Skoči na vsebino

Nov lastnik mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo, danes sem postal nov lastnik mazde 6. Je uvoz iz Nem?ije, 2.0D sport combi, s skoraj vso opremo :)

 

Mam pa nekaj vpra?anj. Avto je sicer ?e v garanciji, ima 66000 prevo?enih km.

 

1. Sovoznikova vrata mi nekako ne rata zaklenit. To sem ravnokar opazil. Nerodna zadeva. Obstaja kak trik, da to doma porihtam sam?

 

2. Pa tole me zanima glede motorja. Koliko ima zamika pri va?ih dizelskih motorjih, ko dodate plin. A se meni sam zdi, da je mal zamika, pa se moram navadit?

Parkrat se mi je zgodil, da mi pri konstantni vo?nji recimo v 5 prestavi pri 100 na uro, ko dr?im gas ravno toliko da ga, nekako trza...Ne vem kako nej to razlo?im.

 

Je to normalno?

 

Thx

 

 

Fotke ?e pridejo!!!

  • Odgovori 140
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Evo, danes sem postal nov lastnik mazde 6. Je uvoz iz Nem?ije, 2.0D sport combi, s skoraj vso opremo :)

 

Mam pa nekaj vpra?anj. Avto je sicer ?e v garanciji, ima 66000 prevo?enih km.

 

1. Sovoznikova vrata mi nekako ne rata zaklenit. To sem ravnokar opazil. Nerodna zadeva. Obstaja kak trik, da to doma porihtam sam?

 

2. Pa tole me zanima glede motorja. Koliko ima zamika pri va?ih dizelskih motorjih, ko dodate plin. A se meni sam zdi, da je mal zamika, pa se moram navadit?

Parkrat se mi je zgodil, da mi pri konstantni vo?nji recimo v 5 prestavi pri 100 na uro, ko dr?im gas ravno toliko da ga, nekako trza...Ne vem kako nej to razlo?im.

 

Je to normalno?

 

Thx

Fotke ?e pridejo!!!

 

Si ti danes ob 9h zve?er tankal na OMW ob avtoceti trojane ljubljana in imel celjsko preizku?njo ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hm, matr, a smo tko opazn???? :) Ja jaz sem bil ja :)

 

No js sem pa bil tisti z ?rno mazdo 6 ki je bulu pol pa povozu robnik, medtem ko sem pazil da nebi nabasal kake penzionistke.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

No js sem pa bil tisti z ?rno mazdo 6 ki je bulu pol pa povozu robnik, medtem ko sem pazil da nebi nabasal kake penzionistke.

 

Aja :) Kul. Svet je res mejhn zgleda :)

Napisano

Aja :) Kul. Svet je res mejhn zgleda :)

 

Jebenti mi je ?ou da nisem do tebe stopu, bi ?e kako rekla, ?e nebi tvoja pol ratala huda. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jebenti mi je ?ou da nisem do tebe stopu, bi ?e kako rekla, ?e nebi tvoja pol ratala huda. :D

 

Eh no ja, pa drug? a ne :) Jutr grem registrirat, pol pa akcjia. No tole z vrati moram ?imprej re?it. Ni fajn ob?utek :) A uradni servisi ob sobotah po?ivajo a ne?

Napisano

Eh no ja, pa drug? a ne :) Jutr grem registrirat, pol pa akcjia. No tole z vrati moram ?imprej re?it. Ni fajn ob?utek :) A uradni servisi ob sobotah po?ivajo a ne?

 

Ni nujno ,pkli?i jih in vpra?aj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Okolica ?kofje loke - > Poljanska dolina :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Okolica ?kofje loke - > Poljanska dolina :bravo:

 

A tako. :) Fino fino. Ja, zdej bo treba mal avto raziskat :) Je precej enih fint se mi zdi :P

Napisano

A tako. :) Fino fino. Ja, zdej bo treba mal avto raziskat :) Je precej enih fint se mi zdi :P

 

Samo ne se bat, in veliko u?itkov. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Samo ne se bat, in veliko u?itkov. :D

 

 

Koliko pa je tale tvoja Mazda 6 stara? Je pa res, da se je treba nove firme navadit. Ko sem jaz po 15. letih novih renoultov kupil rabljeno Laguno me je kar minil. Ni bilo da ni imela opreme. Vsako leto dvakrat em bil na servisu z kavaom ki ni bil nikoli pod 1000?. Po 29. mesecih mi je kapnilo da vozim sod brez dna. Pa sem se odlo?il za Mazdo.

 

Kupil sem "novo" Mazdo6 140D sport GT. Nima da nima od opreme. Pa vendar. Posebnosti posebnost posebnosti. Pa ?e kako dr?i kar se govori med ljudmi. Tanek pleh kar zelo po kovinsko zadoni ko potrkam po strehi. Mi je padel kamen na streho in mi je koj lak ?el v fran?e. Hvala bogu cink je ostal cel. Vgrajen alarm mi ob?asno nagaja da je kaj. Kar malo prehrupno se mi zdi ko zaprem vrata. Motor te?e kot urca vendar PDF filter med samo?i??enjem poloka nafte, da se poraba dvigne za 0,2 - 0,3litra/100KM. Treba ga vozit med 2000 - 3000 obrati. Pa med zastoji v mirujo?em prometu ga je pametno uga?at, da ne zapacka? PDF filtra. Lega na cesti fantasti?na, k superci pa doprinesejo 18" plati??a in nizko prese?ne gume. Pri notranjosti pregovorna japonska natan?nost obvelja, ?e bolj pa obvelja japonska ?partanskost izdelka. Na sredinski konzoli med prvovrstnim temnim mahagonijem vzbuja pozornost (okrog pepelnika in menjalnika) zelo cenena plastika. Pri notranjosti je tale moj nobel Avto dale? od povpre?ne francoske Lagune. Je pa res da je bolj?e izdelano. Spoji so enakomerni ?pranje simetri?no enake tako da je pa to veselje po drugii strani.

 

?e ima? kakr?en koli problem ti svetujem da ti ga popravijo avtomehaniki (po mo?nosti uradni) in potem bo? imel mir. ?e bo pa na vsake toliko mesecev kak?en kvar pa se tega avta ?im prej re?i. Z svetovanjem na uradnem servisu (zaradi PDF ali DPF filtra) sem bil sem naletel, razen zadnji?, le na skomiganje z rameni in nasvet naj avto vozim nad 2000 obrati. Ja pa de. A sem zato dizla kupil. Na sre?o sem sam opazil da pri dinami?ni vo?nji avto po?re manj pri vo?nji z 2 - 3,5 tiso? obrati. Ima pa ogromno Mazdinih voznikov te?ave in to resne z PDF filtri. Zato, ?e ima? vgrajen filter trdih delcev vozi avto malo bolj na obratih, ?e ne bo? lahko imel te?ave.

 

Bodi zaenkrat dovolj.

 

BENJAMIN COPOT

Napisano

Benjamin hvala za info. Ja avto je 2006/12 letnik. Ima DPF filter, sem pa ?e predhodno bral o teh te?avah. Kaj ?em re?t. Lahko upam da bo ok. Sicer pa delam bolj relacijske kot mestne vo?nje.

 

A so z EGR ventili tudi take te?ave kot pri Renaultih?

Napisano

Benjamin hvala za info. Ja avto je 2006/12 letnik. Ima DPF filter, sem pa ?e predhodno bral o teh te?avah. Kaj ?em re?t. Lahko upam da bo ok. Sicer pa delam bolj relacijske kot mestne vo?nje.

 

A so z EGR ventili tudi take te?ave kot pri Renaultih?

 

Mazda je pod 2000 obrati bolj mrtva kot ne.Zato je res,da ga vozi nad to ?tevilko.

Z tem ventilom imam tudi sam te?ave odkar sem nabavil in tudi mnogi drugi ga imajo. :(

Problem je ta,da v ve?ini primerov servisi ne vedo,kaj storiti in v ?em je fora.

Tukaj je samo eden izmed primeov tavanja servisov v temi <_< :

http://forum.mazda6club.com/index.php?showtopic=98679

 

Druga?e pa veliko varnih in u?iva?kih km v tvoji mazdici,ki se druga?e oddol?i z ?portno in precizno vo?njo.

 

 

Napisano

a petka pa nima problemov z EGR?? al ga nima... TX110...

za DPF vem da so blemi in so tut bli... :D

If in doubt, flat out... 

Napisano

a petka pa nima problemov z EGR?? al ga nima... TX110...

za DPF vem da so blemi in so tut bli... :D

 

Glede vrat sem vpra?al mehanika. Baje se to lahko pojavi tudi potem, ko se avto odklopi iz akumulatorja. Moj je namre? bil v ?asu transporta odklopljen. Baje potem obstaja neka kombinacija tipk, da ga spravi? nazaj.

Druga?e sem pa ?e v torek dopoldan dogovorjen na uradnem servisu. Bojo pogledali, zakaj se gre :). Konec koncev je avto v garanciji..

?ez dobro urco grem pa po avto v ?istilnico. Sem dal temeljito spucat notranjost, usnje namazat, da bo ko iz salona :P

 

Hurej! Druga?e je pa u?itek vozit, podobno alfi kar se ti?e ?pornosti, podvozje tudi super, motor pa tudi da nekaj od sebe :)

Napisano

No sedaj ko je ?ist, pa pripopaj kako slikco gor... :P

Druga? pa veliko KM in u?itkov..... :bravo:

 

Hvala, hvala. Bom upam, da jutri... :)

Napisano

He he , kot moja, edino pozicijske ?arnice zamenjaj z belimi...ful lep?e.. :ouje:

Ni kaj, nice car... :bravo:

 

Mogo?e pa res. :) Po?asi :P

 

A kdo ve kje se dobi korito za prtlja?nik. Tako gumijasto.

Napisano

 

A kdo ve kje se dobi korito za prtlja?nik. Tako gumijasto.

 

Glede korita je bila tukaj ena debata >> http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=5381

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Na vsakem poobla??enem servisu naro?i?... Jaz sem jo dobil gratis.. :P

 

E to se rabi ja. Bom vpra?al na servis koliko stane :) Thx fantje!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.