Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo pred kratkim sem imel servis pa sem omenil ta problem kolegi ki mi avto popravlja in je vse pogledal pa je ugotovil da ima T zglob na volanski gredi luft in da je potrbno to obnovit ali pa zamenjat (to so njegove besede)! :ne vem:

 

Sicer ni nic narobe ce se s tem vozis seveda dokler se ti cist ne zjebe! :D

 

Pri men spreminjanje nastavitve volana nic ne nuca se vsejen poka! :angry:

 

Avto je pa letnik 2004

  • Odgovori 52
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Sem bil ?e na servisu in so mi ga ?e podmazali in tisti pokanje smo odpravili vendar pokanje ob zavitem volanu ostaja. Mi je pa nekdo rekel, da naj posku?am s spodnje strani z 42 klju?em eno matico na letvi bolj zategniti in potem naj ne bi bilo ve? lufta oz. bo manj?i. Potem naj bi bil volan nekoliko tr?i. Ne vem, bom ?e to probal, ?e bo kaj bolje.

Napisano

Pri na?i mazdi se je pojavljalo isto in to kmalu ko smo jo kupili (novo). Enkrat ko smo naredili redni servis so mojstri namazali volanski drog in so to ?teli kot reklamacijo. Mehanik je rekel da je to precej serijska napaka teh mazd. Od takrat pa je OK, kjub temu da jih ima ma?inca ?e skor 240000 km.

 

LP

juhu moj prvi post :)

Napisano

Mogo?e pa imam jaz odgovor na probleme z mazanjem volanov.

Sem skoraj 99,789% siguren, da bi bondova hi-tech mast pomagala.

Deluje v obmo?ju -40 do 300°C, je kemi?no reaktvna, zmanj?a koef. trenja za 60% in kar je tudi zelo pomembno, je izredno oprijemljiva.

Torej, ?e ?elite imeti volan brez te?av, je to edina pametna re?itev. Dobi se tuba 80g za 9?... :blush::bravo:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?e naprimer pri ugasnjenem avtomobilu sunkovito obra?am volan v levo in desno, se sli?i pokanje tk tk. Tako da bo mojster pogledal na servisu drug teden, ?e se da kaj priviti.

 

Imam pa ?e eno te?avo. Pri vo?nji v 3., 4. in 5. prestavi se okoli 2500 obratov in ve? pojavi nek ?uden zvok, kot bi nekaj pri?lo v resonanco ali da bi se sli?al le?aj, v prostem teku pa tega ni. ALi mogo?e kdo ve, ?e je to mogo?e povezano z luftom v volanu ali kaj drugega bi lahko bilo? Hvala

Napisano

Pri na?i mazdi se je pojavljalo isto in to kmalu ko smo jo kupili (novo). Enkrat ko smo naredili redni servis so mojstri namazali volanski drog in so to ?teli kot reklamacijo. Mehanik je rekel da je to precej serijska napaka teh mazd. Od takrat pa je OK, kjub temu da jih ima ma?inca ?e skor 240000 km.

 

LP

juhu moj prvi post :)

 

Pozdravljen.Lepo ?tevilo km si "naklepal". :bravo:

Meni tudi nekaj ?e vedno kao poka-pa niti ne v volanu ampak po mojem bolj v kolesu,samo to ?utim na volanu. :whatever:

Mah,se ne obremenjujem ve? z temi malenkostmi. :D

 

 

Napisano

?e naprimer pri ugasnjenem avtomobilu sunkovito obra?am volan v levo in desno, se sli?i pokanje tk tk. Tako da bo mojster pogledal na servisu drug teden, ?e se da kaj priviti.

 

Imam pa ?e eno te?avo. Pri vo?nji v 3., 4. in 5. prestavi se okoli 2500 obratov in ve? pojavi nek ?uden zvok, kot bi nekaj pri?lo v resonanco ali da bi se sli?al le?aj, v prostem teku pa tega ni. ALi mogo?e kdo ve, ?e je to mogo?e povezano z luftom v volanu ali kaj drugega bi lahko bilo? Hvala

 

To pokanje v volanu je tudi pri popolnoma novi mazdi, kdor ne verjame naj gre probat.

 

Tisti ropot pri 2500 rpm, pa je vakumska ?rpalka, ki del apodtlak , za servo oja?evalec zavor, zamenjava je DRAGA. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A se to al kaj, pa si zihr za crpalko? Kako pa pride do tega? Kok je pa narobe, ce se vozim kot da ni nic?

 

Si opazil da ko ima motor manj vrtlajav, bremze kaj slab?e primejo oziroma mora? bolj pritisnit na zavaoro, ?e ja pol se po?asi odmajaj do servisa naj ti jo zamenjajo, ?e ni kake bistvene razlike samo teraj dalje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To pokanje v volanu je tudi pri popolnoma novi mazdi, kdor ne verjame naj gre probat.

 

Tisti ropot pri 2500 rpm, pa je vakumska ?rpalka, ki del apodtlak , za servo oja?evalec zavor, zamenjava je DRAGA. :blush:

 

Lahko mogo?e definira? DRAGO?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Zanimiva re?.... pri alfi je serijska napaka volanska letev... baje use zarusta noter.... no.. moja je ok, ampak mi je vseeno pri obra?anju volana v desno nekaj pokalo noter... Ajvar ve o ?em govorim. No in sem v?eraj naredu to da sem volan potegnu ven pa do konca gor... in je pokanje prenehalo.... :bravo::ouje:

 

Sirius.... jaz tudi to tubo superduper masti kupu.....poleg vseh ostalih packarij mastnih..... :bravo::aaaaa:

Feel free....

Napisano

Lahko mogo?e definira? DRAGO?

 

cca 700+ ? brez menjave.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Tole s pokanjem v volanu je tovarni?ka napaka pri Mazdi6 in to servisi vedo... Gre pa sam zato, da je v volanskem drogu serijsko mast napa?ne viskoznosti in na to sem bil pozorn ?e pri 15.000 km, ko sem avto ?ele dobro za?el vozit - pa? efekt, kot da bi hotlo nekaj preskakovat al pa ko si zamenjal je naredilo tk-tk.

Zapeljal na servis, tam so zastrigli z u?esi, pod volan se je ulegel mehankar s posebno mastjo, ki jo imajo to?no za ta problem in po treh minutah... VOILA! Problem preteklost.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Spet spra?ujem glede pokanja. Pisal sem ?e, da mi poka v volanu, ?e pri ugasnjem avtu sukam volan levo desno. Luft se pojavi pri volanksi ?tangi, ki je oble?ena v plastiko, ki se nahaja pri pedalih. Ta ?tanga ima luft, ?e jo posku?a? premikati levo desno. Zanoma me, ?e je fu? pol? na letvi ali mogo?e volanski kon?nik ali pa? cela volanska letev. Hvala za odgovore.

Napisano

Spet spra?ujem glede pokanja. Pisal sem ?e, da mi poka v volanu, ?e pri ugasnjem avtu sukam volan levo desno. Luft se pojavi pri volanksi ?tangi, ki je oble?ena v plastiko, ki se nahaja pri pedalih. Ta ?tanga ima luft, ?e jo posku?a? premikati levo desno. Zanoma me, ?e je fu? pol? na letvi ali mogo?e volanski kon?nik ali pa? cela volanska letev. Hvala za odgovore.

 

Volan "losaj", ka parkrat potegni ven in porini nazaj in bo bolj?e.

To pokanje pri ugasnjenem motorju je pa tudi pri novih, ?e ne verjame? pojdi v prvi salon in probaj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Luft pri volanski ?tangi pri pedalih me skrbi, ker to pomojem ni normalno. Ker se sedaj v volanu konkretno ?uti luft in ob luftu pokanje. Oboje je izrazito pri po?asni vo?nji, ko obra?am volan. Volan sem dal tud ?e podmazat in tisto pokanje je izginilo in je bilo druga?no kot je pa to.

Napisano

?ak mal teb poka pri ugasnjenem in v?ganem motorju ?

 

?e ti pri v?ganem, potem ima? nekje orng luft in bo potrebno kaj zamenjat. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tkole je.

ugasnjen: poka, ?e sukam volan levo desno in ?e grem z roko premikat volansko ?tango pri pedalih, se ?uti luft

 

pri?gan: ?e se peljem po?asi in grem rikverc v gara?o, ki je malenkost dvignjena od ceste in je volan na 3/4 namoten v desno, takrat se najbolj sli?i. Ali pa, ko se po?asi peljem naprej in zavijam na desno.

 

Pri hitrosti 50km/h ali ve? se lufta sploh ne ?uti in tudi pokanja ni. Kaj vi mislite ali bi bila to volanska letev ali samo volanski kon?nik ali kaj drugega?

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Zdarvo meni pa poka v volanu ko ga motam in so ugotovili da je verjetno ?la volanska letev tista fora da premakne? volan gor pa dol ni pasala pri meni :(

 

Pozdravljeni fantje.Pri meni tudi ne deluje tole not ven z volanom.Kaj naj ?e poskusim, da se znebim pokanja?

Hvala za odgovore

 

 

Mogo?e pa imam jaz odgovor na probleme z mazanjem volanov.

Sem skoraj 99,789% siguren, da bi bondova hi-tech mast pomagala.

Deluje v obmo?ju -40 do 300°C, je kemi?no reaktvna, zmanj?a koef. trenja za 60% in kar je tudi zelo pomembno, je izredno oprijemljiva.

Torej, ?e ?elite imeti volan brez te?av, je to edina pametna re?itev. Dobi se tuba 80g za 9?... :blush::bravo:

 

Kje kupim to mast?Hvala za odgovor
Napisano

Pozdravljeni fantje.Pri meni tudi ne deluje tole not ven z volanom.Kaj naj ?e poskusim, da se znebim pokanja?

Hvala za odgovore

Kje kupim to mast?Hvala za odgovor

 

Na metabond.si (1.5 hi-tech mast). Bi pa bilo smiselo, da vas se ve? zdru?i, ker je ena 400 g mast za kar nekaj volanov.

Pomagalo bo pod pogojem, da imete te?avo z mazanjem volana.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?e se nas ve? najde, sem pripravljen soinvestirat, kasneje pa lahko mast pustimo pri na?mu Pelkotu. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Upam, da je ostal v M6, ko se je prodala 🫣
    • Napačna tema...med vice moraš dat😄   A dost teh spejev ponucas?😂🤣😉       
    • Mi delaš gušte, zdaj, ko ne morem kolesarit. 😄 Te proge so res zakon. 👍
    • Evo javljam se še jaz. Prevoženih 3.500km. Avto je meni zakon oh in sploh.   "Jimba ittai" ni samo marketing.    Avto se vozi bistveno bolje kot karkoli v tem cenovnem razredu, pa tudi višje. Kraljuje na regionalkah, je povsem dovolj poskočen pri hitrostih do 130 in ima odlično lego na cesti. Na avrocesti nad 130 pa je malček len, oz. je treba prešaltat v nižjo prestavo in stopit orng po gasu, pa še tako se ne zmakne kaj preveč. Skratka za dirkanje po avtocesti je bolje pogledat kaj drugega, ampak tisto drugo, za podoben denar, skoraj zagotovo ne bo tako dobro na regionalki po ovinkih 🙂     Seveda bi tudi jaz raje mel kakega turbota, katere delajo za ameriški trg, ampak če ni pač ni. Je pa tudi res, da bi potem raje vzel Mazda3.   Povprečje porabe kaže računalnik da je 6,9l/100. Ko greš na izi nekam po regionalki pije zadeva zelo solidnih 5,5l, brez da bi kaj pazil in vozil varčno. Po mestu in AC bistveno več seveda.   Čričkov ni nobenih, nasprotno, konstrukcija notranjosti je svetlobna leta nad kako toyoto ali vw. Ni ravno premium premium, ampak skoraj. Kvaliteta.   Povezljivost in uporaba z iphone carplay je čudovita. Ko šariš po menijih se ne zatika nič, kot se zatika pri recimo novih Toyotah pa še katerih drugih. Včasih se res zgodi da pozabi telefon in ga moraš še enkrat pairat. To se mi je zgodilo do zdaj enkrat.   Seveda pa ni popoln. Kar gre meni na živce so:   1. avtomatska vrata prtljažnika: Tolko da ne rabiš delat pilotove chek liste pred vzletom, kaj mora bit vse izpolnjeno da gospodična mazda odpre en bogi prtljažnik. Da ne govorimo o tem  da je to še ena dodatna stvar, ki se lahko pokvari. Bi raje mel navadna vrata, ampak kaj ko ni bilo opcije za paket opreme Nagisa, katerega sem na vsak način hotel imet.   2. PARK SENZORJI. so ena katastrofa od katastrofe. Ne razumem kako lahko tako banalna zadeva leta 2025 kvari izkušnjo pri sicer zelo dobrem avtomobilu. Kle so ga posral, strašansko zanemarjeno. Sicer ne vem ali je to samo pri meni al jebe še koga, ampak 10 let star polo, 20 let star passat in 15 let star eos so svetlobna leta nad tem.    @Freedom988 Avtomatsko zaklepanje in odklepanje dela 99%, pa še tisti 1% sem verjetno jaz kriv. Skratka avto se odklene ko primeš za kljuko in imaš ključ v žepu. Avtomatsko pa se zaklene ko se s ključem oddaljiš. Da je zaklenjen vidiš po tem da pipne in pospravi ogledalca. Nobenega problema s tem, da se tudi naštimat na zaklepnje na ključ. Sem vozil glanc novo yaris po Franciji letos 14 dni na dopustu in je super avto, ampak ni pa nobene primerjave napram cx-30. Nobene. Edino to, da je imela vse kamere in je praktično vozila sama, ampak to ti bo tudi cx-30 če vzameš avtomatik in pripadajočo opremo.   @tommzy Hmmm.... Črički, razlika v barvi... jaz bi zadevo reklamiral. Ne vem sicer kaj lahko dosežeš, Baje pa da pridejo včasih kar fejst poškodovani iz ladje in da majo servisi včasih dela tud za kak teden da jih spravijo k sebi. 😞  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.