Skoči na vsebino

Japanese performance

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 82
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

dej no no!! :D dej kej drugega ?e tako grem u minuuss!! :D

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

Napisano

Ni direktno ?lanek o Mazdi, so pa testirali na MX-5:

Objavljena slika

Objavljena slika

 

In pa ?e en izsek iz ?lanka o podvozju. Kaj priporo?ajo za MX-5:

Objavljena slika

 

Tuning se za?ne pri bremzah.

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Napisano

Zadnji? sva tudi z Maretom govorila ...

 

Kako in kdaj MX-3 v ovinkih zavija z zadnjimi kolesi? :blush:

 

Ne najdem, zaboga, NI? NIKJER!!! :whatever:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

@Deeyan: A to je iz Japanese performance?? :blink: Katera ?tevilka, da preverim, ?e imam isti ?lanek? :jezicek:

 

Nekaj novosti. ?lanek o Mazdi 2, in dva nova produkta za Mazda?e. ARP vijaki za Mazdin V6 ter coiloverji za MX-5.

Objavljena slika

 

EDIT: Mimogrede, ?e dlje ?asa se uvljavlja ?e ena kvalitetna znamka coiloverjev: BC-racing, ki imajo kar dovolj izbire, predvsem za japonske avte. Ko sem imel S13 sem razmi?ljal o nakupu saj imajo celo T?V.

Napisano

@Deeyan: A to je iz Japanese performance?? :blink: Katera ?tevilka, da preverim, ?e imam isti ?lanek? :jezicek:

vem, da ni iz Japanese performance, se mi je pa zdel, da bi ?lanek pasu pod to temo

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

hm symon.. am islis da mam prevelik avspuh? 60. mislim da stock x9 ma 55.. jaz mam zaj 60 pa zadaj 2x40 tak da ga malo stisne na koncu - kao back pressure.

Napisano

Pomoje, da ni panike. Saj sem ti rekel, da imam jaz serijsko 60mm na Cliotu (2.0 182hp), na 100NXu naprimer je serijsko 55 (2.0 143hp). V glavnem 55-60 je za ene 150-250hp pomoje ?isto OK. Malo pogooglaj za "exhaust size calculator" ali "exhaust diameter", "exhaust tubing diameter" itd....

Pa neko? smo modrovali, da ni slabo, ?e je na koncu malo tanj?e, ima marsikateri avto tako. Na koncu se plini ohladijo (skr?ijo), obenem se zmanj?a hrup. Pri turbo avtih ?e turbina deluje kot en du?ilec (zato tudi 70mm ali ve? ni problem), pri N/A je pa zadeva lahko hitro preve? glasna. :zvizga:

 

Glede na to, da imam ?e nekaj formul za izra?une (optimalna turbina, kompresor, koliko hp okvirno se dobi) v excel datoteki si bom mogo?e enkrat naredil ?e formule za takpne izra?une. Prijatelj ima pa nek super duper drag namenski program v katerega naprimer vnese? vse podatke. Vse dimenzije motorja (bata, hod, kompresija, vse o odmi?ni) in ti naprimer ven vr?e optimalne dimenzije izpu?nega kolektorja, celotnega avspuha, koliko hp bi to na koncu prineslo... V glavnem res huda zadeva ampak za profi uporabo zato tudi ne ra?una zastonj.

Napisano

glede kuple, ?e vgradi? ?portno kuplo na 1.5 mlin?ek se kej pozna? najbr? ne :glare:

 

Se. V denarnici. :bravo: ?portne se spla?a, ?e ima? navit motor, ?e pogosto draga?... Druga?e pa ne. LSD je pa fajn zadeva. Ta za v avto jasno, od droge samo stran, ?e pleh je lahko prevelika droga. :D

 

 

EDIT:

Danes bomo zmetali vse iz avta

En enostaven primer: Imamo avto, ki tehta 1000kg in ima 150 konjev. To je 150hp/tono ali pa ?e ho?ete 6,6 kg/hp. Zdaj pa iz tega avta vr?imo ven 50 kg. In dobimo 157hp/tono oziroma 6.33 kg/hp. Rezultat je tak?en kot bi imel avto 7 konjev ve?. Mimogrede kg/hp je dostikrat (v okviru ene sekunde) podobno ?asu 0-100km/h. Kot zanimivost za Mazda?e, voznikov sede? od 323C tehta 25kg. Pa ?e sovoznikov 20-25kg, zadnji sede?i, rezervna guma in smo gotovo na 60-70kg. Aftermarket ?koljkasti sede?i tehtajo bistveno manj tako, da z novimi sede?i smo ?e vedno na 50kg razlike.

 

No zdaj veste zakaj nekateri na dirkah me?ejo vse ven. Pri povpre?nem avtu se lahko prihrani vsaj 40kg (rezervna guma, vsi sede?i razen ?oferjevega), kdor se gre hardcore lahko ven vr?e tudi vso zvo?no izolacijo, plastiko v avtu... Kar bi hitro nanese ?ez 50kg. La?ji avto pa ne le, da bolje pospe?i ampak pomaga tudi pri legi, in bolj?em zaviranju. Zavore morajo ustaviti bistveno manj?o maso.

 

Posebno poglavje je nevzmetna te?a (unsprung weight). Saj veste, da morajo imeti dirkalniki ?im laj?e feltne. No to je ne le zato, da je celoten avto la?ji ampak tudi ker vsa te?a, ki ni vzmetena (feltne, zavore, roke) zelo vpliva na lego. No ve? pa v ?lanku.

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Zdaj bomo pa na?o mehko rjavo ?koljko oja?ali, da se bo manj zvijala. To je tisto ko proizvajalci re?ejo, da se nov model manj zvija, da je za nekaj procentov bolj trd. Ko gre? iz kabrioleta na nek nov avto, ki se ne zvija hitro dojame?, kako velika razlika je, ?e se avto ne zvija. Sicer pa parkirajte avto v mejo in boste opazili kako se vrata te?je/la?e odprejo. No to je to. Avto SE zvija. Kar na dirki pomeni, da je bistveno manj predvidljiv in stabilen. Najbolj poceni je za za?etek kak?en strut bar, kak?na oja?itev spodaj... Pri nekaterih starej?ih mehkej?ih avtih se to hitro pozna saj se avto manj nagiba oziroma se pelje bistveno lep?e ?ez ovinek. Pri novih je ?e sama ?koljka dostikrat tako narejena, da se avto ?im manj zvija. Za Mazda?e pa spet primer. MX-3 1,6 in 1.8. 1.8 V6 ima oja?itve, ki jih 1,6 nima. Tak?nih razlik je med dosti avtomobili. Deeyan zato vedno govorim, da je bolje kupiti avto, ki je ?e v osnovi najmo?nej?i saj ima ponavadi druga?no podovozje, zavore, oja?itve... V bistvu z nakupom pri?para? na menjavi zavor, podvozja, oja?itev, da ne omenjam tuninga na motorju, pa ?e vedno je potem avto po?asnej?i kot mo?nej?i brat (323 1.5 vs 323 V6).

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

 

Naslednji? pa je res na vrsti podvozje. :bravo:

Napisano

Ko smo pri te?i je mogo?e treba ?e omeniti vsebino tanka, kjer lahko namesto, da bi notri imeli 50-60 litrov damo samo 15-20 (tolk, da pri pospe?eavnju ali v ovinkih ne vle?e zraka). To je takoj nekej 30kg manj, ?e pa voznik shuj?a za 10kg pa je tudi nekaj :blush:

33112_1.png

Napisano

?e pa voznik shuj?a za 10kg pa je tudi nekaj :blush:

 

Ja zato pa skoraj ni debelega Honda?a. :P Sicer pa ja ima? prav, ?e koli?ina bencina/dizla v tanku je lahko konkretna razlika. B)
Napisano

Ja zato pa skoraj ni debelega Honda?a. :P Sicer pa ja ima? prav, ?e koli?ina bencina/dizla v tanku je lahko konkretna razlika. B)

 

Ergo... ?e ?elim shuj?at naj si nabavim Hondo :harhar::blush:

33112_1.png

Napisano

Hehe, honda?i so res same trlice, pa na?eloma - "metr pa ?iletka" velki, zato se jim pa tok hitr VrTEC vklaplja! :hudicek::P:danzoman:

 

Simon, dobr si se tegale ?lanka lotu! :bravo::party0035::vesel:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Boomefekt je bolj pšššš-efekt, čeprav ga popolni amaterji ne morejo kupiti, ker je prehud za amatersko rabo. Jaz imam herbicide, ki so za razred boljši - kolikor jih rabim (za škropit travo po sred makadama, da mi cesta ne zaraste).   Jaz rabim nekaj proti mravljam v čebelnjaku. Zadeva mora biti profesionalna. Vem, kaj rabim, vem, kako se uporablja, vem, kaj je to in kakšne so lahko posledice napačne uporabe, nisem pa poklicni deratizer, zato tega ne smem kupiti.    Ena flaška je 15 do 20 € in je za kakšnih 10 "tretmajev". Če pokličem deratizerja, ne pridem skozi z manj kot 65€ za obisk...   V glavnem, ima kdo veze in poznanstva?
    • Tega bi moral imet samo za v nedeljo.... 😁
    • Je pa zato vsaj iste BARVE kot moja CX-30....    Napiši kdaj jo dobiš in kje si jo kupil... 🤔😉
    • Tole se ne da prevest, ma bi bilo tudi škoda prevajat. Če je Bosanski, naj bo v bosanščini...     Bosansk horoskop! Lopata (22.12. - 19.01.) Rođeni u ovom znaku najčešće najebu. Dovedu ih na pripremu gradilišta I do vrata su u blatu. Inače se odlikuju analitičkim duhom I romantičnom prirodom, Ali to im ništa NE koristi ako ih dopadne lopata. Dobro se slažu s rođenima u znaku Krampa. Miješalica (20.01. - 18.02.) Likovi iz ovog znaka su staložene I mirne osobe. Uglavnom su BMK, sve dok miješalica radi. Malo popizde ako se pokvari, Ali onda skupe one rođene u znaku Lopate DA oni to ručno odrade. Izrazito su vesele naravi I vole djecu. Muškarci žensku djecu do oko 250 mjeseci, žene svoju. Dizalica (19.02. - 20.03.) Rođeni u znaku dizalice su, logično, vitki, visoki I čvrsti. Malo nestabilni Kao osobe, pa im se često dogodi DA im zaliju stopala u beton. Da se NE prevrnu. Dobro se slažu as Miješalicama. Dizalice su ljudi koji su tihi, oprezni I skloni magiji, misticizmu te vlašićkom siru I janjetini s ražnja. Kontejner (21. 3. - 19. 4.) Njihov zaštitnik je Crveni orao. Nezna se zašto, oni tako tvrde. Navodno to je zbog gužve u baraci (kontejneru). Dobro se slažu s Lopatama, naravno ukoliko ovi NE p**** previše. Odlikuje ih velika umna snaga, emotivna energija I smrdljive noge. Kramp (20. 4. - 20. 5.) Izrazito produhovljene osobe kojima su obiteljski odnosi I vrednote na prvom mjestu. To je osobito vidljivo u njihovim psovkama gdje redovito spominju Boga, Crkvu, mater, oca, sestru, itd. Najintenzivnija religiozna iskustva ove vrste doživljavaju onda kad im nešto NE polazi za rukom. Treba još dodati DA im je totem iz biljnog svijeta kupus. Armirani beton (21.05. - 20.06.) Armirani beton je znak u kojem su rođeni glavne face na gradilištu. Tvrdi I glupi, čvrsti I zajebani, strah su I trepet za Dizalice I Miješalice. Izbjegavati. Nemaju totema iz biljnog svijeta. Bradu I brkove rijetko briju. Neskloni iskustvima s područja higijene. Pikhamer (21. 6. - 22. 7.) Rođeni u ovom znaku su izrazito osjećajne osobe. Skloni depresivnim raspoloženjima kad im ponestane piva. Emotivno vezani za majčinsku figuru u liku dežurne konobarice. Ne podnose Lopate I Betone. Boja Pikhamera je ružičasta, a totem iz biljnog svijeta je kakaovac. Mesna konzerva (23. 7.- 22. 8.) Osobe iz ovog znaka često pate do povišenog kolesterola. Dobro se slažu s Kontejnerima. Oštroumni su I hrabre vođe. Ljudi iz drugih znakova ih vole, Ali im često iza leđa jebu mater, naročito Betoni. Tajnovitost je izrazita osobina Mesnih Konzervi. Njihova boja je smeđa do crna. Totem iz biljnog svijeta je grah. Šljem (23. 8. - 22. 9.) Rođeni u ovom znaku su izrazito intelektualne osobe. Sve postižu glavom. Glavom najčešće štemaju, a ponekad I misle, iako je nisu skloni koristiti u TU svrhu. Obožavaju ih Dizalice I Betoni. Često se bave poezijom I romantični su. Hrabre I ustrajne osobe, snažne u svakom pogledu s istančanim smislom za pravdu I obitelj. Zalažu se za druge I legalizaciju prostitucije. Boja im je, naravno, bijela. Mujo (23. 9. - 23. 10.) Rođeni u znaku Muje, face su na gradilištu. Najbolje se slažu s Lopatama I Krampovima, a najteže s Betonom. Prilično su socijalizirani I prijateljski nastrojeni, pa su rijetko kad sami. Skloni kulturnom angažmanu u birtijama I alpinističkom penjanju na lokalne opajdare I radodajke. Mujina boja je ljubičasta, a totem iz biljnog svijeta je burek. Cigla (24. 10. - 21. 11.) Cigla ima izrazito dobru sposobnost prosuđivanja I intuiciju, pa su stručnjaci za ljudsku dušu. Lako naslute kad se sprema neka p******** pa se mudro povlače u pozadinu odakle podjebaju u cilju mirnog rješenja konflikta.. Najbolje se slažu s Betonima I Miješalicama, a NE podnose Krampove, Lopate, Mesne Konzerve I pisanu riječ. Totem iz svijeta biljaka je bršljan, a boja je boja cigle, samo zelena. Severina (22. 11. - 21. 12.) Severina se najbolje slaže s Kontejnerom I Mujom. Rođeni u ovom znaku skloni su analnom sexu, Ali im se isto tako trebaju nadodati duševne karakteristike Kao što su intuicija I velika sposobnost predviđanja. Osjećaju jaku averziju prema kameri I inače bilo kakvom obliku snimanja. Mane su im dlakavost. Boja Severine je crna, a totem biljka je trava - zelena, naravno
    • Sej mam jest tudi polno teh zetonckov in podlogo v avtu… samo tole je štorasto za dol snemat… Magnetni je prav fajn… drži tako, da ga ne izgubiš … pa hitro je v uporabi… tudi z eno roko, ko so ključi v žepu  … Nekaj takega…
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.