Skoči na vsebino

Japanese performance

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

glede turbo in kompresorja je baje mo?na tut kombinacija obojega :bravo:

 

Ja tudi to se da in ni ni? novega. S kompresorjem se izni?i turbo lag, z veliko turbino pa se lahko konkretno pove?a konjenico od dolo?enih obratov naprej, ko turbina dobi pozitiven boost.

To je imela ?e dirkalna Lancia Delta S4. Kasneje kot najbr? edini serijski avto takrat tudi Nissan Micra/March Super Turbo. 1.0 turbo in kompresor, 110 konjev. Ker je rabila le 7,7 sekund do 100 je to ?e vedno najhitrej?a Micra in ?as bi ?e bil, da nova podre ta rekord. Mogo?e ga bo z 1,6 turbo motorjem iz Juke, ker govori se o ne?em takem. Aja in v zadnjem ?asu je ?e VW 1,4 TSI motor, ki ima isto kombinacijo obojega. Zanimivo, VW je ?e eksperimentiral z G-ladderjem (ki se ni obnesel saj v resnici ni bila ekonomi?na ali zanesljiva re?itev), bomo videli koliko ?asa se bo obnesel tale njihov TSI.

 

OK dost offtopic. V glavnem danes ko je de? malo me?em vse ?lanke v PDF. ?e bo kdaj kdo rabil... :P

  • Odgovori 82
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

?e bo kdaj kdo rabil... :P

 

Bi rabil :P sploh ker je de? pa da si malo preberemo dok sonce ne posije :)

Captain Slow za volanom.

Napisano

Bi rabil :P sploh ker je de? pa da si malo preberemo dok sonce ne posije :)

 

Kva rabi?? :D Ve?ino ?lankov je sicer ?e Mazdaman konvertiral v PDF, ?e pa rabi? kak?nega specifi?nega mi pa po?lji ZS z mailom in ti ga po?ljem. Aja pa v PDF sem vrgel samo tehni?ne ?lanke, ne predstavitve. :blush: Ki jih imam ?e kar nekaj na zalogi. A uploadam ?e RX-8 turbo? :P
  • 3 tedne kasneje...
  • 2 leti kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo tole MX30 so pa res falili s tako ubogo baterijo, 100 km dosega, pa ne se hecat no.
    • Mam 5900x in se mi ne splača menjat za x3d. Sploh, ker občasno urejam kake video posnetke za lastno uporabo. Če bi menjal za x3d bi bilo par procentov razlike pri kaki igri. Pa še to je odvisno od špila. Proc sem dobil takoj ko je prišel na trg in o x3d ni blo ne duha ne sluha :).
    • Včeraj, ko sem šel  z 6-ko v Ljubljano, me je en švabo rešil plačila kazni na avtocesti. Namreč, kar nekje tam  pri Divači je stala bela škoda in noter ostrostrelec (radarska pištola) Ali kako se že reče temu.  Švabo  je prehiteval eno Teslo z 130/ uro. Jaz pa za njim in komaj sem čakal, da se umakne ma svoj pas. In takrat zagledam organe pregona, ki opravljajo svoje poslanstvo.  Je pa zato moj kolega plačal davek, ko smo šli popoldne v Cerkno. Bili so skriti za enim ovinkom ( nato je bila dolga ravnica.) Omejitev 50km/uro. Kao naselje. Na cesto je kar skočila mlada, čedna uniformiranka. Namerili so mu 73km/uro.Seveda je sledilo takoj obvezno  pihanje, pisanje kazni. In podelitev 3 točk za prvo mesto. Največji smeh je bil, ker ni lovil tisti aparat za izpisovanje kazni. Ni bilo povezave. Pa je hodila gor in dol po parkirišču, nato je šla na drugo stran ceste, pa pod cesto. Vse skupaj je bilo res smešno. Na koncu je nekako uspelo, a ni natisnilo. QR kode. Nato smo videli do Kopra #e dve patrulji. Izgleda, da do imeli kako akcijo.          Ne, meni se ni zdelo pri vsem tem nič spornega. Pač takih situacij je vsak dan na cesti kolikor hočeš. 
    • In to mi razlagaš zakaj? Ker sem se mogoče zaletel v idiota al kako? Tale debata postaja iz trenutka v trenutek bolj čudna in zmešana. 
    • Ni se potrebno nobenemu klanjat, samo moraš bit na cesti "žvelt". To pomeni, da hitro reagiraš, pogledaš na brzino v vzvratno ogledalo in že skočiš na drugi pas. Pazit moraš nase in na druge v prometu. Imeti moraš reflekse in oči na pecljih. Predvidevati moraš dve potezi vnaprej, kaj bo kdo naredil. Preventiva in  ne kurativa. Vježbaj. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.