Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo odkril sem "original" mazdino baterijo:

ybx7335.jpeg
YUASA.CARPRO.SI

- Do 270.000 zagonov motorja- V primerjavi z navadnimi avtomobilskimi akumulatorji:  - izboljšana zmožnost dinamičnega polnjenja za 170%  - izboljšana vzdržljivost za ciklično uporabo za 100%

 

Napisano

Ampak tale z 270.000 zagoni je pa nora. Če avto vsak dan zaženeš 10x bi torej baterija morala zdržat 74 let.  🤣

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Hixxy napisal:

Evo odkril sem "original" mazdino baterijo:

ybx7335.jpeg
YUASA.CARPRO.SI

- Do 270.000 zagonov motorja- V primerjavi z navadnimi avtomobilskimi akumulatorji:  - izboljšana zmožnost dinamičnega polnjenja za 170%  - izboljšana vzdržljivost za ciklično uporabo za 100%

 

, Vedel sem, da je EFB yuasa. Nisem pa vedel, da je original 80Ah. . Ok, jaz imam 95 pa malo rezerve ne škodi. 🤗

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano (urejeno)

Razlika med navadnim in AGM/EFB akumulatorjem je 70-80€, ki jih z Mazdinim neuporabnim i-ELOOP start-stop nikoli ne prineseš nazaj. Ustavim se na semaforju, avto ugasne, po 30 sec se prižge in potem še 30-40 sec čakam s prižganim motorjem do zelene :vskalo:. S 70-80€ prevoziš več kot 1000 km. Poleg tega so ti akumulatorji bolj občutljivi na vročino - bolj je vroče prej crkne. In glede na vse ostale škodljive učinke start-stop sistema na motor ga je najbolje trajno 'izklopit'.

Popravljeno od Sishi

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano
pred 5 minutami je Sishi napisal:

Razlika med navadnim in AGM/EFB akumulatorjem je 70-80€, ki jih z Mazdinim neuporabnim i-ELOOP start-stop nikoli ne prineseš nazaj. Ustavim se na semaforju, avto ugasne, po 30 sec se prižge in potem še 30-40 sec čakam s prižganim motorjem do zelene :vskalo:. S 70-80€ prevoziš več kot 1000 km. Poleg tega so ti akumulatorji bolj občutljivi na vročino - bolj je vroče prej crkne. In glede na vse ostale škodljive učinke start-stop sistema na motor ga je najbolje trajno 'izklopit'.

Ampak takšne akumulatorje vgrajujejo sedaj vse znamke. To ni samo zaradi start-stop. V modernih avtih je en kup porabnikov in zato so zahteve po teh akumulatorjih. Imajo pa EFB akumulatorji kar nekaj prednosti pred navadnimi. 

 

 

Napisano
pred 2 minutama je TiEn napisal:

Po prebranem sem jaz storil greh ker nisem dal vsaj 95ah v dizla :D😛

Skoraj. Boš vedel za drugič. 🤪

 

 

Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:

Po prebranem sem jaz storil greh ker nisem dal vsaj 95ah v dizla :D😛

Ja kolk pa si dal notri? 95Ah in 700A CCA je minimum predvidena za 2.2 dizla. Če maš vsaj tolk CCA bo verjetno funkcioniralo OK, če ne boš pa hitro videl.

33112_1.png

Napisano
6 hours ago, Hixxy said:

Evo odkril sem "original" mazdino baterijo:

ybx7335.jpeg
YUASA.CARPRO.SI

- Do 270.000 zagonov motorja- V primerjavi z navadnimi avtomobilskimi akumulatorji:  - izboljšana zmožnost dinamičnega polnjenja za 170%  - izboljšana vzdržljivost za ciklično uporabo za 100%

 

Pa ne no ni šans! vsaj 95ah mora bit ! 😂

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 42 minutami je TiEn napisal:

Boss funkcionira že tretje leto ;)

Ne hvali noči pred jutrom. 😉

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če si kdaj poslušal ali pa bral kakšne zapise pravih ostrostrelcev, si lahko opazil, da vedno merijo in streljajo v trup. Razlog je enostaven - največja można tarča na človeku. Naboj naredi dovolj škode, da točen zadetek ni tako pomemben. Tisto filmsko sranje streljanja v glavo in druge dele telesa, kot je vrat in neko zbijanje pištol iz rok je navadna pravljica. Zadetek v vrat je verjetno posledica previsokega zadetka. Moja simpl razlaga.
    • Hvala za kompliment. 😉 Res je, barva na plehu in na plastiki velikokrat ni prav enak odtenek. Zdaj, če je res prevelika razlika, pa reklamirat. Možno je, da so bili že prebarvani. Bi bilo dobro preverit debelino laka. V najslabšem bodo pod reklamacijo  prebarvali odbijače... Ne bo pa več originalna barva. 
    • Jp, ve kaj je dober avto😁😊😉
    • Zdravo, Na moji Mazdi 6 g165 letnik 2016, ko ugasnem motor in zaklenem avto, monitorček za ventilacijo oziroma klimo vedno ostaja prižgan. Kaj bi lahko bilo narobe?  
    • Mi se tud že desetletje trudimo nastavit Alexa ( @Alex ) pa nam nikakor ne rata. Je čist preveč samosvoj.  Tko, da verjetno tud teb ne bo ratalo.😜         Kar se pa barve tiče je pa to zgodba večine proizvajalcev. Barva na plehu al pa na plastiki se zaradi različne podlage dostikrat razlikuje. Je pa odvisno od barve in na nekaterih barvah se vidi bolj očitno na nekaterih pa skoraj nič. Tko, da prej kot se sprijazniš manj se boš sekiral. Nikakor pa it gledat plastične obrobe blatnikov, da ne boš še kaj "zanimivega" našel.    Če pa misliš, da je res preveč  razlike in je zrelo za reklamacijo pa poskusi prej najt še kakšno take barve v kakšnem salonu pa probaj primerjat.     
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.