Skoči na vsebino

Nov lastnik mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Klima dela tudi pod ledi?ćem in ?e je lufal ventilator pol je bila klima in brez panike, mater so logi?ne stvari tako te?ko razumljive.

Klima dela vedno ?e je na avto ali pa pasmo na a/c ali pa a/c(eco), ko vklopi kompresor se ponavadi vklopi tudi ventilator-ja na hladilniku ni pa nujno, recimo ved vo?njo, ker ?e se ventilator ne bi vklopil klima nebi delala tako kot mora in bi kompresor laufal 2X - 3X dlje ko ?e laufa ventilator, pa ?e poraba bi bila ve?ja. <_<

 

Pa ?e to, zakaj se kompresor vklaplja neglede na to da je zunaj"hladno" , zato ker klima tudi prepre?uje da bi se zarosila stekla oziroma jih odrosi in to tudi pri minus 20.

Pa dejte si navodila vsaj prelistat, vse pi?e.

 

Ok to mi je nekak jasno. Take poglobljene razlage v navodilih nisem na?el. Jaz si razlagam tako, da se kompresor vklopi takrat, ko je dejansko potreba po hlajenju zraka. ?e je pa zunaj 8 stopinj, v notranjosti imam pa nastavljeno na 23, mi je pa malo ?udno. Ampak ok, ?e mora tko bit. Kako mate pa ostali nastavljeno, tudi na AUTO?

  • Odgovori 140
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Ok to mi je nekak jasno. Take poglobljene razlage v navodilih nisem na?el. Jaz si razlagam tako, da se kompresor vklopi takrat, ko je dejansko potreba po hlajenju zraka. ?e je pa zunaj 8 stopinj, v notranjosti imam pa nastavljeno na 23, mi je pa malo ?udno. Ampak ok, ?e mora tko bit. Kako mate pa ostali nastavljeno, tudi na AUTO?

 

Ne niti nimam vklopljene razen ?e se mi ?ajbe zarosijo ali pa je vro?e, ker ni potrebe da bi jo skozi laufal, poraba pa to :blush: .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Aha, se pravi ima? potem na ECO :)

 

Ne sploh nimam vklopljene, niti na A/C niti na A/Ceco in niti na A/CecoAUTO.

AUTO je sploh krneki, piha tam da se ziher prehladi? oziroma kar nekam.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja, AUTO vedno nekam pod noge piha. Meni to poleti tudi ne ustreza.

 

Po?ak da se bo? 1X usedu u vro? avto ki bo cel dan na soncu stal pa bo? pol videl kam ti bo pihalo. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Po?ak da se bo? 1X usedu u vro? avto ki bo cel dan na soncu stal pa bo? pol videl kam ti bo pihalo. :D

 

 

Direeeeeekt u glavo..... :bravo:

Feel free....

Napisano

?e ima? na AUTO se klima neglede na zunanjo temperaturo vklaplja......

LP D

 

Je to kaj druga?e ?e ma? Xenon al pa ?e ga nima? ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Je to kaj druga?e ?e ma? Xenon al pa ?e ga nima? ? ?zmeden?

 

 

Ma stari kaj pa vem... mogo?e pa je kaj povezano to med sabo.... :hohoho: :hohoho:

Feel free....

Napisano

Direeeeeekt u glavo..... :bravo:

 

Pri novi ?estki najprej direkt v noge in malo v steklo. Je kr v redu sam s ?asoma najde ta avtomatika tudi pihanje direkt u betico in takrat rata veselo :D

33112_1.png

Napisano

Ta avtomatika je kr neki- najprej ti zmrznejo noge tko da si skor paraliziran , pol pa pre?alta v ditekt v mo?gane da ?e mislit ne more? kaj se dogaja.... :hohoho:

Napisano

Ta avtomatika je kr neki- najprej ti zmrznejo noge tko da si skor paraliziran , pol pa pre?alta v ditekt v mo?gane da ?e mislit ne more? kaj se dogaja.... :hohoho:

 

ja sej, pa ?e spizdit ne more?, ker ma? noge paralizirane... to je taktika japonski dizajnerjev, da potem lahko govorijo kolk so vozniki Mazde z avtom kot eno in da sploh iz avta no?ejo, ko so 1x notri. :P

33112_1.png

Napisano

Eno vpra?anje. Prejle mi je za?ela utripat DPF lu?ka. O?itno sonda sporo?a napa?ne informacije o zmesi al zraku, kaj jaz vem...Pa se temu filtru me?a, al pa se paca. Skratka za?elo je utripat, avto gre normalno. Ni padel v noben zasilni re?im al kej podobnega.

V ponedeljek sem tako ali tako zmenjen na servisu, da ga pripeljem. Samo sem v dvomih, a se lahko peljem zdej jutri z avtom al ne...

Napisano

Eno vpra?anje. Prejle mi je za?ela utripat DPF lu?ka. O?itno sonda sporo?a napa?ne informacije o zmesi al zraku, kaj jaz vem...Pa se temu filtru me?a, al pa se paca. Skratka za?elo je utripat, avto gre normalno. Ni padel v noben zasilni re?im al kej podobnega.

V ponedeljek sem tako ali tako zmenjen na servisu, da ga pripeljem. Samo sem v dvomih, a se lahko peljem zdej jutri z avtom al ne...

 

Tole je pa tuma?, dej si preber temo o DPF. :(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sj sm :unsure:

 

?e si pol si jo bolj za en qur..

?e sveti DPF lu?ka se ti je nabralo preve? saj v DPF filtru, kar je povzro?ilo pove?an tlak v izpu?nem sistemu.

Re?itev, pojdi na cesto in ga vsaj 20-30 minut teraj nad 2000-2500 obrati pa ga bo minila lu?ka.

Prej in potem pa poglej koli?ino olja, ?e je na X pol samo direktiva na servis.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja to glede olja vem ja. ?udno se mi zdi, ker olje sem menjal dober teden nazaj. Bom jutri zjutraj preveril kak?no je stanje z oljem.

Pa ne delam mestnih vo?enj...Ljubljana-lesce, autobahn...?e je pa to nepravilna uporaba potem pa tut ne vem..

Napisano

Tole je tuk hudo (ok pr men zaenkrat ?e ni, trkam) da bi bilo treba ukrepat na nek na?in. Glede na to, da avto s tem DPFjem ni predmet kakr?nekoli subvencije, lastniki nismo zakonsko vezani da ga imamo in vzdr?ujemo ter pla?ujemo.

 

Pa za?nimo zbirat podpise vsi lastniki Mazd CD po letniku 2006, naj nam Mazda na svoje stro?ke ta kur*ev DPF odstrani kakor vejo in znajo. ?e niso sposobni nardit stvari da dela, pol je naj ne bo noter in konec, ne glede na ekologijo.

 

?e bi v letalstvu takole novotarije uvajal.... raj? ne pomislim, kaj bi blo.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

BTW.. pa ga je mo?no odstranit iz avta brez posledic?

Feel free....

Napisano

Kolikor sem jaz uspel razumet kako je ta tehnologija narejena, bi bilo najenostavnej?e, da bi cev, ki nezgorelo nafto vodi v karter, speljali drzgam, v neko posodo pod avtom, ki bi jo pa? praznil na servisih, ali pa ?e vmes kdaj.

 

S tem bi DPF deloval naprej.

 

Odstranitev pa je hud poseg v elektroniko in softwer (preprogramiranje senzorjev oziroma odstranitev, potem dodajanje gorvia pa vse tak) Po mojem je popolna odstranitev hudimano te?ka.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Kolikor sem jaz uspel razumet kako je ta tehnologija narejena, bi bilo najenostavnej?e, da bi cev, ki nezgorelo nafto vodi v karter, speljali drzgam, v neko posodo pod avtom, ki bi jo pa? praznil na servisih, ali pa ?e vmes kdaj.

 

S tem bi DPF deloval naprej.

 

Odstranitev pa je hud poseg v elektroniko in softwer (preprogramiranje senzorjev oziroma odstranitev, potem dodajanje gorvia pa vse tak) Po mojem je popolna odstranitev hudimano te?ka.

 

Ni ?isto tako kot se sli?i, pa vsako elektroniko se da mehansko"nategnit", tako da ..... <_<

 

BTW.. pa ga je mo?no odstranit iz avta brez posledic?

 

Working on that. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Oh tg DPF. Dans greva s punco na morje, vozim lepo v 6-ti prestavi z 2500 obrati. Ustaviva se na ravbarkomandi, ko greva dalje se pri?ge lu?ka dpf. Mislim si, not again. Vozim se naprej, ?ez ene 10 minut ugasne. Ko je lu?ka gorela sm vozil v 5 prestavi,cirka 3000 obratov. Ni mi jasn zakaj se to pri?iga. ?e se pri?ge je to baje ?e kriza. Naj omenim da se vsak dan vozim po AC, tam okol 2500 obratov. Zdj naj mi pa nekdo re?e da ne znam vozt, oz da mam sam mestne voznje. Obcutek mam da ta sistem ciscenja nekak ne dela. Pred 14 dnevi so na servisu pucal ta filtr, zdj se bo zgodba ocitno s5 ponovila...

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Oh tg DPF. Dans greva s punco na morje, vozim lepo v 6-ti prestavi z 2500 obrati. Ustaviva se na ravbarkomandi, ko greva dalje se pri?ge lu?ka dpf. Mislim si, not again. Vozim se naprej, ?ez ene 10 minut ugasne. Ko je lu?ka gorela sm vozil v 5 prestavi,cirka 3000 obratov. Ni mi jasn zakaj se to pri?iga. ?e se pri?ge je to baje ?e kriza. Naj omenim da se vsak dan vozim po AC, tam okol 2500 obratov. Zdj naj mi pa nekdo re?e da ne znam vozt, oz da mam sam mestne voznje. Obcutek mam da ta sistem ciscenja nekak ne dela. Pred 14 dnevi so na servisu pucal ta filtr, zdj se bo zgodba ocitno s5 ponovila...

 

Po vseh napisanih tvoj postih, se meni vse bolj zdi, da si se ti s tem avtom mi?keno nategnil (ali so te nategnili)... ?al :(

 

A si pol dobil odobreno garancijo al ne?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zdaj so na vrsti moto ture, naslednja e-bike pa oktobra Apulija 😍
    • Prva tura zakljucena, fenomenalno, vreme ne bi moglo biti bolje.   Ce sem toliko proti elektriki na avtu, pa je za kolo to nekaj najboljsega za taka potovanja. Povprecna starost ekipe 69 let.....dnevno 55-70km z lahka in to v Toskani! Dnevno 1000m visincev po hribckih, stalno dol gor.   Pot je vodila tudi po Strade Bianchi, ki bo jutri del etape Gira do Siene, ter Eroici, kjer je dirka danes. Kolesarski spomeniki...
    • Pozna kdo to varianto? Vem da je tezko, se posebej zarad papirjev, a vseeno probam.   Gre se za po moznosti skrito kljuko za Coupeja. Ja tud to vem, da je to v neskladju s sportnim duhom, ampK nisem si mislil da bo ta avto tako v uporabi in tako zazeljen za potovanja. Trenutno je dnevno v uporabi v Nemciji se. Rad bi da mam mozbost vzeti kolesa s sabo, nic drugega. Nikoli vleka.   Prtljaznik zadaj, prtljaznik na magnet, vakum to vse odpade.  Avto je fenomenalen, manjka nama da vzameva kolesi s sabo. 
    • Poznam to v Izoli. Ampak z povnovzmetenim kolesom teh pločnikov sploh ne zaznam, oziroma ni noben ovira.
    • ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.   1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.   2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.     Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.