Skoči na vsebino

MAZDA 3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam Mazdo 3 let. 2004 1.4 ce 62 kw,kadar je motor hladen in ko speljem se sli?i ropot iz motorja kot kak?no klenkanje in to samo nekaj prvik sto metrov do max 1 km potem vse utihne in motor dela ute?eno kot da se ni ni? zgodilo,v leru se tudi ni? ne sli?i ampak hrup prihaja iz motorja.In dokler se motor ne ohladi se ni? ne sli?i.Zanima me ?e ima ?e kdo tak?no izku?njo : :ne vem:

Napisano

hmmm dej malo bol probaj podrobno opisat!

Klenkla ne vem morda ker se pa? olje ?e ne segreje in se morda malo ventili sli?ijo al ima? morda kaj drugega na sumu,morda kak nosilc od ka?nih za?etnih vibracijah!!

 

:ne vem:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Sli?i se pa kod bi imel dizla,jebemti?.

 

Hmmmm sicer pri moji niti nisem porajtal da bi kaj klenklalo,se je pa ob mrzlih dneh sli?al ne ?uden sikajo? zvok zraven ampak to naj bi bilo zato ker baje pod zavgom dokler avto ni na dol.temp vle?e zrak po neki drugi cevi :ne vem: ampak utihne pol!

 

Drga? bi pa se res morda strinjal z objavo o dro?nikih .

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Hmmmm sicer pri moji niti nisem porajtal da bi kaj klenklalo,se je pa ob mrzlih dneh sli?al ne ?uden sikajo? zvok zraven ampak to naj bi bilo zato ker baje pod zavgom dokler avto ni na dol.temp vle?e zrak po neki drugi cevi :ne vem: ampak utihne pol!

 

Drga? bi pa se res morda strinjal z objavo o dro?nikih .

 

A kdo ve kej ve? o teh dro?nikih al lahk kej polomijo v motorju ali je pa? samo zvok?
Napisano

Ni? bati, enako je pri moji 3-jki, l.2004. Enak pojav, odgovoril ti je ?e Lojz.

 

Ne skrbi, vse je :bravo: .

58461.png
Napisano

Ni? bati, enako je pri moji 3-jki, l.2004. Enak pojav, odgovoril ti je ?e Lojz.

 

Ne skrbi, vse je :bravo: .

 

Hvala,torej ne rabim n? popravljat in nisem edini s to vrstnim problemom,ampak sli?i se pa grdo.
Napisano

Hvala,torej ne rabim n? popravljat in nisem edini s to vrstnim problemom,ampak sli?i se pa grdo.

 

Vse kar ropota, velja tudi za hidravli?ne samo-nastavljive dro?nike, ni dobro na dolgi rok. Poskusi najprej z zamenjavo vrste olja, ?e se ne sti?a, potem je odgovor v pravilno izbranem aditivu za motor. :glare::angry:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Kaksno boljse olje bo prej utisalo hidravlicne drocnike.

 

Hidravli?ni dro?nik deluje tako, da motorno olje, ki priteka v dro?nik, potiska njegov vrh neobremenjeno proti odmika?u (elasti?na veza) tako vzdr?uje oddaljenost od odmika?a, ko pa se za?ne odpiranje ventila se zaprejo odvod in dovod olja, dro?nik se tako obna?a kot trdi nesti?ljiv vmesnik med ventilom in odmika?em. Ko je stvar malo obrabljena olje ne zapolnjuje celoten notranji del dro?nika, to pa pomeni neko zra?nost med dro?nikom in odmika?em in zato se pojavi metalni zvok. Ta pojav je najprej zaznan pri hladnem motorju, pri katerem zaradi gostej?ega olja oljna ?rpalka ne more v celoti nadomestiti potrebnega pritiska olja v dro?niku. Postopoma, ?e stvar ne "zdravimo", se za?ne regljanje tudi ogretega motorja.

 

Lahko pomaga (pri manj?i obrabi) sinteti?no olje, ki je bolj odporno na spremembo viskoznosti pri ni?jih temperaturah, ?e pa ne, potem so dobre izku?nje z bondovimi aditivi.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Hidravli?ni dro?nik deluje tako, da motorno olje, ki priteka v dro?nik, potiska njegov vrh neobremenjeno proti odmika?u (elasti?na veza) tako vzdr?uje oddaljenost od odmika?a, ko pa se za?ne odpiranje ventila se zaprejo odvod in dovod olja, dro?nik se tako obna?a kot trdi nesti?ljiv vmesnik med ventilom in odmika?em. Ko je stvar malo obrabljena olje ne zapolnjuje celoten notranji del dro?nika, to pa pomeni neko zra?nost med dro?nikom in odmika?em in zato se pojavi metalni zvok. Ta pojav je najprej zaznan pri hladnem motorju, pri katerem zaradi gostej?ega olja oljna ?rpalka ne more v celoti nadomestiti potrebnega pritiska olja v dro?niku. Postopoma, ?e stvar ne "zdravimo", se za?ne regljanje tudi ogretega motorja.

 

Lahko pomaga (pri manj?i obrabi) sinteti?no olje, ki je bolj odporno na spremembo viskoznosti pri ni?jih temperaturah, ?e pa ne, potem so dobre izku?nje z bondovimi aditivi.

 

Hvala za informacije najprej bom poskusil z menjavo olja oz. kak?no zdravljenej ima? v mislih,koliko pa stane tak?no popravilo,ker mi gre na ivce ta zvok

 

lp

Napisano

Na?a trojka tudi malo klenka-zjutraj ko spelje? in je zunaj fejst mrzlo!

 

To dela par sto metrov,potem pa je ok.

 

Mislim,?e je takrat ne ti??i? do konca nima kaj bit :D

Napisano

Na?a trojka tudi malo klenka-zjutraj ko spelje? in je zunaj fejst mrzlo!

 

To dela par sto metrov,potem pa je ok.

 

Mislim,?e je takrat ne ti??i? do konca nima kaj bit :D

 

Nekaj podobnega se tut men dogaja,itak pa ga ne prtisnem ve? kot 3000 obratov dokler ne pride na delovno temperaturo,

 

lp

Napisano

Vsak pojav ima svoj razlog, a tole z menjavo olja kot mo?na re?itev "klenkanja" me malo bega :unsure: . Predvsem iz razloga rednih servisov, saj je moja redno servisirana od prvega dne na poobla??enem servisu (ne vem kako je pri tebi krusnix) za katere velja, da uporabljajo ustrezno "mazdino" olje, ki ga ne gre menjati z valvolini, castroli ipd. Ne vem kako je bilo z "eksperimenti" menjave olja pri prej?njih trojkah (323...) a vseeno menim, da se je pri novej?ih mazdah (3,5,6 itd.) le potrebno dr?ati navodil in olja poobla??encev.

 

Morda ne bi bilo odve? o tej temi povpra?at YavarYa... ;) .

 

Na koncu koncev pa...ima kdo dokaz, da je to "klenkanje" fatalno pri prvih modelih trojk (l.03, 04) ?? :zvizga:

58461.png
Napisano

Modeli olje ki ga dajejo v motorje na servisih NI top of the top (sploh za dizle), tako da lahko noter nalijemo karkoli, lahko ga nse? sabo na servis in ti ga potem oni zamenjajo in to brez besed, garancija ostaja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.