Skoči na vsebino

Opomnik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?e je na polovici ?ibke (ni jasno) pol je to samo ene 2 deci - sprejemljivo, ce je pa pol masine (2L) pol pa ?zmeden?

 

od min do max na ?ipki je 1,2 litra olja. ;)

 

 

  • Odgovori 121
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

sem mel servis 4000km nazaj, do 3000km nazaj je bil nivo olja ok

zdaj pa ena pot iz LJ do PR (900km) s precej hitro voznjo in je nivo na polovici...

 

Hja ?e ga ?ge? kot bi rekel Ajvar, pol bo tud poraba olja precej povi?ana... ve? al manj je to kar normalen pojav, ?e posebej pri tvojih kilometrih.

33112_1.png

Napisano

ne sej, za zdaj ni panike (polovica palice je blo misljeno)

je pa res, da v maldih letih avta s tako voznjo ni blo nobenega dolitja med servisi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ne sej, za zdaj ni panike (polovica palice je blo misljeno)

je pa res, da v maldih letih avta s tako voznjo ni blo nobenega dolitja med servisi

 

prid do mene ti bom dal del tistega olja "ki ga moj avto sam proizvaja", kot mi je na enem servisu poskusil nek nadebudni serviser razlo?iti delovanje DPF in zakaj se dviga nivo olja.

33112_1.png

Napisano

od min do max na ?ipki je 1,2 litra olja. ;)

 

Si prepri?an?? Mal velik je to, razen ce majo traktorji tok vec olja not... :whatever:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Si prepri?an?? Mal velik je to, razen ce majo traktorji tok vec olja not... :whatever:

 

100%-sem ugotovil,ko sem tankal olje noter,pa tudi v knji?ici pi?e.

 

 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Danes zjutraj sem bil zvo?no opozorjen da moram tankat-LPG. <_<

618 kilometrov = ca 32? :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jah sola se je za?ela ne, pazljivo na cesti!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pro?nja ni avtomobilske narave, ampak vseeno; bi prosu, ?e bo kdo porajtu kdaj ima Merkur akcijo "izberi svoj popust" da napi?ete tukaj gor, namre? ravno opremljam stanovanje, pa imam takrat namen nabavit kak?no ve?jo zadevo - popusti pa so do 90 %, kar se mi zna ?e kako poznat pri financah! :blush::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ok, ker nisem dovolj pameten, mi naj en pove prosim, ?e lahko to doma tudi menjam ?

 

Nism hotu prej govort, pa ko je ?e ravno aktualna tema...

Svojo mazgo (CD 136, 2005) mam na servisu, pa ne na Mazdinemu (kot prvo, in o?itno pomembno)!!

Dal sm jo zarad 150.000km in predvsem zarad tistega neenakomerne vo?nje/pospe?evanja v nizkih obratih - problem re?en brez ve?jih muk - znana problematika z regulatorjem tlaka na visokotla?ni ?rpalki !!!

Reku sm ?e, naj preveri, v kak?nem stanju je na splo?no ma?ina (ker je bla v ITA na lizingu, sicer je avto ok), in pa to, da je glasna ma?ina/robat zvok, dokler se ne ogreje, ter da je tudi pri ogreti ma?ini v nizkosrednjih obratih preve? sli?at iz motorja (rahlo klenkanje)

No, tud to je blo zlo hitr diagnosticiran, problem z injektorji / ?obami, kjer je 1 zelo prelivala (defektna)

?e se bo dal, se bo ta obnovila, sicer pa nova (morm re?t, da samo, ker sicer so... :) ) dobrih 300?.

Danes sem pa klical glede tele problematike z podlo?kami ?ob, ?e? da naj ?e to preveri;

presene?en (v B) smislu), ko mi pove, da itak ma vse 4 injektorje zuni in se testiraj ter se bojo ?istili; pa da itak more zamenjat podlo?ko, ko da enkrat ven zadevo (ok, jasno), in da je to (pazi!) poznana problematika ?e izpred 5 LET NAZAJ pri MERCEDESU !!!

Tolk o Mazdinih poobla??enih servisih... :whatever:

 

lp,

D

 

PS: A koga zanima, kdo mi servisira mazgo? :P

Lp,

D

Napisano

Kaj pa pomen to?

 

"zarad tistega neenakomerne vo?nje/pospe?evanja v nizkih obratih - problem re?en brez ve?jih muk - znana problematika z regulatorjem tlaka na visokotla?ni ?rpalki !!!"

Napisano

PS: A koga zanima, kdo mi servisira mazgo? :P

 

Eni ?e vemo . :hohoho:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kaj pa pomen to?

 

"zarad tistega neenakomerne vo?nje/pospe?evanja v nizkih obratih - problem re?en brez ve?jih muk - znana problematika z regulatorjem tlaka na visokotla?ni ?rpalki !!!"

 

Sm ?e lani spra?val, pa ni blo prave diagnoze do zdaj:

 

http://www.mazda-si.net/index.php?s=&s...st&p=127826

http://www.mazda-si.net/index.php?s=&s...st&p=143472

 

 

Eni ?e vemo . :hohoho:

 

Itak ;)

Lp,

D

Napisano

Aha in kaj si sedaj ugotovil, glede diagnoze?

 

A, evoga, ravno gledam stare objave, pa sm vidu, da je teb tud ?trajkal :D

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...l=pospe?evanju

 

Sicer pa nis dobr prebral mojga mesid?a :policaj: :

"znana problematika z regulatorjem tlaka na visokotla?ni ?rpalki"

 

Zdej, bolj verjetno je to, manj pa, da je kaka ?oba, ki pri ve?ji koli?ini goriva/hitrosti ne vbrizgava idealno (obloge, korozija....), nenazadnje pa kak MAS/MAF/EGR (sam to so sam moje lastne, predhodne sumnje).

Predlagam, da se ?e ti najavi? na servisu, za ve? pa glej ZS.

 

lp,

D

Lp,

D

Napisano

Hja na servisu bil, kake zabele?ene napake ni tko da...Bi blo pa treba spet brskat sklop za sklopom verjetno..BOmo vidl. Zaenkrat ?e ni tako mote?e.

Napisano

Hja na servisu bil, kake zabele?ene napake ni tko da...Bi blo pa treba spet brskat sklop za sklopom verjetno..BOmo vidl. Zaenkrat ?e ni tako mote?e.

 

Tiste "bele?ene" napake ti kr lepo pozab, jst jih tud nism mel... pa ne bom ve? komentiral "sodobnih pristopov" na ve?ini sodobnih servisov spljoh, ker se vsaki? znova razpi?toljim :angry2:

Sodobni problemi niso u elektroniki, pa? pa u mehaniki; jebejo nas kitajski pocen materiali in njihova izdelava oz. konkuren?nost, to ?e vrabci na veji ?ivkajo :glare:

Zadeve se mora lotit nekdo, ki mu je vsaj malo interes najdit pravo napako, kak zagrizen "?tudent" naprimer B) , k za spremembo celo ve, kaj si lahk pomaga s kompjutorjem prkloplenim na na? pleh in kaj od?itki z njih dejansko lahko pomenjo :notworth:

 

lp,

D

Lp,

D

Napisano

Tiste "bele?ene" napake ti kr lepo pozab, jst jih tud nism mel... pa ne bom ve? komentiral "sodobnih pristopov" na ve?ini sodobnih servisov spljoh, ker se vsaki? znova razpi?toljim :angry2:

Sodobni problemi niso u elektroniki, pa? pa u mehaniki; jebejo nas kitajski pocen materiali in njihova izdelava oz. konkuren?nost, to ?e vrabci na veji ?ivkajo :glare:

Zadeve se mora lotit nekdo, ki mu je vsaj malo interes najdit pravo napako, kak zagrizen "?tudent" naprimer B) , k za spremembo celo ve, kaj si lahk pomaga s kompjutorjem prkloplenim na na? pleh in kaj od?itki z njih dejansko lahko pomenjo :notworth:

 

lp,

D

 

res je,tam znajo samo priklopit na kompjutor in re?t,da kompjutor ni ni? zaznal,torej ni napake. ;)

 

 

Napisano

Ok, ja sej to ?tekam ja. Mogo?e bi za to cukanje v nizkih obratih kak produkt od metabond-a pomagal? Za ?i??enje injektorjev, itd..?

Napisano

Enkrat sem nekaj takega noter v kestl dodal od Metabonda, mislim da za ?i??enje injektorjev in je potem ful bolj gladko tekel avto! Kako se pa zadeva imenuje, pa se ne spomnim ve?! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Bi moral sirius povedat. Na njihovi strani je metabond megasel. Samo ne vem, pi?e da je to dodatek za izbolj?anje goriva. Jaz to smatram kot, da vsak tank dodaja? notri. To se mi ravno ne da. Bi pa enkrat en tank dodal nekaj za ?i??enje..

Napisano

Tisto ko sem sam dal noter je bilo, mislim da za nekaj tiso? prevo?enih km, da o?isti injektorje, fla?ka pa je bila ?e se ne motim 250ml? :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

?e kdo nakupuje karkol prodajajo v Merkurju, se mu zelo spla?a v PONEDELJEK, 28.9.2009, sm iz zanesljivih virov izvedu da imajo ta dan akcijo IZBERI SVOJ POPUST, kar pomeni, da na blagajni iz?reba? popust, v razponu od 5 do 90%, kokr ma? pa? sre?e! :jezicek::danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.