Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

brez skrbi... to ni ve? potrebno. Nekaj ?asa je res veljalo, da mora biti kljuka snemljiva zdaj pa ?e par let ni ve? ta predpis.

 

res je, sem ravno delal B+E kjer je bilo to potrjeno

 

P.s. Kar pa ?e ne pomeni da ne morejo spet spremeniti nazaj in zaj*** kake s fiksno kljuko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 6 let kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

Kupujem vle?no kljuko za CX-5. Imam nekaj dilem:

1. Kje kupiti vle?no kljuko, da je najbolj?a cena za kvaliteto?

2. ?e je ne kupim pri Mazdi, mi splo?na garancija na avto velja? 

3. Ali je potrebno snemati vle?no kljuko, ko ni v uporabi? ?e velja ta zakon?

 

LP,

Iztok

Napisano

Pozdravljeni,

 

Kupujem vle?no kljuko za CX-5. Imam nekaj dilem:

1. Kje kupiti vle?no kljuko, da je najbolj?a cena za kvaliteto?

2. ?e je ne kupim pri Mazdi, mi splo?na garancija na avto velja?

3. Ali je potrebno snemati vle?no kljuko, ko ni v uporabi? ?e velja ta zakon?

 

LP,

Iztok

Lahko ti recem za tretje da ne. Ostalo pa preklici, cene se spreminjajo...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz sem jo kupil na ebay za par razli?nih avtov po najbolj?i ceni, monta?a je bila pa v lastni re?iji, glede garancije pa ne vem ker ti moji avti je niso ve? imeli

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kako pa je z homologacijo vle?ne kljuke? More bit to vpisano v karton?ku?

 

Kako to izvede? ?e jo montira? v lastni re?iji?

Po montazi gres na tehnicne in predlozis tuv pa potrdilo o vhradnji. enako sem jaz sam naredil

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Jest je spremenil naslov v Vlečna kljuka

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 495 kg nosilnosti?   A je to kakšen hec? Zapoznela prvoaprilska?   Pa narejen za kitajske gasilce - vsaj po oznakah na zadnjih vratih...      
    • 260Nm navora? Toliko ga imajo 1,5 bencinarji. Tole nekaj ne klapa.
    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.