Skoči na vsebino

MAZDA 3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam Mazdo 3 let. 2004 1.4 ce 62 kw,kadar je motor hladen in ko speljem se sli?i ropot iz motorja kot kak?no klenkanje in to samo nekaj prvik sto metrov do max 1 km potem vse utihne in motor dela ute?eno kot da se ni ni? zgodilo,v leru se tudi ni? ne sli?i ampak hrup prihaja iz motorja.In dokler se motor ne ohladi se ni? ne sli?i.Zanima me ?e ima ?e kdo tak?no izku?njo : :ne vem:

Napisano

hmmm dej malo bol probaj podrobno opisat!

Klenkla ne vem morda ker se pa? olje ?e ne segreje in se morda malo ventili sli?ijo al ima? morda kaj drugega na sumu,morda kak nosilc od ka?nih za?etnih vibracijah!!

 

:ne vem:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Sli?i se pa kod bi imel dizla,jebemti?.

 

Hmmmm sicer pri moji niti nisem porajtal da bi kaj klenklalo,se je pa ob mrzlih dneh sli?al ne ?uden sikajo? zvok zraven ampak to naj bi bilo zato ker baje pod zavgom dokler avto ni na dol.temp vle?e zrak po neki drugi cevi :ne vem: ampak utihne pol!

 

Drga? bi pa se res morda strinjal z objavo o dro?nikih .

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Hmmmm sicer pri moji niti nisem porajtal da bi kaj klenklalo,se je pa ob mrzlih dneh sli?al ne ?uden sikajo? zvok zraven ampak to naj bi bilo zato ker baje pod zavgom dokler avto ni na dol.temp vle?e zrak po neki drugi cevi :ne vem: ampak utihne pol!

 

Drga? bi pa se res morda strinjal z objavo o dro?nikih .

 

A kdo ve kej ve? o teh dro?nikih al lahk kej polomijo v motorju ali je pa? samo zvok?
Napisano

Ni? bati, enako je pri moji 3-jki, l.2004. Enak pojav, odgovoril ti je ?e Lojz.

 

Ne skrbi, vse je :bravo: .

58461.png
Napisano

Ni? bati, enako je pri moji 3-jki, l.2004. Enak pojav, odgovoril ti je ?e Lojz.

 

Ne skrbi, vse je :bravo: .

 

Hvala,torej ne rabim n? popravljat in nisem edini s to vrstnim problemom,ampak sli?i se pa grdo.
Napisano

Hvala,torej ne rabim n? popravljat in nisem edini s to vrstnim problemom,ampak sli?i se pa grdo.

 

Vse kar ropota, velja tudi za hidravli?ne samo-nastavljive dro?nike, ni dobro na dolgi rok. Poskusi najprej z zamenjavo vrste olja, ?e se ne sti?a, potem je odgovor v pravilno izbranem aditivu za motor. :glare::angry:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Kaksno boljse olje bo prej utisalo hidravlicne drocnike.

 

Hidravli?ni dro?nik deluje tako, da motorno olje, ki priteka v dro?nik, potiska njegov vrh neobremenjeno proti odmika?u (elasti?na veza) tako vzdr?uje oddaljenost od odmika?a, ko pa se za?ne odpiranje ventila se zaprejo odvod in dovod olja, dro?nik se tako obna?a kot trdi nesti?ljiv vmesnik med ventilom in odmika?em. Ko je stvar malo obrabljena olje ne zapolnjuje celoten notranji del dro?nika, to pa pomeni neko zra?nost med dro?nikom in odmika?em in zato se pojavi metalni zvok. Ta pojav je najprej zaznan pri hladnem motorju, pri katerem zaradi gostej?ega olja oljna ?rpalka ne more v celoti nadomestiti potrebnega pritiska olja v dro?niku. Postopoma, ?e stvar ne "zdravimo", se za?ne regljanje tudi ogretega motorja.

 

Lahko pomaga (pri manj?i obrabi) sinteti?no olje, ki je bolj odporno na spremembo viskoznosti pri ni?jih temperaturah, ?e pa ne, potem so dobre izku?nje z bondovimi aditivi.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Hidravli?ni dro?nik deluje tako, da motorno olje, ki priteka v dro?nik, potiska njegov vrh neobremenjeno proti odmika?u (elasti?na veza) tako vzdr?uje oddaljenost od odmika?a, ko pa se za?ne odpiranje ventila se zaprejo odvod in dovod olja, dro?nik se tako obna?a kot trdi nesti?ljiv vmesnik med ventilom in odmika?em. Ko je stvar malo obrabljena olje ne zapolnjuje celoten notranji del dro?nika, to pa pomeni neko zra?nost med dro?nikom in odmika?em in zato se pojavi metalni zvok. Ta pojav je najprej zaznan pri hladnem motorju, pri katerem zaradi gostej?ega olja oljna ?rpalka ne more v celoti nadomestiti potrebnega pritiska olja v dro?niku. Postopoma, ?e stvar ne "zdravimo", se za?ne regljanje tudi ogretega motorja.

 

Lahko pomaga (pri manj?i obrabi) sinteti?no olje, ki je bolj odporno na spremembo viskoznosti pri ni?jih temperaturah, ?e pa ne, potem so dobre izku?nje z bondovimi aditivi.

 

Hvala za informacije najprej bom poskusil z menjavo olja oz. kak?no zdravljenej ima? v mislih,koliko pa stane tak?no popravilo,ker mi gre na ivce ta zvok

 

lp

Napisano

Na?a trojka tudi malo klenka-zjutraj ko spelje? in je zunaj fejst mrzlo!

 

To dela par sto metrov,potem pa je ok.

 

Mislim,?e je takrat ne ti??i? do konca nima kaj bit :D

Napisano

Na?a trojka tudi malo klenka-zjutraj ko spelje? in je zunaj fejst mrzlo!

 

To dela par sto metrov,potem pa je ok.

 

Mislim,?e je takrat ne ti??i? do konca nima kaj bit :D

 

Nekaj podobnega se tut men dogaja,itak pa ga ne prtisnem ve? kot 3000 obratov dokler ne pride na delovno temperaturo,

 

lp

Napisano

Vsak pojav ima svoj razlog, a tole z menjavo olja kot mo?na re?itev "klenkanja" me malo bega :unsure: . Predvsem iz razloga rednih servisov, saj je moja redno servisirana od prvega dne na poobla??enem servisu (ne vem kako je pri tebi krusnix) za katere velja, da uporabljajo ustrezno "mazdino" olje, ki ga ne gre menjati z valvolini, castroli ipd. Ne vem kako je bilo z "eksperimenti" menjave olja pri prej?njih trojkah (323...) a vseeno menim, da se je pri novej?ih mazdah (3,5,6 itd.) le potrebno dr?ati navodil in olja poobla??encev.

 

Morda ne bi bilo odve? o tej temi povpra?at YavarYa... ;) .

 

Na koncu koncev pa...ima kdo dokaz, da je to "klenkanje" fatalno pri prvih modelih trojk (l.03, 04) ?? :zvizga:

58461.png
Napisano

Modeli olje ki ga dajejo v motorje na servisih NI top of the top (sploh za dizle), tako da lahko noter nalijemo karkoli, lahko ga nse? sabo na servis in ti ga potem oni zamenjajo in to brez besed, garancija ostaja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vse se je odvilo brez nesreče in katastrofe, a bilo ni daleč. Zanim pa me - kdo bi bil kriv?    Kranj, cesta proti Jezerskemu, takoj za rondojem Primskovo,   Jaz se po zeleni vključujem desno na glavno, kombi vozi po svojem pasu proti Jezerskem po rumenem, ženska pa gre prehitevat kombi po rdeči. Njena hitrost ene 90, moja ene 30. Bila sva iz oči v oči, desna stran avta je šla v koruzo, drugače ni šlo, k sreči Rav4, da ni nasedel.    Zdaj pa moje vprašanje....   Črta je prekinjena Znaka ona nima v svoji smeri da se bliža križišče oz priklop stranskih poti Ceste niso zgolj poljske, obe stranski gredo v naselje, desna celo v koruzni labirint   njen pogled   Moj pogled je bil seveda usmerjen večinoma levo, desno pa gosta koruza....   Nazaj k vprašanju, kdo bi bil kriv? Praviloma se ne sme prehitevati preko območja prikolopv stranskih cest, a znaka ni imela, imela je prekinjeno črto...torej? null
    • S podmladkom danes osvojila Peco, po zavarovani plezalni poti.
    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.