Skoči na vsebino

Mazda ne v?ge


Priporočeno sporočilo

No problem je slede? avto mi enostavno ne v?ge. Probali smo ga parkrat na "kable" in pri?ge dela normalno takoj ko ga ugasnem ne v?ge ve??!Z Markotom sva zmerla alternator in fila tako kod treba.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:whatever: kaj pa akumulator ste ga zmerli,da se ti ni vkup sipal in je totalna tema

 

Ja merila sva ga med laufanjem in je imel normalno volta?o samo moral bi zmerit ?e je ?e ok.Samo ni mi jasno da se lahko takoj sprazni ko ga ugasnim ?!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja merila sva ga med laufanjem in je imel normalno volta?o samo moral bi zmerit ?e je ?e ok.Samo ni mi jasno da se lahko takoj sprazni ko ga ugasnim ?!

 

 

Sej akumulator se niti ne napolni. ?e se usuje katera od celic lahko v akumulatorja pride do kratkega stika, kar bi opazil ko bi ga zalaufal na kable in se nebi lepo kon?alo, lahko pa se samo prekine elektrolitska povezava med obema poloma. ?e meri? accu med delovanjem, ne meri? accu-ja sploh, ampak meri? napetost, ki ga izdavi alternator. Najbolje je, da odklopi? eno od klem in izmeri? accu. ?e je nad 12V ?e gre skoz. Od 12 do 10-11 je bol bogo. ?e je pod 10V pa takoj po novega. Sicer pa glede na to, da si rekel, da na kable v?ge s tvojim accu-jem pa ne potemtakem je 100% accu zani? in ga je potrebno zamenjat. ?e si pa celo zmeril pa ti polni z nekje 14-14.5V potem pa samo zamenjaj in nima? ve? kaj skrbet. Do teh "pojavov" z akumulatorji pride ob hladnih spremembah vremena, kot se to dogaja sedaj, tako, da vsem, ki imate starej?e ?e dotrajane akumulatojre priporo?am, da vsaj izmerite "prosto" napetost, ki mora presegat 12V in pa elektrolitsko teko?ino, ki mora pokazato GOOD in ne POOR..

 

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja merila sva ga med laufanjem in je imel normalno volta?o samo moral bi zmerit ?e je ?e ok.Samo ni mi jasno da se lahko takoj sprazni ko ga ugasnim ?!

 

Majster v vsaki celici akumulatorja je treba pogledat stanje elektrolita, po potrebi doliti destilirano vodo in pa seveda pomeriti "napolnjenost" elektrolita v vsaki celici. ?im je v eni celici ve?ji odstopek lahko kar leti? po novega, ker je o?itno so v tisti celici plo??e v "stiku".

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom probal zamenjat pa bomo videli ?e jo to to.Kajti kupil sem novega lansko leto in mi je ?udno da bi ?el tako hitro :blink: Ima pa tisto luknjo na vrhu ki naj bi kazala tri stvari zelena da je v redu poem eno pu??ico ki naj bi pomenila da ga je treba nafilat in pa ?e rde?a ki naj bi biu konc. No meni ka?e zeleno kod da je vse v redu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kaj moram ?e serijske ?tevilke in tip dopisat :P

Prej 70A, sedaj 55A tipov pa ne vem B)

 

Izgleda da prej ni v?gal, ker si tankal "cvi?ek", sedaj pa gasolin, vsaj po akumulatorju sode?.

 

Preobrazba iz "dizla" (70A) v bencinca (55A) pa je tehnolo?ko ?udo, zanimivo za Guinnesaa...

 

?estitam ;);)

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

AKUMULATOR PREPROSTO PROBATE-ODPRETE POKROV AKUMULATORJA-?E LAHKO,NEKDO SE VSEDE V AVTO,EDEN PA GLEDA CELICE,PRVI DA V PRESTAVO,BREZ PRITISJENE SKLOPKE OBREMENI Z ?TARTANJEM -DR?I KLJU? PAR SEKUND DRUGI PA GLEDA ?E KATERA CELICA VREJE-MEHUR?KI POTEM JE FU?***+

:bravo: LP

 

PA PAZI LAHKO GARAZNESE...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

AKUMULATOR PREPROSTO PROBATE-ODPRETE POKROV AKUMULATORJA-?E LAHKO,NEKDO SE VSEDE V AVTO,EDEN PA GLEDA CELICE,PRVI DA V PRESTAVO,BREZ PRITISJENE SKLOPKE OBREMENI Z ?TARTANJEM -DR?I KLJU? PAR SEKUND DRUGI PA GLEDA ?E KATERA CELICA VREJE-MEHUR?KI POTEM JE FU?***+

:bravo: LP

 

PA PAZI LAHKO GARAZNESE...

 

Halo ! <_<

 

 

 

 

PS: Caps lock je na desni strani tipkovnice nad tipko shift, lahko pa dr?i? shift pritisnjen ko pi?e?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Počasi postajam plešast. Pa saj niti ni čudno. Za las da sem končal šolo, za las da sem dobil dobro službo, za las da sem dobil dobro ženo, za las da sem se izognil kreditom, ... ... ...   In tako las po las...
    • Mogoce je pa tankal samo za 20€   ...
    • Jaz pa sem za 1370 km dolgo pot (tankal sem v Novi Gorici, odšel do Genove, se tam malo prevažal naokoli, se vrnil do Verone, pa se še tam malo prevažal naokoli in nato prišel nazaj v Novo Gorico na isto črpalko) porabil 266€ za nafto.   Je pa res, da sem vlekel počitniško prikolico, ki sama tehta 1300 kg. In ki je vse drugo prej kot aerodinamična...   Pa še za statistike med vami - "izguba" časa za polnjenje: 4 x 15 minut vključno z obiskom stranišča + 1 x nekaj manj kot 10 minut vključno s čakanjem, ker je bil eden pred menoj.
    • Smo bili za prvomajske v Italiji pa mi je ena reč padla v oči.   Ko je Janša pri nas "odprl" cene, so vsi prodajalci dvignili cene, ampak še vedno so bile enake. Mogoče je bilo 0,03€ razlike, več mislim da ne. V Italiji je ravno tako odprt trg. Ampak je razlika v cenah tudi po 0,20€... In to v istem mestu. Recimo v Genovi smo bili bolj pozorni na to. Na štirih kilometrih smo videli razlike v cenah in je bilo med najdražjo in najcenejšo po 20 centov za liter razlike...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.