Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sepravi avto je bil parkiran na klancu in imel si benza se za eno crtico (cca. 1/4 tanka) preden si nalil se dodatnih 5l. Rezerva se ni gorela?

Napisano

Nali polnega ...as tok ?krt... ?e tko ni fajn pozimi da je na minimum kestl.... + da ga avto jebe pa ?e nmore polnega frisnega benza nalit...svasta

Ja mam samo 5L kantico, moj je skoz na rezervi si vec ne zasluzi k tok rjavi :vesel:

Napisano

Sepravi potem si imel na crtici na kateri pise E ...jest sem mislil, da imas na "prvi", kar je se slaba 1/4 benza, zato mi je bilo cudno. Drgac pa tole se res ni za igrat, ker bos benz pumpo zjebal na tak nacin. Sploh ce ga ferglas v prazno, ker ni dovolj benza...

Napisano

Res je, tako sem jaz na xsari zjebal pumpo. Avto predelan na plin, jaz pa ve?ino ?asa benza manj kot ?etrt. In potem sredi Velebita nekega lepega dne ni v?gala...

Napisano

Tole ni aku, ker motor vergla... zdaj pa najbolj neumno vpra?anje, bencina ma? dost v kestlu?

 

Pol pa le ni bilo tako neumno vpra?ane   :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Mislil sem zadnjo crtico pred rezervo, sigurno se cca za skoraj 100km benza, prilagam sliko. Klanec je bil pa tudi precej polozen...

 

http://shrani.si/f/3J/10G/ehcf23D/202001301200522.jpg

 

Je pa res, da se mi velikokrat prizge rezerva in potem grem tankat...Se mi je pa to zgodilo prvic, da avto ni vzgal (lastnik sem 6 let).

Naslednji teden ga itak peljem do Pelkota, da pogleda, ker mi je cudno, da kar naenkrat ni vzgal in nocem, da se to ponovi.

 

 

Ima kdo kako idejo kaj bi bilo tisto pretakanje tekocine ob zagonu motorja?

 

Mi je pa avto vcasih verglal okoli 3 sek preden je vzgal. Zjutraj je ponavadi vzgal kot bomba takoj, potem sem sel npr. v trgovino cca 5km in se je pri ponovnem vzigu bolj matral, okoli 3-4 sekunde. Ugasnjen je bil priblizno pol ure.

Napisano

Mislil sem zadnjo crtico pred rezervo, sigurno se cca za skoraj 100km benza, prilagam sliko. Klanec je bil pa tudi precej polozen...

 

http://shrani.si/f/3J/10G/ehcf23D/202001301200522.jpg

 

Je pa res, da se mi velikokrat prizge rezerva in potem grem tankat...Se mi je pa to zgodilo prvic, da avto ni vzgal (lastnik sem 6 let).

Naslednji teden ga itak peljem do Pelkota, da pogleda, ker mi je cudno, da kar naenkrat ni vzgal in nocem, da se to ponovi.

 

 

Ima kdo kako idejo kaj bi bilo tisto pretakanje tekocine ob zagonu motorja?

 

Mi je pa avto vcasih verglal okoli 3 sek preden je vzgal. Zjutraj je ponavadi vzgal kot bomba takoj, potem sem sel npr. v trgovino cca 5km in se je pri ponovnem vzigu bolj matral, okoli 3-4 sekunde. Ugasnjen je bil priblizno pol ure.

Jaz sem imel isti problem na prej?nji Mazdi. ?e sem ga ugasnil po kratki vo?nji je pol dolgo verglal...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

To je men tud KIA po?enjala. ?e sem avto pri?gal in naredil recimo manj kot kilometer ter ugasnil, pol je pa kr rablo ene 5 sekund verglanja, da je ponovno v?gala.

33112_1.png

Napisano

Potem sva se prav razumela do kam si imel benz. Skoraj nemorem verjeti, da si imel toliko bencina in avto ni vzgal (neglede na klanc). Mogoce pa plovcek narobe kaze :P. Jest sem imel vedno toliko bencina oz. Se manj pa ni bil nikoli problen. Sem pa imel na plin in sem ponavadi tankal 15-20?, ko se je prizgala rezerva.

Napisano

prva serija (vsaj moja) je na klancu (gor parkirana) vedno kazala precej vec kot je bilo v resnici....

ko sem se peljal nrp po vrhniskem klancu je tudi rezerva ugasnila gro grede...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

To je men tud KIA po?enjala. ?e sem avto pri?gal in naredil recimo manj kot kilometer ter ugasnil, pol je pa kr rablo ene 5 sekund verglanja, da je ponovno v?gala.

A ni te?ava pri vziganju ogrete ma?ine lahko znak te?ave na senzorju v?iga?

Napisano

Mo?no, ampak ker je bila taka situacija mogo?e 1x 2x na leto se nisem kaj preve? sekiral, ker je druga?e vedno kresnil takoj.

33112_1.png

Napisano

To je men tud KIA po?enjala. ?e sem avto pri?gal in naredil recimo manj kot kilometer ter ugasnil, pol je pa kr rablo ene 5 sekund verglanja, da je ponovno v?gala.

To dela tut moja Mazda... Vzrok? Re?itev?

Napisano

A ni te?ava pri vziganju ogrete ma?ine lahko znak te?ave na senzorju v?iga?

Pri VW je bil neko? problem v softwaru, so neki za?trikal in posledi?no topel slabo v?igal, smo ?e rihtali na kolegovem golfu5.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.