Skoči na vsebino

Nov lastnik mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Klima dela tudi pod ledi?ćem in ?e je lufal ventilator pol je bila klima in brez panike, mater so logi?ne stvari tako te?ko razumljive.

Klima dela vedno ?e je na avto ali pa pasmo na a/c ali pa a/c(eco), ko vklopi kompresor se ponavadi vklopi tudi ventilator-ja na hladilniku ni pa nujno, recimo ved vo?njo, ker ?e se ventilator ne bi vklopil klima nebi delala tako kot mora in bi kompresor laufal 2X - 3X dlje ko ?e laufa ventilator, pa ?e poraba bi bila ve?ja. <_<

 

Pa ?e to, zakaj se kompresor vklaplja neglede na to da je zunaj"hladno" , zato ker klima tudi prepre?uje da bi se zarosila stekla oziroma jih odrosi in to tudi pri minus 20.

Pa dejte si navodila vsaj prelistat, vse pi?e.

Tudi mazada ima tako in sicer na razliko tlaka pred filtrom in za njim, ko razlika naraste na dolo?eno vrednost se ?i??enje "aktivira".

 

 

Da se vrnem nazaj ajvar :-)

 

Kar se ti?e klime. Ok, ko jo zalaufam (prtisnem avto recimo) po parih sekundah cirka za?ne ?e pihat hladneje , po ene 30 sekundah ?e hladno, kar mislim da je ok.

 

Ampak na ?ivce mi gre ta ventilator. Ta predvidevam ,da se vklaplja skupaj s kompresorjem klime? Ampak pri meni, se ta hudi? vklaplja in izklaplja precej na pogosto, pa ne vem zakaj.

 

Recimo, da mi avto stoji ?ez no?, naslednji dan grem na furo, zalaufam in pri?gem klimo . Ventilator dela recimo par minut, nato ugasne. ?ez cirka ne vem, 15 sekund se spet pri?ge, dela spet ene pol minute in spet ugasne..in tako naprej...To zihr ni normalno??

 

Ok, v notranjosti se ne ?uti ni?, klima dela na polno, hladi dobro. Torej v ?em je fora? Skrbi me, da se ne bi kaj pokvarilo, zaradi konstatnega izklapljanja in vklapljanja kompresorja??

  • Odgovori 140
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

To kar misli? da je narobe je pa? tako in prav.

Dokler ti tako dela bodi vesel, ko bo za?elo delaovati druga?e pol pa bo za?etek piz...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To kar misli? da je narobe je pa? tako in prav.

Dokler ti tako dela bodi vesel, ko bo za?elo delaovati druga?e pol pa bo za?etek piz...

 

Ok. Saj ne da izzivam. Samo me pa? zanima, a pri ostalih dela podobno, itd..

 

'Ko bo za?elo delovati druga?e'..Misli?, ko ne bo ve? hladilo :-)

Napisano

Kako vam uspe to sli?ati? :whatever:

Meni so stvari normalne dokler niso nenormalne.

 

 

Napisano

?e zunaj stoji? :)

 

Jaz ponvadi noter sedim in vozim.In poslu?am muziko.Je veliko prijetnej?a za u?esa kot ventilator klime. :P;)

 

 

Napisano

Ok. Saj ne da izzivam. Samo me pa? zanima, a pri ostalih dela podobno, itd..

 

'Ko bo za?elo delovati druga?e'..Misli?, ko ne bo ve? hladilo :-)

 

Enako deluje na stari kot na novi ?estki in zna biti za "poslu?alca" res mote?e, ker se kar naprej vklaplja in izklaplja. Mora? pa vedeti, da se to dogaja samo ko avto stoji saj ko vozi se ventilator klime na vklaplaj, ker ga hladi zrak med vo?njo.

 

Tako ni panike, da bi kaj prehitro crknilo saj ve?ino se avto uporablja v vo?nji in je mirovanja s pri?ganim motorjem relativno malo.

 

je pa res, da namesto ON/OFF delovanja bi bilo veliko bolj primerno, da bi pri ustavljenem vozilu raje spremenil hitrost delovanja ventilatorja na recimo minimalno pa bi lahko ves ?as deloval brez konstantnih vklopov in izklopov. ?e bi potreboval ve? pretoka zraka bi pa samo pospe?il delovanje ventilatorja. ?al pa smo pa? odvisni od projektantov in ti so se pa? odlo?ili za ON/OFF tko, da je treba pa? poslu?at to vklapljanje in izklapljanje.

33112_1.png

Napisano

A pa to se vklaplja samo ventilator al tut kompresor?

 

Se mi v?asih zdi, da recimo ko avto pusti? v prestavi brez gasa, da se motor 'ste?e' se v?asih ?uti to ko se to vklopi/izklopi. Saj zdi se mi :-)

Napisano

A pa to se vklaplja samo ventilator al tut kompresor?

 

Se mi v?asih zdi, da recimo ko avto pusti? v prestavi brez gasa, da se motor 'ste?e' se v?asih ?uti to ko se to vklopi/izklopi. Saj zdi se mi :-)

 

oboje.... ampak sli?i? pa ve?ino samo ventilator, kompresor bolj "?uti?" :blush: To je mi?ljeno, da ?e ima? zlo izostren sluh v prostem teku lahko za?uti?, da ali za trenutek minimalno padejo obrati ali pa celo avto malo zatrese. Ampak to je tako malenkostno, da mora? biti res ?e z "urarskim sluhom za detajle".

33112_1.png

Napisano

Ja v prostem teku se sli?i oz. ?uti. Motor se mi zdi, da se malenkost bolj matra v prostem teku :)

Napisano

Pri brezanvoru se prosti tek dvigne za cca100 rpm it 650 na 750, benti ?e vedno ni?je kot pri navoru. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri brezanvoru se prosti tek dvigne za cca100 rpm it 650 na 750, benti ?e vedno ni?je kot pri navoru. :hudicek:

 

Pri navoru se obrati takrat kaj dvignejo? Ni? ni videt :-)

Napisano

Pri navoru se obrati takrat kaj dvignejo? Ni? ni videt :-)

 

Sj so ?e v osnovi vi?ji kot pri breznavoru. :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.