je od bencinarja LOL :hohoho:

 

?e slu?ajno ne ve? je prestavno razmerje med Mazdinim dieslom s 5 prestavami enako kot prvih 5 prestav pri 6 stopenjskem menjalniku. 6. prestava je dodana samo zaradi var?nosti in ti?jega teka pri vi?jih hitrostih. Mislim, da je jasno, ?e se pri 120km/h v ?esti vrti motor z 2.000 obrati da to ni namenjeno pospe?evanju ampak var?evanju. :whatever:

 

Tvoje navajanje nekako tako zveni kot bi zdaj jaz rekel, da ker se diesel uporaben samo do 4.000 obratov bo moral v primerjalni tekmi pri pospe?evanju tud bencinar samo do teh obratov in za name?ek damo v avto z bencinskim motorjem ?e dodatnih 100kg, da bosta zdaj po te?i tudi izena?ena saj je diesel ene toliko te?ji od bencinarja. :whatever:

 

 

Glede teh kratic pa samo toliko Sti, Evo, MPS sploh ne sodijo v to kategorijo saj po ceni ?e kar precej odstopajo navzgor zato primerjava ni ravno umestna saj nima? ekvivalentnega diesla. Jaz sem se bolj osredoto?il na izbiro pri Mazdi ampak, ker si v?gal na splo?no pa naj bo.

 

Lahko vzamemo primerjavo pri VW-ju, kjer imajo za Passata ?iroko izbiro motorjev

 

Tam imajo 1.8 TSI s 160KM, Pa turboFSI 2.0 z 200KM in za primerjavo 2.0 TDI s 170KM

 

Po cenah je TFSI malce dra?ji od TDI-ja z isto opremo tako, da sta avtomobila primerljiva. Pri pospe?evaju iz 0-100km/h, je turbobencinar za cca sekundo hitrej?i predvsem zato, ker je pri dieslu pa? treba prestaviti ?e v tretjo bencinar pa to dose?e ?e v drugi prestavi. Zaradi 30KM ve? je tudi TFSI za cca 10km/h hitrej?i pri kon?ni hitrosti.

 

Pri medpospe?ku je razlika ?e manj?a in je cca pol sekunde v prid bencinarja. Poraba je pri dieslu za 2 litra ni?ja in registracija za 350? ni?ja. ?e vra?unam malo dra?ji servis za diesla (cca 100?) in 25.000 prevo?enih km letno je diesel cenej?i za cca 750? vsako leto. Po statistiki imajo ljudje avto cca 6 let v povpre?ju, kar zna?a 4.500? prihranka + v povpre?ju 1.500-2.000? vi?ja cena pri prodaji rabljenega diesla je ta razlika 6.000-6.500?.

 

A je res tiste pol sekunde pri medpospe?ku vredno takega stro?ka :ne vem: predvsem pa je tukaj dokaz da turbobencinar pri enaki kubaturi ni ne vem kako dale? v prednosti pred turbodieslom tako, da izgovor v stilu kaj pa ?e bi bil turbobencinar ni ne vem kako dober ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss tistale primerjava je bila dana bolj okvirno, ?e bi uspel kje najti primerjavo od 60-110 v tretji med mazdo 6 dizel in bencinarjem bi jo z veseljem prilepil. V obzir sem vzel 2.3 bencinarja ker si sam dal predlog da lahko testiramo tebe pa yavarja, torej :ne vem: :huh:

 

Teh zadnjih par stavkov mi pa zveni nekako takole; ja sej je bencinar malo hitrej?i, pa malo bolje pospe?i itd... (ravno to o ?emer je debata), je pa dizel cenej?i in manj zgubi? na njemu......ja pa sej tega vam nih?e ni oporekal. ;)

 

Uglaunem ne me narobe razumet, prav ni? nimam proti dizlom, dopade se mi navor, poraba, na spolni organ mi pa gre to da nekateri mislijo da so dizela?i oh in sploh pol pa doooolgo ni?, in da so bencinarji nevemkako inferiorni, ker ?e zdale? niso.

 

Vedno govorim da ko bom velik si bom nabavil terenca (pravega terenca ne SUV) tipa Patrol/Landcruiser, in ta bo 100% dizel :bravo:

 

Peace :rozico:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ok dej pa da ?e jaz napi?em kot navaden prebivalec na?e pre?udovite dr?avice k nima pojma o avtomobilih :D ...

1. avto k sm si ga kupil je bil legendarni "golf I" torej spadam pod "old school" dizlarje. pa? slu?ba dale? veliko ?tevilo kilometrov itd ... ja poraba je bila res takrat 5L/100 pribli?no no ja pa takrat je ?e bila nafta celo cenej?a kot bencin ?e se ne motim ... amapak takrat so bile ?e zime hude se pravi dodatki, ?e ni bila prava me?anca si lahko pozabil vo?njo do slu?be ( zmrzovanje nafte ), da ne omenjam lepo di?e?ih rokc na ?rpalkah nujna uporaba rokavic pri tankanju pol naprej hmm ja zelo dobra avdio naprava v avtomobilu pa? hrup je le bil malo velik za navadne zvo?nike, in pa zelo glasna ma?ina malo za ?alo gledanje sosedov ?ez oken ?e se spet tanki vozjo naokoli ...

kasneje sm vozil tud veliko dizlarjev ve?jih kubitur pa ?e "turbaki"kot tale golfek pa problemi so bili podobni se mi pa zdi ?alostno da sm mogu po centru ljubljane se vozit z diesel motorjem res da sm delu 100km + dnevno ampak meni se zdi ?koda takega motorja za mesto ampak ne odlo?am jst v tem :) . no pa ?e nekaj tko malo za ?alo malo zares k se vozi? z takim diesel power-jem je ob?utek ko da se vozim v dimniku pri pri?gani pe?ki :P in ja lahko bi ?e na?teval v nedolgled tele - ker + res ni, je res da tehnologija napreduje pri dizlih in me ?e danes niso prepri?ali ... da mi je pa poraba edina prednost pri avtomobilu pa NE hvala do takrat pa dobr dan bencin

 

peace 2 all

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede prehitevanja in so?asnega ?altanja:

Tudi pri bencinarju je treba velikokrat med samim prehitevanjem prestavit vi?je. Razlog je povsem preprost: Tik preden se bo? spravil prehitevat z bencinarjem bo? ?altal ni?je in pospe?evati bo? za?el z veliko vi?jimi obrati kot bi bilo to pri dizlu. ?e je recimo za dizla idealno, da se za?ne pospe?evat nekje pri ali celo malo pod 2000 obrati, je za bencinarja idealno tam nekje pri 3500 do 4000. In potem si lahko sami izra?unate, da je pri obeh "na zalogi" 2000 do 2500 uporabnih vrtljajev preden se vse kon?a. :)

 

Saj v kon?ni fazi nima dizel napram bencinarju - in obratno kake bistvene prednosti pri prehitevanjih. Ima pa dizel pri isti prestavi veliko bolj?o pro?nost kot bencinar, zato je potrebno pri slednjem tudi vedno ?altat navzdol, ?e ho?e? imet spodoben pospe?ek recimo od 50 do 100 km/h. :)

 

Sicer pa kot ?e ve?krat re?eno, vsakemu svoje in va?no da vsakemu izmed vas bodisi bolj ustreza bencinar bodisi dizel. ;)

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem no jaz ?e vr?em v tretjo pa prehitevam imam fore do 130km/h ali ?a ?e malo ve? in, da se razumemo avto vle?e ves ?as enakomerno. ;) Pa naj za?nem prehitevati pri 3000rpm ali 4000rpm. Max mo? imam pri 7000RPM, navor imam ?ez celo obmo?je dokaj enakomerno, ?eprav je najve?ji pri okoli 5000RPM blokdao pa pri 7500RPM tako, da je avto pro?en kot kak dizel. :P ?e pa je dolga ravnina pa prehitim brez tea?av tudi v 4. prestavi ali 5. :blink: Je pa res, da ponavadi ?e zaradi varnosti (hitro pade? mimo) vr?em v tretjo. Govorim za 2.0 z 136 izmerjenimi konji pa dobrimi 1100kg plus moja malenkost (se skoraj ne pozna :hohoho: ). In verjamem, da isto lahko vozi tudi kak UKlopko ali Yavarye.

 

Aja pa v?eraj sem probal in se da brez kakr?negakoli cukanja v 5. peljati 50 ali pa celo 40. :blink: Ampak kot sem ?e rekel, meni se ne spla?a vzeti dizla pa ?e ?koda mi je imeti morebitne stro?ke, en turbo (bencinar) pri bajti je dost. :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 leti kasneje...

Ker se v marsikateri temi spontano za?ne borba (bolj kot ne OT) Navor:Bencino?er, sem na?el tole temo in obrisal z nje prah!

 

Dajte si du?ka, ne se ?parat! :P:danzoman::bravo:

 

Me pa zanima, kaj mislite, ali so dizli ?e vedno "in" kot so bili zadnjih nekaj let ali ne ve? tolko, imam namre? ob?utek, da se trend spet nekoliko obra?a.

 

Sicer pa moje mnenje je, da nekdo ki letno prevozi izpod 20.000km, je smotrnej?a varianta kupit enega benzinca (ne preve? potratnega, npr. da pije kakih 7 ali 8 litrov), kot pa dizela?a, ki mu npr. pije od 5 do 6 na 100 prevo?enih km-jev.

 

Najslab?e je, ko dostrikrat kupujejo Navor makine tak?ni, ki se peljejo potem samo kak?nih 2km in ga ugasne, pa ?ez par uric spet samo ta 2 km in spet ugasne, a na koncu se ?udi; "mater, dizla sem kupil, pa mi ?re 12 litrov, kaj je narobe z njim?" Takemu bi odgovoril, da z avtom verjetno ni?, je pa z lastnikom, da je kupil dizla, ker so moderni in ne zato ker bi se odlo?il po nekem tehtnem razmisleku, magari pogovoru z nekom, ki ve o vozilih ve? od njega! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz ?e vedno pravim, da ga ni bencinca ki bi pil 7 litrov pri tem na?inu vo?nje ko ga mam ;)

 

sem mel bencinca z isto mo?jo in kubaturo, pa je pil 3-4 litre ve? pri cca. istem na?inu vo?nje... pika, basta...

 

stro?ki so pa relativna stvar...

 

dejstvo je, da bo naslednji avto skoraj 90% verjetno bencinc :)

 

prepucavati se mi pa ne da :P;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker se v marsikateri temi spontano za?ne borba (bolj kot ne OT) Navor:Bencino?er, sem na?el tole temo in obrisal z nje prah!

 

Dajte si du?ka, ne se ?parat! :P:danzoman::bravo:

 

Me pa zanima, kaj mislite, ali so dizli ?e vedno "in" kot so bili zadnjih nekaj let ali ne ve? tolko, imam namre? ob?utek, da se trend spet nekoliko obra?a.

 

Sicer pa moje mnenje je, da nekdo ki letno prevozi izpod 20.000km, je smotrnej?a varianta kupit enega benzinca (ne preve? potratnega, npr. da pije kakih 7 ali 8 litrov), kot pa dizela?a, ki mu npr. pije od 5 do 6 na 100 prevo?enih km-jev.

 

Najslab?e je, ko dostrikrat kupujejo Navor makine tak?ni, ki se peljejo potem samo kak?nih 2km in ga ugasne, pa ?ez par uric spet samo ta 2 km in spet ugasne, a na koncu se ?udi; "mater, dizla sem kupil, pa mi ?re 12 litrov, kaj je narobe z njim?" Takemu bi odgovoril, da z avtom verjetno ni?, je pa z lastnikom, da je kupil dizla, ker so moderni in ne zato ker bi se odlo?il po nekem tehtnem razmisleku, magari pogovoru z nekom, ki ve o vozilih ve? od njega! :bravo:

 

?e mene upra?a? je trend ECO se prav ?trom :whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Elektri?ni avti so zakon!

 

he,he,v?eraj sem glih do?ivel ?ok.Zdraven mene je bil parkiran en kombi? (od po?te slo).

Pa sva ?tartala iz stranske ceste na glavno-on pred mano jaz takoj za njim.In potem...gasaaa in je ?e bil za ovinkom. :aaaaa: ?ele mnogo pozneje sem ga na ravnici dohitel. :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Z opisom naše vukojebine se strinjam. Ni nas niti za en dober Dunaj, kar se opazi da je ekonomija države zastavljena kot eno manjše velemesto, periferija bi pa živela vsak na svoji rodni grudi in imela vodo, štrom in telefon do svoje riti, s tem da naslednji trenutek bevskajo, koliko denarja se v infrastrukturi požre. Pa še nimby generacija so večina in ko je treba prekopati grabne čez njihove ultra vredne parcele, se spet vsi bunijo in štopajo napredek. Še vedno je treba pa pri tem vzdrževati infrastrukturo in ko potegneš črto, to potrebuješ hočeš ali nočeš in stane denar, ki ga ne znamo ustvariti, ker smo bolj narod vzdrževalcev in obrtnikov... Za neko verzijo podzemnega transporta je Ljubljana spet premajhna in potem imaš kar imaš. Je pa tole začaran krog. Če bi več ljudi vzelo javni transport, bi bilo tudi manj zastojev in bi tudi transport bolje funkcioniral. Delno je tudi problem ker je treba tudi pokazati avto in se ljudje pomembnega počutijo, da se lahko vozijo naokrog, ker je to nek dokaz da so v življenju nekaj dosegli.😬 Jebat ga, balkan je blizu in letvice za nek standard so hudičevo nizko postavljene.   Super, še otroke bomo fujickali sem pa tja, kjer imajo ljudje šiht. Užitek in kvaliteta življenja na kvadrat. 6 ur, 4 ure, super za javni sektor, privat sektor pa tega ne prenese, obrtniška in delavska mentaliteta, ki ne ustvarja vrednosti je preveč zakoreninjena in enostavno potrebuješ ljudi, da opravijo delo. Pa če opazuješ demografijo, lahko vidiš da se delovna populacija zmanjšuje, torej boš težko zmanjšal delovne ure v realnem sektorju. Jaz sem to videl že 5 let nazaj, počasi pa začenjajo vsi to kričati. V poslovnih krogih se govori še samo o tem kako tujce pripeljati delati. Bosancev pa ni več, je treba iti dlje iskati.   Ajej, delitev se da rešiti s kakšnim obvodom, če bi naši pravniki znali še kaj drugega, kot samo skrbeti za svoje debele riti. Pač ne rečeš za tujce, ampak za vozila, ki nimajo slovenske registracije. Če je Slovenec v takšnem vozilu je to njegov problem.   Za cestnine se pa delno strinjam. Sicer jih n Nemčiji ni za osebna vozila, če kaj prav vem, razen če niso kaj spreminjali vmes. Kar sem napisal lahko velja za osebna vozila, s tem bi se krile ceste, ki niso ac, nek mali % tudi ac, cestnina za ac bi se pa zaračunala samo za težja transportna vozila. Tisto je biznis in ni tako hudo, če jim kakšno cestnino rukneš. Spet pa, če bi bila logika, bi šlo več na železnico, če bi jo znali izkoristiti, pa so spet riti predebele v določenih državnih sistemih in razvoj infrastrukture je omejen - beri prvi odstavek. Enkrat sem zasledil, kako imajo Avstrijci veliko bolj izkoriščeno železnico proti nam. Pa tam na Semeringu zdaj nekaj kopljejo tunele in delajo na tem da bi nas počasi obšli. Tudi če je počasi, mi ne bomo dovolj hitri da bi se odzvali, na žalost.
    • Končno dobil in sestavil. Rabi kdo potopno fox transfere 175mm prodam za 300€ brez ročke. Ker mi je prevelika in sem že naročil krajšo. Nova je pri nas cca 500e
    • Mogoce imas pa bolj izbircen avto in ti s Petrolovim gorivom vec kuri... Dinozavrom pa je vseeno in z vsakim gorivom naredijo dovolj kilometrov ... Ali pa je vse skupaj mogoce samo v domisljiji... Kam pa pridemo brez domisljija   
    • Mogoče bi šlo, če bi država malo popustila pri svojem pohlepu in k temu prisilila še zavarovalnice. Ponekod v svetu imajo take rešitve.   Imaš velikega karavana z močnim motorjem. Lepo. Ko se odpraviš z družino na počitnice, to tudi potrebuješ. Ampak za vsak dan pelješ sam v mesto (ali pa še koga zraven), je pa prevelik. In od semaforja do semaforja premikat tako gmoto, je tudi precej potratno in onesnažuje okolje. Rešitev je lastništvo še enega manjšega, mogoče celo električnega vozila. Vendar so s tem povezani dodatni stroški.  Rešitev? Na isto registrsko tablico dobiš dve prometni dovoljenji - eno za veliko vozilo avto, drugo za majhno vozilo. Dveh hkrati itak ne moreš peljati. Torej registrske tablice prestavljaš po potrebi. Cestno takso, zavarovanje in registracijo plačaš za dražjo verzijo, tehnični pregled ni tako blazen strošek, uporabljaš pa tisto, kar je najbolj prikladno...
    • Na vseh področjih podobno. Ker rešitve niso tako enostavne, kot jih vidimo mi (navadni ljudje). Boss gleda z ene perspektive in na pogled vse klapa, Slivka iz druge in na pogled vse klapa. Med seboj pa se rešitve tepejo.   Kako naj zdaj oblast - lokalna, državna, evropska, ... naredi pravila, da bomo šli v pravo smer (trajnostno, zeleno), kot si to verjetno vsi želimo (piti čisto vodo, dihati čist zrak, ... in to pustiti tudi zanamcem), hkrati pa bodo vsi zadovoljni? Nemogoče. In politične stranke se v tem peskovniku bolj ali manj znajdejo, farbajo ljudi z nerealnimi obljubami, ker to raje kupujemo kot bridka dejstva ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.