Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo pred kratkim sem imel servis pa sem omenil ta problem kolegi ki mi avto popravlja in je vse pogledal pa je ugotovil da ima T zglob na volanski gredi luft in da je potrbno to obnovit ali pa zamenjat (to so njegove besede)! :ne vem:

 

Sicer ni nic narobe ce se s tem vozis seveda dokler se ti cist ne zjebe! :D

 

Pri men spreminjanje nastavitve volana nic ne nuca se vsejen poka! :angry:

 

Avto je pa letnik 2004

  • Odgovori 52
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Sem bil ?e na servisu in so mi ga ?e podmazali in tisti pokanje smo odpravili vendar pokanje ob zavitem volanu ostaja. Mi je pa nekdo rekel, da naj posku?am s spodnje strani z 42 klju?em eno matico na letvi bolj zategniti in potem naj ne bi bilo ve? lufta oz. bo manj?i. Potem naj bi bil volan nekoliko tr?i. Ne vem, bom ?e to probal, ?e bo kaj bolje.

Napisano

Pri na?i mazdi se je pojavljalo isto in to kmalu ko smo jo kupili (novo). Enkrat ko smo naredili redni servis so mojstri namazali volanski drog in so to ?teli kot reklamacijo. Mehanik je rekel da je to precej serijska napaka teh mazd. Od takrat pa je OK, kjub temu da jih ima ma?inca ?e skor 240000 km.

 

LP

juhu moj prvi post :)

Napisano

Mogo?e pa imam jaz odgovor na probleme z mazanjem volanov.

Sem skoraj 99,789% siguren, da bi bondova hi-tech mast pomagala.

Deluje v obmo?ju -40 do 300°C, je kemi?no reaktvna, zmanj?a koef. trenja za 60% in kar je tudi zelo pomembno, je izredno oprijemljiva.

Torej, ?e ?elite imeti volan brez te?av, je to edina pametna re?itev. Dobi se tuba 80g za 9?... :blush::bravo:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?e naprimer pri ugasnjenem avtomobilu sunkovito obra?am volan v levo in desno, se sli?i pokanje tk tk. Tako da bo mojster pogledal na servisu drug teden, ?e se da kaj priviti.

 

Imam pa ?e eno te?avo. Pri vo?nji v 3., 4. in 5. prestavi se okoli 2500 obratov in ve? pojavi nek ?uden zvok, kot bi nekaj pri?lo v resonanco ali da bi se sli?al le?aj, v prostem teku pa tega ni. ALi mogo?e kdo ve, ?e je to mogo?e povezano z luftom v volanu ali kaj drugega bi lahko bilo? Hvala

Napisano

Pri na?i mazdi se je pojavljalo isto in to kmalu ko smo jo kupili (novo). Enkrat ko smo naredili redni servis so mojstri namazali volanski drog in so to ?teli kot reklamacijo. Mehanik je rekel da je to precej serijska napaka teh mazd. Od takrat pa je OK, kjub temu da jih ima ma?inca ?e skor 240000 km.

 

LP

juhu moj prvi post :)

 

Pozdravljen.Lepo ?tevilo km si "naklepal". :bravo:

Meni tudi nekaj ?e vedno kao poka-pa niti ne v volanu ampak po mojem bolj v kolesu,samo to ?utim na volanu. :whatever:

Mah,se ne obremenjujem ve? z temi malenkostmi. :D

 

 

Napisano

?e naprimer pri ugasnjenem avtomobilu sunkovito obra?am volan v levo in desno, se sli?i pokanje tk tk. Tako da bo mojster pogledal na servisu drug teden, ?e se da kaj priviti.

 

Imam pa ?e eno te?avo. Pri vo?nji v 3., 4. in 5. prestavi se okoli 2500 obratov in ve? pojavi nek ?uden zvok, kot bi nekaj pri?lo v resonanco ali da bi se sli?al le?aj, v prostem teku pa tega ni. ALi mogo?e kdo ve, ?e je to mogo?e povezano z luftom v volanu ali kaj drugega bi lahko bilo? Hvala

 

To pokanje v volanu je tudi pri popolnoma novi mazdi, kdor ne verjame naj gre probat.

 

Tisti ropot pri 2500 rpm, pa je vakumska ?rpalka, ki del apodtlak , za servo oja?evalec zavor, zamenjava je DRAGA. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A se to al kaj, pa si zihr za crpalko? Kako pa pride do tega? Kok je pa narobe, ce se vozim kot da ni nic?

 

Si opazil da ko ima motor manj vrtlajav, bremze kaj slab?e primejo oziroma mora? bolj pritisnit na zavaoro, ?e ja pol se po?asi odmajaj do servisa naj ti jo zamenjajo, ?e ni kake bistvene razlike samo teraj dalje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To pokanje v volanu je tudi pri popolnoma novi mazdi, kdor ne verjame naj gre probat.

 

Tisti ropot pri 2500 rpm, pa je vakumska ?rpalka, ki del apodtlak , za servo oja?evalec zavor, zamenjava je DRAGA. :blush:

 

Lahko mogo?e definira? DRAGO?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Zanimiva re?.... pri alfi je serijska napaka volanska letev... baje use zarusta noter.... no.. moja je ok, ampak mi je vseeno pri obra?anju volana v desno nekaj pokalo noter... Ajvar ve o ?em govorim. No in sem v?eraj naredu to da sem volan potegnu ven pa do konca gor... in je pokanje prenehalo.... :bravo::ouje:

 

Sirius.... jaz tudi to tubo superduper masti kupu.....poleg vseh ostalih packarij mastnih..... :bravo::aaaaa:

Feel free....

Napisano

Lahko mogo?e definira? DRAGO?

 

cca 700+ ? brez menjave.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Tole s pokanjem v volanu je tovarni?ka napaka pri Mazdi6 in to servisi vedo... Gre pa sam zato, da je v volanskem drogu serijsko mast napa?ne viskoznosti in na to sem bil pozorn ?e pri 15.000 km, ko sem avto ?ele dobro za?el vozit - pa? efekt, kot da bi hotlo nekaj preskakovat al pa ko si zamenjal je naredilo tk-tk.

Zapeljal na servis, tam so zastrigli z u?esi, pod volan se je ulegel mehankar s posebno mastjo, ki jo imajo to?no za ta problem in po treh minutah... VOILA! Problem preteklost.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Spet spra?ujem glede pokanja. Pisal sem ?e, da mi poka v volanu, ?e pri ugasnjem avtu sukam volan levo desno. Luft se pojavi pri volanksi ?tangi, ki je oble?ena v plastiko, ki se nahaja pri pedalih. Ta ?tanga ima luft, ?e jo posku?a? premikati levo desno. Zanoma me, ?e je fu? pol? na letvi ali mogo?e volanski kon?nik ali pa? cela volanska letev. Hvala za odgovore.

Napisano

Spet spra?ujem glede pokanja. Pisal sem ?e, da mi poka v volanu, ?e pri ugasnjem avtu sukam volan levo desno. Luft se pojavi pri volanksi ?tangi, ki je oble?ena v plastiko, ki se nahaja pri pedalih. Ta ?tanga ima luft, ?e jo posku?a? premikati levo desno. Zanoma me, ?e je fu? pol? na letvi ali mogo?e volanski kon?nik ali pa? cela volanska letev. Hvala za odgovore.

 

Volan "losaj", ka parkrat potegni ven in porini nazaj in bo bolj?e.

To pokanje pri ugasnjenem motorju je pa tudi pri novih, ?e ne verjame? pojdi v prvi salon in probaj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Luft pri volanski ?tangi pri pedalih me skrbi, ker to pomojem ni normalno. Ker se sedaj v volanu konkretno ?uti luft in ob luftu pokanje. Oboje je izrazito pri po?asni vo?nji, ko obra?am volan. Volan sem dal tud ?e podmazat in tisto pokanje je izginilo in je bilo druga?no kot je pa to.

Napisano

?ak mal teb poka pri ugasnjenem in v?ganem motorju ?

 

?e ti pri v?ganem, potem ima? nekje orng luft in bo potrebno kaj zamenjat. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tkole je.

ugasnjen: poka, ?e sukam volan levo desno in ?e grem z roko premikat volansko ?tango pri pedalih, se ?uti luft

 

pri?gan: ?e se peljem po?asi in grem rikverc v gara?o, ki je malenkost dvignjena od ceste in je volan na 3/4 namoten v desno, takrat se najbolj sli?i. Ali pa, ko se po?asi peljem naprej in zavijam na desno.

 

Pri hitrosti 50km/h ali ve? se lufta sploh ne ?uti in tudi pokanja ni. Kaj vi mislite ali bi bila to volanska letev ali samo volanski kon?nik ali kaj drugega?

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Zdarvo meni pa poka v volanu ko ga motam in so ugotovili da je verjetno ?la volanska letev tista fora da premakne? volan gor pa dol ni pasala pri meni :(

 

Pozdravljeni fantje.Pri meni tudi ne deluje tole not ven z volanom.Kaj naj ?e poskusim, da se znebim pokanja?

Hvala za odgovore

 

 

Mogo?e pa imam jaz odgovor na probleme z mazanjem volanov.

Sem skoraj 99,789% siguren, da bi bondova hi-tech mast pomagala.

Deluje v obmo?ju -40 do 300°C, je kemi?no reaktvna, zmanj?a koef. trenja za 60% in kar je tudi zelo pomembno, je izredno oprijemljiva.

Torej, ?e ?elite imeti volan brez te?av, je to edina pametna re?itev. Dobi se tuba 80g za 9?... :blush::bravo:

 

Kje kupim to mast?Hvala za odgovor
Napisano

Pozdravljeni fantje.Pri meni tudi ne deluje tole not ven z volanom.Kaj naj ?e poskusim, da se znebim pokanja?

Hvala za odgovore

Kje kupim to mast?Hvala za odgovor

 

Na metabond.si (1.5 hi-tech mast). Bi pa bilo smiselo, da vas se ve? zdru?i, ker je ena 400 g mast za kar nekaj volanov.

Pomagalo bo pod pogojem, da imete te?avo z mazanjem volana.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?e se nas ve? najde, sem pripravljen soinvestirat, kasneje pa lahko mast pustimo pri na?mu Pelkotu. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Aja...ko boš kupoval čistilno peno,ne pozabi vzeti še slamico!   Jaz kupujem tukaj...ni najceneje,je pa profi roba...pa še blizu mi je.... EMPOR d.o.o. – Hladilni sistemi WWW.EMPOR.SI OGLEJTE SI NAŠ KATALOG IZDELKOV Na katalog NOVI IN AKTUALNI IZDELKI Preberi več POKLIČITE NA: +386 1...  
    • Če smo že pri CX-30 ta teden  
    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.