Skoči na vsebino

Bencin OMV ali Petrol


jures

Priporočeno sporočilo

pri meni megasel ni pomagal...

sem po spraznil celo flaso (nekaj tankov) pa ni blo nc drugace - govorim za sobe (TOK TOK TOK TOK :) )

 

 

Ej LabiGT kolk pa ima? kilometrov na svoji 6-ki pa pri katerih kilometrih ti je za?elo tol?t(TOK TOK..)?Meni je za?elo tol?t pri 110tkm in sedaj stalno tol?e razen,?e grem na zares dolgo furo.Malo premi?ljujem,da bi se do Jelena na Gomilsko zapeljal,da mi ?obe nastavi.No meni je druga?e enkrat poleti avto javil napako na motorju.Takrat sem avto peljal na Gamo,da pregleda kaj bi bilo narobe in je ra?unalnik pokazal napako in sicer da se dve ?obi ne odpirata pravilno,ampak je serviser rekel,da naj bi bila to posledica slabega EGR-ventila,zato sem ga tudi zamenjal.No pribli?no pol leta po tem se je pa tudi za?el pojavljati ta TOK TOK zvok in jaz mislim,da je bil ?e takrat problem v slabih ?obah in ne v EGR-ventilu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

trenutno imam cca. 189.000km

tistko TOK TOK je zacel - pojma nimam-enkra po 100.000km, jaz sem bil tud na gami, so pregledali pa rekli, da za zdaj je samo zvok, ki prihaja od ene sobe, drugace pa je vse ok

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

trenutno imam cca. 189.000km

tistko TOK TOK je zacel - pojma nimam-enkra po 100.000km, jaz sem bil tud na gami, so pregledali pa rekli, da za zdaj je samo zvok, ki prihaja od ene sobe, drugace pa je vse ok

 

Po moje se kaka bejba ho?e voziti s tako fejst mazdico, pa trka na vrata...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...
  • 2 leti kasneje...

OK, da za?nem. Moj katalizator je na koncu, malo pre?gan. Univerzalc, najbr? za navadnega Clia in 2,0 motor ga je ?e skoraj skuril. Skratka skoraj tako kot, da ga ni. Renault Sport priporo?a vsaj 98 oktansko gorivo za ta avto, kar je napisano tudi na pokrov?ku goriva. Prijatelj z istim avtom in brez katalizatorja je rekel, da kadar tanka Petrol se mu pri?ge lu?ka za lambdo, ko tanka na OMV se mu ugasne. OK zdaj pa k mojim izku?njam.

 

Kadar tankam na OMV se mi slu?ajno lu?ka za lambdo pri?ge 1x na dva meseca. Ker imam en kitajski OBD2 scaner jo resetiram in se ne pri?ge ve? kak mesec ali dva. Zadnji? sem tankal 10l Petrolove 100ke (bi potem nafilal OMV 100 naslednji dan na , ko bi odprli). Zjutraj zalaufam avto, in se pri?ge lu?ka za izpu?ne pline/lambdo. Grem tankat polno na OMV 100, pri?gem avto in lu?ka sama ugasne. In v soboto grem na ?tajersko in v Lukovici tankam polno Petrol 100 ker je (?al?) na tej strani Petrol. Ko sem zve?er zalaufal avto se je lu?ka spet pri?gala. Dvakrat sem torej tankal Petrol 100 in obakrat sta lambdi zaznali slabo izgorevanje. O?itno ima Petrol kak?ne druga?ne aditive, ki ne prijajo mojemu RSu tako, da bom kar lepo tankal na OMV, ?e bo le mo?nost. Tak?na je moja izku?nja, vseeno mi je, za porabo ker je nerealno pri?akovati razliko ampak, ?e avtu bolj pa?e OMV 100 bom pa? to tankal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK, da za?nem. Moj katalizator je na koncu, malo pre?gan. Univerzalc, najbr? za navadnega Clia in 2,0 motor ga je ?e skoraj skuril. Skratka skoraj tako kot, da ga ni. Renault Sport priporo?a vsaj 98 oktansko gorivo za ta avto, kar je napisano tudi na pokrov?ku goriva. Prijatelj z istim avtom in brez katalizatorja je rekel, da kadar tanka Petrol se mu pri?ge lu?ka za lambdo, ko tanka na OMV se mu ugasne. OK zdaj pa k mojim izku?njam.

 

Kadar tankam na OMV se mi slu?ajno lu?ka za lambdo pri?ge 1x na dva meseca. Ker imam en kitajski OBD2 scaner jo resetiram in se ne pri?ge ve? kak mesec ali dva. Zadnji? sem tankal 10l Petrolove 100ke (bi potem nafilal OMV 100 naslednji dan na , ko bi odprli). Zjutraj zalaufam avto, in se pri?ge lu?ka za izpu?ne pline/lambdo. Grem tankat polno na OMV 100, pri?gem avto in lu?ka sama ugasne. In v soboto grem na ?tajersko in v Lukovici tankam polno Petrol 100 ker je (?al?) na tej strani Petrol. Ko sem zve?er zalaufal avto se je lu?ka spet pri?gala. Dvakrat sem torej tankal Petrol 100 in obakrat sta lambdi zaznali slabo izgorevanje. O?itno ima Petrol kak?ne druga?ne aditive, ki ne prijajo mojemu RSu tako, da bom kar lepo tankal na OMV, ?e bo le mo?nost. Tak?na je moja izku?nja, vseeno mi je, za porabo ker je nerealno pri?akovati razliko ampak, ?e avtu bolj pa?e OMV 100 bom pa? to tankal.

 

Re?itev je lambda simulator za drugo lambdo(za katalizatorjem), pol nau nobenga lajt?ova, tud ?e kat ven rukne?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ima? kaj takega? V glavnem me lu?ka ne moti ampak bisto zgodbe je v tem, da pri Petrol 100 moj RS (in ne samo moj) o?itno zazna, da nekaj ne ?tima, na OMV 100 pa se to ne zgodi skoraj nikoli. Debate o razli?ni porabi so pa? neskon?ne zgodbe ker NIKOLI ne bo nih?e vozil cel kestl popolnoma isto in pod istimi pogoji kot prej?nji kestl, ?e ti pa elektronika zazna druga?no izgorevanje je pa tu druga zgodba. Baje je (mislim, da na strojni) nekdo delal analize goriv in OMV ima dejansko vedno vsaj 10 oktanov (v?asih tudi kak?nega ve?). Ampak bistvo tule so pomoje kak?ni aditivi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js trenutno delam test med petrol 98(ko sem za?el ?e ni mel 100oktanca) in omv 100.

Je pa da imam na omv ve?jo porabo(do cca 0.5 litra/100km), kar mi sploh ne gre skupaj, vedno je blo obratno.

Je saker tud na ve? kot 97 oktanov, pi?e na vratcih.

Simulatorja nimam na zalogi, ampak se da dobit.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ima? kaj takega? V glavnem me lu?ka ne moti ampak bisto zgodbe je v tem, da pri Petrol 100 moj RS (in ne samo moj) o?itno zazna, da nekaj ne ?tima, na OMV 100 pa se to ne zgodi skoraj nikoli. Debate o razli?ni porabi so pa? neskon?ne zgodbe ker NIKOLI ne bo nih?e vozil cel kestl popolnoma isto in pod istimi pogoji kot prej?nji kestl, ?e ti pa elektronika zazna druga?no izgorevanje je pa tu druga zgodba. Baje je (mislim, da na strojni) nekdo delal analize goriv in OMV ima dejansko vedno vsaj 10 oktanov (v?asih tudi kak?nega ve?). Ampak bistvo tule so pomoje kak?ni aditivi.

 

Sam bom dal noter podalj?ek za Lamda sondo, tisto za katom potegne? malo ven iz izpu?nih plinov in bi moral biti mir. (?e bo danes ?as bom to namontiral pa poro?am)

 

Meni se dogaja, da mi na plin pri konstantni vo?nji vklopi lu?ko ( verjetno plin ne segrej dovolj Kata) na bencin se pa to ne dogaja.

 

Objavljena slika

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Mazdaman - meni ?e odkar furam na LPG sveti lu?ka za sondo (rumena - check engine), ampak baje to ni neka huda redkost pri teh avtih, pa se niti ne sekiram! :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Mazdaman - meni ?e odkar furam na LPG sveti lu?ka za sondo (rumena - check engine), ampak baje to ni neka huda redkost pri teh avtih, pa se niti ne sekiram! :punk:

 

:huh:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazdaman tole je pa super fora za decat. Druga lambda zaznava veliko manj emisij in posledi?no misli, da je katalizator OK. :bravo: Pri meni se elektronika itak ne ozira na lambdo in vle?e normalno, ?e gori lu?ka ali ne. Eni avti grejo baje v safe mode. :vskalo:

 

Odvisno katera lambda crkne, tista za katalizatorjem ni bistvena za delovanje mopeda.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni en stric na smrt trdi, da ma Petrol skupi z OMV na serminu skladisca. Tko da ne vem v cem je razlika.....

 

Baje je samo Agip direktno iz Italije oz. od drugod od telih omenjenih. No za MOL pa ne vem kako ga tovorijo in od kje! :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni en stric na smrt trdi, da ma Petrol skupi z OMV na serminu skladisca. Tko da ne vem v cem je razlika.....

 

 

Verjetno je res it istih "cistern", ampak je ?e brez dodatkov, tako da....OMV 100 je direktno iz Avstrije, se pa tudi ve, da Petrol tro?i bencin tudi iz dr?avnih rezerv, zdej pa na kolko cajta to menjajo pa nimam pojma.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam bom dal noter podalj?ek za Lamda sondo, tisto za katom potegne? malo ven iz izpu?nih plinov in bi moral biti mir. (?e bo danes ?as bom to namontiral pa poro?am)

 

Meni se dogaja, da mi na plin pri konstantni vo?nji vklopi lu?ko ( verjetno plin ne segrej dovolj Kata) na bencin se pa to ne dogaja.

 

 

 

zadeva vgrajena in po prvi vo?nji se lu?ka res ni pri?gala, prej se je stalno. :jupiii:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja naj to ne zveni kot kak?na reklama.

 

Moje isku?nje so tako z bencinarjem kot dizlom na Petrolu je v povpre?ju manj?a poraba kot OMW. Men so sicer OMW bolj v?e? in bli?je domu, sam analiza porabe ka?e v prid Petrolu v?asih tudi za 0,5l / 100 km.

 

Pri bencinarju sem vedno tankal 95 okt. bencin.

 

Kadar sem tankal na OMW Hrva?ka pa je bila poraba primerljiva z Petrolovim diesel-om.

Pozdrav

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK, da za?nem. Moj katalizator je na koncu, malo pre?gan. Univerzalc, najbr? za navadnega Clia in 2,0 motor ga je ?e skoraj skuril. Skratka skoraj tako kot, da ga ni. Renault Sport priporo?a vsaj 98 oktansko gorivo za ta avto, kar je napisano tudi na pokrov?ku goriva. Prijatelj z istim avtom in brez katalizatorja je rekel, da kadar tanka Petrol se mu pri?ge lu?ka za lambdo, ko tanka na OMV se mu ugasne. OK zdaj pa k mojim izku?njam.

 

Kadar tankam na OMV se mi slu?ajno lu?ka za lambdo pri?ge 1x na dva meseca. Ker imam en kitajski OBD2 scaner jo resetiram in se ne pri?ge ve? kak mesec ali dva. Zadnji? sem tankal 10l Petrolove 100ke (bi potem nafilal OMV 100 naslednji dan na , ko bi odprli). Zjutraj zalaufam avto, in se pri?ge lu?ka za izpu?ne pline/lambdo. Grem tankat polno na OMV 100, pri?gem avto in lu?ka sama ugasne. In v soboto grem na ?tajersko in v Lukovici tankam polno Petrol 100 ker je (?al?) na tej strani Petrol. Ko sem zve?er zalaufal avto se je lu?ka spet pri?gala. Dvakrat sem torej tankal Petrol 100 in obakrat sta lambdi zaznali slabo izgorevanje. O?itno ima Petrol kak?ne druga?ne aditive, ki ne prijajo mojemu RSu tako, da bom kar lepo tankal na OMV, ?e bo le mo?nost. Tak?na je moja izku?nja, vseeno mi je, za porabo ker je nerealno pri?akovati razliko ampak, ?e avtu bolj pa?e OMV 100 bom pa? to tankal.

 

Symon, ?e bo? menju katalizator mi jav, rabim izrabljenga (?e bo pasu. Ti dam ? itaq) :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po moje nism lih slep, ?eprav ne vidim full dobr, ampak ?e sem pravi videl sem videl na AGIP-ovi tabli da bodo imeli 100tko, ?e je ?e nimajo, ker se nisem ustavil...kdo ve od kje in ?igava je? ?e je njihova zna bit good.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po moje nism lih slep, ?eprav ne vidim full dobr, ampak ?e sem pravi videl sem videl na AGIP-ovi tabli da bodo imeli 100tko, ?e je ?e nimajo, ker se nisem ustavil...kdo ve od kje in ?igava je? ?e je njihova zna bit good.

 

Na: http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtop...2&start=120 je od uporabnika Graal (Ale?) tale tabela iz leta 2009:

OMV:

N95 - Luka koper

N100 - Lagger Gradz

D2 - Luka koper

 

Agip:

N95 - Italija

N98 - Luka koper - Zord - Petrol - agip

D2 - Italija

 

Petrol:

N95 - Luka koper - ZORD - Petrol

N98 - Luka koper - ZORD - Petrol

D2 - Luka koper - ZORD - Petrol

 

ZORD = "Zavod Republike Slovenije za obvezne rezerve nafte in njenih derivatov ali na kratko ZORD SLOVENIJA"

?e kdo najde kaj novej?ega in ?e za MOL zraven, bi bilo fino.

Jaz sem pa pravkar poslal mejl na Agip Slovenija (ker me Agip pa? najbolj zanima) in jih povpra?al iz katerih skladi?? vozijo bencin 98 in diesel. Ker ?e je to res Luka Koper, potem je isto kot Petrol. ?akam odgovor. Aha, pa ?e sem prav videl prej?nji teden, je sedaj tudi na Agipu gor na ro?ki nalepka 100 oktanov, ne ve? 98.

Je pa na tem forumu ?e eno dosti logi?no in zelo verjetno razmi?ljanje glede starosti posameznih bencinskih pump oz. njihovih podzemnih rezervoarjev, smeti in usedlin v njih, pronicanja vode vanje,..

Spet jst ;)

Dobil odgovor Agipa po mejlu v roku dobre ure - pohvalno. Poslali so mi en PDF prospekt v katerem je opisano, da je tudi AGIP 100 oktanski - AGIP EURO SUPER PLUS 100.

Vozijo pa ga iz rafinerije v Italiji:

Eni Slovenija, d.o.o. svoje proizvode dobavlja iz rafinerij Eni v Italiji, ki sodijo med najbolj?e rafinerije v Evropi.

PS: Agip je komercialna blagovna znamka italijanske dru?be Eni S.p.A.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.