Skoči na vsebino

Nov lastnik mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Klima dela tudi pod ledi?ćem in ?e je lufal ventilator pol je bila klima in brez panike, mater so logi?ne stvari tako te?ko razumljive.

Klima dela vedno ?e je na avto ali pa pasmo na a/c ali pa a/c(eco), ko vklopi kompresor se ponavadi vklopi tudi ventilator-ja na hladilniku ni pa nujno, recimo ved vo?njo, ker ?e se ventilator ne bi vklopil klima nebi delala tako kot mora in bi kompresor laufal 2X - 3X dlje ko ?e laufa ventilator, pa ?e poraba bi bila ve?ja. <_<

 

Pa ?e to, zakaj se kompresor vklaplja neglede na to da je zunaj"hladno" , zato ker klima tudi prepre?uje da bi se zarosila stekla oziroma jih odrosi in to tudi pri minus 20.

Pa dejte si navodila vsaj prelistat, vse pi?e.

Tudi mazada ima tako in sicer na razliko tlaka pred filtrom in za njim, ko razlika naraste na dolo?eno vrednost se ?i??enje "aktivira".

 

 

Da se vrnem nazaj ajvar :-)

 

Kar se ti?e klime. Ok, ko jo zalaufam (prtisnem avto recimo) po parih sekundah cirka za?ne ?e pihat hladneje , po ene 30 sekundah ?e hladno, kar mislim da je ok.

 

Ampak na ?ivce mi gre ta ventilator. Ta predvidevam ,da se vklaplja skupaj s kompresorjem klime? Ampak pri meni, se ta hudi? vklaplja in izklaplja precej na pogosto, pa ne vem zakaj.

 

Recimo, da mi avto stoji ?ez no?, naslednji dan grem na furo, zalaufam in pri?gem klimo . Ventilator dela recimo par minut, nato ugasne. ?ez cirka ne vem, 15 sekund se spet pri?ge, dela spet ene pol minute in spet ugasne..in tako naprej...To zihr ni normalno??

 

Ok, v notranjosti se ne ?uti ni?, klima dela na polno, hladi dobro. Torej v ?em je fora? Skrbi me, da se ne bi kaj pokvarilo, zaradi konstatnega izklapljanja in vklapljanja kompresorja??

  • Odgovori 140
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

To kar misli? da je narobe je pa? tako in prav.

Dokler ti tako dela bodi vesel, ko bo za?elo delaovati druga?e pol pa bo za?etek piz...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To kar misli? da je narobe je pa? tako in prav.

Dokler ti tako dela bodi vesel, ko bo za?elo delaovati druga?e pol pa bo za?etek piz...

 

Ok. Saj ne da izzivam. Samo me pa? zanima, a pri ostalih dela podobno, itd..

 

'Ko bo za?elo delovati druga?e'..Misli?, ko ne bo ve? hladilo :-)

Napisano

Kako vam uspe to sli?ati? :whatever:

Meni so stvari normalne dokler niso nenormalne.

 

 

Napisano

?e zunaj stoji? :)

 

Jaz ponvadi noter sedim in vozim.In poslu?am muziko.Je veliko prijetnej?a za u?esa kot ventilator klime. :P;)

 

 

Napisano

Ok. Saj ne da izzivam. Samo me pa? zanima, a pri ostalih dela podobno, itd..

 

'Ko bo za?elo delovati druga?e'..Misli?, ko ne bo ve? hladilo :-)

 

Enako deluje na stari kot na novi ?estki in zna biti za "poslu?alca" res mote?e, ker se kar naprej vklaplja in izklaplja. Mora? pa vedeti, da se to dogaja samo ko avto stoji saj ko vozi se ventilator klime na vklaplaj, ker ga hladi zrak med vo?njo.

 

Tako ni panike, da bi kaj prehitro crknilo saj ve?ino se avto uporablja v vo?nji in je mirovanja s pri?ganim motorjem relativno malo.

 

je pa res, da namesto ON/OFF delovanja bi bilo veliko bolj primerno, da bi pri ustavljenem vozilu raje spremenil hitrost delovanja ventilatorja na recimo minimalno pa bi lahko ves ?as deloval brez konstantnih vklopov in izklopov. ?e bi potreboval ve? pretoka zraka bi pa samo pospe?il delovanje ventilatorja. ?al pa smo pa? odvisni od projektantov in ti so se pa? odlo?ili za ON/OFF tko, da je treba pa? poslu?at to vklapljanje in izklapljanje.

33112_1.png

Napisano

A pa to se vklaplja samo ventilator al tut kompresor?

 

Se mi v?asih zdi, da recimo ko avto pusti? v prestavi brez gasa, da se motor 'ste?e' se v?asih ?uti to ko se to vklopi/izklopi. Saj zdi se mi :-)

Napisano

A pa to se vklaplja samo ventilator al tut kompresor?

 

Se mi v?asih zdi, da recimo ko avto pusti? v prestavi brez gasa, da se motor 'ste?e' se v?asih ?uti to ko se to vklopi/izklopi. Saj zdi se mi :-)

 

oboje.... ampak sli?i? pa ve?ino samo ventilator, kompresor bolj "?uti?" :blush: To je mi?ljeno, da ?e ima? zlo izostren sluh v prostem teku lahko za?uti?, da ali za trenutek minimalno padejo obrati ali pa celo avto malo zatrese. Ampak to je tako malenkostno, da mora? biti res ?e z "urarskim sluhom za detajle".

33112_1.png

Napisano

Pri brezanvoru se prosti tek dvigne za cca100 rpm it 650 na 750, benti ?e vedno ni?je kot pri navoru. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri brezanvoru se prosti tek dvigne za cca100 rpm it 650 na 750, benti ?e vedno ni?je kot pri navoru. :hudicek:

 

Pri navoru se obrati takrat kaj dvignejo? Ni? ni videt :-)

Napisano

Pri navoru se obrati takrat kaj dvignejo? Ni? ni videt :-)

 

Sj so ?e v osnovi vi?ji kot pri breznavoru. :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.